Skocz do zawartości

Super Mario Maker


Gość yaczes

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, to możemy na razie zostawić to tutaj. Na forum my3ds też pisałem ale nikt do teraz nie odpisał, więc tam chyba mniej ludzi zagląda.

Ja w każdym razie zrobiłem coś na kształt trylogii;) I jestem ciekawy opinii, chciałbym jeszcze zrobić trochę plansz ale myślę że żeby były lepsze trzeba dostać jakiś feedback. Więc oto kody, czekam tak samo na te pozytywne jak i negatywne opinie(byle krytyka była konstruktywna)! Bardzo chętnie też zagram i skomentuje tutaj Wasze.

 

Mario in Weirdland

 

AEB4-0000-003E-C30E

 

 

Through the Weird-Glass.

E77E-0000-0059-83D1

 

 

Weird Fights

267F-0000-0062-70B1

Opublikowano

Pomysł jest dobry o ile będziemy przestrzegać jakichś zasad. Przykładowo żebyśmy mogli na bieżąco nadążać z projektowaniem fajnych leveli, przechodzeniem leveli innych i pisania na forumku można by na przykład wprowadzić ograniczenie, jeden user, jeden level na tydzień :)

Opublikowano

Ja bym raczej nie wprowadzał aż tak rygorystycznych ograniczeń, ale jakieś zasady na pewno były potrzebne. Bardziej coś w stylu, że każdy skomentowany level innego użytkownika to możliwość dodania swojego levelu, może. Pierwszy wolny;) Tylko kto tych zasad będzie pilnował?:)

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem chyba całkiem zgrabny poziom, który do tej pory tylko raz się udało komuś przejść. :P

 

8802-0000-0080-0472 - LiveQuest Bowser Battle - pomysł był taki, żeby cały poziom był jedną wielką walką z bossem, miało nie być za łatwo i miało wyglądać fajnie. ;) Nie odblokowałem jeszcze większości elementów, ale chyba nie jest źle, czekam na Wasze opinie.

Edytowane przez Hejas
Opublikowano

Grałem w LiveQuest Bowser Battle, ale chyba nie jestem dość hardkorowym graczem i dałem sobie spokój. Doszedłem do miejsca, gdzie tuż nad bowserem jest rura, z której wyłażą kolczaste pancerniki, i z ?-bloków wypadają i te gładki, i te pancerne. Byłoby okej, ale moment gdzie jedziesz na kościastej windzie, nad tobą są ogniste rośline, strzela w ciebie pocisk samonaprowadzjacy, i jeszcze jest mystery mushroom, którego zbierasz tylko po to, żeby od razu go stracić jak lądujesz na kolcach - zbyt dużo razy tam ginąłem. I chyba nie tylko z powodu braku umiejętności, bo wiele razy jak zabijałem pocisk, to zabijał mnie fireball, albo chcąc go zabić, trafiałem głową w blok i ginałem od pocisku. Gdybyś zaraz po tym dał chociaż jakąś chwilę wytchnienia, to bym pewnie grał dalej, ale tam nie dość że trzeba rozwalić skorupą blok, to jeszcze z rury wychodzą kolczaki!

Ogólnie zabrakło mi czegoś, co by sprawiło że chciałbym grać dalej - np. miejsca, gdzie dostaję chociaż grzyba, albo żeby przez chwilkę choć w planszy coś szło płynnie. Tak tylko ciągłe przeszkody, stres itd:) Nie dla mnie taka zabawa. Ale myślę że małe zmiany i byłoby nie tylko trudno, ale i przyjemnie.

 

To może jakaś zasada powinna być taka, że żeby opublikować swój level, trzeba skomentować poprzednio zamieszczony? Nie upieram się, ale to wprowadziłoby jakiś porządek!

Ja w każdym razie zamieszczam terazdla odmiany łatwy kurs - Mario in Weirdland AEB4-0000-003E-C30E . Starałem się żeby był raczej zwariowany, i żeby dużo się działo;)

Opublikowano

Dzięki za obszerny komentarz!

