Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Pogralem chwilę w tą Corse wczoraj i fakt gra jest dobra ale jakoś specjalnie ta fizyka nie odstaje od tej z Forzy 5,oczywiście nie ma porównania do żadnego innego "symulatora" z konsol.

No faktycznie AC nie odstaje....poza znacznie lepszym odwzorowaniem hamowania, transferu masy, pracy zawieszenia i FFB.

FM5 zrobila naprawde duzy krok do przodu wzgledem poprzedniczki, zwlaszcza w kwestii modelu opon i odwzorowania torow.

Na konsolowym poletku jest zdecydowanie numerem jeden, jednak do AC daleko....

Czekam na to co pokaze GT7. Licze na podobny skok w kwestii podelu jazdy co w FM5.

No i na obsluge kierownic Logitecha.....

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Wtedy blachy by mówiły że tak naprawdę nie chcą tej gry

Opublikowano

Ciekawe czy Gaben znów będzie konsolowej nadrasie posiadaczy PlayStation dorzucał do pudełek kody na wersję PC, żeby sobie statsy na stemie poprawić :lol:

Opublikowano

 

 

Pogralem chwilę w tą Corse wczoraj i fakt gra jest dobra ale jakoś specjalnie ta fizyka nie odstaje od tej z Forzy 5,oczywiście nie ma porównania do żadnego innego "symulatora" z konsol.

No faktycznie AC nie odstaje....poza znacznie lepszym odwzorowaniem hamowania, transferu masy, pracy zawieszenia i FFB.

FM5 zrobila naprawde duzy krok do przodu wzgledem poprzedniczki, zwlaszcza w kwestii modelu opon i odwzorowania torow.

Na konsolowym poletku jest zdecydowanie numerem jeden, jednak do AC daleko....

Czekam na to co pokaze GT7. Licze na podobny skok w kwestii podelu jazdy co w FM5.

No i na obsluge kierownic Logitecha.....

Transfer masy uważam ze jest porównywalny z FM5, odwzorowanie hamowania również.

Z zawieszeniem się zgodzę a FFB nie sprawdzałem. Dlatego Corsa to lepsza gra ale nie różnica się od Forzy tak jak Forza 2 od Forzy 5.

Opublikowano

@ex4ct

nie forsuj na sile. Czemu grasz bez FFB?

Opublikowano

@ex4ct

nie forsuj na sile. Czemu grasz bez FFB?

Bo się z(pipi)al
Opublikowano

Ciekawe czy Gaben znów będzie konsolowej nadrasie posiadaczy PlayStation dorzucał do pudełek kody na wersję PC, żeby sobie statsy na stemie poprawić :lol:

 

Biedaki pewno się ucieszą i będą kupowali po 10 egzemplarzy gry, żeby tylko wcisnąć komuś na allegro kod na STEMA, a grę na konsole sprzedać osobno tak jak posiadacze PlayStation robili z Portalem 2.

Opublikowano

Kilka dni temu Paul Rustchynsky z Evolution Studios zapowiedział oficjalnie obecność trybu fotograficznego w Driveclub (PS4). Niestety z funkcji tej nie skorzystamy w dniu premiery gry.

Dyrektor projektu poinformował za pośrednictwem twittera, że opcja robienia zdjęć zostanie dodana już po pojawieniu się tytułu na rynku, a więc podobnie jak będzie to miało miejsce z efektami pogodowymi.

Rustchynsky nie określił jednak, kiedy dokładnie tryb zdjęć zostanie udostępniony graczom. Wypada mieć nadzieję, że więcej szczegółów na ten temat poznamy w trakcie targów gamescom w Kolonii (13–17.08).

 

 

 

Beczunia?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

troche tak, dodanie trybu photo nie jest chyba jakieś skomplikowane

zobaczymy co powiedzą i pokażą na gamescom, licze na konkretny jakościowo gameplay z modelem aut

Opublikowano

 

Kilka dni temu Paul Rustchynsky z Evolution Studios zapowiedział oficjalnie obecność trybu fotograficznego w Driveclub (PS4). Niestety z funkcji tej nie skorzystamy w dniu premiery gry.

