Skocz do zawartości

Rise of the Tomb Raider


darkos

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ragus
Opublikowano

LB robisz roślinki, RB amunicję. Chyba. Masz w opcjach sterowanie.

Opublikowano

Dzisiaj wyszedł patch do werjis PC:

 

We have just released the first PC patch for Rise of the Tomb Raider, build 1.0.610.1. This patch focusses on critical issues users ran into immediately following release, as well as minor updates based on user feedback which we could get in quickly.

 

This patch will be applied by Steam or Windows automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client or manually look for updates in the Windows Store.

 

Startup issues (Steam Only):

Fixed C++ runtime error showing up on startup preventing some users from running the game.

Provided work-around for issue where the VC++ redist would not properly get installed, stopping the game from starting at all.

Solved problem where the game would crash on startup when tools like Bins Taskbar organizer or Spacedesk are installed.

Updated options screen with among other things:

Independent mouse sensitivity control for aim and regular navigation.

Mouse and Gamepad X axis inversion

Option to disable keyboard button prompts.

Option to disable mouse smoothing (very light mouse smoothing is present otherwise)

 

Other fixes included in this patch:

A variety of fixes and improvements to UI including map, basecamps, and Remnant Resistance mode.

New graphics option 'Specular Reflection Quality' to enhance resolution and reduce aliasing of specular reflections, at some performance cost.

New graphics option to disable film-grain independently from 'Screen Effects'.

Improved HBAO+ quality, including better occlusion for distant objects.

Improved NVIDIA SLI performance. (Steam only)

Fixed SLI glitches during water/snow effects. (Steam only)

Resolution Modifier option that allows you to use a lower rendering resolution independent from window size when running in windowed mode.

Performance optimization for situations where Razer Chroma features are enabled. (Steam Only)

Improvements to Razer Chroma effects. (Steam Only)

Fixed an issue that could rarely lead to an error on machines with 16 hardware threads or more.

Fixed mouse cursor not always being hidden when using gamepad.

Fixed major stuttering in Endurance mode.

Fixes for Endurance leaderboards.

Fixed Remnant Resistance missions occasionally not starting.

Fixed rendering glitches on some objects on NVIDIA 6x0 and 7x0 hardware. Some issue do still happen and we are working with NVIDIA to resolve those in future patches or drivers.

Warning messages for users turning textures to Very High or enabling SSAA to indicate high-end hardware is required.

A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.

 

While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we have made a Beta available on Steam, Build 604.2, that can be used to switch back to the previous version.

 

We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback!

Opublikowano

OK dzięki za info grzybiarz xd

 

Ale ta gierka wygląda, wow. Aż na smoku potrafi chrupnąć na bardzo wysokich, chociaż przez znakomitą większość czasu jest sztywniutkie 60fps. 1080p oczywiście.

 

Niemniej to dalej ten zdałniony TR co w 2013. Stękająca Lara która w podkoszulku wspina się po grobowcach i niestraszne jej upadki z paru metrów czy je,bnięcie z impetem w ścianę góry. I te skoki, gdzie ona praktycznie szybuje w poziomie przez parę metrów. Niemniej gra przyjemna, pogra się trochę. Wydałem całe 0 zł na nią więc nie ma co narzekać.

Opublikowano

Ja siedzę na syberii i sprawdzam wszystkie zakamarki.

 

Takie spostrzeżenia na szybko w tym momencie gry:

 

Jest gdzie połazić.

Spoko patent z misjami pobocznymi.

Mogli się wysilić i zrobić choć ze trzy animacje cichego killa bo ta jedna to pfff.

 

W sumie ledwo jakiś początek gry, chyba a Larwa już uzbrojona jak je.bany Rambo xD

Opublikowano

I tak ma kutwa byc. To Ty masz byc psychiczna Amazonka ruchajaca nabojami inne barachlo w dupsko, a nie odwrotnie. Zadaniem adwersarzy jest tylko wrzeszczec w agonii, Twoim - egzekwowac headshoty i wbijac im strzaly w oczodoly. NO MERCY! AUUU! NO PRISONERS!!!! AUUUU!!

  • Plusik 1
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Tak, dokladnie taka postawa Lary wynika ze zwiastunów, scenek i materiałów promocyjnych.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Powiedzcie mi czy rzeczy ze 'sklepiku' są dostępne tylko w nim czy można je też znaleźć później w grze?

 

Karty: do czego to służy w ogóle?

 

ps.

 

mam skuchę w wyzwaniu gdzie trzeba spalić plakaty propagandowe, został mi ostatni, w miejscu gdzie walczy z dwoma pancernymi typami. I tu jest problem bo nie ma żadnej butelki z jakiej można zrobił molotova. Teraz dostałem strzały zapalające i zastanawiam się czy wracać przetestować.

Opublikowano

sklepik jest tylko jeden i tylko tam te fanty kupisz.

karty to takie perki żeby w trybie atak na wynik sobie urozmaicić zabawę.

strzały zapalające tak samo spalą jak molotov. grunt to spalić, czym to już obojętne.

