Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

Sonoklapy jak pelikany, łykają wszystko. ND ma pakować moc w 60fps, które jedyne kogo obchodzą to stulejarzy z gafa i innych gejmingowych forów, a przeciętny janusz (przypominam - główny target tej gry) nawet nie widzi różnicy między 24fps a 60fps i jedyne czego chcę to dużo grafiki? To jest mocno zabawne, ale naiwność klapersów znana jest nie od dziś.

 

To po co w ogóle mieliby od razu wspominać o tych 60 fpsach? Na pewno mają swoje powody. Nikt niczego nie łyka, zobaczymy jak będzie dalej.

 

 

z tego samego powodu z którego wspominało o tym GG i zapewne tak samo się na tym wyłoży. Albo skończy się na 60fpsach w multiplayerze.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Jedyny efekt jaki przyniesie DX12 to lepsza optymalizacja gier na PC (na wzór konsol) i przez to łatwiejsze "portowanie" kodu gier pomiędzy PC i Xone.

 

Nie tylko. Będzie też kilka innych korzyści:

 

While Microsoft have confirmed DX12 will be heading to both the PC and the Xbox One, some of the DX12 features are available now for the X1. This means developers are free to us Draw Bundles, Deferred Contexts and disable hazard tracking. For more information on DX12, please head over to our analysis here.

 

W tej analizie jest dokładna rozpiska nowości wprowadzonych przez DX12, ale nie chcę w to wnikać ;)

Opublikowano

 

 

 

Nie chcę w ciemno rzucać, jak może wyglądać nowe Gears of War, ale w przypadku grafiki mogę już teraz uznać, że na Xboxie One czegoś podobnego nie będzie ;) Siła Microsoftu w tym wypadku będzie leżeć w odpowiednim wykorzystaniu sieci i tworzeniu prawdziwie grywalnych gier.

 

 

Wszystko tylko nie to! Dajcie mi skrypty i płytki gameplay! ;)

Proszę bardzo. Juz w 2015 quantum break. Cinematic experience i skrypty juz potwierdzili na zwiastunie. Teraz tylko czekać na materiał z gameplayem.
Opublikowano

 

 

Sonoklapy jak pelikany, łykają wszystko. ND ma pakować moc w 60fps, które jedyne kogo obchodzą to stulejarzy z gafa i innych gejmingowych forów, a przeciętny janusz (przypominam - główny target tej gry) nawet nie widzi różnicy między 24fps a 60fps i jedyne czego chcę to dużo grafiki? To jest mocno zabawne, ale naiwność klapersów znana jest nie od dziś.

 

To po co w ogóle mieliby od razu wspominać o tych 60 fpsach? Na pewno mają swoje powody. Nikt niczego nie łyka, zobaczymy jak będzie dalej.

 

 

z tego samego powodu z którego wspominało o tym GG i zapewne tak samo się na tym wyłoży. Albo skończy się na 60fpsach w multiplayerze.

 

 

Mógłbyś poprzeć linkiem to "wspomnienie GG o 60 fpsach w singlu"? Bo z tego co kojarzę, od początku mówili jedynie o MP.

Opublikowano

Przecież U3 też miało trailer 60fps i w ilu klatkach chodziła wersja sklepowa? Naprawdę jaracie się takimi pierdołami?

Skad to wziales?

Opublikowano

 

Przecież U3 też miało trailer 60fps i w ilu klatkach chodziła wersja sklepowa? Naprawdę jaracie się takimi pierdołami?

 

He?

 

 

Przecież sam stronę temu podałem ten materiał. Uncharted to zayebista seria ale o 60fps możemy pomarzyć. I tak większości klientów nie będzie to przeszkadzało więc całą moc wpakują w grafikę.

Opublikowano

 

 

Przecież U3 też miało trailer 60fps i w ilu klatkach chodziła wersja sklepowa? Naprawdę jaracie się takimi pierdołami?

 

He?

 

 

Przecież sam stronę temu podałem ten materiał. Uncharted to zayebista seria ale o 60fps możemy pomarzyć. I tak większości klientów nie będzie to przeszkadzało więc całą moc wpakują w grafikę.

 

 

Ale podałeś trailer w 60 fpsach, który dali przed premierą?

Opublikowano

No (pipi) czytacie ten temat czy nie O_o. Chwilę temu ktoś wrzucał, przewińcie dyskusję jak nie jesteście na bieżąco a nie że trzeba co trzy posty wrzucać

 

https://www.youtube.com/watch?v=JCWGxkCNTWE

a tutaj opisane to na DF: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-what-if-uncharted-3-ran-at-60-fps

 

dżizas

Opublikowano

@Don, tutaj też masz takie info:
 

Videogamer recently reported on the comments made by Stardock Entertainment's CEO, Brad Wardell – the same company behind games such as Sins of a Solar Empire and Galactic Civilizations – where some gamers asked the CEO on Twitter whether or not the DirectX 12 upgrade for the Xbox One would make a difference, where he responded saying...

 

"One way to look at the Xbox One with DirectX 11 is it has 8 cores but only 1 of them does dx work. With dx12, all 8 do."


"I think it'll make it easier to have games run at higher resolution and have more objects on screen at once."

