Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Serio easye, cofnąłeś się w rozwoju do trzeciej klasy podstawówki po zakupie PS4? Większość multiplatform, które już są i które są zapowiedziane chodzą, będą chodzić w 900-1080p, a Ty ciągle piszesz o tym 720p jakby to był niby standard, a nie jest, więc skończ bzdurzyć.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Twórcy Titanfalla pracują nad "trzecioosobową grą akcji"?

 

 

 

 

Od premiery Titanfalla minęło już kilka miesięcy, Respawn Entertainment zajmuje się teraz głównie opracowywaniem kolejnych dodatków do gry i aktualizacji. Co jednak potem? Wiele wskazuje na to, że następnym projektem niekoniecznie musi być sequel produkcji z mechami – a przynajmniej może być on nie jedyny. Z umieszczonych przez studio ofert pracy, wynika, że pracuje ono nad… produkcją trzecioosobową.

Na stronach studia Respawn Entertainment pojawiły się oferty pracy. Ekipa dowodzona przez Vince’a Zampellę poszukuje kilku nowych osób na różnych stanowiskach, w tym starszego animatora i starszego artysty postaci. Nie to jest jednak najważniejsze, a wymagane od kandydatów doświadczenie.

Firma szuka ludzi, którzy pracowali wcześniej nad „trzecioosobową grą akcji lub produkcją z elementami eksploracji”. Oczywiście trudno wyciągać na tej podstawie jakiekolwiek wnioski, ale fakt, że studio zajmujące się FPS-ami i składające się głównie z byłych pracowników Infinity Ward odpowiedzialnych niegdyś za rozwój serii Call of Duty poszukuje osób mających na koncie gry pokroju Uncharted czy Tomb Raider jest dosyć zaskakujący. Warto przy tym wspomnieć, że w ubiegłym tygodniu do ekipy dołączył Stig Asmussen, który wcześniej był dyrektorem kreatywnym serii God of War.

Całkiem możliwe, że Respawn Entertainment chce sprawdzić się na zupełnie nowym dla siebie gruncie. A przy okazji nie ograniczać się – tak jak Infinity Ward – tylko i wyłącznie do jednego cyklu. I bardzo dobrze.

http://www.cdaction.pl/news-38655/tworcy-titanfalla-pracuja-nad-trzecioosobowa-gra-akcji.html

 

Czyżby chodziło o nowy projekt Stiga.

Opublikowano

Twórcy Titanfalla pracują nad "trzecioosobową grą akcji"?

 

 

 

 

Od premiery Titanfalla minęło już kilka miesięcy, Respawn Entertainment zajmuje się teraz głównie opracowywaniem kolejnych dodatków do gry i aktualizacji. Co jednak potem? Wiele wskazuje na to, że następnym projektem niekoniecznie musi być sequel produkcji z mechami – a przynajmniej może być on nie jedyny. Z umieszczonych przez studio ofert pracy, wynika, że pracuje ono nad… produkcją trzecioosobową.

Na stronach studia Respawn Entertainment pojawiły się oferty pracy. Ekipa dowodzona przez Vince’a Zampellę poszukuje kilku nowych osób na różnych stanowiskach, w tym starszego animatora i starszego artysty postaci. Nie to jest jednak najważniejsze, a wymagane od kandydatów doświadczenie.

Firma szuka ludzi, którzy pracowali wcześniej nad „trzecioosobową grą akcji lub produkcją z elementami eksploracji”. Oczywiście trudno wyciągać na tej podstawie jakiekolwiek wnioski, ale fakt, że studio zajmujące się FPS-ami i składające się głównie z byłych pracowników Infinity Ward odpowiedzialnych niegdyś za rozwój serii Call of Duty poszukuje osób mających na koncie gry pokroju Uncharted czy Tomb Raider jest dosyć zaskakujący. Warto przy tym wspomnieć, że w ubiegłym tygodniu do ekipy dołączył Stig Asmussen, który wcześniej był dyrektorem kreatywnym serii God of War.

Całkiem możliwe, że Respawn Entertainment chce sprawdzić się na zupełnie nowym dla siebie gruncie. A przy okazji nie ograniczać się – tak jak Infinity Ward – tylko i wyłącznie do jednego cyklu. I bardzo dobrze.

http://www.cdaction.pl/news-38655/tworcy-titanfalla-pracuja-nad-trzecioosobowa-gra-akcji.html

 

Czyżby chodziło o nowy projekt Stiga.

 

Betonowe 30-60FPS i 30% tearing included :P

Opublikowano

no i ? ale juz wiesz jaka roznica bedzie w detalach, grze swiatel, plynnosci gry ? Wiec wstrzymaj sie ze swoim brakiem roznic do momentu, kiedy beda mialy premiere na obu konsolach. 

Edytowane przez easye

Opublikowano

no i ? ale juz wiesz jaka roznica bedzie w detalach, grze swiatel, plynnosci gry ? Wiec wstrzymaj sie ze swoim brakiem roznic do momentu, kiedy beda mialy premiere na obu konsolach. 

 

Sam przez 4 miechy piszesz beka 720p, a teraz nagle sobie przypomniałeś o teksturach i oświetleniu :P Beka z easye :P

Opublikowano

BF4, COD, DR3, KI, MGS. 720p. Standardzik.

