Damk 99 Opublikowano 9 maja 2018 Opublikowano 9 maja 2018 Dziwnie tak odkopać temat po ponad 2 miesiącach, ale co tam, sam się mocno zaskoczyłem, że odpalam oryginał na WiiU, mimo grania w dwójkę na Switchu... Co do sterowania ruchowego, to dla mnie to właśnie gyro jako "trzecia gałka" jest jednym z kluczowych elementów tej gierki. Gdyby nie to, Splatoon pewnie od razu poszedł by w odstawkę, tak jak reszta konsolowych strzelanek (no może jeszcze wiilot jako pointer na Wii dawał radę). Warto zaznaczyć, że tabletopad WiiU w porównaniu do gripa joyconów Switcha to niebo a ziemia, różnica mocno odczuwalna. Próbowałem różnych ustawień w dwójce, ale nie osiągnąłem takiej responsywności i precyzji jak w oryginale. Nie wspominając już o dual screenie - podgląd mapy na żywo, ruchy postaci wykorzystujące interfejs dotykowy, minigierki w czasie ładowania/czekania na skompletowanie drużyny, rzeczywiste podręczne menu, itd. Splatoon to właśnie jedna z tych gier dla których warto było (jest?!) zaopatrzyć się w WiiU. Ta gra została stworzona dla tej konsoli - idealnie wykorzystywała potencjał tego sprzętu - od nietypowego gimmicku gamepada, poprzez serwis społecznościowy Miiverse, po webaplikacje SplatNet. Co do samego trybu single player to zaryzykuję stwierdzeniem, że była to wtenczas najlepsza trójwymiarowa platformówka w 8. generacji ... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.