Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Drogi pamiętniczku,

 

Dzisiaj chciałem pograć na PS3. Po włączeniu konsoli przywitał mnie komunikat o najnowszym uaktualnieniu do wersji 4.75. Ucieszyłem się, w końcu stabilności nigdy za dużo. Jakieś 10 minut później byłem już w głównym menu konsoli, przecież mogło być gorzej. Jeszcze tylko ponowne zalogowanie się do PSN (musiałem zmienić hasło wczoraj, pewnie znowu im zaje,bali bazę danych w plain text'cie) i już mogę zastanawiać się, w którą niesamowitą przygodę zanurzę się dzisiaj. O, Tower of Guns, trailer był fajny, dali za darmo w PS+, a tam dają tylko najlepsze wyszukane perełki z conajmniej 80/100 na metacritic, więc na pewno się nie zawiodę.

 

Niestety było to pierwsze uruchomienie tej gry, więc należy ją przy tym zaktualizować do najnowszej wersji. Nie wiem dlaczego Sony nie wrzuca do sklepu po prostu najnowszej wersji gierki, ale na pewno robi to dla naszego dobra, więc nie narzekam. Kilka razy potwierdziłem chęć aktualizacji, zaczęło się pobieranie. Tylko 500 mb, szybko pójdzie. Wstałem do PC, uśpiłem go i... PS3 się zawiesiło. Widocznie było w niesamowitym szoku, że ktoś ośmielił się odłączyć serwer multimediów podczes skomplikowanego procesu pobierania aktualizacji. Usłyszałem bardzo przyjemne trzy piknięcia po ręcznym wyłączeniu konsoli i uruchomiłem ją ponownie. Na start ostrzegła mnie, że system plików mógł ulec uszkodzeniu i uruchomione zostanie sprawdzenie, które może potrwać 2-3 godziny. Super, lepiej dmuchać na zimne, a strzeżonego Pan Bóg strzeże. Nie chciałbym, by coś się stało moim cebulowym martwym slotom. Przypomniały mi się czasy SkanDiska z Windows 98 i spokojny wziąłem się za czytanie książki, tamte procedury też dbały o bezpieczeństwo moich danych i nigdy mnie nie zawiodły. Teraz nie może być inaczej. 20 minut później konsola uruchomiła się ponownie, zawiesiła podczas logowania i już po kolejnym restarcie udało się uruchomić grę.

 

Ale dość tego, godzina przeznaczona na relaks minęła. Gry co prawda jeszcze nie włączyłem, ale przynajmniej zarówno konsola, jak i gra są zaktualizowane do najlepszych wersji, już samo to jest przyjemnością ^_^. Czas wracać do nauki.

 

 

Ahhh, konsole. Tej wygody nigdy nie zaznam na brudnych PC-tach. Jak sobie pomyślę, ile roboty musi być przy odpalaniu każdej gierki, to mnie przeszywa dreszcz.

Wkladam plyte i gram :dynia:

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Ty,ale wiesz,że da się odpalić grę płytową bez paczy.

Zwlaszcza bloodborne, co nie? Wkladasz plytke i grasz w premierowa wersje, ale miód :banderas:

Opublikowano

Jak to jest ze boty cisną bekę z PS3, a ta sama sytuacja na X1 ich nie bawi?

Ta sama sytyacja. xDDDDDDDD

 

Jaki ty jestes glupi.

System w xo jest stabilny, chodzi dobrze. Nic mi nie zamula. Nie ma uslugi online rodem z 2005 roku.

 

No ale ta sama sytuacja. :dynia:

Opublikowano

3,5gb day one patche pobierane z prędkością 100kbps :banderas:

Opublikowano

Raven qrde ciagle wali tymi bombami prawdy, a jak milo to cztyac :banderas: a nie jakies gify w 240p i gadanie o 55 calach

Opublikowano

Swoją drogą gry na PC mają dobry scaling na większych TV? Czytałem gdzieś, że czcionka w wielu gierkach jest zbyt mała.

 

Jeżeli tak jest faktycznie to trochę lipton z grania na PC podłączonym do TV. 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

I grać jak w Wieśmina w 15 fps albo totalnie bez online?

 

No (pipi), da się też nie włączać konsoli, najszybszy sposób.

Ale za to bez frame pacingu :lapka:

 

Starh ja gram i nie zwróciłem na to uwagi w sumie więc chyba nie ma tragedii

Edytowane przez teddy

Opublikowano

Dodali na ps4 automatyczna synchronizacje trofeow jak na xboksie czy ta zalosna firma dalej tego nie ogarnela? xD

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Dodali na ps4 automatyczna synchronizacje trofeow jak na xboksie czy ta zalosna firma dalej tego nie ogarnela? xD

 

trzeba wejsc w zakladke trophies zeby sie zsynchronizowaly :lapka:

Opublikowano

:dynia:

 

I KTO TU JEST KUR.VA ZACOFANY. I TO W TAKICH PRYMITYWNYCH SPRAWACH.