 

Mystery mushroom to taki poboczny bajer, dzięki któremu można dostać się do ukrytego skarbca Bowsera. ;) I wcale nie trzeba go tracić na kolcach, przegapiłeś pewien istotny szczegół! Do przejścia poziomu jest zresztą niepotrzebny, a gwarantuję, że jest niezawodny sposób na ukończenie go bez polegania na szczęściu (mi się udaje praktycznie za każdym razem). Poziom miał być wymagający, ale balansuje to fakt, że jest bardzo krótki i nie trzeba marnować kilkudziesięciu sekund, żeby ponownie dojść do miejsca, w którym się zginęło. Mam nadzieję, że jeszcze jakiś forumowicz się skusi i uda mu się dotrzeć do topora. ;)

 

Postaram się obadać Mario in Weirdland w ten weekend i też napiszę, co sądzę. Z forumowych leveli grałem na razie w tego Mariana na dragach i podobał mi się, sporo się działo i nie mogę się doczekać, aż sam odblokuję te wszystkie efekty. ;)

Opublikowano

Mario in Weirdland (AEB4-0000-003E-C30E) miał bardzo ciekawe momenty, takie jak choćby obie walki z Bowserem, tylko jako całość był jak dla mnie trochę zbyt chaotyczny, wolę jak tego typu fajne pomysły są jakoś wyeksponowane i rozwinięte na przestrzeni poziomu - tutaj gdzieś znikają w tym gąszczu różnych rozwiązań, a szkoda. Osobiście preferuję też trochę krótsze i trudniejsze poziomy, ale to już kwestia gustu. Gwiazdka poleciała za patent z Bowserem. ;)

 

Skusi się ktoś jeszcze na mój poziom 8802-0000-0080-0472, żebym miał jakiś feedback odnośnie poziomu trudności?

Opublikowano

Zagrałem jeszcze raz, i udało mi się przejść - jednak nie był taki trudny. Tylko zafiksowałem się wtedy na tym grzybie, przez co rakiety ciągle mnie zabijały, i stąd wzrastała moja frustracja. Pozbył bym się więc tego ?blocka - byłem pewny że jest tam, bo inaczej nie da się tego przejść, i moja cierpliwość skończyła się przedwcześnie. A tak to nie było źle, tylko raz jak doszedłem do Bowsera to nie było szans go przejść, bo jakby zaklinował się tuż przed toporem, natomiast drugi raz zaklinował się za toporem, i nie było z nim żadnego problemu:)

Grałem też w tego Mario shroom trip - bardzo mnie denerwował, bo wydawał mi się fajny, ale ciągłe to zagięcie czasoprzetrzeni tak urudniało wszystko, że się odechciewało grać - plus te kręćki ognia, tam gdzie jest Yoshi, są za dużo i kilka razy oberwałem w taki sposób, że już nie mogłem wyskoczyć z Yoshiego i spadłem - przez to było to mega frustrujące. Tym bardziej że zaraz była akcja z p-blockami, i przez to zagięcie też była bardzo trudna. Ja tych zagięć też używam, ale tylko jak chce coś pokreślić, i nigdy więcej niż raz - ten efekt w odrobinie większej dawce odbiera przyjemność. Ktoś też tak już wcześniej pisał - usuń te efekty i będzie lepiej. Jeśli chcesz efekt że się naćpał, to myślę że można to inaczej załatwić - np zacząć planszę że jest Mario, jakoś zdobywa grzyba, i dokładnie gdy go "łyka" na chwilę sie wszystko wykrzywia, i potem już po prostu jest dziwne!

Co do Weirdlandu - wiem że jest tam dużo "przeszkadzajek" wizualnych, ale też o to chodziło, żeby był prosty gameplay, i dziwaczna atmosfera - też nie miałem ambicji żeby jakieś pomysły były bardzo wyszczególnione - chciałem żeby było dziwnie, zabawnie, raczej miał to być wstęp do całej serii - następną częscią jest Through the Weird-Glass, która jest trochę mniej naładowana, jest trudniejsz,a bardziej trzeba rozgryźć o co w niej chodzi niż mieć jakieś super umiejętności - Through the Weird-Glass -  E77E-0000-0059-83D1.

Ktoś zagra i powie co myśli? Zrewanżuje się tym samym:)


A, i widziałem że jednak nie dostałem od Ciebie gwiazdki:) Zresztą pokazywało że ten Mario na dragach też od Ciebie nie dostał! Może jakiś jest poślizg, albo coś się źle wyświetla.

