kazuyoshi 231 Opublikowano 7 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2015 Sowa, po przeczytaniu Twojego posta, wracam do ponownego żyłowania Toada Cytuj Odnośnik do komentarza
Sowaa 27 Opublikowano 7 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2015 Niestety okazuje się, że trzeba wymasterować również etapy z bonusa, niektóre to istny hardkor. Już prawie skończyłem, na liczniku 21 godzin a tu nadal jest się czym bawić. Niby mała gierka ale Ninny naładuje zawsze tyle zawartości, że chce się grać i odkrywać Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 7 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2015 Ja jestem na 3 świecie. Dozuję sobie słodziaka. Te etapy co się rzuca w monety, czy rozwala roślinki kilofem też wchodzą w 100% ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Sowaa 27 Opublikowano 7 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2015 Nie, to są takie bonusiki Czytałem, że jak przejdziesz na 100% tryb Mummy-Me-Maze Forever to otrzymasz możliwość grania w te minigierki z monetami (coins galore) kiedy chcesz, bez losowania Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 7 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2015 ufff Cytuj Odnośnik do komentarza
Sowaa 27 Opublikowano 7 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2015 Jest, Mummy-Me-Maze Forever odblokowane To co się dzieje w tym trybie to czysty mayhem! Chwilowo dotarłem do 19 piętra Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 8 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2015 Świetna gierka. Zaliczyłem dopiero kilka plansz, ale gra się super. Miodek wylewa się z ekranu. Kolejny świetny szpil na WiiU Są jakieś określone ilości gwiazdek/diamentów, które trzeba zdobywać żeby odblokować jakieś ukryte etapy? Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 8 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2015 No potem co jakiś czas trzeba mieć określoną ilość diamentów aby otworzyć kolejny level, z tym, że ja robię plansze na 100% i potem idę dalej więc nie miałem problemu A tak to z tego co się orientuję to musisz mieć wszystkie diamenty i dodatkowe wyzwania w levelu dla bonusowej zawartości. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ceglash 16 Opublikowano 16 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2015 Gra jest po prostu mega! Tak jak nienawidziłem tych leveli z Toadem w Mario 3d world tak tutaj jako osobna gra sprawdza się to doskonale! Trzeba było widzieć moją minę jak po pierszszym tomie zobaczyłem końcowe napisy;). Myślałem, że to koniec całej gry:). Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 17 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2015 Takie epizodyczne gry lubię. Wszystkie epizody na jednej płycie. Nintendo to obecnie jedyna firma nie wydajaca bubli z dlc 1mb w dniu premiery:) Cytuj Odnośnik do komentarza
Jeez_PS 834 Opublikowano 17 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2015 Okazuje się że spin attack jest dostepny w toadzie, musze później przetestowac. klik Cytuj Odnośnik do komentarza
Meser 12 Opublikowano 17 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2015 Poszedlem ostatnio do sklepu po toada wrocilem z majora mask i 3ds..... Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 17 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2015 (edytowane) Ja gram od premiery i jestem obecnie w połowie 3 świata. Dozuję sobie po 2-5 plansz. Idealny przerywnik od innych gier, no i ogólnie świetna gra. Mnie strasznie rozwalają te momenty jak sterujemy Toadem w "3d" z kamerą za plecami. Jezu jak to wygląda. Marzę o Marianie 3d na tym enginie ale z rozległymi levelami jak w Mario64. Edytowane 17 lutego 2015 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 19 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2015 Marzę o Marianie 3d na tym enginie ale z rozległymi levelami jak w Mario64. Przecież to chyba jest silnik Mario 3D Worlda? Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 19 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2015 Chyba Mario Karta 8. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 19 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2015 No nie wiem właśnie, z tym, że w tym momentach w "pełnym 3d" nawet jak tak to jest on mocno dopakowany. Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 19 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2015 Kolejny Mario w 3d musi podążać ścieżką wydeptaną przez Super Mario 64 i Mario Sunshine, nie ma bata. I na jakim by silniku nowy marian nie powstał (a może już coś tam dłubią tylko ściemniają, że nie ) to i tak pewno zniszczy system i wszystkie tkz nad konsole, jeśli chodzi o ten gatunek. Cytuj Odnośnik do komentarza
saptis 620 Opublikowano 19 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2015 (edytowane) Obydwoma sie nie da bo jednak Super Mario 64 troche roznil sie od Super Mario Sunshine - jesli juz porownywac 64 to bardziej do Galaxy.Zreszta to temat o Toad. Swoja droga to ciekaw jestem czy powstanie jakas wersja gry na konsole 3DS - w sumie sie nadaje, dodatkowo mogliby wykorzystac efekt 3D. Edytowane 19 lutego 2015 przez saptis Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 19 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2015 Czy ja wiem. SM64 bliżej chyba rozgrywkowo do SMS właśnie. Choć trzeba przyznać, że Mario Galaxy czerpie z obu garściami i dodaje coś od siebie. Ale jako, że jest to temat o Kapitanie Ropuchu, to myślę, że kolejna cześć Kapitana Toada powinna powstać właśnie na 3Dsa (patenty z 3D i ogólnie ten typ rozgrywki pasuj jakoś do przenośki) w zamian za Luigi Mansion, który powinien odwiedzić WII U. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Dobre jest jak się ukończy planszę, obejrzy ją 20x z każdej strony, a w podsumowaniu nam pokazuje, że jeszcze był gdzieś złoty grzybek, którego nie znaleźliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza
czesio83 21 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 jakie to pocieszne grając w ropuszka poczułem się jakbym pierwszy raz grał na psxie:) w crasha ,banan na ryju i - 20 wiosen mniej na karku ^_^ co lewel to cos nowego zero monotoni . Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 To fakt. Captain Toad nieźle zaskoczył jak z głupiej mini gry zrobić pełnoprawną grę niszczącą grywalnością wielkie AAA gry na innych platformach. Osoby projektujące levele powinny dostać jakąś nagrodę JEdyny minus dla mnie to te nieszczęsne levele gdzie celujemy gamepadem ... Mnie one troszkę irytowały. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Co się stanie jak żyć zabraknie? Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 To fakt. Captain Toad nieźle zaskoczył jak z głupiej mini gry zrobić pełnoprawną grę niszczącą grywalnością wielkie AAA gry na innych platformach. Osoby projektujące levele powinny dostać jakąś nagrodę JEdyny minus dla mnie to te nieszczęsne levele gdzie celujemy gamepadem ... Mnie one troszkę irytowały. No ale chyba nie machales padletem aby celować ? Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 na początku tak dopiero potem się skumałem że można analogiem Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.