Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

to chyba kwestia directx 12, np taki unreal turnament nowy, narazie hula na 3,5 potem wskoczy na 4kę więc chyba to kwestia softu narazie niż ograniczenia sprzetowe. Chyba.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Spoko, spoko, poczekajcie chwile a będzie wysyp gierek pod UE4, tym bardziej, że jest "darmowy" 

Opublikowano

ooo dzieki za info - no to xone bedzie preferowany jesli chodzi o gry na UE4 z uwagi na dx12, ciekawe jak devi poradza sobie z nim na ps4

Opublikowano

Bo ue 4 nadal jest w fazie developingu to nie skończony produkt a ue 3 jest sprawdzony i przetestowany.

 

Dodatkowo wielcy branży przestali korzystać z cudzej technologii i zaczęli tworzyć własną. Poza warnerem taki ubisoft, ea czy activision korzystają z własnych silników. Kiedyś splinter cell czy mass effect też hulały na ue.

 

 

Teraz więcej indyków będzie miało ue4 niż dużych produkcji aaa. Nawet 2 polskie w tym roku kholat i hatred są na silniku ue 4:)

 

 

To o direct x 12 to bzdura:)

Edytowane przez blantman

Opublikowano

ciekawe jak devi poradza sobie z nim na ps4

 

Nie poradzą sobie bo ten szrot tego nie uciągnie :reggie: 

Opublikowano

Ja pierdziele ue4 nie ma nic wspólnego z direct x 12 działa tak samo pod 11 jak i 12.

 

Ue4 to silnik zoptymalizowany nawet pod komórki. Direct x 12 może dodać dodatkowe rzeczy ale nie jest potrzebny dla ue 4 do działania

Edytowane przez blantman

Opublikowano

chlopaki tak uciekajac od tematu - kto mi wytlumaczy czemu tak malo gier (na szybko nie kojarze zadnej powaznej, a w zapowiedziach tez bez szalu) korzysta z UE4? przeciez trzecia czesc tego silnika byla hiper popularna, do teraz wiele gier i tych co sa jeszcze w produkcji z tego korzysta

Bo każde szanujące się studio potrafi napisać własny silnik :sir:

U Sony tylko Bend robi grę na UE4, ale to dlatego że długo siedzieli w handheldach i nie byli na czasie z nowinkami technicznymi ;)

Opublikowano

nieogary kupuja ps4, janusze kupuja ps4, swiadomi graczoweganie kupuja ps4, kto zatem kupuje xone?

 

Hardkorowcy, tacy jak ja. SPRAWDŹ TEN GAMERSCORE.

 

Janki grające na przerobionych PSX-ach i PS2 w Tony Hawki, Tekkeny czy Crashe, dziś dorośli, poszli do pracy, zaczęli zarabiać i już nie muszą piracić. Sony po misztrzowsku przejęło tych graczy, na nowo ich wychowało, zostawiając MS-owi piracki odpad i casualowy ochłap co kupuje dla zabaweczki do skakania.

Innymi słowy - chcesz grać z Polakami w gry? Kup to co oni. Playstation jak zawsze.

 

To tak nie działa. To że dorośli i poszli do pracy nic nie zmienia, bo większość zarabia gów.niane pieniądze i wolą kupić 10 czystych płyt niż jedną grę oryginalną, natomiast znałem trochę osób co to zarabiały godziwy hajs, a mimo to piracili, "bo mogą", "bo czemu nie", "bo filmy/seriale też ściągam". Po prostu dla wielu zwykłych ludzi gry wideo są towarem, który można łatwo przycebulić (zwłaszcza dzisiaj, kiedyś trzeba było latać po giełdach, teraz wystarczy godzinka na pobranie gry z sieci i wysmażenie płytki), więc czemu by tego nie robić.

Opublikowano

masakra :D zwykle powazne pytanie i boty wyskakuja z odpowiedzia ze eu4 to tylko pod dx12, klapki, ze nie ma gier na ue4 bo wiekszosc duzych devow przeszla na wlasne silniki

 

i komu tu wierzyc :dog:

Opublikowano

W tym momencie nie opłaca się kleić autorskich silników, klapy kłamią.

Mam insiderów w większości dużych firm robiących gry wideo, więc znam się najlepiej.

Edytowane przez ping

Opublikowano

Ja pierdziele ue4 nie ma nic wspólnego z direct x 12 działa tak samo pod 11 jak i 12.

 

Ue4 to silnik zoptymalizowany nawet pod komórki. Direct x 12 może dodać dodatkowe rzeczy ale nie jest potrzebny dla ue 4 do działania

 

 

nie jest potrzebny ale jest pod to tworzony, kur.wa co was tak w tym boli? 