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

bo dokladnie przez ostatnie 4 miechy nextgen MS ma problemy z wyswietlaniem grafy w 1080p nawet w brzydkich grach i swoich exclusivach.  :teehee:

Edytowane przez easye

Opublikowano

Skonczyla sie alpha Destiny to znowu licza pixele. Szara rzeczywistosc klapkow powrocila :(

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

No dobra easye ale raczej nie będzie takich różnic w destiny jak np w codzie gdzie jest 720p vs 1080p. Wyciągasz jakieś gry z startu konsol gdzie jak wiadomo sdk xbone były z(pipi)ane, a teraz doszło jeszcze 10% gpu. Oczywiście nigdy na xone nie będzie takiej grafiki jak w grach od ND tylko jedno pytanie - i co w związku z tym? Serie xboxowe mają genialny gameplay i miła dla oka grafikę. Gry od Sony? Cinematic QTE na 6 godzin z piękna oprawą. Dla prawdziwych graczy jest jeden słuszny wybór. 

Edytowane przez ssxx1

Opublikowano

Acha - bo Ty juz te gry ukonczyles   :teehee:  No i jestes prawdziwym graczem - genialny gameplay w Platsach, DR3, do tego mila dla oka grafika. Naprawde - zero empati dla waszych poboznych marzen o zblizonej moca konsoli...

Edytowane przez easye

Opublikowano

ssxx1 kupujesz QB?

Opublikowano

Heh klapeczki się czepili QB, że cinematic expiriens z tym, że nad tym IP pracuje Remedy a oni słabego gameplayu nie robią. Gorzej jak cinematic ikspiriens jest poprzeplatany dramatycznie słabym gameplejem jak w Heavy Rain.

Opublikowano

Acha - bo Ty juz te gry ukonczyles :teehee: No i jestes prawdziwym graczem - genialny gameplay w Platsach, DR3, do tego mila dla oka grafika. Naprawde - zero empati dla waszych poboznych marzen o zblizonej moca konsoli...

Ile godzin masz przegranych w DR3 albo Plantsy ze sie wypowiadasz? Czy patrzysz tylko przez pryzmat rozdzialki I screen tearingu?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

akurat do oceny audiowizualnej wystarczy mi przejscie sie do kumpla, ktory mieszka 2 bloki ode mnie.  

Opublikowano

Coś dla Maćka odnośnie ostatniej rozmowy o DX12 i Xone:

 

http://gamrconnect.vgchartz.com/post.php?id=6427302

 

PS. Nie wiem jak to wklejać, więc nie bić m'kay?

Opublikowano

XD jestes jak mendrek co girsy widział u kolegi i nie wiedział czym egzekucję zrobić.

Opublikowano

akurat do oceny audiowizualnej wystarczy mi przejscie sie do kumpla, ktory mieszka 2 bloki ode mnie.

No ale pisales cos o gameplayu to slucham?

Opublikowano

XD jestes jak mendrek co girsy widział u kolegi i nie wiedział czym egzekucję zrobić.

 

Swoim postem na forumku ;)

Opublikowano

no cytowalem ssxx1 - troche smutne, ze nawet na poprzedniej generacji najlepsze single, do tego najlepiej wygladajace byly na PS3.

Czlowiek mial nadzieje, ze MS wystartuje chociaz z rowna konsola, ale nie - oni mieli zupelnie inna wizje niz 80% oczekujacych na nextgeny graczy na calym swiecie, a teraz beda najblizszy rok wycinac swoj system z Kinecta, Snapa i innych (pipi), by chociaz multiplatformy do siebie zblizyc.  :down: Po co to w ogole wycinaja, zamiast chmure wprowadzić !  :teehee:

Edytowane przez easye

Opublikowano

ssxx1 kupujesz QB?

 

Na pewno, bo Remedy to jeden z moich ulubionych developerów. Jak na razie z gry nie pokazano żadnego gameplayu, a bardzo wątpliwe żeby to było QTE-cutscenka i tak w kółko, więc nie wiem o co ci chodzi. 

Opublikowano

Odpowiesz mi na pytanie ignorancie.

Opublikowano

 a teraz beda najblizszy rok wycinac swoj system z Kinecta, Snapa i innych (pipi), by chociaz multiplatformy do siebie zblizyc.  :down:

 

Pewnie dlatego ostatnio dodali zupełnie nowe opcje XD

Opublikowano

Heh klapeczki się czepili QB, że cinematic expiriens z tym, że nad tym IP pracuje Remedy a oni słabego gameplayu nie robią. Gorzej jak cinematic ikspiriens jest poprzeplatany dramatycznie słabym gameplejem jak w Heavy Rain.

To kto odpowiada na zeszmaconego AW? Nie wspominam o doskonałym klimacie czy cinematic expiriens otoczce bo to się w AW udało, tylko o nudnym pomyśle na gameplay, który sprowadza się do jednego patentu powtarzanego w nieskończoność?

Opublikowano

@pajgi Strzelanie, eksploracja, zbieranie roznych itemkow to nie byl słaby gameplej. Pif paf w tpp i się czepiasz, że robisz w kółko to samo, Max Payne 1-3 też dla ciebie ch.ujowy?

Opublikowano

 

ssxx1 kupujesz QB?

 

Na pewno, bo Remedy to jeden z moich ulubionych developerów. Jak na razie z gry nie pokazano żadnego gameplayu, a bardzo wątpliwe żeby to było QTE-cutscenka i tak w kółko, więc nie wiem o co ci chodzi.

 

Nie pokazali żadnego gameplayu czyli wątpiliwe by był jakikolwiek w retailu.

 

@pajgi Strzelanie, eksploracja, zbieranie roznych itemkow to nie byl słaby gameplej. Pif paf w tpp i się czepiasz, że robisz w kółko to samo, Max Payne 1-3 też dla ciebie ch.ujowy?

Far Cry 3 też był dla Ciebie chuyowy?!

Edytowane przez MYSZa7

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.