Dyrektor projektu poinformował za pośrednictwem twittera, że opcja robienia zdjęć zostanie dodana już po pojawieniu się tytułu na rynku, a więc podobnie jak będzie to miało miejsce z efektami pogodowymi.

Rustchynsky nie określił jednak, kiedy dokładnie tryb zdjęć zostanie udostępniony graczom. Wypada mieć nadzieję, że więcej szczegółów na ten temat poznamy w trakcie targów gamescom w Kolonii (13–17.08).

 

 

 

Beczunia?

 

 

10 lat temu gry były jak niemieckie autostrady - po przecięciu wstęgi na otwarcie, były gotowe, niezawodne.

Teraz developerzy podchodzą do sprawy jak polski budowlaniec - "autostrada" jest dziurawa, łatana na bieżąco, asfalt kładą na bieżąco. Dlaczego? Bo gracze na to pozwolili. Era konsolowego greenlighta, wybrakowane gry w wiecznej becie, masa patchy dzień w dzień. Za 5-10 lat to już zupełnie będzie kosmos, rynek zdominowany przez gry free 2 play i gó.wniane indyki. Prawdziwi gracze przerzucą się na retro albo pecety z emulatorami. Wspomnicie moje słowa.

 

babavanga.jpg

Opublikowano

terminy ich gonią, konkurencja nie może popuścić konkurencji

PS4 poza NFS Rivals multiplatforma nie ma żadnej samochodówki

 

mistrzem patchy i tak jest chyba Blizzard, patche wypuszczają czasami w dzień premiery

Opublikowano

 

 

Kilka dni temu Paul Rustchynsky z Evolution Studios zapowiedział oficjalnie obecność trybu fotograficznego w Driveclub (PS4). Niestety z funkcji tej nie skorzystamy w dniu premiery gry.

Dyrektor projektu poinformował za pośrednictwem twittera, że opcja robienia zdjęć zostanie dodana już po pojawieniu się tytułu na rynku, a więc podobnie jak będzie to miało miejsce z efektami pogodowymi.

Rustchynsky nie określił jednak, kiedy dokładnie tryb zdjęć zostanie udostępniony graczom. Wypada mieć nadzieję, że więcej szczegółów na ten temat poznamy w trakcie targów gamescom w Kolonii (13–17.08).

 

 

 

Beczunia?

 

 

10 lat temu gry były jak niemieckie autostrady - po przecięciu wstęgi na otwarcie, były gotowe, niezawodne.

Teraz developerzy podchodzą do sprawy jak polski budowlaniec - "autostrada" jest dziurawa, łatana na bieżąco, asfalt kładą na bieżąco. Dlaczego? Bo gracze na to pozwolili. Era konsolowego greenlighta, wybrakowane gry w wiecznej becie, masa patchy dzień w dzień. Za 5-10 lat to już zupełnie będzie kosmos, rynek zdominowany przez gry free 2 play i gó.wniane indyki. Prawdziwi gracze przerzucą się na retro albo pecety z emulatorami. Wspomnicie moje słowa.

 

babavanga.jpg

 

 

 

Niestety masz racje. Juz teraz ladnie widac umocnienie pozycji u duzych wydawcow - na pierwszym miejscu Ubi ktore klepie gry na skale przemyslowa, niczym dzieci skladajace zabawki w Chinach. Na drugim miejscu EA ktore troche spusciolo z tonu ale sportowki i tasiemcowy BF nie pozwoli im spasc z podium. Mamy jeszcze Acti ktore ma dwie gry - CoDa i Destiny w ktorego marketing wpakuja tyle kasy ile bedzie trzeba aby kazdego przekonac ze jest to mesjasz FPS. Inni wydawcy pokroju Take Two czy WB maja po jednej grze - remaster GTA V i Evolve w 2015r. Do indykow nic nie mam, podoba mi sie ze troche wrocilismy do poczatku branzy i garazowych produkcji ale nie wiem czemu polowa indykow wyglada jak ubogie gry f2p na androida......

