Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

Nie porownuj CD-Action do PSXE mimo wszystko. Było głosowanie czytelników posma jak i forumowiczow i w oby dwu przypadkach wygrało TLOU. PSXE już dawno nie jest ukierunkowane na markę PS, było (nie wiem jak teraz bo nie czytam, za bardzo)

Znów klasyczne "nie znam się, ale wypowiem się"

Nie czytasz, ale "nie jest ukierunkowane na markę PS". Zobacz sobie jakie nagrody dają za list miesiąca, jakie reklamy umieszczają, okładki pisma, reklamy na PPE... Wiem, że to biznes, ale nie pisz, że patrzą obiektywnie na xboxa i psa. Tak nigdy nie będzie

Ps sprawdź, co było okładką roku 2013. Podpowiem #1 TLoU, #3 ta z Ps4. Ale na pewno to fanów pisma jest po równo, no

 

Widze, że ty sie nie znasz a się wypowiadasz. Po pierwsze nie czytam, ale czytałem i nigdy nie zauwazyłem, zeby faworyzowali PS'a, zresztą jak kończyłem czytać to pismo to ostro jechali po ps3 jadąc po braku gier, kiepskiej strukturze sieciowej czy cenie konsoli. chwaląc przy tym x360 za gry, genialny xbox live, gwarancje itd.

A co do reklam to nie wiem czy wiesz, ale oni sobie tych reklam PS'a o tak o nie wybierają :D ktoś im płaci to je umieszczają.

 

Zresztą forumowicze też wybrali TLOU grą roku, i co tez powiesz,ze na forum sami fani PSa siedzą ?

Edytowane przez kidnappa

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-06-18-cd-projekt-podczas-e3-prezentowano-wiedzmina-3-na-niskim-poziomie-trudnosci

Ciekawy wywiad, w polskiej wersji (to co wrzucił Ficuś).

No i fakt faktem, moje informacje nie znajdowały się w żadnym newsie (chociaż byłem przekonany, że gdzieś o tym czytałem). Nie jestem bajkopisarzem, mam kontakt z człowiekiem, który sporo informacji posiada zakulisowo, niemniej aktualnie więcej uwagi poświęcają wersji na Xboxie One. Ale określenie tego "wiodącą platformą" było moim błędem. Mea Culpa.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Oczywiscie ze wiecej uwagi poswiecaja bo musza sie napocic zeby to wygladalo i ruszalo sie choc tak jak na ps4.

Opublikowano

Oczywiscie ze wiecej uwagi poswiecaja bo musza sie napocic zeby to wygladalo i ruszalo sie choc tak jak na ps4.

 

Tak, pewno tak jest, dlatego trochę źle zinterpretowałem wypowiedź. Życzę im powodzenia w dążeniu do 1080p i czekam na efekty :)

Opublikowano

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-06-18-cd-projekt-podczas-e3-prezentowano-wiedzmina-3-na-niskim-poziomie-trudnosci

 

Ciekawy wywiad, w polskiej wersji (to co wrzucił Ficuś).

 

No i fakt faktem, moje informacje nie znajdowały się w żadnym newsie (chociaż byłem przekonany, że gdzieś o tym czytałem). Nie jestem bajkopisarzem, mam kontakt z człowiekiem, który sporo informacji posiada zakulisowo, niemniej aktualnie więcej uwagi poświęcają wersji na Xboxie One. Ale określenie tego "wiodącą platformą" było moim błędem. Mea Culpa.

A może poświęcenie więcej uwagi nie oznacza ze ta wersja będzie w czymś lepsza tylko pierrdola się z nią by było podobnie jak na ps4?
Opublikowano

@Ping wow no rzeczywiście odkryłeś amerykę z tym stwierdzeniem

 

 

Poważnie? Te branżowce to chyba nieuki jakieś nieoczytane, skoro concept światów równoległych znany w literaturze od dawien dawna jest dla nich powiewem świeżości.

