Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

M$ też nie będzie w dobrej sytuacji jak wypstryka się w tym roku z exów.

 

W tym roku? Wyjdą ze max 3 duże projekty. 2016 będzie najlepszy z dotychczasowych (4 do 5 dużych projektów) - spowolnienie najwcześniej w 2017 na Xone. MS w o tyle dobrej sytuacji, że z 4 IP Girs, Halo, FM i FH zrobili bardzo regularne serie, które wychodzą zamiennie, więc te 2 duże pewniaki przeważnie zawsze mają FM/FH + Halo albo Girs.

 

MS mocniej współpracuje z zewnętrznymi devami przez co potrafią trzymać niektóre duże nawet projekt w tajemnicy do ostatniej chwili. O FH nikt nie wiedział, o SO tak samo, Scalebound to było SF, a kto robi Crackdown do tej pory nie wiadomo (nie licząc studia, które robi wyłącznie aspekty związane ze streamingiem - Cloudgine, ale samej gry oni nie robią bo to ledwie kilkanaście osób i musi być inne przynajmniej średniej wielkości studio).

Edytowane przez DonSterydo

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

 

M$ też nie będzie w dobrej sytuacji jak wypstryka się w tym roku z exów.

 

W tym roku? Wyjdą ze max 3 duże projekty. 2016 będzie najlepszy z dotychczasowych - spowolnienie najwcześniej w 2017 na Xone. MS w o tyle dobrej sytuacji, że z 4 IP Girs, Halo, FM i FH zrobili bardzo regularne serie, które wychodzą zamiennie, więc te 2 duże pewniaki przeważnie zawsze mają FM/FH +Halo albo Girs.

 

Szczerze to ja dla samych nowych gearsów + remastera kupiłbym łana. Kumpel ostatnio z emigracji wrócił (na kilka dni) i tak sobie wspominaliśmy ile godzin przegraliśmy w każde gearsy na kanapie eh aż bym pograł znów przez live'a z nim. 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Dla mnie rowniez 2016 wygalda jeszcze lepiej niz ten rok - bedzie Scalebound, nowe Gearsy i pewnie Horizon 3. Do tego moze dojsc nowy projekt Rare i Crackdown chociaz ten ostatni moze wyleciec na Q1 2017.

Opublikowano

Don w miare dobrze napise ale doucz sie o teamach od sony - crossgenowego lbp nie robilo media molecule tylko sumo digital, ostatnia gra od MM byl lbp2 i tearaway(choc go robilo podobno tylko 20 pracownikow i ci sami grzebia teraz nad remasterem), GG to juz teraz dwa oddzialy - glowne, ktore dotychczas pracowalo tylko nad grami z serii killzone i ich ostatnim projektem byl shadow fall i niby robia teraz tego rpg z dinozaurami i wchloneli cambridge studio (ci od primala z ps2), ktore stworzylo mercenary na vite i wg plotek ma robic kolejnego killzone'a na ps4

Opublikowano

O ND to samo czytałem przez 2 lata, więc w te podwójne teamy mało wierzę. Albo się skończy, że będą dłubać i po jakimś czasie zostaną zamknięci.

Opublikowano

Akurat drugi team GG to prawda. Jest to calkiem osobne studio ktore tylko zmienilo sobie nazwe na GG Cambridge. Wiem bo nawet bylem pod ich siedziba  :problem:

Opublikowano

Next-gen pełna gębą. Na PC powoli standardem staje sie 1440p

 

 

Velius szanuję Cię, ale teraz się trochę zagalopowałeś - sam montior z taką rozdzielczością i porządna matrycą sporo kosztuje (więcej niż konsola). Miną jeszcze z 3-4 lata zanim większa rozdzielczość niż FHD będzie upowszechniona. 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Akurat drugi team GG to prawda. Jest to calkiem osobne studio ktore tylko zmienilo sobie nazwe na GG Cambridge. Wiem bo nawet bylem pod ich siedziba  :problem:

 

XSI - Xbockie Służby Wywiadowcze ;)

Opublikowano

Ficek jak ci ku.rwa dam 'ci od primala' 

Opublikowano

O ND to samo czytałem przez 2 lata, więc w te podwójne teamy mało wierzę. Albo się skończy, że będą dłubać i po jakimś czasie zostaną zamknięci.

 

przecież się nazywają normalnie guerrila cambrige

I do jakiej konkluzji doszliście przez cały dzień? Co jest bardziej chuyowe? Plejstejszon czy PC?

 

bycie fanem chinskich bajek

Opublikowano

 

O ND to samo czytałem przez 2 lata, więc w te podwójne teamy mało wierzę. Albo się skończy, że będą dłubać i po jakimś czasie zostaną zamknięci.

 

przecież się nazywają normalnie guerrila cambrige

 

 

Musisz zrozumieć, że nie śledzę zbytnio poczynań kiepskich developerów

tumblr_mae0i0hsrF1qhrkxko1_r1_400.gif

Opublikowano

jeszcze sprostuje japan studio - to nie do konca trafne okreslenie "to ci od bloodborne" bo akurat japan studio to calkiem inny twor niz te wszystkie zachodnie studia jakie znamy, to tak jakby japonskie skupisko wielu devow i ekip, ktore pisza gry na konsole sony - oddzialow w japan studio jest od groma, to zdajsie tez najwieksze jesli chodzi o liczbe zatrudnionych studio sony - jest osobna grupka odpowiedzialna za serie souls, sa ci od gravity rush, jest team ico (i w nieskonczonosc grzebia nad last guardian), robili soul sacrifice i freedom wars (w spolpracy z devami zewnetrznymi), grzebia nad tommorow children itp

 

okreslenie, ze wypuscili bb w tym roku to nastena gra co najmniej za 2 lata od japan studio to calkowicie miniecie sie z prawda, bo studio co roku wydaje kilka pozycji 

Opublikowano

Cambridge ujowym developerem. Ci kolesie stworzyli np Medievila., Primala i swietne C-12 na psxa oraz najlepszego Killzona jaki wyszedl.

