Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Brak japońskich produkcji od Atlusa, Segi, Tri Ace, Sqare Enix, czy Namco Bandai robi swoje. Stąd wynik Vity.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Sony z PS4 daje d.upy jeśli chodzi o gierki to już "martwa" Vita będzie mieć więcej ex'ów w tym roku niż nowej GrajPudło4.

Opublikowano

No, robi bekę.

Opublikowano

Sony z PS4 daje d.upy jeśli chodzi o gierki to już "martwa" Vita będzie mieć więcej ex'ów w tym roku niż nowej GrajPudło4.

Nie wiem czy wiesz, ale PS4 ma o wiele więcej gier na rynku JPN, min: MH, Yakuza, itd.

Opublikowano

dlatego niektorzy snuja teorie ze sony by ratowac ps4 w ojczyznie zarznie vite i zacznie przerzucac wszystkie swoje projekty na najnowsze dziecko  - odpowiedz zapewne na tgs ale dalszy brak podania platformy dla np gravity rush2 daje tej teorii sporo do prawdopodobienstwa

 

w chwili obecnej nie widze zadnego tytulu jaki by mial rozruszac ps4 w japonii patrzac na aktualne zapowiedzi, no moze troche mgs ale on zawsze i tak lepiej schodzil na zachodzie. 3ds jest krolem sam do siebie, wiiu ma kilka kozackich zapowiedzi wiec ludzie poleca jeszcze w tym roku po ich konsole, podobnie jak vita

Opublikowano

Nie wiem czy wiesz, ale PS4 ma o wiele więcej gier na rynku JPN, min: MH, Yakuza, itd.

 

To żadne odkrycie choć akurat w taką Yakuzę to sobie mogę pyknąć także na PS3.Inną kwestią jest to,że nawet Japończyków te gierki widocznie niezbyt zacheciły do kupna PS4.

A MH to niby Monster Hunter ?

Opublikowano

MH nie ma na ps4 przeciez, pierwszego MH na konsole sony od dawien dawna dostanie vita w sierpniu i to tez odgrzewany kotlet bo monster hunter frontier g

 

tri-ace ma w produkcji dwa jrpg na vite, sega zaraz wyda epizod3 do phantasy star online, atlus robi ta gre taneczna o personie4, namco bandai tworzy jrpg w swiecie digimonow jako ex na ten sprzet, nawet glupie square rzucilo dzis info ze bedzie portowac jakiegos jrpg z komorek na vite

 

ciekaw jestem co sony ma w planach wobec ps4 i jak to sie odbije na vicie, bo na razie cala japonia ma ich konsole w d.upie, oby sie nie okazalo ze do FFXV i KH3 jedyne japonskie gry na japonska konsole to yakuza i ...knack :P :P

Opublikowano

 

Beka to jest x-boxa na rodzinym rynku nintendo. Jeśli Sony upadnie, najpewniej oni je wykupią.

 

Akurat na 360-tkę na rodzimym rynku Nintendo wyszło w ch.uj typowo japońskich gier (tRPG, jRPG, visual novelki, masa shmupów). Dopiero po jakimś czasie najbardziej liczący się producenci (5pb, CAVE, Idea Factory...) zaczęli klepać gierki na PS3.

No wyszło ich parę, ale w niczym nie pomogło to MS zawojować ich rynku. Ani dzięki DOA3, ani dzięki DOA4, Lost Odyssey i Blue Dragon.

Btw, grałem niedawno w Forzę 4 na splicie. Sterowanie w fpp plus pad od 360-tki robiły aż miło, pad też lepiej leżał w dloni, ale granie w bijatyki pokroju TTT2 to jest (pipi)a dżołk of the generation. xD Odpowiedniki R1 i L1 pod którymi zawsze ustawiałem rzut oraz dwie ręce, to jedno, ale wykonywanie dashów i EWGF Kazuyi na tym krzyżaku, to chyba jakaś wyższa szkoła hardkoru.