 

to samo można powiedzieć o każdej grze i filmie, najświeższy przykład TLOU no bo przecież apokalipsa, ludzie zli, zabijajo przecież to już wszystko było. Chodzi o realizacje i jak to zostało wplecione w ramy gry, nie każda gierka musi być tylko prostą wyrzynką przez korytarzyk a do b z wielkim gamescorem po prawej stronie, fajnie jak zdarzają się spoko historię. Fakt, Infinite to średnia gierka, ot cod z 2deep4me otoczką, ale jednak w tych czasach to nadal coś więcej niż tylko pif paf. Można hejtować Levina i jego kolegów, ale jesli pomyśle ile musieli pracy włożyć w ten tytuł to jednak trochę mi się odechciewa, to samo mam z Tlou - można się smiać, że noszenie drabiny etc, ale jak popatrze ile pracy włożone jest w pieczołowite odwzorowanie każdej lokacji to współczuje tym ludziom ile godzin musieli crunchować, żeby osiągnąć taki poziom.

 

e: Zapomniałem na to odpisać, sorki xD.

Grasz w ładnie zaprojektowane budynki i szafki w zniszczonym hotelu czy jednak w grę? Co z tego, że korytarzyk jest ładny, jeśli interakcja z tymi pięknymi levelami jest nudna po 15 minutach grania?

 

 

A co powiedziałem nie tak? To nie od wtedy zaczęła się moda na multiplayerowe fpsy? Ile miałeś pifpafów multiplayer na PSOne? Zero. A, ty nie pamiętasz, miałeś wtedy 4 latka. Więc słuchaj starszych jak ci tłumaczą - kiedyś liczyły się wielkie single na kilkadziesiąt godzin, a od MW i Halo zaczęło się zalew pifpafów fps na konsolach. Dla mnie każdy FPS powinien zostać na PC, tu mi to nie jest do niczego potrzebne. Dajcie w zamian jRPG jak za starych czasów.

 

Już ci tłumaczę, a właściwie sam sobie wytłumaczysz. Odpowiedz mi na pytanie w które gry grałeś podczas tej generacji:

 

  • Valkyria Chronicles
  • Tales of Vesperia
  • Lost Odyssey
  • Xenoblade Chronicles
  • The Last Story
  • Bravely Default
  • Ressonance of Fate
  • Eternal Sonata
  • Ni No Kuni
  • Dragon's Crown
  • Radiant Historia
  • The World Ends With You
  • Golden Sun Dark Down

 

  • Uncharted
  • Uncharted 2
  • Uncharted 3
  • The Last of Us
  • Resistance 1
  • Resistance 2
  • Resistance 3
  • Warhawk
  • Call of Duty MW1/2/3 BO1/2
  • Killzone 2
  • Killzone 3

Aha, no i jak to napisałeś? "pecetowe (pipi) w postaci odbijanych na kalce pifpafów fps"

Taki Bioshock Infinite do pięt nie sięga swoim własnym poprzednikom sprzed 15 lat (SS2). W latach 90 jeszcze były gry (oczywiście na PC), w których interakcja z otoczeniem przewyższała dzisiejsze shooterki. W W Half-Life nawet karaluchy miały swoje własne AI. Nie wspomnę o pierdołach jak obecność ciała w świecie gry albo nie robienie z gracza debila (pick up that can (HL2) vs throw a ball (B:I)) itd. itp.

 

l e c z s i ę n a p r a w d ę

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Ale się zrobiło ciekawie w CW. Nawet Bluber zasłużył na plusika ;)

 

Odnośnie tego że rynek konsolowy zasysa - Kyle Mercury z amerykańskiego Nintendo powiedział kilka lat temu:

 

Consumers don't want fun anymore; they just want to kill people… in HD

 

Imo wszyscy odpowiadamy za zepsucie rynku. Ja, ty i on też. Można obwiniać PC i Microsoft, ale to przecież my kupujemy gierki. Mamy jakiś wpływ na branżę. Jarałem się pecetowymi strzelankami w latach 90tych i teraz mi głupio. Rzuciłem wpisdu granie na kompie i przesiadłem się na konsole które oferowały kolorowe przygody. Niestety, szósta generacja była ostatnią normalną, na konsole przelazły trendy z kompa i cała masa fanów strzelania.