Opublikowano

I do jakiej konkluzji doszliście przez cały dzień? Co jest bardziej chuyowe? Plejstejszon czy PC?

PC?

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=165883985&postcount=6575

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=165824249&postcount=6551

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=165914321&postcount=6592

 

 

PC jest obecnie najlepszą platformą do grania w multiplatformy. 

 

1 nowy EX Sony na całe 12 miesięcy toż to jak plaskacz w ryj skierowany w stronę konsumenta. Ogólnie 1-2 exy obu firm na rok to niesmaczny żart. 

 

A teraz wracam grać w Wind Wakera, skończę sobie jeszcze raz przed sprzedaniem wijacza.

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Cambridge ujowym developerem. Ci kolesie stworzyli np Medievila., Primala i swietne C-12 na psxa oraz najlepszego Killzona jaki wyszedl.

 

najlepszy killzone to nadal ch.ujowa gra 

Opublikowano

bartoszek skad wiesz? grales? potajemnie miales vite?

Opublikowano

Akurat ten Killzone był naprawde swietny. A seria ma duzy potencjał. I fabularnie i całe uniwersum jest kapitalne. I mam nadzieje ze GG juz nie bedzie maczac palcy w zadnym Killzonie i niech sie zajma innymi grami. Killzone niech idzie do Cambridge.

Opublikowano

bartoszek skad wiesz? grales? potajemnie miales vite?

Trochę śmieszna sprawa, ale ten KZ na Vite gniecie pozostałe Killzony :D 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

bartoszek skad wiesz? grales? potajemnie miales vite?

 

grałem, grałem 

Opublikowano

 

bartoszek skad wiesz? grales? potajemnie miales vite?

 

grałem, grałem 

 

taaa chyba na vicie rayosa jak przyniosl do selecta

Opublikowano

Dla uściśnienia:
Sony Japan to 600 pracowników i zawsze mają kilka gier w developingu (przed zmianą dyrektora, była totalna wolna amerykanka i mieli za dużo projektów)

Guerilla Games  (300+ pracowników) to dwa oddziały, 3 teamy (Cambridge, główny team w Amsterdamie i drugi odpowiedzialny za prototypy i kreatywną stronę), mają nowe IP w produkcji od 2011, kiedy Hulst skupił się na nowym projekcie (Shadowfall robił inny dyrektor), oczywiśice to tytuł raczej na 2016 rok. (fun fact: znajomy był na rozmowie kwalifikacyjnej w Amsterdamskim oddziałe, ale nie dostał się :D )

ND
Oczywiście pełen team pracuje nad U4, mała grupa nad inną grą.

Sucker Punch
Wydali w zeszłym roku, nowa gra najpewniej na 2017.

Sony Bend
Nowe Ip w produkcji od czasu wydania Uncharted na PSV, pogłoski o gatunku: horror

Polyphony
Wiadomo co, Kaz tym razem raczej 5 lat pracować nie będzie, wydali grę w 2013

SSM
Przed failem Stiga i jego dyrektostwa nad nowym IP to było 250+ pracowników i prawie pełne dwa teamy (team odpowiedzialny za GoW 3 robił nowe IP,  drugi GoW:A,  nie opłaciło się). Redukcja (50+ pracowników), Nowy GoW w produkcji, ale to raczej tytuł na 2017.

San Diego
Seria MLB, wydają grę co roku, w produkcji drugie IP Kill Strain (f2p)

MM
Mała grupka robiła Tearaway, reszta nowe IP (nadal nastawione na kreację i kreatywność userów)

Jeszcze jest London Studio (ale oni nikogo, bo nastowiony to twór na gry na Muve, teraz pewnie na VR), Xdev (ten odpowiedzialny jest za współprace z innymi studiami), Pixel Opus (ale to raczej eksperment, pewnie będą małe gierki robili i tyle) i Evolution ( duża redukcja po DC)

Można było inaczej planować i wydać więcej tytułów na początek nowej generacji ? Można było, ale wtedy trzeba było olać ostatnie lata poprzedniej generacji jak MS. No i niech nikt nie liczy, że wszystkie planowane tytuły wyjdą w 2016,  gry nie wychodzą i nigdy nie będą wychodziły z taką częstotliwością jak kiedyś, za dużo pieniędzy do stracenia (nie liczyłbym np, na nowe Sunset Overdrive, czy nowe LBP). Liczę na Rare u MS, może coś się zmieni w studiu skoro nie pracują na kinectowym badziewiem. Tak to przewidywalny zestaw złożony z Halo, Forzy i GoW (u Sony podobnie jest z Gran Turismo i teraz z God of War, bo SSM nie dostanie nowego IP prędko). No i masa tutułów first party z obu stron przy współpracy z niezależnymi ekipami (i tych dużych jak Platinum, Level 5 i tych małych jak Moon Studios czy Tequila Works)


 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.