Skocz do zawartości

Rise of the Tomb Raider


darkos

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

dla mnie ma jedną za(pipi)istą wadę - premierę w dzien premiery fallout 4  :whyyy:

Problem kupić obie, skończyć Tomba jako pierwszego i zacząć Fallouta, byle nie na odwrót bo można zapomnieć o tej pierwszej :P

Edytowane przez Figuś
  • Plusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano

Gierki na premierę jednak tanie nie są ;) Nawet nie wiedziałem, że obie wychodzą tego samego dnia. Lara może mieć ciężko.

Opublikowano

ja jestem falloutowym świrem, wychodzi nowy to świat dla mnie znika, biore day one :/ a larę też uwielbiam ale f4 ma pierszenstwo niestety - wybór typu kogo wolisz mame czy tate :/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No Fallout 4 ma priorytet tym bardziej że nie mam XBoxa ale PS4 więc to opóźnienie jest mi jak najbardziej na rękę. Grę kupuje w ciemno i nie oglądam żadnych filmików i game playów itp. Dzięki temu wszystko to co zobaczę w swoim Telewizorze zobaczę po raz pierwszy a nie że już to widziałem na trailerach.

 

Reboot TR w 2013 mnie zachwycił więc nie spodziewam się niczego gorszego. 

Opublikowano

Nic o multi nie mówią to albo nie ma albo nie chca nim się "chwalić".

 

Oby z tego zrezygnowali. Tomb Raidera na PS3 nie chciało mi się w singlu calakować przez ten koszmarny mutli, który mijał się z celem do wbicia platynki.

Opublikowano

przeciez tez sie skradales w u3

 

Ciekawe gdzie xd

 

 

i chyba z 10 innych miejscówek/ momentów, które zaczęły się już w dwójce  :lapka:

 

ostatni gameplay wygląda dużo lepiej (no gdzie ja wpierw widziałem crafting bomb i mołotowów xd ), ale wciąż cisza n.t. rzekomo bardziej rozbudowanych grobowców i puzzli (same z U4). ostatni TR był nawet fajnym popkorniakiem, ale jak się spojrzy na korzenie serii jakoś tak smutno się robi człowiekowi w serduszku. ;/

Opublikowano

Korzenie serii były pokazane w Legend,Underworld i wlasnie Anniversary i widać,że ta formuła jest już dawno przestarzała i zbyt archaiczna,więc jakoś nie tesknie ze nie trzeba biegać z jednego końca mapy do drugiego żeby przełączyć dzwignie(zagadki roku) i tak bardzo malo sztrzelac z dwoch pistolecikow.

Opcjonalne grobowce oparte na fizyce i zywiolach w TR,większy teren i możliwosci w gameplayu a przede wszystkim mroczny i bardziej dorosly klimat to coś co odroznia go od Uncharted skrojonego pod nastolatkow.

Jedyne czego żaluje i obawiam sie ze slusznie to kwestia survivalu w najnowszej czesci.Liczylem ze w tym temacie po sukcesie 1-szej czesci pojda zdecydowanie dalej,a tutaj jednak sie na to nie zapowiada.

Nie mam na mysli ze odrazu trzeba wp*ierdalac jagody i robic nudny symulator,ale np rozwiniete nastawianie kosci czy leczenie ran z mgsa3 byloby mile widziane.

 

P.S.Platformowe elementy nie liczac skryptow tez moglyby byc bardziej wymagajace,ale bez skrajnosci z odliczonych co do piksela skokow.

Opublikowano

Zagadki w Annivsersary są dużo lepsze od tych z Tomb Raidera z 2013 roku. Grałem już dawno temu, ale na pewno nie polegały na bieganiu i przesuwaniu dźwigni.

 

Dla mnie Tomb Raider to to, czego nie chciałbyś w jego najnowszej części - taka spokojna eksploracja, mało strzelania i, powiedzmy, wymagające skoki. Anniversary jest w tych aspektach super - widać, że to gra w staroszkolnym stylu, ale co się dziwić, to w końcu remake pierwszej cześci.

 

Ten najnowszy już taki nie jest. Irytuję mnie to zabieranie kontroli nad postacią i płynne przechodzenie z filmiku na grę (tak, to forum na duży wpływ na mój gust). I jakoś nie widzę Lary jako żeńskiego odpowiednika Rambo.