 

Ping - rozumiem Cię, ale zrozum że żyjemy w świecie w którym ludzi oburza brak czarnych i azjatów w Śródziemiu :) Większość mieszkańców naszej planety to głupki. Ciężko trafić porządną historię w filmie czy grze. Z książkami pewnie jest lepiej, chociaż jak patrzę na wydawnicze hity to mi smutno. Inna sprawa że wszystko już było. Dlatego też cieszmy się z tego co czasem nam dadzą, pan Levine z ekipą starali się jak mogli. Lepiej nie będzie :) Bluber fajnie napisał o dobrych gierkach. Trza docenić to co jest. Fabuła w RE4 to żart, "idź i znajdź", ale to zupełnie nie przeszkadza, bo grywalność jest tam przepotężna. Starzejesz się ziomek :)

Opublikowano

 

 

 

 

z pozdrowieniami dla bajkopisarza Maciomaniaka i wiadocym Xone przy Wiesku 3

 

 

http://www.eurogamer.net/articles/20...d-projekt-says

 

Meanwhile, Mamais confirmed that the version of Witcher 3 shown during Microsoft's E3 press conference was indeed running on an Xbox One at 900p resolution and 30 frames per second.

 

It looked pretty good to our eyes, but Mamais insisted it will end up looking even better by the time development is finished for Witcher 3's February 2015 release date.

 

"We're still optimising for Xbox One and PS4 so it should look better than that in theory," he said. "But everything we're doing optimisation wise for PS4 and Xbox One, we're also optimising for PC. It's a cross-platform engine, so any optimisation we do for one platform goes into the other platform and just speeds it up, basically."

 

A 900p resolution is CD Projekt's "minimum", Mamais said. "We will hit 900p no problem. We'd like to get it up to 1080p on Xbox One. That's our goal. Whether we can do it or not I don't know. We've got to squeeze everything we can out of the hardware.

 

"Microsoft and Sony say 900p is the sweet spot, and there's not a lot of difference visually between 900p and 1080p, but it's a hot topic now. So that's what my goal is."

 

To this end, CD Projekt is working directly with Microsoft engineers to try to improve the game's performance on Xbox One.

Thought the honesty on the PS4 and XboxOne was also good, PS4 1080 confirmed

 

As expected, on PlayStation 4 Witcher 3 outputs at 1080p resolution.

 

"It's just a slightly more powerful machine," Mamais said. "That's pretty known. But I think in the longer run everything is going to be on both platforms running at 1080p. It's just taking developers longer to do it than they expected because the architecture is a little more challenging on the Xbox One.

 

"It's actually easier to develop for Xbox One for us because we're PC developers. So everything we do on PC is for DirectX 11. And Xbox is also based on DX. So for the rendering side it's a more natural progression for us to go to Xbox.

 

"But we anti(pipi)ate being able to do 1080p on PS4 a little bit easier than on the Xbox."

PC gamers also get the extra goodies if you have da power!!

 

As for PC, CD Projekt plans to add an ultra setting that, according to Mamais, you'll need a beefy machine to use.

 

"But I think it'll be worth it," he said. "Our ultra is pretty much the peak in games. At least we hope it is. The stuff we're doing is going to look really amazing."

 

Witcher 3 on PC ultra settings adds
better tessellation
, more physics, more post-processing and more realistic fur, Mamais said.

 

By comparison, the graphics of the console versions are equivalent to high settings on PC

2 of those look Nvidia only features but good to see and expected

 

Sub Native me if old

 

 

 

 

 

 

CD Projekt niezle osmieszy innych developerow jak osiagnal takie rozdzialki na next genach przy takiej grafice jak pokazali na E3 (900p na Xbonie mnie w zupelnosci wystarczy)

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Przy tym, co pokazano, ta część:
 

Producent potwierdził także, że prezentacja z konferencji Microsoftu rzeczywiście włączona była na konsoli Xbox One, w rozdzielczości 900p, przy 30 klatkach na sekundę. Efekt ostateczny w lutym przyszłego roku ma być podobno jeszcze bardziej imponujący.

