Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

pornhub już jest czy ex na ps4?

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Tylko w przegladarce :P

Opublikowano

Microsoft no longer plans for Xbox One retail units to double as dev kits

 
A feature that would allow retail Xbox One units to become developer kits is no longer planned, according to Microsoft.

Xbox Advanced Technology Group's Martin Fuller said there are "no plans" for the feature, which would allow developers to debug and create games without additional Microsoft-supplied hardware that was introduced alongside Microsoft's ID@Xbox scheme last August.

 

http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a583173/microsoft-denies-dropping-plans-for-xbox-one-retail-units-to-double-as-dev-kits.html#~oJxynWdD3kHY0M

 

 

Beczunia.

Opublikowano

Beczunia z Figaro. 

 

 

The comments today were inaccurate. We remain committed to ensuring the best possible solution for developers and hobbyists to create games for Xbox One. We will share more details at a later date.

 

 

 

http://kotaku.com/no-microsoft-didnt-reverse-course-on-xbox-one-dev-kits-1602522324

 

I jeszcze z Twojego linku:

 

 

Update: Microsoft has denied dropping plans to enable Xbox One retail units to double as developer kits.

 


 

Beczunia z Figaro x2

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Beczunia z Figaro. 

 

 

The comments today were inaccurate. We remain committed to ensuring the best possible solution for developers and hobbyists to create games for Xbox One. We will share more details at a later date.
 

 

http://kotaku.com/no-microsoft-didnt-reverse-course-on-xbox-one-dev-kits-1602522324

 

Czyt. Powiemy więcej kiedyś tam indziej. Aż zapomnicie.

Opublikowano

Śmieszne jest, że jak jest jakikolwiek news o negatywnym wydźwięku na temat Xboksa, to polskie portale mają o tym newsy w przeciągu minut-godziny, nawet jak napisze o tym jakiś random na tweeterze, ale jak są jakieś pozytywne newsy, to zamieszczają o tym informacje po paru godzinach albo nawet dniach albo w ogóle nie zamieszczają jak średnio o połowie wyprzedaży na Xbox Live.

 

czemu sie dziwisz? po chuj newsy o konsoli która u nas w kraju będzie miała premiere ... rok po premierze?

 

MS ma nas w (pipi)e to my mamy w (pipi)e MS

 

61111-DrCox-deal-with-it-gif-scrubs-XgR3

Opublikowano

Bo przez ten rok od premiery wyszło tyyyyyyleeeee gier...

Opublikowano

Tak, tak Figaro wiemy. Micro ch*j. Xbox ch*j. Idz ogladaj mecz, moze znowu padnie duzo bramek.

Opublikowano

Teraz jestem tego pewien. CW bez Figaro było znacznie lepsze.

Opublikowano

To nawet Xbox jest konsolą bez gier na forumku ?  :woot:

 

To teraz zostaje tylko Kinect xD

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Tak, tak Figaro wiemy. Micro ch*j. Xbox ch*j. Idz ogladaj mecz, moze znowu padnie duzo bramek.

 

 

Teraz jestem tego pewien. CW bez Figaro było znacznie lepsze.

 

Aha ;p No nie wiedziałem, że w jakiś sposób przeszkadzam. W takim razie lepiej zniknę z tematu :)

Opublikowano

było?

w skrócie ps4 40-60fps, xbox one 30-55fps

 

tam gdzie ps4 ma 60fps, xbox ma 45...

Edytowane przez grykom

Opublikowano

Normalnie nie daję minusów, ale Figaro zasłużył. 

Opublikowano
w skrócie ps4 40-60fps, xbox one 30-55fps

 

tam gdzie ps4 ma 60fps, xbox ma 45...

 

Ciekawe ile by było, jakby na xbonie włączyli v-sync :whistling:

Opublikowano

Jakby podciągnęli wszystkie elementy graficzne (np. cienie i filtrowanie tekstur) do poziomu PS4 i dorzucili v-sync byłoby pewnie 20-40fps. Jest akurat patch na Xone, który dodaje możliwość włączenia adaptacyjnego v-sync. Framerate stopuje wtedy na 30fps. Kiedy spada v-sync się wyłącza.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Ale ale moc chmury, dx12 czemu, co się dzieje?! :/

Opublikowano

czemu sie dziwisz? po chuj newsy o konsoli która u nas w kraju będzie miała premiere ... rok po premierze?

 

MS ma nas w (pipi)e to my mamy w (pipi)e MS

 

no tak, zapomniałem że wszyscy zainteresowani next genami kupili je w 2013.

Opublikowano

Obsawiamy ilu Januszy kupi nadkonsole dla Snipera?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Obsawiamy ilu Januszy kupi nadkonsole dla Snipera?

 

Żaden. Co wygrałem ?

Opublikowano

 

Obsawiamy ilu Januszy kupi nadkonsole dla Snipera?

 

Żaden. Co wygrałem ?

 

 

download.jpg

Opublikowano

No trzeba czekać na premierę Bloodborne, bo wtedy jeden z nas na miesiąc zmienia obozy :D

Opublikowano

 

Teraz jestem tego pewien. CW bez Figaro było znacznie lepsze.

Jesteście niemili :(.

 

 

Master Rasa w całej okazałości.

 

Anyway, cytat z wypowiedzi House z ostatniej konfy

 

 Na początku zastanawialiśmy się, czy potrzebujemy 2 czy 4 GB - wspomina autor architektury PS4. - Postawienie na 8 GB okazało się - ponownie - bardzo drogie.

 

 

Teraz każdy wie dlaczego socjalizm upadł. PS4 z 2 GB RAM ? http://www.eurogamer.pl/articles/2014-07-09-sony-o-konferencji-e3-w-2013-roku-i-trudnych-decyzjach-sprzetowych

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Nie no dają dwa devkity dla indie devów, co za ch.uje z tego ms :l

Opublikowano

- Podjąłem ryzyko, że jeśli od samego początku mocno zainwestujemy, znajdą się inne sposoby na złagodzenie początkowego wkładu. Na pierwszym planie była łatwość tworzenia gier i wrażenia użytkowników, a z finansami trzeba będzie sobie jakoś poradzić.

 

- Poza kwestiami finansowymi, musimy osiągnąć pewny poziom zadowolenia użytkowników, by zainteresować ich całkiem nową platformą - mówi.

 

#SONYTAKIEDOBRE

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.