 

generalnie to znajdźki najlepiej ogarnąć przy ostatnim obozie i "punkcie bez powrotu".

Opublikowano

łuk to jest mega overpowered tutaj, biegam z tym bloczkowym i żadna inna broń nie jest mi potrzebna

 

od kiedy mam strzały gazowe i wybuchowe to ŻODYN nie fiknie

 

 

imho spoko patenty by był w ogóle bez broni palnej tylko czekan z linką, nóż i łuk : :fsg:

Opublikowano

Luk to istny predator. Ten moment gdy strzelasz zatruta strzala w ziemie i zabijasz instant trzech kolesi i jeszcze wyskakuja dodatkowe punkty za stealth kill :banderas:

Opublikowano

powiedzcie mi

 

 

 

czy ten 'moment z dużą ilością strzelania' to jest odbicie doliny i ucieczka z atlasem? Czy po powrocie do doliny i dalej mogę spodziewać się jeszcze większej ilości pif-paf?

 

 

 

 

Luk to istny predator. Ten moment gdy strzelasz zatruta strzala w ziemie i zabijasz instant trzech kolesi i jeszcze wyskakuja dodatkowe punkty za stealth kill :banderas:

 

Albo zabijasz jednego/dwóch nożem, paru zwabiasz butelkami w jedno miejsce, dwie strzały gazowe instant kill pięciu typa a resztę dosłownie rozpie.przasz strzałami wybuchowymi

 

rambo style :kaz:

Opublikowano (edytowane)

Mocna kontynuacja przygod Lary - gra znowu wyglada rewelacyjnie, poszukiwanie skarbów wciąga, tylko wczoraj spędziłem przy tytule prawie 7h !

(szkoda tylko, ze strzelanie z niektorych broni ma jeszcze gorszy feeling niz w kapiszonach)

Edytowane przez easye
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Skończyłem niedawno to się wypowiem. Mam mieszane uczucia do tej gierki. Z jednej strony bardzo dobrze że starają się podążyć trochę inną ścieżką niż Uncharted, z drugiej strony nie do końca im to wychodzi.

 

Niby spoko że jest spory teren do eksploracji i dodatkowe zadania od spotkanych osób ale zamiast chłonąć fabułę i wciągać się w wydarzenia biegamy jak debile włażąc gdzie tylko się da bo może znajdziemy popierdółkę której opisu nawet nie przeczytamy tylko +25 exp, skip i dalej hop.

 

schemat korytarzyk -> uncharted-call od duty wannabe action sekwencja -> spory teren do explore że nie wiadomo od czego zacząć

 

Do tego cały czas zima, zima, zima meh. A nie sorry, 10 min byliśmy w Syrii.

 

No i tu niby jaka ta nasza Larka biedna, zmiarznięta i bezbronna a za 30min gry rambostyle karabiny szturmowe,granatniki chu.je muje dzikie węże. ;/

 

A mogli zostawić łuk, czekan i nóż, plus robienie bomb i zrobić z tego bardziej skradankę/survival. Pominę fakt że łuk plus strzały gazowe mega overpowered.

 

GROBOWCE ale się cieszyłem, pewnie trudne zagadki itd. A tu tylko ładny widoczek, 5min zagadka rozwiązana i ok spadamy dalej szukać skrzyneczek i patyków XD

 

Fabuła? Coś tam ckliwa historia o wych.ujanym przez wszystkich tatusiu, cokolwiek. Do tego co pięć minut jakieś nagranie ale nie wiem co tam było tylko od razu skip bo mniej by było grania a więcej słuchania bzdetów.

 

No ale graficzka fajna.

 

Z zako

 

Ech.

 

Podsumowując 27h - 94% gry.

 

 

+ graficzka super

+ gameplay też super jak lubicie sporo pif paf i zbierania śmieci

+ długość gry też super ale to przez te popierdółki

+ łuk i zalążek dobrego skradania

 

- za dużo popierdółek, nagrań

- rambostyle prawie od samego początku gry

- zima, zima, zima 

- za proste zagadki w grobowcach

 

 

ps. tak, nie potrafię zabrać myśli do kupy i napisać wszystko ładnie

 

 

 

Opublikowano

No gra miejscami wyglada oblednie, przedmioty zbieramy w sumie tylko dla expa, niz ciekawych informacji, dlatego warto rozwinac umiejetnosc podwojnego doswiadczenia za nauke. Gram bardziej w stylu predatora, niz Rambo, gra jest wyjatkowo latwa (nawet na najwyzszym poziomie), zas eliminacja po cichu bardziej cieszy.

Sam jestem pod koniec i pomimo tego, ze sie dobrze bawie podejrzewam, ze nowy Uncharted zostawi Lare daleko w tyle.

Opublikowano

Sam jestem pod koniec i pomimo tego, ze sie dobrze bawie podejrzewam, ze nowy Uncharted zostawi Lare daleko w tyle.

 

Dokładnie mam tą samą myśl.

 

Btw finał sugeruje że

następna cześć będzie w hondurasie więc bardzo spoko

niech tylko rozwiną bardziej możliwości skradania się i utemperują rambostyle motywy i będzie kontent

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...