 

BEKA

Edytowane przez suteq

Opublikowano

No, odpalenie PS3 po dłuższej przerwie potrafi być traumatycznym przeżyciem. Najgorsza konsola jaką mam w domu.

Opublikowano

ps4 i wiesiek forum wiadome

DamimavPL

Mnie denerwuje efekt pojawiających się obiektów świata w grze. A teraz na łatce 1.04 jest jeszcze gorzej niż na poprzedniej. Dlaczego co łatka jest obniżany poziom grafiki? Na łatce 1.01 (DAY ONE) gra działała dobrze i nie miała tego efektu rysowania świata przed nami... Po prostu masakra! Idę przez Nowigrad (Idę nie biegnę) i się mi pojawiają krzaczki, NCP, kawałki budynków nie wspomnę o cieniach bo dwa metry od nasz przechodzą w lepszą jakość. NA bagnach jest tragedia, Gra wygląda jak by wycieli połowę obiektów. Do tego trzeszcząca muzyka na ekranie początkowym

 

 

Alastor

Minimalna poprawa co najwyżej. Dużo jeszcze pracy czeka CDPR. Na bagnach cały czas jest źle. Ataki magiczne przeciwników sprawiają że animacja mocno tnie. Kolejne problemy to w dalszym ciągu ogień/mgła/dym.

 

Także nie tylko na gafie narzekają na nową łatkę :P Mimo, że gra jest płynniejsza to faktycznie jakby zmniejszyli zasięg wyskakiwania obiektów, bo te wyskakują bliżej geralta w porównaniu do tego wcześniejszych wersji gry. Trochę bekowo się teraz jedzie koniem po skellige widząc trawę rozwijaną niczym dywan po teksturze podłoża.

 

Z ciekawości wróciłem do Novigradu - jest niby płynniej, ale pop up zwiększony, mniej ludzi na ulicach, widać że trochę zmniejszyli obciążenie grafiki.

Edytowane przez Starh

Opublikowano

 

Jak to jest ze boty cisną bekę z PS3, a ta sama sytuacja na X1 ich nie bawi?

Ta sama sytyacja. xDDDDDDDD

 

Jaki ty jestes glupi.

System w xo jest stabilny, chodzi dobrze. Nic mi nie zamula. Nie ma uslugi online rodem z 2005 roku.

 

No ale ta sama sytuacja. :dynia:

Chodzi mi tylko o system a nie ficzery, czy online, Jezu jaki Ty głupi jestes.
Opublikowano

Nic redzi nie moga na to poradzic. Zrobili gre na pc - przyjeli ze zwykly janusz na pc'tku ma z 4gb ram, karte graf z 2gb, procek i5-i7 i zrobili gre na 60 fpsow. Potem zobaczyli co ma pod maska ps4 i stwierdzili ze dupa blada, przestarzaly sprzet. To obnizyli wszystko co mozna: NPC, draw distance, tekstury, loading time'y i inne (pipi)y i i tak gra smiga w 20 fps'ach z pojawiajacymi sie obiektami.

 

Posiadajac choc troche wiedze na temat programowania jest oczywiste ze jesli dadza rade 30fpsow bite zrobic, to pewnie bedzie to kosztem JESZCZE wiekszych ciec gdzie indziej. Moc obliczeniowa ps4 jest jaka jest (uyowa) i wyobrazanie sobie zespolu redow "optymalizujacych" kod z ktorym gra nagle bedzie jechala full hd, 60 fps na szrocie zwanym ps4 to bzdura. Taktowania procesora nie zmienia wiec o czym mowimy...

Opublikowano

System odstawia to guwno w ps3 na lata swietlne. W dodatku jest zintegrowany z chmura.

Takze skoncz pisac glupoty bo ps3 to najbardziej ch.ujowy sprzet.

Opublikowano

Nic redzi nie moga na to poradzic. Zrobili gre na pc - przyjeli ze zwykly janusz na pc'tku ma z 4gb ram, karte graf z 2gb, procek i5-i7 i zrobili gre na 60 fpsow. Potem zobaczyli co ma pod maska ps4 i stwierdzili ze dupa blada, przestarzaly sprzet. To obnizyli wszystko co mozna: NPC, draw distance, tekstury, loading time'y i inne (pipi)y i i tak gra smiga w 20 fps'ach z pojawiajacymi sie obiektami.

 

Posiadajac choc troche wiedze na temat programowania jest oczywiste ze jesli dadza rade 30fpsow bite zrobic, to pewnie bedzie to kosztem JESZCZE wiekszych ciec gdzie indziej. Moc obliczeniowa ps4 jest jaka jest (uyowa) i wyobrazanie sobie zespolu redow "optymalizujacych" kod z ktorym gra nagle bedzie jechala full hd, 60 fps na szrocie zwanym ps4 to bzdura. Taktowania procesora nie zmienia wiec o czym mowimy...

