Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

A ND mówi, że chcą jeszcze lepszą grafę na premierę niż ten trailer. Miło.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

FPSy fpsami, wiem tylko że żaden eksik na PC nie będzie wyglądał lepiej od tego.

Opublikowano

Wy chyba nie bierzecie tych spekulacji na poważnie? Poziom graficzny trailera z E3 + 60fps + 1080p = PS4?

 

To niewykonalne - chyba że mają zamiar wycisnąć tym 105 % PS4.

Opublikowano

ND nie zszarga swojego imienia betonowymi 30-60 fpsami. Będzie albo beton 55-60, albo beton 30, nie widzę innej opcji.

Opublikowano

Wszystko oprócz 60 FPS jest jak najbardziej możliwe.

Opublikowano

Tyle to i ja wiem. To w końcu najlepszy z devów Sony i jeden z najlepszych na developerskiej mapie świata.

Opublikowano

Może chcą 60 fpsów bo zdają sobie sprawę, że to konieczny, kolejny krok do większego realizmu animacji itd. Albo znaleźli jakieś super techniki, GPGPU (nie wiem o czym mówię), które sprawiają, że 60 fpsów nie wpływa tak bardzo na grafikę. Kto wie. Nikt ich nie prosił o 60 klatek, a to właśnie oni się na to pchają. Weird.

Opublikowano

Jak będzie 60 FPS, to na pewno nie z taką grafiką. Nie wiem o czym tu rozprawiać.

 

Rzucają wam bzdety żebyście się jarali półtora roku.

Opublikowano

Jak będzie 60 FPS, to na pewno nie z taką grafiką. Nie wiem o czym tu rozprawiać.

 

Rzucają wam bzdety żebyście się jarali półtora roku.

 

Te same teksty co przed U2, hehe.

Opublikowano

 

Jak będzie 60 FPS, to na pewno nie z taką grafiką. Nie wiem o czym tu rozprawiać.

 

Rzucają wam bzdety żebyście się jarali półtora roku.

 

Te same teksty co przed U2, hehe.

 

 

U2 nie chodziło w 60 FPS he he.

Opublikowano

Zacznijmy od tego, że ja się nowym Uncharted na razie nie jaram - najbardziej kręci mnie Nietoperz i Zelda. 

 

@Figaro: przed U2 nikt nie gadał o 60fpsach jak teraz.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

Wy chyba nie bierzecie tych spekulacji na poważnie? Poziom graficzny trailera z E3 + 60fps + 1080p = PS4?

 

To niewykonalne - chyba że mają zamiar wycisnąć tym 105 % PS4.

 

Jestem przekonany, że ta gra będzie chodzić w 1080p, 60FPSach na PS4, przy takiej grafice. Mam pełne zaufanie do Naughty Dog i dalej podtrzymuję, że na tej konsoli nigdy nie będzie gry w 720p, chyba że jakiś developer zrobi sobie jaja ;)

 

W każdym razie - z potęgą graficzną tej gry nie ma co dyskutować. Pozamiata wszystko co się da. To będzie prawdziwie graficzny pogrom i akurat ND tego dokona. Nie ma co kryć, że chociaż Xbox 360 miał lepsze GPU + więcej pamięci (i niezły procek) to nie było na nim tak pięknej gry jak Uncharted 2 chociażby. Naughty Dog miażdżyło PS3 pod względem oprawy i dokonywali tam prawdziwych cudów. Jeszcze Rockstar może ich dokonać.

 

Nie chcę w ciemno rzucać, jak może wyglądać nowe Gears of War, ale w przypadku grafiki mogę już teraz uznać, że na Xboxie One czegoś podobnego nie będzie ;) Siła Microsoftu w tym wypadku będzie leżeć w odpowiednim wykorzystaniu sieci i tworzeniu prawdziwie grywalnych gier.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Zacznijmy od tego, że ja się nowym Uncharted na razie nie jaram - najbardziej kręci mnie Nietoperz i Zelda. 

 

@Figaro: przed U2 nikt nie gadał o 60fpsach jak teraz.

 

Nie mówię o 60 fpsach, lecz o ogólnym niedowierzaniu, że ND nie zrobi tego czy tego w kwestii grafiki. Tak samo było przed U2 i pierwszymi trailerami.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Zgadzam się z tym co piszesz. ND zawsze udowadnia kto tutaj rządzi - ale nie przy takiej prędkości i jednocześnie takiej grafie. Nie uwierzę póki nie zobaczę.

Opublikowano

 

Nie chcę w ciemno rzucać, jak może wyglądać nowe Gears of War, ale w przypadku grafiki mogę już teraz uznać, że na Xboxie One czegoś podobnego nie będzie ;) Siła Microsoftu w tym wypadku będzie leżeć w odpowiednim wykorzystaniu sieci i tworzeniu prawdziwie grywalnych gier.