 

 

@Fanek

 

No a na konsole w ogole nie ma patchy day one XD. A od takiego Blizzarda to kazdy powinien sie uczyc jak wspierac swoje gry po premierze.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

 

 

 

Kilka dni temu Paul Rustchynsky z Evolution Studios zapowiedział oficjalnie obecność trybu fotograficznego w Driveclub (PS4). Niestety z funkcji tej nie skorzystamy w dniu premiery gry.

Dyrektor projektu poinformował za pośrednictwem twittera, że opcja robienia zdjęć zostanie dodana już po pojawieniu się tytułu na rynku, a więc podobnie jak będzie to miało miejsce z efektami pogodowymi.

Rustchynsky nie określił jednak, kiedy dokładnie tryb zdjęć zostanie udostępniony graczom. Wypada mieć nadzieję, że więcej szczegółów na ten temat poznamy w trakcie targów gamescom w Kolonii (13–17.08).

 

 

Beczunia?

10 lat temu gry były jak niemieckie autostrady - po przecięciu wstęgi na otwarcie, były gotowe, niezawodne.

Teraz developerzy podchodzą do sprawy jak polski budowlaniec - "autostrada" jest dziurawa, łatana na bieżąco, asfalt kładą na bieżąco. Dlaczego? Bo gracze na to pozwolili. Era konsolowego greenlighta, wybrakowane gry w wiecznej becie, masa patchy dzień w dzień. Za 5-10 lat to już zupełnie będzie kosmos, rynek zdominowany przez gry free 2 play i gó.wniane indyki. Prawdziwi gracze przerzucą się na retro albo pecety z emulatorami. Wspomnicie moje słowa.

 

babavanga.jpg

A jezdziles po tych autostradach? Czy tylko z wiadomości je znasz?

Tak się składa że jeździłem po polskich autostradach 3 tygodnie temu, A2 i A4 są o niebo lepsze i cichsze niż 900km autostrad jakie musiałem przejechać by wjechać do Polski.

Opublikowano

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kolejna_autostrada_dziurawa_tym_razem_a4_226475.html

http://kontakt24.tvn24.pl/artykul,dziurawa-autostrada-ktora-nikt-sie-nie-intersuje,285515.html

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/autostrada;a2;dziurawa;to;nic;nadzwyczajnego,5,0,1031685.html

 

Oczywiście, że z wiadomości. Nie każdy może sobie pozwolić na podróże.

 

Ale proszę trzymać się tematu i wrócić do myśli przewodniej, jaką wyłożyłem w poprzednim poście. Dziękuję.

Edytowane przez ping

Opublikowano

Może po prostu Photo mode nie był w planach, a Sony chce chyba wrzucać to do wszystkich swoich gier od jakiegoś czasu.

Opublikowano

Nowe polskie autostrady są lepsze niż większość, sporo starszych, niemieckich. Poza tym zwykle jest na nich znacznie mniejszy ruch. Oczywiście niemiecka sieć autostrad jako całość wypada lepiej, a odcinki w remoncie są wynagradzane przez fragmenty bez ograniczeń.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o SONY moldar zawsze ma wytłumaczenie, może to może tamto, a może niech dodadzą i dopiero wypuszczą grę? 

Opublikowano

Może po prostu Photo mode nie był w planach, a Sony chce chyba wrzucać to do wszystkich swoich gier od jakiegoś czasu.

 

Cala gra sprawia wrazenie jakby jej nie bylo w planach.

Opublikowano

Z neogafa:

 

Xbox One lost $400m for Microsoft for FY2013/14


Taken from their 10K filing;

"Computing and Gaming Hardware revenue increased $3.2 billion or 49%, primarily due to higher revenue from the Xbox Platform and Surface. Xbox Platform revenue increased $1.7 billion or 34%, due mainly to sales of Xbox One, which was released in November 2013, offset in part by a decrease in sales of Xbox 360. We sold 11.7 million Xbox consoles during fiscal year 2014 compared with 9.8 million Xbox consoles during fiscal year 2013. Surface revenue increased $1.3 billion or 157%, due mainly to a higher number of devices and accessories sold.

