Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Nie dość, że piękne (nie licząc xklocka, ale też swój urok ma) to jeszcze każda z unikalną biblioteką wspaniałych tytułów ... pjerdole obecną generację.

Edytowane przez Ins

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

No, w porównaniu do tamtej generacji, to obecnie walą nas bez mydła, a my ciągle prosimy o więcej... głębiej... :frog:

Opublikowano

i każda z nich w ciągu miesiąca miała więcej ekskluzywnych tytułów, niż teraz my.... W ciągu roku....  

:frog:

Opublikowano

Oczywiście, że skończy mizernie. Tak samo jak 3D, te całe tryby True Cinema , Motion Plus w TV czy  kontrolery ruchwe . Człowiek od urodzenia jest przyzwyczajony do patrzenia w kwadracik/prostokącik i do usranej śmierci, będzie w niego patrzył.

 

nie porównuj machania wiilotem do doznań VR

 

takie osoby jak ty teraz pewnie parenaście lat tamu mówił "wibracie w padzie? gałki analogowe? a na co to komu?!?" a teraz jest to standard i nie wyobrażamy sobie życia bez tego.

ich sukces myśle że miał 2 głowne powody

- były za(pipi)iste same w sobie

- gry zaczeły sie zmieniać z platformówek 2D na wszelkie różne 3D i gałki okazały sie super przydatne

 

myśle że z VR może być bardzo podobnie

- jest za(pipi)iste samo w sobie

- gry się zmieniają i stają sie coraz bardziej realistyczne graficznie, światy które przemierza gracz aż proszą sie o to żeby sie w nie zagłębić. tak jak 17 lat temu gry 3d prosiły sie o gałki analogowe

 

 

mowisz że ludzie są przyzwyczajeni do gapienia się w ekran - to prawda oczywiście. ale zauważ że jest coś takiego jak kino, i ma sie całkiem nieźle mimo bardzo łątwego dostępu do filmów w domu. a dlaczego? bo ludzie chcą mieć lepsze doznania niż tylko gapienie sie  w telewizor, chcą zagłębić się w film a ogromny ekran kinowy to ułatwia.

gogle VR są podobne do kina - dają wrażenie oglądania wielkiego ekranu wypelniającego prawie cale pole widzenia, a dodatkowa możliwość rozglądania się za pomocą rzeczywistego ruszania głową jeszcze potęguje ten efekt zanurzenia się w świat gry (znacznie bardziej niż kino).

 

jasne można tego nie lubić, ja nie lubie kontrolerów ruchowych, ktoś może nie lubić VR - ale twierdzenie ze to jest takie samo chwilowo modne badziewie jak kinect jest poprostu błędem.

 

naprawde nie miał byś ochoty wejść dosłownie do świata skyrim albo GTA - połazić, porozglądać się? ja mam wielką ochotę

 

 

 

pamiętam że daaaawno temu w jakimś sklepie mieli "hełmofon VR" wtedy ta technologia leżała i kwiczała, ale pograłem w nim przez chwile w dooma - mimo że wtedy grafika była naprawde nędzna i umowna to i tak robiło niezłe wrażenie, a dzisiaj gdy mamy świetną grafike to naprawde całe doświadczenie może być poprostu świetne..

 

 

zobaczcie ten film z GTA który wrzuciłem - co prawda jest on słabej jakości ale jak by sie go pokazało komuś mniej obeznanemu i powiedziało "patrz jakiś wariat zapieprza po mieście" to przecież większość nie skapneła by się że to gra. wygląda to poprostu za(pipi)iście. my gracze mamy spaczony umysł i liczymi pixele ale jak sie na chwile porzuci porównywanie rozdzielczości i dropy fps to mizernych 59 klatek na sekunde, tylko założy takie gogle, słuchawki i wejdzie się dosłownie w gre - czy to nie brzmi świetnie?

 

dla mnie brzmi.

