Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Indie gry często już nie wyglądają jak indie :) Ja teraz gram w Divinity orginal sin i to daje mi więcej funu niż watch dogs albo infamous :)  1000 razy więcej!

Do tego valiant hearts to było piękne 6 h. Ghost też w singlu starczył na 6 h ale ghosta w singlu męczyłem 3 miesiące a VH skończyłem w 3 dni :D

 

 

P.S. Wiem że indie od ubi to nie indie więc może nazwijmy to małe gierki nie aaa :)

 

Żadne "małe", 2d po prostu. Że się nie strzela w tpp to od razu, że gra innej kateorii?

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

 

Już Wolfenstein miał być taki sam na obu konsolach a co się okazało.

a okazało się, że jest w takiej samej oprócz jakieś cutscenki lol

 

No. Rozdzielczość spada do 1760x1080 na PS4 i 960x1080 na szrocie. Parytet.

 

Boty ciągle piszą o 1080p w Destiny, a czy któryś przez chwilę się zastanowił, jakim kosztem będzie to osiągnięte? Czy ktokolwiek wierzy, że na słabszej o co najmniej 30% konsoli gra będzie chodzić i wyglądać identycznie? Nie ma szans. Nikt przepaści kanionu nie przeskoczy. Multiplatformy zawsze będą w tyle. Nowe SDK nic nie da, bo Sony SDK rozwija również.

Opublikowano

W ogóle określenie gry "indie" musi umrzeć.

 

 

Czemu? Wystarczy, żeby "poprawnie" go stosować.

Opublikowano

 

W ogóle określenie gry "indie" musi umrzeć.

 

 

Czemu? Wystarczy, żeby "poprawnie" go stosować.

 

 

No właśnie dlatego.

 

 

Ludzie nie stosują go poprawnie.

Opublikowano

 

 

W ogóle określenie gry "indie" musi umrzeć.

 

 

Czemu? Wystarczy, żeby "poprawnie" go stosować.

 

 

No właśnie dlatego.

 

 

Ludzie nie stosują go poprawnie.

 

No,

 

Outlast - 3D horror robiony przez mały team - nikt nie nazywa indie

 

Strider - 2D sidescrollowana platformówka robiona przez Double Helix i wydawana przez Capcom - indie

 

da fuck O_o

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Przecież to proszte, 95% aktualnie wydawanych gier na PC to indyczki.

Edytowane przez Szatanek

Opublikowano

Nom siedząc w zalecanej odległości od tv a nie kichawą na, to między 900/1080 różnicy nie zobaczysz. Wszyscy to wiedzo prócz gimbów.

Edytowane przez Szatanek

Opublikowano

Dajcie spokój, przecież wszyscy w Polsce grają z projektorami na ekranach 120", więc widzą znaczną różnicę.

Opublikowano

Znaczy no, lepiej mieć te 1080p bo wszystko jest fajnie ostre i wyraźne, ale do ku.rwy nędzy ja zapominam o tym po 2 minutach grania (no chyba że zęby są tak ostre, że mi oczy wygryzają).

Opublikowano

Co Ty gadasz bluber, przecież tu na forum są sami wymiatacze co w każdej grze na hardzie podziwiają ciągle widoczki.

Opublikowano

Roznice miedzy 720/900 a 1080p sa najbardziej widoczne w Aliasingu oraz ostrosci niektorych tekstur, tutaj jest najlepszy przyklad z tego debilnego porownania:

 

 

Zwroccie uwage na poszarpana trawe, ziemie po lewej stronie raz te kopule w lewym gornym rogu:

 

02_720crysis3.png?57efa4

02_1080crysis3.png

 

 

 

Dodam jeszcze ze w ruchu to wyglada gorzej niz na screenach. Ciezko oddac sprawiedliwosc temu jak bardzo brak AA jest paskudny na czyms statycznym.

 

Nie musze chyba dodawac ze na monitorkach 17 calowych roznicy za duzej nie bedzie ?

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Siedzę w zalecanej odległości od tv i przy takiej papce mam wrażenie, jakby mi się nagle wzrok pogorszył, a mówię tu o samej ostrości.

 

Aliasing dodatkowo wydłubuje oczy i powoduje jeszcze większy dyskomfort.

Opublikowano

Zwroccie uwage na poszarpana trawe, ziemie po lewej stronie raz te kopule w lewym gornym rogu

emmm ok?