 

 

 

Więc warto poczekać na pierwsze efekty ;)

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

w takich grach jak uncharted spokojnie styka stabilne 30fpsów co innego > FPP, racery, nawalanki.

 

A co do grafiki z tej zajawki unch4 to czym się jarać ? ładnie wykonana morda głównego bohatera i zblurowane otoczenie które ciężko ocenić, nic nie pokazali, jakbym miał się jarać samymi mordami to 2013.

ifwGl5audiQmn.png

Opublikowano

Uncharted to nie moja bajki jesli o gry, ale kurdę ND to naprawdę olimp developingu.

Opublikowano

W necie devi różne rzeczy piszą.

Opublikowano

Uspokój się, raven. No to ciekawe, niemniej jest różnica. Przy U3 była to lekka ściema od Sony marketingu, tutaj jednak samo ND mówi, że gra, a raczej trailer chodzi w 60 fpsach. Nawet w notce na oficjalnej stronie od prezesów ND.

 

Jest chyba jednak różnica? Pozostało czekać na rozwój wydarzeń. Wiem że jesteś nerwowy na myśl konsolowej gry z taką grafiką i 60 fpsami (bo czym mógłbyś się wtedy chwalić, pcmaniaku :>), ale spokojnie.

 

Ale i tak niezła beka z tego U3, zawsze byłem pewien, że ten filmik to był jakiś eksperyment od ND, w celu sprawdzenia jakby to wyglądało w 60fpsach, a tu taki wał.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Według DF tak właśnie było. Ktoś dysponował nagraniem testów 60fps i materiał znalazł się w Sieci.

Opublikowano

Uspokój się, raven. No to ciekawe, niemniej jest różnica. Przy U3 była to lekka ściema od Sony marketingu, tutaj jednak samo ND mówi, że gra, a raczej trailer chodzi w 60 fpsach. Nawet w notce na oficjalnej stronie od prezesów ND.

 

 

A Ty myślisz, że kto zrobił ten trailer w 60 FPS jak nie ND? XD Jakiś ziomek z działu PR podebrał od ND trailer w 30 FPS i dorzucił w bonusie kolejne 30 FPS? :P

Opublikowano

W necie devi różne rzeczy piszą.

 

Tutaj masz też takiego newsa:

 

Writing on Neowin, Stardock founder and CEO Brad Wardell said DirectX 12 will bring multi-core processing to the Xbox One, allowing the console to offer support for Full HD (1080p) video games instead of just HD (720p) titles.

 

“The results are spectacular. Not just in theory but in practice (full disclosure: I am involved with the Star Swarm demo which makes use of this kind of technology,) Wardell wrote. “While each generation of video card struggles to gain substantial performance over the previous generation, here, the same hardware will suddenly see a doubling of performance.”

 

“Xbox One is the biggest beneficiary; it effectively gives every Xbox One owner a new GPU that is twice as fast as the old one,” he added.

 

One downside to using DirectX 12 on graphics cards that so far relied on DirectX 11 is that they’ll be “pushed twice as hard as previously,” generating more heat in the process.

AMD, Intel and NVIDIA have all

Microsoft’s DirectX 12 and expect significantly improved performance from the new software stack. It’s not clear though, when the Xbox One will be updated to DirectX 12.
Opublikowano

 

Uspokój się, raven. No to ciekawe, niemniej jest różnica. Przy U3 była to lekka ściema od Sony marketingu, tutaj jednak samo ND mówi, że gra, a raczej trailer chodzi w 60 fpsach. Nawet w notce na oficjalnej stronie od prezesów ND.

 

 

A Ty myślisz, że kto zrobił ten trailer w 60 FPS jak nie ND? XD Jakiś ziomek z działu PR podebrał od ND trailer w 30 FPS i dorzucił w bonusie kolejne 30 FPS? :P

 

 

Zdaję sobie z tego sprawę. Byliśmy świadkami wielokrotnego robienia w bambuko przed devów i wydawców. Niemniej tutaj od początku, głośno mówią o 60 fpsów, a nie, że wypuszczają po cichaczu taki trailer, jak przy U3. Jest jakaś tam różnica. Widać, że faktycznie targetują te 60 klatek.

 

Za ponad rok się sami dowiemy.

Opublikowano

Ludzie, 30 lipca na PS4 wychodzi wyczesana wersja najlepszej gry wczech czasów. W sumie to już od tego lata wypadałoby zapomnieć o marce Xbox.

Opublikowano

GHlW6w5.png

 

Co ja pacze...

 

Czego nie rozumiesz? ja też nie trawię filmów w 60fps i wyglądają dla mnie zbyt teatralnie, co w tym dziwnego że niektórzy mają podobne odczucia co do gier? Przypominam że to nie ani FPS ani bijatyka tylko gra-film i zbyt dużo poza samym faktem bycia w 60fps taka płynność grze nie da.

Opublikowano

No i kolejny, który porównuje gry do filmów. Urocze.

TotalBiscuit dobrze o tym gadał, chyba własnie Suavek wrzucał jego filmik o tym temacie.

Opublikowano

Filmowe gry... To może od razu pójdziemy oglądać "gry" na youtube'ie? W sam raz tam tylko 30fps.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.