Computing and Gaming Hardware gross margin decreased slightly, due to a $3.2 billion or 59% increase in cost of revenue, offset in part by higher revenue. Xbox Platform cost of revenue increased $2.1 billion or 72%, due mainly to higher volumes of consoles sold and higher costs associated with Xbox One. Surface cost of revenue increased $970 million or 51%, due mainly to a higher number of devices and accessories sold, offset in part by a charge for Surface RT inventory adjustments of approximately $900 million in fiscal year 2013."

This is on a gross margin basis as well so the operating loss is probably much higher.

Taken from here:

http://www.shareholder.com/visitors/activeedgardoc.cfm?f=rtf&companyid=MSFT&id=10123079 (link opens a Word doc).

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=870581

 

Co na to Zeratul - naczelny analityk finansowy xbotów?

Opublikowano

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kolejna_autostrada_dziurawa_tym_razem_a4_226475.html

http://kontakt24.tvn24.pl/artykul,dziurawa-autostrada-ktora-nikt-sie-nie-intersuje,285515.html

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/autostrada;a2;dziurawa;to;nic;nadzwyczajnego,5,0,1031685.html

 

Oczywiście, że z wiadomości. Nie każdy może sobie pozwolić na podróże.

 

Ale proszę trzymać się tematu i wrócić do myśli przewodniej, jaką wyłożyłem w poprzednim poście. Dziękuję.

Zapomniałem że masz rower.

Sorka

Opublikowano

Jeżeli chodzi o SONY moldar zawsze ma wytłumaczenie, może to może tamto, a może niech dodadzą i dopiero wypuszczą grę? 

 

 

No tak, logika Soula, zresztą jaka logika. Gra już opóźniła się o rok, na cholerę mają jeszcze przesuwać premierę ? Jak dla mnie niepotrzebnie gadają o nowych rzeczach, których na start nie będzie, z trybem photo było pewnie tak jak pisałem. Lepiej by było, jakby wydali pierw tytuł, a później zapowiadali deszcz, śnieg, apokalipsy i inne ustrojstwa, gracze cieszyliby się, że twórcy dbają o tytuł, a tak powoli ma się wrażenie, że to ciągle niedokończona gra. Ale zapomniałem, że mam wytłumaczenie, bo to Sony, więc.

 

" Gra będzie tak rozbudowana i bad ass, że po prostu nie mogą wyrobić ze wszystkim. Jakby Evolution mogło, to by przesunęło premierę jeszcze o rok, ale chcą nam w końcu zrobić dobrze i wydać grę wcześniej, aby gracze zobaczyli Mesjasza gier wyścigowych"

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

400mln straty? To juz nie bedzie darmowych napojow gazowanych w glownej siedzibie MS? :(

Opublikowano

 

 

Jeżeli chodzi o SONY moldar zawsze ma wytłumaczenie, może to może tamto, a może niech dodadzą i dopiero wypuszczą grę?

 

No tak, logika Soula, zresztą jaka logika. Gra już opóźniła się o rok, na cholerę mają jeszcze przesuwać premierę ? Jak dla mnie niepotrzebnie gadają o nowych rzeczach, których na start nie będzie, z trybem photo było pewnie tak jak pisałem. Lepiej by było, jakby wydali pierw tytuł, a później zapowiadali deszcz, śnieg, apokalipsy i inne ustrojstwa, gracze cieszyliby się, że twórcy dbają o tytuł, a tak powoli ma się wrażenie, że to ciągle niedokończona gra. Ale zapomniałem, że mam wytłumaczenie, bo to Sony, więc.

Zgadzam się
Opublikowano

Kolejne opóźnienie tego tytułu nie wchodzi w grę, bo tak został by tylko LBP 3 które #nikogo, więc mnie to nie dziwi, a Ty zostałeś z trollowany :f 

Jak się zdenerwował, no no. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.