Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Z mate robi sie wiekszy hipster od blubiego, wiedzmin guwno, ale rozwalanir myszka ludzikow z pikseli goty, nono.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

@ETAM5

NIE FIKAJ BOBIE :shotgun:

 

Z Batmanem to przesadziłem, wiadomo, ale Wiesiek zniszczy wszystko w tym roku. :banderas:

Opublikowano

Przypomnieliscie mi ze skonczylem Wieska 1 na chapterze 3...kiedys trzeba bedzie wreszcie dokonczyc, nie chce zaczynac trojki bez ogrywania poprzednich czesci.

Opublikowano

Wiedźmin jest ok ale za bardzo śmierdzi nakierunkowaniem na konsumenta "kupuję bo mam ps4 i chce gierkę która pokaże czym jest ta konsola."

 

Przecież o wersjach na konsole twórcy mówią tak:

 

"Nie myślimy o tym w taki sposób. Jeśli masz wizję stworzenia RPG, które pozostawi długotrwałe, dobre wrażenie nie myślisz w kategoriach rozdzielczości lub ilości klatek. Myślisz o przygodzie, myślisz o żyjącym świecie i rzeczach, które będziesz w stanie w nim robić. Aspekty techniczne są trochę na dalszym planie, co oczywiście nie oznacza, że nie chcemy, aby grafika była tu niesamowita."

30fpsów  (stałe?) na obu platformach i przestarzałe 1080p na PS4.

Opublikowano

W zwiazku z premiera miedzy innymi wieska 3 planuje niedlugo maly unboxing pewnej rzeczy zakupionej jakis czas temu, be ready.

Opublikowano

Mi bardziej narazili się opinią:

 

"Inkwizycja ch,uj bo dużo jest misji zapychaczy, które są słabe i tylko wydłużają czas gry".

 

I oczywiście mają rację, ale teraz bardzo krytycznie będę patrzył na subquesty w W3 w 1080p na ultra, bo nie wierzę, że w grze na ponad 100h nie będzie tak samo slabych questow.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Wiedźmin 1 obrzydził mnie systemem walki, fani mówili, że dwójka przyniosła wiele usprawnień, ale system walki jest taki sam, w trójce znowu zdaje się być oparty na tych samych zasadach. Tyle że ten otwarty świat mnie trochę grzeje. Zobaczymy, ale w 2015 roku wychodzi Bloodborne, Hotline Miami 2, Interstellaria i No Man's Sky - czyli szacując odpowiednio na ~300, ~500, ~30, ~40 godziń, nie będzie czasu na jakiegoś wiedźmina.

Opublikowano

System walki w trójce to będzie Batman.

 

Dwójka to jest coś innego niż jedynka jeżeli chodzi o walkę, ale dalej chu,jnia.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

No Man's Sky :dynia:

 

Przecież to będzie wydmuszka. 

 

Rozyebały mnie te godziny z HM2 i BB. xD

Edytowane przez suteq

Opublikowano

No akurat HM2 moze zawiesc, boje sie, ze sie cactus z wedinem za bardzo skupia na storytellingu, kontekstowych sekwencjach jak szpital z jedynki czy na bossach.

Opublikowano

Szpital super ale ty Mati podchodzisz do tej gry autystycznie więc się nie wtrącam.

Opublikowano

Jak na razie to nawet nie ma daty premiery więc równie dobrze może wyjść na jesieni. :lapka:

Opublikowano

Akurat system walki w Wiedzminie 1 i 2 dzieli przepasc, oba maja kompletnie inne zalozenia. Mi tam sie podobalo i w 1nce i 2jce, ale w obie gralem w dzien premiery wiec jeszcze sie tak nie czulo tego archaizmu wtedy. W 2jce jednak spieprzyli strasznie z brakiem lock-on'a podczas ktorego mozna strafeowac, Geralt niezaleznie od sytuacji mial te sama animacje biegu trzymajac miecz, wiec dziwnie to wyglada jak 3 typow stoi przed toba a ty sobie błogo truchtasz do tylu i roll robisz, nie mowiac tez o tym ze blokowanie przez system wigoru mialo malo sensu wiec non stop trzeba bylo rollowac, przez co wiele osob szydzi sobie ze Wiedzmin to RPG - Roll Playing Game. 

 

Na szczescie w 3jce widac po gameplayach ze wyeliminowali te wade mozna chodzic normalnie oraz klepac uniki ktore nie skladaja sie tylko z turlania sie (podobnie jest tez w bloodborne co mnie niezmiernie cieszy), jesli tylko poprawia sytuacje z blokowaniem jak dla mnie bedzie klawo, no ale to moja opinia.

Opublikowano

 

mam swoją teorie, ale na razie zachowam dla siebie :)

 

ja też mam swoją teorię i powiem ci czemu, dlatego że przez 5 lat nic nie robili tylko pieścili shaderkami każdy kącik gry olewając wszystko inne, do tego ograniczyli widoczność żeby framerate nie spadał.

 

 

widoczność nieraz rozciąga sie na cały horyzont coś jak w AC Unity, to nie to

nawet jakby pieścili shadery 5 lat to jakoś moc na wyświetlenie tego musieli wykrzesać

 

1*VYXQHiXxEpc0AotwQRZ6Yg.jpeg

the-order-1886-railing-panorama.jpg

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Zdradzaj Fanek tą teorie, a nie piedzielisz

Opublikowano

Szpital super ale ty Mati podchodzisz do tej gry autystycznie więc się nie wtrącam.