No ale oni już w 1 patchu zmniejszyli aa, wywalili praktycznie af, teraz zmniejszyli jeszcze kilka rzeczy, a gra nadal działa c(pipi). 

Dobrze, że przynajmniej kamerę naprawili, bo ta dopiero teraz płynnie działa.

 

Ja rozumiem, że ten sprzęt nie jest mocny ale mogli od razu to pociąć, a nie teraz patchować i  optymalizować tj. ciąć grafe. 

Mydlili nam oczy pokazówkami białego sadu, który jest najlepiej zoptymalizowaną miejscówką w grze (nie było gameplayu z innych fragmentów z ps4/xo) - mogli od razu powiedzieć że na inne lokacje położyli laskę...

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Nic redzi nie moga na to poradzic. Zrobili gre na pc - przyjeli ze zwykly janusz na pc'tku ma z 4gb ram, karte graf z 2gb, procek i5-i7 i zrobili gre na 60 fpsow. Potem zobaczyli co ma pod maska ps4 i stwierdzili ze dupa blada, przestarzaly sprzet. To obnizyli wszystko co mozna: NPC, draw distance, tekstury, loading time'y i inne (pipi)y i i tak gra smiga w 20 fps'ach z pojawiajacymi sie obiektami.

 

Posiadajac choc troche wiedze na temat programowania jest oczywiste ze jesli dadza rade 30fpsow bite zrobic, to pewnie bedzie to kosztem JESZCZE wiekszych ciec gdzie indziej. Moc obliczeniowa ps4 jest jaka jest (uyowa) i wyobrazanie sobie zespolu redow "optymalizujacych" kod z ktorym gra nagle bedzie jechala full hd, 60 fps na szrocie zwanym ps4 to bzdura. Taktowania procesora nie zmienia wiec o czym mowimy...

 

Wiedza na temat programowania :dynia: :dynia: :dynia: Kim ty w ogóle jesteś randomie, że ja na ciebie czas marnuję?

 

2006, 1024x600@20 fps:

 

7723f7d26c0051c723b2ca135d679c49.png

 

2011, 1280x720@30 fps, ten sam silnik, ten sam hardware:

 

360_039.jpg.jpg

 

Pozdrawiam klaunów dla których optymalizacja to przesuwanie suwaczków :dynia:

 

No ale oni już w 1 patchu zmniejszyli aa, wywalili praktycznie af, teraz zmniejszyli jeszcze kilka rzeczy, a gra nadal działa c(pipi).

 

No, no. Bajaj dalej.

Opublikowano

HAHAHAHAHHA jaki klap ja cie krece. To sa DWIE kompletnie ROZNE GRY! Pisane na kompletnie innym engine'ie. Powaznie, nie ponizaj sie wiecej i idz ciorac w swoje 20 fps.

Opublikowano

Wiedza na temat programowania :dynia: :dynia: :dynia: Kim ty w ogóle jesteś randomie, że ja na ciebie czas marnuję?

o ku.rwa

Opublikowano

2006, 1024x600@20 fps:

 

7723f7d26c0051c723b2ca135d679c49.png

 

2011, 1280x720@30 fps, ten sam silnik, ten sam hardware:

 

360_039.jpg.jpg

 

Pozdrawiam klaunów dla których optymalizacja to przesuwanie suwaczków :dynia:

 

No ale oni już w 1 patchu zmniejszyli aa, wywalili praktycznie af, teraz zmniejszyli jeszcze kilka rzeczy, a gra nadal działa c(pipi).

 

No, no. Bajaj dalej.

 

Ty naprawdę jesteś debilem, czy tylko udajesz? 

 

Jak można porównywać gierke wydaną na starcie generacji, projektowaną na stare układy graficzne do gry, która od PODSTAW była tworzona z myślą o układzie umieszczonym w konsoli?  :dafuq:  ja się pytam!? Silnik graficzny pewnie też stoi w miejscu przez te x lat, no bo po co go modernizować prawda? Zapewne łatwiej z brzydkiej gry zrobić piękną, niż od podstaw tworzyć coś ładnego prawda?

 

 

Ciebie naprawdę  ostro przyjarało słoneczko przez ten długi weekend - polecam następnym razem założyć czapusie, najlepiej niebieską z napisem "greatness awaits".

 

 

Myślałem, że to głównie Panda w avatarze pisze bzdury, ale on się nawet nie łapie w mikroskali przy porównaniu do Ciebie. 

 

 

Im out... nie wchodzę tu dopóki ten Iras/juras ch zwał tę jedną osobę - nadal będzie tu pisać.

Edytowane przez Starh

Opublikowano

Coprawda dzial nazywa sie betoniarnia, ale tego goscia nie powinni nawet tutaj wpuszczac. Iq mi spadlo o 10 podczas czytania jego postu.

Opublikowano

Twoim tokiem rozumowania to do CW pasowałoby nie wpuszczać ok. 50% userów.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.