 

nie każdy musi popierać moje zdanie, ale chciałem je przedstawić i uargumentować.

jednak teraz spadam już

 

narka i obyśmy niedługo zobaczyli jak VR rozwija skrzydła

 

pozdro

Opublikowano

 my gracze mamy spaczony umysł i liczymi pixele

Nie wszyscy gracze to klapy i blacharze.

Taki news z ostatniej chwili. :sorcerer:

 

Edit:

kbffx.jpg

Edytowane przez Hum

Opublikowano

Kur.wa nawet ja nie napisałem takich długich postów jak Yano w cw. 

 

Wiem, że w tym temacie trzeba się z tym hamować, bo od takich rzeczy jest Tęcza. 

Opublikowano

Nie wszyscy gracze to klapy i blacharze.

 

co chcesz przez to powiedzieć? że xboty nie liczą pixeli? w sumie racja, jest ich tak mało że nie ma czego liczyć ...

Opublikowano

Nie wiem jak reszta bockiej loży, ale ja gram w gry. Piksele i klatki animacji mają dla mnie marginalne znaczenie.

Opublikowano

 

Nie wszyscy gracze to klapy i blacharze.

 

co chcesz przez to powiedzieć? że xboty nie liczą pixeli? w sumie racja, jest ich tak mało że nie ma czego liczyć ...

 

Powiedział typ z 3DSem. 

Opublikowano

Nie wiem jak reszta bockiej loży, ale ja gram w gry. Piksele i klatki animacji mają dla mnie marginalne znaczenie.

 

też bym tak mowil gdyby moja konsola odpalała gry w 240p,

 

 

Powiedział typ z 3DSem.

 

tak mam 3dsa ale szczerze go nienawidze, to strasznie niewygodne (pipi) obesrane, to jeden wielki pixel jesli chodzi o grafike.

jeśli chcesz atakować 3dsa to śmiało, z chęcią się przyłącze bo to straszne badziewie

Opublikowano

Lol :D

CCz-1AeWgAAeMDp.jpg

Opublikowano

Lol :D

CCz-1AeWgAAeMDp.jpg

Te podwójne standardy.
Opublikowano

 

To czemu nie kupisz sobie?

 

no jutro może gdzie znajdę bo 250 w sklepach to nieco parodia.

 

Serdecznie polecam

 

 

11174274_1573015402971138_60734117888622

Opublikowano

Na oficjalnej stronie włoskiego sklepu PlayStation pojawiły się informacje o rozdzielczości SW: Battlefront, która wynosi 720p. Ale gra ma podobno osiągnąć 60 klatek na sekundę.

 

Jak to się potwierdzi, to ile będzie na Xone? 480p? Jest zbyt śmiesznie. Edycja Standardowa w pre-orderze kosztuje 70 Euro. 

 

https://store.playstation.com/#!/it-it/giochi/star-wars-battlefront-standard-edition/cid=EP0006-CUSA00634_00-SWBSTANDARDPREOR

 

xkoz985mwm7t.jpg

 

btw. Tak prezentuje się limitowany bundle PS4 z Battlefrontem. Dla fanów nie lada gratka zapewne, bo pojawią się tylko trzy sztuki.

 

CC0T7FcW0AAS4mr.jpg?eaa32f

 

featuredImage.img_.jpg?eaa32f

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Ten wpis na PSS nic nie znaczy, bo tekst o 720p już się pojawiał przy grach które są w 1080p (np. Trials Fusion).

Opublikowano

Nie widzę problemu, pozmieniacie telewizory 55' na 32' i nie będziecie widzieć różnicy

Opublikowano

Ten wpis na PSS nic nie znaczy, bo tekst o 720p już się pojawiał przy grach które są w 1080p (np. Trials Fusion).

 

Nie przeczę, jednak nie zdziwiłbym się, gdyby Battlefront rzeczywiście był w 720p (patrząc jak słabo radzą sobie te konsolki z Frostbite).

Opublikowano

CW pamieta jak Macio chcial sie zakladac ze na ps4 nie bedzie nigdy gry w 720p :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.