Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

@suteq

 

EASEY MONEY XDD

Edytowane przez hav3n

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

No przecież nie jeden narzekał, że wydał ponad 2 paki na samego BF4 plus premium za następne 200. A to 500 to taka parabola.

Opublikowano

Ale po co grac w bf4 na konsolach...

Opublikowano

panowie bądźmy poważni, wy też możecie

 

OffbeatAcrobaticCatbird.gif

Opublikowano

Ale po co grac w bf4

poprawione

Opublikowano

 

Ale po co grac w bf4

poprawione
Cały czas mam cichą nadzieję na udane bc3, naiwny jestem.
Opublikowano

panowie bądźmy poważni, wy też możecie

 

OffbeatAcrobaticCatbird.gif

Byc kitajcem?

Opublikowano

 

Sony is looking into adding an Early Access type of deal on its platforms.

 

Dust 514 had a paid beta on PS3 back in 2012, suggesting there is an infrastructure for this sort of thing on consoles.

 

When asked about such a program at E3, SCEA's vice president of developer relations Adam Boyes told Gamasutra, "That's one of the massive conversations we have internally."

 

"At what point does [a game meet standards of release]?" he pondered. "We still at some point ensure that we're being mindful of the consumer. We don't want somebody to stumble across that title and expect a full product, and have a negative experience."

 

While Boyes seemed weary of releasing unfinished products, the man responsible for bringing so many indie titles to Sony was still intrigued at this alternative way of helping out fledgling developers. "I want to help bootstrap people," he said. "To help them out. Like supporting the underdog for a sports team."

 

He also noted that there are different types of gamers and many of them don't mind playing unfinished games (especially at a lower price, as Early Access titles tend to be). "There are different types of people. There [are] people who always back games, enjoy Kickstarters, try things that they know aren't finished but are willing to help make better," Boyes explained. "I remember playing Rust and laughing hysterically. And there were some things that weren't finished, but I had a ton of fun."

2

 

The Forest became the top-selling game on Steam despite only being in alpha form.

 

The question then is when should games be allowed on the marketplace? When they're fun? When they're polished enough that a developer is comfortable with them attaining a Metacritic score? Or when they're simply a good idea in need of playtesting like DayZ - whose developer warned players that its Early Access installment would be "a re(pipi)e for disappointment"?

 

"We're working through that right now," said Boyes. "We're figuring out what's okay. We obviously have our tech requirement checklist that people have to adhere to. So we're internally discussing, 'what does that list look like this? What are the caveats?' Stuff like this. So it's still a project that a lot of minds are considering. No details yet, but it's something on the top of my mind every day."

 

Teraz sonyboye będą mówić, że early access to wspaniały pomóż, że gracze mają wpływ na kształtowanie się gier i wspieranie małych, oryginalnych developerów. xDD

Edytowane przez mate5

Opublikowano

"He also noted that there are different types of gamers and many of them don't mind playing unfinished games"

Fani BF4 beda zachwyceni, a przeciez na PS4 jest ich wielu XD.

Tak, dlatego sprzedaz BF spadla prawie o polowe... Oni wiedzieli, ze wydaja produkt, ktory nie jest gotowy i zebrali za to baty, moze mysleli ze naprawa bledow zajmie im mniej niz 5miesiecy-wygrali akcjonariusze. Kupilem BFa na premiere, 2 miesiace pozniej Premium, w samym multi spedzilem juz ponad 170h(8 razye wiecej niz niektorzy przy Titanfall, badz Halo przez cala generacje) wiec zdecydowanie nie zaluje wydanych pieniedzy.

Edytowane przez easye

Opublikowano

To i tak stanowczo za mało.

Opublikowano

 

 

Ale po co grac w bf4

poprawione
Cały czas mam cichą nadzieję na udane bc3, naiwny jestem.

 

I tak to spyerdolą więc niech nie tykają lepiej.

Opublikowano

http://ryattareviews.com/2014/07/11/the-order-1886-and-the-24-fps-effect/

Podejście Ready At Dawn:

 

"Zróbmy zamknięty korytarzyk, bez gameplayu, spowity mgłą i mrokiem, by ukryć niedoskonałości graficzne, wrzućmy rozdziałkę 800p, pasy i 24fps, określmy to cinematic experience i niech ludzie łykają ten kit, że takie było założenie".

 

No to chyba jakaś kpina - nie da się 1080p/60? Ta gra z każdą kolejną wiadomością staje się co raz gorsza.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

24 fps :teehee: czy ich do końca powaliło?

Opublikowano

To, co w The Order robi największe wrażenie, to właśnie te filtry, które sprawiają, że wszystko jest takie... mroczne, takie tajemnicze i wydaje się śliczne - ale patrząc na ostatnie materiały wideo - 800p/24 i korytarzyk - zapowiada się kapeć na 5/10.

