Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

No na x360 jest region lock

Ma mozliwosc region locka, a nie wszystko jest zlockowane jak na 3dsie. Gralem w chinskiego the darkness 2, takze tru story. Vesperia byla zablokowana np. ale to kilka przypadkow, na ps3 persona arena tez ma region locka ;)

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Patrzcie jaki Janusz :

 

11013511_890316584323299_411942756102390

 

kto to jest?

Opublikowano

Nasz olimpijski miszcz Kamil Stoch.

 

W co mistrz olimpijski? W starcrafta?

Opublikowano

Dzisiaj ostatnia środa miesiąca, a nie ma rozpiski plusa? Sony dzwoni pewnie gdzie się da po plotkach z Rayman Legends w gwg, bo znowu będzie, że sępią.

Opublikowano

pewnie bedzie jutro, jak miesiąc temu :reggie: ale chociaż miesiąc temu dobre gierki były

Edytowane przez Rayos

Opublikowano

30fpsów w revelations 2 na ps4 - capcom zyebał

720p w MGS V i PESie na Xbone - xboks jest zyebany

 

Całe klapki i ich podwójne standardy :yao:

Opublikowano

1. lata 2007-2013 - exy nikogo. liczą się multiplatformy

2. rok 2014 - multiplatformy nikogo. liczą się exy

3. rok 2015 - hmmm tu przemilcz brak exów do września, lepiej wykonane Dying Light, Evolve i pocieszaj się RE:R2

 

Całe boty i ich podwójne standardy  :pawel:

Opublikowano

Wiedzmin i MGS wyznacza nowe standardy.

 

Zgadzam sie.

Opublikowano

prawda jest taka, że w tej generacji to Sony wyznacza standardy. Knack, Driveclub, The Order 1886 każda z tych produkcji albo zrewolucjonizowała gatunek albo na nowo zdefiniowało termin "premiera gry"

Opublikowano

 

Wiedzmin i MGS wyznacza nowe standardy.

 

Zgadzam sie.

 

 

Jeśli ND dotrzyma słowa odnośnie nieliniowego podejścia i alternatywnych dróg do celu, to także będzie to wyznaczenie nowych standardów. Dla korytarzy. Za wzór stawiają czasy otwartości leveli z Jaka 3.

Opublikowano

 

 

Wiedzmin i MGS wyznacza nowe standardy.

 

Zgadzam sie.

 

 

Jeśli ND dotrzyma słowa odnośnie nieliniowego podejścia i alternatywnych dróg do celu, to także będzie to wyznaczenie nowych standardów. Dla korytarzy. Za wzór stawiają czasy otwartości leveli z Jaka 3.

 

 

KISNE XD 

 

nowe standardy bo będzie mozna się skitrać w krzakach? xdddddd

Opublikowano

Arkham Knight wyznaczy nowe standardy.

Kurwa w czym? 

Opublikowano

"Widzisz obóz przemytników rozbity w górskiej dolinie? Możesz oczywiście przeprowadzić ryzykowny atak frontalny, ale developerzy dają ci alternatywę - odszukaj system jaskiń i podziemnych korytarzy, które doprowadzą cię na słabo strzeżone tyły. Można też wspiąć się na wysokie klify i uderzyć z flanki. Autorzy nadmieniają że ostatnie odsłony serii były nadmiernie liniowe." 

 

Oprócz tego przeciwnicy mają również używać haków do gonienia nas podczas wspinaczki - oraz co było już pokazane w demie sprawdzać teren wertykalnie, tak więc wbijaj z tymi heheszkami  do czasu premiery, taknie? 

Opublikowano

Przecież i tak 90% będzie grać jak w starych częściach czyli na pałę, może z 10%, jak nie mniej skorzysta z nowych dróg. 

Opublikowano

Po demie było widać że można przejść w stealth, lub zwyczajnie olać wrogów - co w przypadku poprzednich części nie było możliwe po ich zaalarmowaniu. Co kto wybierze, to już jego sprawa. Wśród zapowiedzi pojawiły się także informacje o trudniejszych sekwencjach wspinaczki - co jest akurat zrozumiałe, jeśli będą one np. alternatywą dla potyczki z ludźmi. Znów wrócą także wielkie roomy z puzzlami wzorem tych z U3. Nad multiplayerem pracuje lead designer od pvp TLoU. 

Opublikowano

Nobody przecież to PRowy bełkot.

Wiadomo, że struktura poziomów w nowym Uncharted 4 będzie znacznie bardziej otwarta (ponieważ korytarzowa formuła zmierzała do wypalenia) ale nie ma tu mowy o wyznaczaniu nowych standardów.

 

Zresztą nie wiem czy pamiętasz ale Bungie już w 2010 nazywało Halo:Reach sandboxem właśnie ze względu na konstrukcje leveli które umożliwiały taką rozgrywkę jaką opisałeś powyżej. Na pewno jest jeszcze wiele innych gier które miały podobne założenia

 

Ja wiem, że po 3 liniowych strzelankach obietnica większej swobody jawi się jako rewolucja ale to nie wyznaczanie nowych standardów, proszę Cię ;D 

Opublikowano

Nie ogarniam gdzie wy mieliscie jakies wielkie roomy z puzzlami w U3, przeciez lecialo sie przez te gre jak przez poprzednie, moze jedna zagadka byla ciekawsza i wymagala chwili zabawy i zastanowienia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.