No ale poza tym było dopsz. Graliśmy we trzech. Przegrany oddawał pada. Klimat jak za czasów Tekkena 5. Na pc to rzadsze niż spotkanie yeti.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

co dziś ciekawego sie działo? :)

 

http://m.ppe.pl/news-30083-tworca_wiedzmina_3__directx_12_nie_zapewni_lepszej_grafiki_na_xbox_one.html

dx12 chyba nie pomoże, sorry jeśli było

 

 

Microsoft kusił nas niedawno wizją odblokowania rezerw mocy Xbox One za sprawą możliwości DirectX 12. Kubeł zimnej wody wylewa nam na głowy niestety jeden z najważniejszych twórców Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Główny programista silnika Wiedźmin 3: Wild Hunt udzielił ostatnio wywiadu redakcji GamingBolt. Balazs Torok wyjaśnił w trakcie rozmowy, że wprowadzenie bibliotek DirectX nie zapewni nagłego przypływu mocy Xbox One.
 

"Sądzę, że wytworzyło się duże zamieszanie wokół DX12 na Xbox One. Większość gier nie może działać w 1080p z tego powodu, że dodatkowe obciążenie na jednostkach shadingowych byłoby zbyt wielkie. Dla tych gier biblioteki DX12 nic nie zmienią. Być może konsola będzie mogła generować więcej polygonów, ale nie będzie ich w stanie pocieniować, więc to nie ma większego znaczenia".

 

Biblioteki DirectX 12 to jedna strona medalu. Drugim aspektem potencjalnego odblokowywania mocy Xbox One jest możliwość kompletnej rezygnacji ze współpracy konsoli z Kinectem. Normalnie platforma Microsoftu poświęcała kilka procent mocy na obsługiwanie Kinecta. Teraz deweloperzy mogą swobodnie wykorzystywać tę rezerwę, co ma np. umożliwić działanie pełnej wersji Destiny w natywnej rozdzielczości 1080p.

 

 

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Wklejaj całe newsy jak już musisz. Nie każdy ma ochotę nabijać wejścia takim portalom.

Opublikowano

mesjasz na easy skonczony czy dalej za trudny?

Opublikowano

fanek typowy janek, tlou na easy ciśnie xD kierwa to mój pies na normalu wszystko ogrywa. 

Opublikowano

na normalu gram

lol, każdy tu coś wkleja

new to news, przestane chyba cokolwiek wklejać

Opublikowano

XD Nie moge z typa.

Opublikowano

na normalu gram

lol, każdy tu coś wkleja

new to news, przestane chyba cokolwiek wklejać

Wklej cycki swojej dziewczyny albo siostry  :sorcerer:

Opublikowano

Z jednej strony dziś trudno o pozytywnego newsa nt. Xbone, z drugiej Fanku po prostu czasami warto poczytać stronę czy dwie wcześniej. Ja już wiem, że tu raczej żaden negatywny typowy news o xklocku nie zostanie pominięty w ciągu 2 godzin od pojawienia się w sieci. Ale to dobrze, ludzie powinni wiedzieć.

 

Ja nie rozumiem hejtu na grających na easy. Ok, sam rzadko gram na tym poziomie trudności, ale znam ludzi co grają, bo chcą delektować się grą i przyjemnie bez stresu spędzić czas. Kim jesteśmy by osądzać kto jak ma czerpać przyjemność z JEGO gry? Także IMO nie ma nic złego w tym...

Opublikowano

To jak tam było z tobą i "starym Nintendo"?

Opublikowano

Po co zmieniasz temat? Ograłem większość hitòw z nesa i snesa, a nawet gba. Coś jeszcze, czy możesz już wròcić ragus do ignorowania mnie?

Opublikowano

Jaki ku,rwa temat xD. Ty widziałeś kiedykolwiek w tym temacie posty na TEMAT? Zapytałem po raz drugi, bo pierwsze moje pytanie olałeś. Dziękuje za odpowiedź.

 

 

Coś jeszcze, czy możesz już wròcić ragus do ignorowania mnie?