 

 

Gdy gra nie jest paździerzem takim jak Crysis to raczej nie patrze na każdy krzaczek, ale spoko może jestem w mniejszości. Zaraz pewnie messer przyjdzie i powie więc czemu nie cofne się do czasów ps2 skoro grafika mi nie przeszkadza i cóż szczerze wolałbym pozostać tam z grami, które oferowały coś więcej niż tylko rozdziałki i AA/FxAA/HDR czy inne gó.wno. Pykam sobie własnie Burnouta Paradise i o ile przy okazji premiery tej gry byłem troche rozczarowany to technicznie ta gra nadal daję radę, spoko widoki, 60 fpsów, dobra muzyka i zajebisty model jazdy a co dostajemy pózniej od EA? Most Wanted, które ledwo trzyma 30 fpsów na ps360. Jebać EA i casuali, którzy nabijają im kabze każdego roku kupując tasiemce od nich i jeszcze z tego się ciesząc.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

@bluber

 

Sek w tym ze to porownanie zostalo zrobione na zasadzie downscalowania tych jpgow a nie na zywca z gry (tzn zrobili tylko screen w 1080p i potem zaczeli recznie downscalowac, troche beka). Dodatkowo wiekszosc screenow jest w zamknietych pomieszczeniach gdzie AA sie tak w oczy nie rzuca, stad wybralem jpga crysisa jako ze jest na otwartej przestrzeni.

 

Tutaj jeszcze mozna zauwazyc ze 1080p jest bardziej ostre oraz lepiej maskuje aliasing:

 

05_720rome2.png?57efa4

05_1080rome2.png?57efa4

 

 

Ale tak jak mowie, to trzeba zobaczyc w ruchu, w Wiedzmina 2 przed kupnem nowego GPU gralem w 720p, po kupnie w 1080p, bylem zaskoczony roznica jaka odczuwalem wiec postanowilem sobie zrobic porownanie i nie moglem wyjsc z podziwu jak zwykla rozdzialka moze poprawic klarownosc obrazu.

 

Tylko zeby takie porownanie mialo sens trzeba zrobic filmik w dobrej jakosci i ogladac go na kompie a nie na jutubie i 17 calowym monitorku.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

@bluber

 

Sek w tym ze to porownanie zostalo zrobione na zasadzie downscalowania tych jpgow a nie na zywca z gry. Dodatkowo wiekszosc screenow jest w zamknietych pomieszczeniach gdzie AA sie tak w oczy nie rzuca, stad wybralem jpga crysisa jako ze jest na otwartej przestrzeni.

 

Nie no spoko ja rozumiem, ale ja po prostu przestałem być graficzną kurtyzaną kiedy skończyłem gimbazjum i przestało się dla mnie to liczyć w grach.

Opublikowano

Mysle ze kazdy posiadacz Xboxa przestal nia byc w momencie premiery Xboxa One, wiec jak najbardziej rozumiem.

Opublikowano

Aliasing dodatkowo wydłubuje oczy i powoduje jeszcze większy dyskomfort.

To jak Ty to zniosłeś w TLOU gdzie ząbki są w ch*j widoczne?

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Jak na barona gamingu przystało TLoU będę się rozkoszował na PS4. To samo z GTAV.

Opublikowano

Przecież bez AA czy jakichś dziwny filtrów, 720p wygląda na ekranie z wyższą rodziałką natywną jak shit, oczywiście o ile nie odchodzi się na 5 metrów.

No może trochę przesadziłem, ale w każdym razie mało estetycznie.

Chcecie miarodajnego testu, to włączcie sobie, jakąś multiplatformę na PS3/X360, a potem na tym samym wyświetlaczu wersję pecetową, ustawiając na kompie rozdziałkę natywną ekranu. Polecam np. Assassin's Creed 2.

Opublikowano

Mysle ze kazdy posiadacz Xboxa przestal nia byc w momencie premiery Xboxa One, wiec jak najbardziej rozumiem.

A kazdy klapek zostal nia po premierze ps4, bo wczesniej ps3 miala gorsze multiplatformy, takze pozdrawiam hipokryte.

Wole lepszego pada i system niz troche ladniejsze, te same gry. Tak bylo w poprzedniej generacji, tak bedzie i teraz. A, sorry, w poprzedniej gen to xbox mial wszystko lepsze.

Tylko exy sa mnie wstanie naklonic do zakupu ps4, a na razie to tylko infamous mnie interesuje i to tez nie jakos wyjatkowo.

Pozdrawiam wszystkie graficzne kurtyzany.

Edytowane przez KopEr

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.