 

- Nadal zajmujemy się optymalizacją na PlayStation 4 i Xbox One, więc w teorii gra powinna wyglądać ładniej - mówi. - Ale taką samą optymalizację prowadzimy z myślą o PC. Nasz silnik działa na wielu platformach, więc usprawnienia na jednej z nich przekładają się na pozostałe systemy.

 

Robi bardzo duże wrażenie. Ciekaw jestem, co jeszcze uda im się wycisnąć.

Opublikowano

"It's just a slightly more powerful machine," Mamais said. "That's pretty known. But I think in the longer run everything is going to be on both platforms running at 1080p. It's just taking developers longer to do it than they expected because the architecture is a little more challenging on the Xbox One.

"It's actually easier to develop for Xbox One for us because we're PC developers. So everything we do on PC is for DirectX 11. And Xbox is also based on DX. So for the rendering side it's a more natural progression for us to go to Xbox.

"But we anti(pipi)te being able to do 1080p on PS4 a little bit easier than on the Xbox."

 

 

Bomby prawdy od CDP, reszta devow do nory  :pinch:

Opublikowano

hola hola - spadki animacji byly? okropny screen tearing byl? niech oni w pierwszej kolejnosci to naprawia a dopiero potem niech sie zajma walka o prawdziwe full hd

Opublikowano

Do lutego maja czas i wierze ze dobrze go wykorzystaja, nie tak jak co niektorzy (Tak, mam na mysli Ubishit)

Opublikowano

 

EiBQeCr.png

 

 

Ten wykres idealnie pokazuje co będzie działo się na rynku konsol przez najbliższe lata. Tylko NIntendo i PC! :teehee:

Opublikowano

a jak obstawiacie? kto kupi capcom?

Opublikowano

Pytanie powinno być czy ktoś będzie chciał :P

Opublikowano

Dobrze tak zdziercom. Niech wydają wiecej Dlc i takich samych gier. I jeszcze bardziej niech zeszmaca Residenta.

Opublikowano

Mam nadzieje ze Nintendo ich przejmie.

Opublikowano

nintendo ich kupi i w 2016 dostaniemy remake RE:2 ekskluzywnie na Wii U

Edytowane przez tk___tk

Opublikowano

Chyba tak by bylo nnajlepiej dla nas wszystkich :) Kolejny powod do kupna WiiU a i dalsze zeszmacenie Residenta mniej prawdopodobne.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

jakby ich nintendo kupilo byloby przechwspaniale i cudownie i kosmicznie ale znajac zycie wyladuja w ea lub ubi

Opublikowano

Już się nie mogę doczekać Monster Huntera od studia Visceral i Street Fightera od EA Sports.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Jakby Ninny przejelo Srapcom i zaczelo wydawac ich gry bez pierdyliarda platnych DLC upchanych na plycie oraz super esktra rimejk hd duper dopasiona 10 raz kotlet edyszyn alpha ekstrim to bylbym "ukontentowany" i na pelnej kur,vie wrociliby do wyscigu w slupkach sprzedazy. No i Ninny to jedyna firma ktorej bym zaufal z moja ulubiona seria od Capcomu, Monster Hunter, kazda inna firma moglaby z tego zrobic jakiegos free 2 playa gdzie sie kupuje arsenal/materialy ;/.

 

Z drugiej strony wizja Dragon's Dogmy 2 ekskluzywnie na PS4 w zayebistej grafice uzywajac silnika Pantha Rhei , mmm...

 

Oby tylko nie wyladowali u EA lub Activision, to by z miejsca wymagalo smutnej piosenki.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Sony nie wchodzi w grę, bo od 3 lat sprzedają wszystko co się da, a i tak ciągle są pod kreską.

 

Najwięcej do stracenia na przejęciu Capcomu przez zewnętrznych inwestorów ma Nintendo, bo oni nieźle ciągną z Monster Hunter.

Opublikowano

Remake RE1 był za(pipi)isty, 2 i 3 tez by mogli tak odswiezyc.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.