 

Nigdy. Za bardzo lubię ciebie denerwować. Masz jeszcze minusa fśśśśśt.

Opublikowano

Z jednej strony dziś trudno o pozytywnego newsa nt. Xbone, z drugiej Fanku po prostu czasami warto poczytać stronę czy dwie wcześniej. Ja już wiem, że tu raczej żaden negatywny typowy news o xklocku nie zostanie pominięty w ciągu 2 godzin od pojawienia się w sieci. Ale to dobrze, ludzie powinni wiedzieć.

 

Ja nie rozumiem hejtu na grających na easy. Ok, sam rzadko gram, ale znam ludzi co grają, bo chcą delektować się grą i przyjemnie bez stresu spędzić czas. Kim jesteśmy by osądzać kto jak ma czerpać przyjemność z JEGO gry? Także IMO nie ma nic złego w tym...

Przyjemność na  EASY? No może w czasach PsOne i PS 2. Teraz easy to jak chodzenie po wcześniej oczyszczonych lokacjach w dark suls 2 - może coś wyskoczy ale raczej nie. Jeśli ktoś czerpie przyjemność z grania, gdzie zginie się raz przez całą grę i to  przypadkowo to prawdziwy Janusz. Przeciwnicy mają SI muszki owocówki, strzelają ślepakami, widzenie przez ściany i oczoyebna linia albo marker, żeby przypadkiem się nie zgubić w korytarzu. No fun po ch,uju :D Kuźwa teraz to w większość z miejsca odpala się Hard i to nie zawsze ( np DmC) stanowi to wyzwanie.  

Opublikowano

wystarcyzło że fanek nabył czwarte januszstejszon i każdego niusa złego o xklocu leci z jęzorem wklejać w CW, typowe klaperstwo.

Coś jak Maciomaniak?
Opublikowano

Zależy od gierki. Niektóre są takie, że każda czynność sprawia przyjemność, wystarczy być przed konsolą i po prostu grać w gierkę. Nie musisz mieć jakieś super duper cwanego AI by smakować niektórych rzeczy. Zależy też, czy gra ma tzw. "artificial difficulty" czy nie. Pierwszy raz chyba od zawsze jestem w stanie przytaknąć Mendrkowi.

Opublikowano

 

co dziś ciekawego sie działo? :)

 

http://m.ppe.pl/news-30083-tworca_wiedzmina_3__directx_12_nie_zapewni_lepszej_grafiki_na_xbox_one.html

dx12 chyba nie pomoże, sorry jeśli było

 

 

Microsoft kusił nas niedawno wizją odblokowania rezerw mocy Xbox One za sprawą możliwości DirectX 12. Kubeł zimnej wody wylewa nam na głowy niestety jeden z najważniejszych twórców Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Główny programista silnika Wiedźmin 3: Wild Hunt udzielił ostatnio wywiadu redakcji GamingBolt. Balazs Torok wyjaśnił w trakcie rozmowy, że wprowadzenie bibliotek DirectX nie zapewni nagłego przypływu mocy Xbox One.

 

"Sądzę, że wytworzyło się duże zamieszanie wokół DX12 na Xbox One. Większość gier nie może działać w 1080p z tego powodu, że dodatkowe obciążenie na jednostkach shadingowych byłoby zbyt wielkie. Dla tych gier biblioteki DX12 nic nie zmienią. Być może konsola będzie mogła generować więcej polygonów, ale nie będzie ich w stanie pocieniować, więc to nie ma większego znaczenia".

 

Biblioteki DirectX 12 to jedna strona medalu. Drugim aspektem potencjalnego odblokowywania mocy Xbox One jest możliwość kompletnej rezygnacji ze współpracy konsoli z Kinectem. Normalnie platforma Microsoftu poświęcała kilka procent mocy na obsługiwanie Kinecta. Teraz deweloperzy mogą swobodnie wykorzystywać tę rezerwę, co ma np. umożliwić działanie pełnej wersji Destiny w natywnej rozdzielczości 1080p.

 

 

Jest jeszcze chmura

 

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.