 

 

 

Wszystko tylko nie to! Dajcie mi skrypty i płytki gameplay! ;)

Opublikowano

BTW, w kwestii grafy na konsolacjh nowej generacji nie lekceważcie Cryteka bo czwarty Kryzys może też namieszać.

Opublikowano

 

 

Nie chcę w ciemno rzucać, jak może wyglądać nowe Gears of War, ale w przypadku grafiki mogę już teraz uznać, że na Xboxie One czegoś podobnego nie będzie ;) Siła Microsoftu w tym wypadku będzie leżeć w odpowiednim wykorzystaniu sieci i tworzeniu prawdziwie grywalnych gier.

 

 

 

Wszystko tylko nie to! Dajcie mi skrypty i płytki gameplay! ;)

 

No tak bo gearsy mają tak głęboki gameplay że można się utopić :teehee:

Opublikowano

Sonoklapy jak pelikany, łykają wszystko. ND ma pakować moc w 60fps, które jedyne kogo obchodzą to stulejarzy z gafa i innych gejmingowych forów, a przeciętny janusz (przypominam - główny target tej gry) nawet nie widzi różnicy między 24fps a 60fps i jedyne czego chcę to dużo grafiki? To jest mocno zabawne, ale naiwność klapersów znana jest nie od dziś.

Opublikowano

Sunset Overdrive wydaje się dobrym przykładem takiego mega zabawowego podejścia ;)

W każdy razie, bardzo jestem ciekaw jak będzie wyglądać Halo 5 - w końcu to jeden z flagowych tytułów. W przyszłym roku mają nadejść gry wykorzystujące DirectX 12 (dotarłem do informacji, że pozwoli to na zwiększenie wydajności sprzętu o około 30%), co w ogólnym rozrachunku też przyniesie lepsze gry (i zapewne rozdzielczość 1080p w zdecydowanie większej liczbie tytułów). No i Microsoft cały czas pracuje nad poprawą SDK. Też może pokazać graficzny pogrom, ale musimy poczekać trochę dłużej :P

Forza 6 powinna już wykorzystywać DirectX 12 w całej okazałości. Nie upatruję w nim żadnej "nadziei" na ratowanie sytuacji, ale z pewnością przyczyni się do większej wydajności CPU, bo znacznie lepiej rozkłada zadania na poszczególne rdzenie procesora (i ma kilka innych, też graficznych bajerów). A ponieważ jest zarezerwowany dla Xboxa (bo z tego co wiem, PlayStation to OpenGL) to może być ciekawie.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Sonoklapy jak pelikany, łykają wszystko. ND ma pakować moc w 60fps, które jedyne kogo obchodzą to stulejarzy z gafa i innych gejmingowych forów, a przeciętny janusz (przypominam - główny target tej gry) nawet nie widzi różnicy między 24fps a 60fps i jedyne czego chcę to dużo grafiki? To jest mocno zabawne, ale naiwność klapersów znana jest nie od dziś.

 

To po co w ogóle mieliby od razu wspominać o tych 60 fpsach? Na pewno mają swoje powody. Nikt niczego nie łyka, zobaczymy jak będzie dalej.

Opublikowano

Ale skryptów nie ma - Girs >>>>> reszta


Sunset Overdrive wydaje się dobrym przykładem takiego mega zabawowego podejścia ;)

W każdy razie, bardzo jestem ciekaw jak będzie wyglądać Halo 5 - w końcu to jeden z flagowych tytułów. W przyszłym roku mają nadejść gry wykorzystujące DirectX 12 (dotarłem do informacji, że pozwoli to na zwiększenie wydajności sprzętu o około 30%), co w ogólnym rozrachunku też przyniesie lepsze gry (i zapewne rozdzielczość 1080p w zdecydowanie większej liczbie tytułów). No i Microsoft cały czas pracuje nad poprawą SDK. Też może pokazać graficzny pogrom, ale musimy poczekać trochę dłużej :P

Forza 6 powinna już wykorzystywać DirectX 12 w całej okazałości. Nie upatruję w nim żadnej "nadziei" na ratowanie sytuacji, ale z pewnością przyczyni się do większej wydajności CPU, bo znacznie lepiej rozkłada zadania na poszczególne rdzenie procesora (i ma kilka innych, też graficznych bajerów). A ponieważ jest zarezerwowany dla Xboxa (bo z tego co wiem, PlayStation to OpenGL) to może być ciekawie.

 

Jedyny efekt jaki przyniesie DX12 to lepsza optymalizacja gier na PC (na wzór konsol) i przez to łatwiejsze "portowanie" kodu gier pomiędzy PC i Xone.

Opublikowano

Przecież U3 też miało trailer 60fps i w ilu klatkach chodziła wersja sklepowa? Naprawdę jaracie się takimi pierdołami?

 

He?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.