 

Jak pierwszy raz przechodziłem grę też tak uważałem, za drugim też, a za setnym zwyczajnie burzy pacing. No i jeszcze deadline (szczególnie drugie piętro), który jest przed szpitalem jest wyraźnie wolniejszy od reszty leveli. Dobrze że przez szpital można przejść szybszą ścieżką niż ta tradycyjna z gazetami bo bym daw.no ku.rwicy dostał i nie grał w tę grę.

 

 

Jak na razie to nawet nie ma daty premiery więc równie dobrze może wyjść na jesieni. :lapka:

 

 

Komiksy mają się ukazywać do premiery gry, ostatni komiks ukazuje się w marcu. No ale wolałbym, żeby poczekali jeszcze z pół roku i dopieścili wszystko co się da.

 

 

 

Akurat system walki w Wiedzminie 1 i 2 dzieli przepasc, oba maja kompletnie inne zalozenia. Mi tam sie podobalo i w 1nce i 2jce, ale w obie gralem w dzien premiery wiec jeszcze sie tak nie czulo tego archaizmu wtedy. W 2jce jednak spieprzyli strasznie z brakiem lock-on'a podczas ktorego mozna strafeowac, Geralt niezaleznie od sytuacji mial te sama animacje biegu trzymajac miecz, wiec dziwnie to wyglada jak 3 typow stoi przed toba a ty sobie błogo truchtasz do tylu i roll robisz, nie mowiac tez o tym ze blokowanie przez system wigoru mialo malo sensu wiec non stop trzeba bylo rollowac, przez co wiele osob szydzi sobie ze Wiedzmin to RPG - Roll Playing Game. 

 

Na szczescie w 3jce widac po gameplayach ze wyeliminowali te wade mozna chodzic normalnie oraz klepac uniki ktore nie skladaja sie tylko z turlania sie (podobnie jest tez w bloodborne co mnie niezmiernie cieszy), jesli tylko poprawia sytuacje z blokowaniem jak dla mnie bedzie klawo, no ale to moja opinia.

 

 

Mnie najbardziej bawiły w jedynce, w systemie walki te piruety myszką, żeby ataki wykonywać, jak w robin hoodzie. Btw. pamiętacie tę fenomenalną gierkę?

 

460992-robinhood_006.jpg

Edytowane przez mate5

Opublikowano

 

Jak na razie to nawet nie ma daty premiery więc równie dobrze może wyjść na jesieni. :lapka:

 

 

Komiksy mają się ukazywać do premiery gry, ostatni komiks ukazuje się w marcu. No ale wolałbym, żeby poczekali jeszcze z pół roku i dopieścili wszystko co się da.

 

Kurde kolego, ale ja chciałbym w końcu pograć w coś w tym roku. :frog:

 

Robin Hood :fsg: Genialna gierka. 

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Robin hoodzik bardzo mi sie z Commandos'ami kojarzyl wiec gralem jak glupi.

Opublikowano

Zdradzaj Fanek tą teorie, a nie piedzielisz

 

nie mam pojęcia, pewnie magia PlayStation

Opublikowano

Z profilu fanka, dyskutujmy:

 

PS4 + Sony 50W805B + Logitech Z-5500

 

Pchli targ:

+7 Sprzedane

+4 Kupione

 

 

TROFEA:

- 14.09.2014 :platinum: Need For Speed: Rivals

- 20.12.2014 :platinum: Far Cry 4

- 21.02.2015 :platinum: The Order: 1886

 

DONE PS4:

2014 czerwiec

- inFAMOUS Second Son

- Tomb Raider: Definitive Edition

- The Last of Us Remastered

- Need for Speed: Rivals

- Metro Redux (Metro 2033 + Metro: Last Light)

- Alien: Isolation

- Wolfenstein: The New Order

- Far Cry 4

- Lords of the Fallen

2015:

- Assassin's Creed: Unity (+ dodatek Dead Kings)

- Grand Theft Auto V

- Sherlock Holmes: Crimes and Punishments

- The Order: 1886

 

http://www.playstationtrophies.orgTrofea

http://www.videogame...n/PlayStation-4Premiery

Opublikowano

Ten Robin Hood byl swietny, props za przypomnienie tego. Szkoda, ze pozniej to studio tak zniszczylo Gothica.

Opublikowano

Mate w W1 nie trzeba było robić piruetów myszką, wystarczył timing. Gra była drętwa bo z pecetowym rodowodem, ale jednak wciągała jak diabli, dwójeczka już lepiej jesli chodzi o system walki, ale nadal nie wiem co tak słabo w jedynce chociaz można było dekapitować przeciwników a w W2? :< Licze na trójkę, ale bez zbytniej podniety. 


Fanek-pokemonek porównuje sandboxa do korytarza ehhh

Opublikowano

ok tutaj mała wskazówka odnośnie Ordera, trzeba sie dobrze przyjrzeć
 
yslql3c.jpg?1

jeśli nie wiecie to tu jeszcze mała podpowiedz


podwójny spoiler


uncharted_4_drake_smile.0.jpg


 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.