Opublikowano

Ja czytałem artykuł w nowym cd action 4 strony o ue 4 :) teraz proszę o źródła konkurencji i (pipi)a nie jestem klapkiem a blacharzem jak już lub nintendofagiem:)

Opublikowano

Wydaje mi się, że czas takich silników jak UE4 dopiero nadejdzie. Devi dopiero są we wstępnej fazie nauki optymalizacji pod PS4/Xone, więc pewnie wolą jechać na sprawdzonych silnikach jak UE3. Zresztą podobnie było chyba na pastgenach, taki Bioshock hulał na UE2.5 z tego co pamiętam.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 

 

Ja pierdziele ue4 nie ma nic wspólnego z direct x 12 działa tak samo pod 11 jak i 12.

 

Ue4 to silnik zoptymalizowany nawet pod komórki. Direct x 12 może dodać dodatkowe rzeczy ale nie jest potrzebny dla ue 4 do działania

https://twitter.com/UnrealEngine/status/564181073077489664

 

nie jest potrzebny ale jest pod to tworzony, kur.wa co was tak w tym boli?

Gdzie tu tak napisał ktoś? na komorkach też masz dx12 ?:) po prostu tweet mówi o tym że będzie współpracować z dx12 to nie znaczy że nie będzie działał bez niego.

Opublikowano

Jeśli tak dalej pójdzie i na UE4 (czyli silnik w 100% wykorzystujący moc nextgenów) będziemy musieli jeszcze czekać rok lub nawet dwa to ta generacja będzie spokojnie tak długa, jak poprzednia. Minęło już 1,5 roku od premiery ps4/xone, a my nadal gramy w crossgeny ;/ Dopiero Wiedźmin 3 pokazuje coś lepszego.

Opublikowano

Telefony z Win10 tez wspieraja DX12.

Opublikowano

Wydaje mi się, że czas takich silników jak UE4 dopiero nadejdzie. Devi dopiero są we wstępnej fazie nauki optymalizacji pod PS4/Xone, więc pewnie wolą jechać na sprawdzonych silnikach jak UE3. Zresztą podobnie było chyba na pastgenach, taki Bioshock hulał na UE2.5 z tego co pamiętam.

 

I już wtedy przepięknie wyglądał  :banderas:

Opublikowano

Jeśli tak dalej pójdzie i na UE4 (czyli silnik w 100% wykorzystujący moc nextgenów) będziemy musieli jeszcze czekać rok lub nawet dwa to ta generacja będzie spokojnie tak długa, jak poprzednia. Minęło już 1,5 roku od premiery ps4/xone, a my nadal gramy w crossgeny ;/ Dopiero Wiedźmin 3 pokazuje coś lepszego.

 

A ktoś się łudził, że będzie inaczej? :P Jak dla mnie to dopiero w tym roku zaczną wychodzić jakieś ciekawsze multiplatformy. Obecna generacja będzie się rozkręcać ze 3 lata zanim wskoczy na właściwe tory.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Enjoy

 

https://www.unrealengine.com/showcase?category=Mobile

 

Tja bo na smartfonach windows trzyma 90 % rynku;)

 

Tutaj macie jeszcze z ue 3 a nic o windows nie ma w ue 4 wiadomo że celuja w andka i ios

Edytowane przez blantman

Opublikowano

blantman co ty sie spinasz, ficus pytal czemu nie ma zadnych gier praktycznie AAA na ue4, dziwnym trafem wiekszosc projektow ktore maja wyjsc na ue4 jest targetowane pod dx12

 

nikt nigdzie nie pisal ze UE4 to ex na xbona, a tak reagujecie bez kitu xd

Opublikowano

Nie spinam się po prostu powody czemu nadal nie wyszły gry są inne:). Ue 4 to nadal work in progress. epic wydał niedokonczony silnik i dopiero za 1-2 lata wszyscy odważnie sie przesiądą na ue4. Z gier aaa zapowiedzianych chybs tylko scalebound ma być na ue4. za 2 lata powinno być więcej zapowiedzi.

 

Za to indyków już teraz dużo z powodu łatwości przesiadki z ue3 na 4, blueprintow i przede wszystkim ceny;)

Opublikowano

Fable Legends jest pierwsza gra AAA na UE4.

 

W CD Action nie pisali xD?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Legends to chyba nie jest AAA

Opublikowano

Nie spinam się po prostu powody czemu nadal nie wyszły gry są inne:). Ue 4 to nadal work in progress. epic wydał niedokonczony silnik i dopiero za 1-2 lata wszyscy odważnie sie przesiądą na ue4. Z gier aaa zapowiedzianych chybs tylko scalebound ma być na ue4. za 2 lata powinno być więcej zapowiedzi.

 

Za to indyków już teraz dużo z powodu łatwości przesiadki z ue3 na 4, blueprintow i przede wszystkim ceny;)

 

Indyki są głównie na unity rezane.

Opublikowano

Legends to chyba nie jest AAA

 

XD

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.