Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Do października to się ze trzy razy jeszcze będziemy umawiać.:)

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Asax pisz skad jestes.

Lublin, pisalem przeciez :dog:
Opublikowano

spokojnie, zatrudnia ich znowu jak beda robic dwójke

 

przeciez playground games i turn10 tez po kazdej czesci zwalniaja polowe ekipy

 

oh wait..

Opublikowano

The story of Turn 10 is one of an amazing culture within Microsoft – a studio with a startup feel that began with a dream and now owns a blockbuster. But they still feel like a small, nimble team – they’re about 70 full-time employees, rising to 400 including contractors as the production effort rises during the game. In fact there is an amazing story behind the ecosystem of partners that Forza has helped to build.

 

http://blogs.microsoft.com/next/2011/09/16/forza-motorsport-pt1-turn-10-studios/

 

Jeszcze coś zielony płazie?

 

Jak to zwykle bywa najwięcej do powiedzenia na dany temat mają ludzie bez najmniejszego pojęcia.

Edytowane przez Lem

Opublikowano

Właśnie dostałem raka :frog:

2u598i0.png

:facepalmz:

Edytowane przez Humulin

Opublikowano

 

 

Posted  September 16, 2011

:dafuq:

 

 

Poza tym chyba nie rozumiesz wyznaczonego fragmentu. 

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Jak to zwykle bywa najwięcej do powiedzenia na dany temat mają ludzie bez najmniejszego pojęcia.

 

no niestety dlatego tak czesto wstyd mi za ciebie i mendrka

Opublikowano

No tak, dawno i nieprawda, i wcale tam nie jest napisane, że liczba pracowników T10 waha się od 70 do 400 na różnych etapach produkcji. W ogóle.

Opublikowano

Właśnie dostałem raka :frog:

2u598i0.png

:facepalmz:

bo dlaczego czemu co

Opublikowano

ja to napisalem w kontekscie slepego zapatrzenia w coraz (pipi)o.wsze sony, ktore co miesiac coraz bardziej pokazuje jakim jest bankrutem

 

news akurat trafnie wypunktowal kermita choc tez wg mnie jest roznica pomiedzy turn10 gdzie 70 pracownikow jest stalych od zawsze i zatrudniaja 300 od zawsze na kontrakt, a evo i sony, ktore teraz uj.ebalo 55 pracownikow stalych - albo swiadczy to o tym, ze evo jest o krok od trumny albo o tym, ze sony znowu tnie koszta i ostatecznie nawet jak evo zacznie prace nad nowym racerem to na zasadach kontraktowych jak u turn10

 

ps. juz chcialem pisac ze kermitowi niechcacy dalem minusa bo mi palec uciekl na komorce ale widze botowska milosc juz sie odwdzieczyla, buziaczek

Opublikowano

Bo np. 1 i 21 miejsce. Ja wiem, że to wynika z niezależnych od siebie ocen... no ale bez jaj.

Opublikowano

No tak, dawno i nieprawda, i wcale tam nie jest napisane, że liczba pracowników T10 waha się od 70 do 400 na różnych etapach produkcji. W ogóle.

I według Ciebie jest to samo co obcinać ilość pracowników o połowę na STAŁE? XD

 

Poza tym porównujesz sytuację sprzed 4 lat do świeżej sprawy. 

 

Ficek, współczuję Ci być w jednej grupie z takim ulungiem. :(

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Zwolnić 55 stałych pracowników, a zakontraktować, w zależności od potrzeb, do 300 osób potrzebnych przy produkcji gry (nie usuwając żadnej z 70 podstawowych osób) to tak - to to samo.

 

Tylko Lem ze swoich wykształceniem znajdzie sposób na zrobienie z gówna cukierka :reggie: 

Opublikowano

Całe szczęście zdanie Lemki i Mondrego nikogo.

Opublikowano

mi też się omsknął palec, chciałem ściszyć pralkę w hololensach i jep minus dla ficusia

 

JESU GDYBYM MOGL COFNAC CZAS

 

jak w horizonie

 

Edytowane przez kermit

Opublikowano

Dajcie sobie buzi na zgodę

 

 

w wannie.

 

Opublikowano

Bo np. 1 i 21 miejsce. Ja wiem, że to wynika z niezależnych od siebie ocen... no ale bez jaj.

THPS 3 to sztos na sztosy.

Opublikowano

Oczywiście wszyscy zwolnieni to etatowi pracownicy, a Evolution już nigdy nikogo nie zatrudni. Prowo czy debile?

 

Cykliczne zatrudnianie i redukcje to w gamedevie standard w praktycznie każdym studiu.

Edytowane przez Lem

Opublikowano

niedawno jeszcze broniłeś, że lepiej żeby robili dlc do jedynki w ramach season passa niz zrobili dwojke za pelna cene

 

wiec powinienes sie cieszyc z takiej decyzji sory, oszczedzaja pieniazki a i tak dostaniesz skórki do autka

Opublikowano

na ch.uj wy gadacie z patałachem, który nawet nie pokaże w co grał bo jest takim lamusem :reggie:

Opublikowano

Ok czyli jesli według botów 55 to połowa Evolution to oznacza to ze pracowało tam 110 osob.

Co nam ta wiedza daje?

To ze jest to 15 osob mniej niz w Forzie klepanej co roku, to oznacza ze DriveClub 2 nie bedzie w 2016 roku bo ten bedzie należał dla Gran Turismo i wytaczania nowych standardów w grach wyścigowych tylko DC 2 bedzie w 2017 roku, Jezu :banderas: Sony takie dobre, mam linup gier mnie interesujących do końca 2017 roku :banderas:

Opublikowano

Oczywiście wszyscy zwolnieni to etatowi pracownicy, a Evolution już nigdy nikogo nie zatrudni. Prowo czy debile?

 

Cykliczne zatrudnianie i redukcje to w gamedevie standard w praktycznie każdym studiu.

 

No pewnie, ale Evolution jest za(pipi)iste, a do Turn10 trzeba się przyje.bać dla zasady, teraz to standard. 

Opublikowano

 

 

Oczywiście wszyscy zwolnieni to etatowi pracownicy, a Evolution już nigdy nikogo nie zatrudni. Prowo czy debile?

 

Cykliczne zatrudnianie i redukcje to w gamedevie standard w praktycznie każdym studiu.

No pewnie, ale Evolution jest za(pipi)iste, a do Turn10 trzeba się przyje.bać dla zasady, teraz to standard.
Idź ty se macio sterowniki nowe ściągnij, odpowiedział tylko na zaczepkę żaby.

 

 

juz schodzę z kolan Lema

 

Edytowane przez eX4cT_PL

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.