 

Mario in Weirdland (AEB4-0000-003E-C30E) miał bardzo ciekawe momenty, takie jak choćby obie walki z Bowserem, tylko jako całość był jak dla mnie trochę zbyt chaotyczny, wolę jak tego typu fajne pomysły są jakoś wyeksponowane i rozwinięte na przestrzeni poziomu - tutaj gdzieś znikają w tym gąszczu różnych rozwiązań, a szkoda. Osobiście preferuję też trochę krótsze i trudniejsze poziomy, ale to już kwestia gustu. Gwiazdka poleciała za patent z Bowserem. ;)

 

Skusi się ktoś jeszcze na mój poziom 8802-0000-0080-0472, żebym miał jakiś feedback odnośnie poziomu trudności?

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Shieeeeet.

 

W następnym tygodniu Mario Maker dostanie... update! Dostaniemy checkpointy!! :D Oraz event course'y.

 

With the addition of mid-level checkpoints, users now have the option to add flags to their levels, allowing players to start at the selected point if they lose a life – rather than having to start over at the beginning of the level. Players can choose to edit and re-upload their own levels, or create new levels from scratch using this feature. Shaking an arrow sign item from the course parts palette will allow you to place a checkpoint flag.
 
Following the update, players can also insert power-ups that are dependent on Mario’s status. For example, by attaching a Super Mushroom to a Fire Flower and placing it inside a block, Mario will receive the Super Mushroom when he is small, and the Fire Flower when he is large.
 
The software update also introduces Event Courses in the game’s Course World online hub. Event Courses will feature levels from partner creators outside Nintendo. One of the first Event Courses will be “Ship Love,” the winning level from the “hackathon” event that was held at Facebook’s headquarters in Menlo Park earlier this year. Facebook is the first outside partner in the United States to design a level for Super Mario Maker; employees had the opportunity to design and present their creations to a panel of judges before the winning level was selected.
 
The level that was featured in the final round of the Omegathon event at this year’s Penny Arcade Expo event will also be available for players to experience shortly after the update goes live. New Event Courses will be added to the listing on an ongoing basis, some of which may even feature new Mystery Mushroom transformations. Additionally, a new Official Makers section in Course World will be added after downloading the update, featuring specially selected courses, including some created by Nintendo.

 

 

Opublikowano

Dawno nikt nie wrzucał swojej twórczości, więc dodaję 2 etapy :)

Pierwszy siedzi już trochę na serwerze i nawet dostał 2 gwiazdki od ludzi :P - Kamek's Hideout 075D-0000-0076-9C48

I zrobiony wczoraj Mario and the temple of Doom :D - 1E97-0000-00C7-BE08

  • Plusik 1
Opublikowano

Na początku nie wiedziałem o co chodzi w tym Temple of Doom hehe.

 

 

Znalazłem fajny poziom randomowo: 5CC1-0000-0088-4A13

 

 

A tu mój nowy, chyba nawet niezły, nazwany Run n Jump:

 

54A1-0000-00D6-21C4

Opublikowano (edytowane)

Na początku nie wiedziałem o co chodzi w tym Temple of Doom hehe.

 

 

Znalazłem fajny poziom randomowo: 5CC1-0000-0088-4A13

 

 

A tu mój nowy, chyba nawet niezły, nazwany Run n Jump:

 

54A1-0000-00D6-21C4

Chciałem zrobić taki mini wstęp do etapu :) Ogram zaraz Twój i dam znać :)

EDIT: Zginąłem wiele razy, ale w końcu się udało :D A Tobie co przeszkodziło w moim Temple? :D

Edytowane przez Sowaa
Opublikowano

Wtedy miałem na myśli, że nie wiedziałem o co chodzi na początku :P Myślałem, że te czaszki mnie gdzieś zaprowadzą. Dopiero potem zauważyłem niewidoczne "?".

 

Ale dobra! Skoro Tobie się udało przejść mój, to nie będę lama i Twój też przejdę hehe.

Opublikowano

O kurde, Ty powinieneś robić dungeony do Zeldy :P Bardzo pomysłowe :) Ale ja bym pomieszał kolejność pokoi, że nie znajduję pierwszego potrzebnego itemu w pokoju nr 1, to moja jedyna uwaga.

Nie chciałem być już tak okrutny :P Bardziej chciałem postawić na pomysł :) Czaszki są jedynie ozdobą wejścia do świątyni i specjalnie postawiłem na nich kolce żeby nie było zbyt wielu wątpliwości. Ucieszyłem się kiedy odkryłem, że te ozdobniki, które co jakiś czas pojawiają się na planszy jak drzewka, czy inna roślinność też można powielać :) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...