 

Dlaczego nie mogą pieprznąć normalnego gameplaya który zamknąłby usta wszystkim krzykaczom? Nawet na E3 ta prezentacja to była kpina.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Nie 800p bo zaraz wyjdzie że "ząbek" Titanfall ma podobną rozdzielczość, a 1920x800, to spora różnica i skąd te 24 fps ? Niedawno mówili, że będzie 30. Grafika/klimat to miazga, co mocno przyciąga, a jaki to będzie tytuł, to zobaczymy, obstawiam coś jak Heavenly Sword, więc perełka z niedoróbkami.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Wy na prawde nie widzicie jak co chwile jest zabierana kontrola nad postacia I przejscia do cutscenek? Na tym ma polegac gra? Czy wam to nie przeszkadza?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Miało być 30fps (pewnie i tak ze spadkami), a 24 pojawiło się w tłumaczeniu o filmowości, w związku z tym, że filmy wyświetlane są w 24 klatkach, ale oni zrobią (łaskawie) 30...

 

Zmniejszenie rozdziałki i czarne pasy też takie "filmowe". Że zwalniają cenne zasoby to już szczegół.

 

A sama gra wygląda na kolejny filmowy shooterek w korytarzu. Ziew.

Opublikowano

Zapomniałem, że według Ready At Dawn, natywna rozdzielczość The Order to 1080p:

 

http://www.examiner.com/article/the-order-1886-frame-rate-and-native-resolution-dicussed-no-multiplayer

 

Currently we do not aim [for] 60 frames per second. In a first person shooter that [surely] makes sense. Also fighting games are undoubtedly predestined for 60 frames. But for us, the cinematic experience is in the foreground [basically focus]--presented in full HD 1080p. In favor of spectacular effects and the highest resolution we restrict ourselves to a fluid 30 frames per second.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Wy na prawde nie widzicie jak co chwile jest zabierana kontrola nad postacia I przejscia do cutscenek? Na tym ma polegac gra? Czy wam to nie przeszkadza?

 

 

Pokazali dwa fragmenty gdzie faktycznie kontrola nad postacią jest ciągle zabierana, ale jak będzie finalnie, to zobaczymy. Mnie klimatem gra przekonuje, ot pewnie tytuł na jeden raz.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

fluid 30 frames per second

Does not compute.
Opublikowano

 

Wy na prawde nie widzicie jak co chwile jest zabierana kontrola nad postacia I przejscia do cutscenek? Na tym ma polegac gra? Czy wam to nie przeszkadza?

 

 

Pokazali dwa fragmenty gdzie faktycznie kontrola nad postacią jest ciągle zabierana, ale jak będzie finalnie, to zobaczymy.

 

 

Publicznie pokazali dwa fragmenty, a za zamkniętymi drzwiami kolejny, trzeci fragment, gdzie na 10 minut zabawy, 7 było cut-scenką, a przez 3 łącznie kierowałeś postacią. Do tej pory nie zaprezentowano spektakularnej fizyki (która miała być ozdobą E3) i do tej pory nie pokazano otwartych przestrzeni (które rzekomo miały się w The Order znaleźć). Przecież to mogłoby wszystkim zatkać usta i kompletnie uciszyć hejterów.

Czasem nie rozumiem podejścia Sony do marketingu swoich gier.

Opublikowano

Pokazali dwa fragmenty gdzie faktycznie kontrola nad postacią jest ciągle zabierana, ale jak będzie finalnie, to zobaczymy. Mnie klimatem gra przekonuje, ot pewnie tytuł na jeden raz.

 

No klimat jest świetny, ale jak ktoś myśli, że z kontrolą będzie inaczej niż na pokazanych fragmentach to poczuje wielkie rozczarowanie. Zresztą nawet jakiś redaktor, który był na zamkniętym pokazie pisał, że 3/4 pokazu to cutscenki. :/

Takie rzeczy to w przygodówkach a nie w szuterkach.

Opublikowano

 

Zapomniałem, że według Ready At Dawn, natywna rozdzielczość The Order to 1080p:

 

http://www.examiner.com/article/the-order-1886-frame-rate-and-native-resolution-dicussed-no-multiplayer

 

Currently we do not aim [for] 60 frames per second. In a first person shooter that [surely] makes sense. Also fighting games are undoubtedly predestined for 60 frames. But for us, the cinematic experience is in the foreground [basically focus]--presented in full HD 1080p. In favor of spectacular effects and the highest resolution we restrict ourselves to a fluid 30 frames per second.

 

 

No bo mówią akurat prawdę. Rozdzielczość samej gry 1920x800, z pasami 1920x1080, czyli natywna rozdzielczość to 1080p :teehee: Czyli troche jak nasi politycy ^^

 

No i powtórzę jeszcze raz, to nie szrot i gry w 792p, The order nie działa w 800p, a w wyższej rozdzielczości 1920x800, to ciągle więcej niż 900p.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.