 

Tak, Uncharted to też nie to co kiedyś.

Opublikowano

Anniversary rzeczywiście jest genialne. Zachowano klimat pierwszego TR robiąc grę od nowa na nowym enginie. Udał im się ten Remaster jak mało który. Jest start klimat i dodane piękne widoki. 

Opublikowano (edytowane)

Korzenie serii były pokazane w Legend,Underworld i wlasnie Anniversary i widać,że ta formuła jest już dawno przestarzała i zbyt archaiczna,więc jakoś nie tesknie ze nie trzeba biegać z jednego końca mapy do drugiego żeby przełączyć dzwignie(zagadki roku)

 

no i tym zdaniem ujawniłeś że nigdy nie grałeś w jedynkę/ anniversary xD

 

 i tak bardzo malo sztrzelac z dwoch pistolecikow.

 

wiadomka TR zawsze kupowało się dla strzelania. :cool:

 

jedyne co się przejadło w starych częściach to nieresponsywne sterowanie/ celowanie/ skoki. dla TR w current genowej oprawie na +15h, z choć połową czasu zajmowaną na eksploracji, elementach platformowych i puzzlach bez retardowych podpowiedzi oddałbym lewą nerkę. :fsg:

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Proponuje najpierw zapoznac sie z pojeciem hiperbola to tak odnosnie zagadek(tak bardzo zapadly w pamiec)

 

Strzelanie wymieniam(swoja droga tragiczne),bo zaraz ktos napisze,ze tam sie tylko eksploruje i unika pulapek.

 

Nigdy nie byłem fanem TR,ale Reboot jako calosc jest lepszy niz jakakolwiek inna odslona,w dodatku z najbardziej plastikowowej postaci ever zrobili w koncu czlowieka.

 

Retardowe podpowiedzi miales tylko na wlasne zyczenie,graj bez widzenia przez sciany z wylaczonym wszystkim co sie da.

W Hitmanie czy Forzy tez sa ulatwienia,ale nikt ci nie trzyma lufy przy skroni zebys z tego korzystal.

Opublikowano

Proponuje najpierw zapoznac sie z pojeciem hiperbola to tak odnosnie zagadek(tak bardzo zapadly w pamiec)

 

Strzelanie wymieniam(swoja droga tragiczne),bo zaraz ktos napisze,ze tam sie tylko eksploruje i unika pulapek.

 

Nigdy nie byłem fanem TR,ale Reboot jako calosc jest lepszy niz jakakolwiek inna odslona,w dodatku z najbardziej plastikowowej postaci ever zrobili w koncu czlowieka.

 

Retardowe podpowiedzi miales tylko na wlasne zyczenie,graj bez widzenia przez sciany z wylaczonym wszystkim co sie da.

W Hitmanie czy Forzy tez sa ulatwienia,ale nikt ci nie trzyma lufy przy skroni zebys z tego korzystal.

No tak, bo zagadki w reboocie są zayebiste. Weź mnie, koleś, nie rozśmieszaj. Właśnie przed chwilą włączyłem sobie gameplay z Syrii (RotTR). Jest tam zagadka w stylu: rozyeb ścianę czekanem i zestrzel wiszącą tratwę, żeby wejść na murek. Tojest, kur.wa, zagadka zapadająca w pamięć.

Te w Anniversary nie zapadły w pamięć, no jasne. Zagadki, które były dużo bardziej rozbudowane od tych z tego samograja z 2013 roku.

 

Wychodzę.

Opublikowano

W nowym TR tez nie zapadaja w pamiec choc patent z fizyka i zywiolami odpowiednio rozwiniety uwazam za bardziej naturalny,ale juz nie probujcie wmawiac,ze zagadki w Anniversary sa niewiadomo jak trudne.

W 96 jako dzieciak rozumiem ze ktos mogl sie na tym glowic i bez solucji i memorki zajelo mu to  3 tygodnie,ale powaznie nie przypominam sobie zebym w rimejku musial to rozkminiac niewiadomo jak bardzo.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jezu, jak to wygląda. :mog:

 

Już remaster wyglądał pięknie, a co tutaj się wyprawia to :fsg: 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...