Skocz do zawartości

Rise of the Tomb Raider


darkos

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Oby naprawili bo to świetny patent jak na WiiU.

 

Już działa (były dzisiaj jakieś problemy z serwerami XBL) i zliczyło mi wstecz to co grałem, sprawdź u siebie jak to teraz wygląda.

Opublikowano

No działa z tym że teraz coś za dużo nalicza. Do tego w statachbz gry mam 3:40, a w dashu 5:40. Może w statach gry (ta ramka ) nie podlucza przerywników i śmierci? A jak reszcie grających w Tomba? Wydaje wam się, że staty z gry czy z dash są okey?

 

ps Ale miałem grobowiec, kombinowanie normalnie jak w jedynce na PSX! Oł mi, oł maj!

Opublikowano

Ja pierdykam co za gra. Miałem dziś mniej czasu na granie ale na pewno mam ponad 12 h na liczniu z grą łącznie i dopiero 25 %. To przejście gry w 15 godzin (recenzje) to musi być niezły speed run po głównej fabule. Jak chcesz zebrać wszytko to zw 35 zejdzie. Swoją drogą mam dość sandboxów i tomb raider jest idealną grą. To w sumie korytarzyk ale z małymi piaskownicami.  Dla mnie to idealne podejście. GRa jest mocno skondensowana i poboczne rzeczy jak grobowce nie mają prawa znudzić :) Znajdźki są przegenialne i jeszcze ciekawiej się słucha ogląda niż w tomb raiderze z 2013 roku.

Gość DonSterydo
Opublikowano

No działa z tym że teraz coś za dużo nalicza. Do tego w statachbz gry mam 3:40, a w dashu 5:40. Może w statach gry (ta ramka ) nie podlucza przerywników i śmierci? A jak reszcie grających w Tomba? Wydaje wam się, że staty z gry czy z dash są okey?

 

ps Ale miałem grobowiec, kombinowanie normalnie jak w jedynce na PSX! Oł mi, oł maj!

 

Dash dobrze podlicza bo liczy cały czas jak masz grę odpaloną.

Opublikowano

No tak, szczególnie podczas dnia często. Tu coś dzieci chcą, tu żona, tu pies... W trakcie dnia dużo pauzuje. To chyba nalicza te pauzy co ?

Łeee to słabo. Ja ze względu na zarządzanie czasem, mam manię i spisuje w co ile gram i potem sumuje na koniec roku ile czasu poszło na gry. Dlatego tak sznuje niny za daily loga. Widzę, że na onie będę musial jak na ps4 czyli ze stoperem :)

Gość DonSterydo
Opublikowano

No jak masz odpaloną grę i w grze masz odpaloną pauzę, to normalne, że zlicza. Skąd niby system ma wiedzieć czy grasz czy siedzisz w menu gry ;) Na konsolach Nintendo jest dokładnie tak samo, liczy czas jaki masz odpaloną aplikację/grę.

Opublikowano (edytowane)

czy dla kogoś, dla kogo Tomb Raider to była gra w porywach 7/10 i wkur.wiało go strzelanie i wszechobecne "gamizmy", sequel się spodoba?

Nie, TR 2013 jest bazą dla tej gry i aż tyle się nie zmieniło. Na szczęście :)

Edytowane przez wrog
Opublikowano (edytowane)
 

czy dla kogoś, dla kogo Tomb Raider to była gra w porywach 7/10 i wkur.wiało go strzelanie i wszechobecne "gamizmy", sequel się spodoba?

 

 

To jest pytanie w stylu: "jeżeli pierwsze Gearsy mi się nie podobały bo tam za dużo dude bro i jak dla mnie 7/10 bo aż kipi z tego tytułu że jest grą, a nie immersją, to czy druga część mi się spodoba ?"

 

Gra jest zayebista, jest piękna, jest idealnym sequelem. Tyle w temacie.

Edytowane przez Ins
Opublikowano

... teraz to doyebałeś. Strzelanie w anczarted to patologia. To co było w reboocie nie było świetne, ale o wyprzedzało o kilka długości tą profanacje drejkową. Czytając takie bzdury już wiem czemu podoba Ci się Halo 5 w multi ... Dostałem raka przez twoje posty i muszę iść na stację zatankować. 

 

nfNeT7YvTozx0cv7ze3mplZpo1_500.gif

Opublikowano

Nie marudzę, po prostu dla mnie TR było słabą strzelanką i nie jestem odosobniony w tej opinii. Jak sami twórcy odbiegli od tego w sequelu i nawet nie trudzili się robić multiplayera to coś w tym jednak jest. Dla mnie nawet w Uncharted było to zrobione lepiej. Na szczęście TR nadrabiał eksploracją, skoro RoTR rozszerza tą formułę to spoko.

Opublikowano

gunplay w TR był jednak nieco brutalniejszy (krwawe finiszery w postaci serii z kałacha w brzuch, strzał śrutem z bliska) + bronie brzmiały nieco "soczyściej". W Un dawały radę tylko bronie większego kalibru jak DE50, snajperka magnum, moss/spas12. reszta nie miała startu do Lary.  

Opublikowano

@Starh

Jak wygląda kwestia QTE i epickiego trzymania lewej gałki w górę? Jest tego mniej niż w wersji z 2013?

Also możliwe jest ciche wymijanie większości wrogów? Proporcje pomiędzy akcją a eksploracją są w końcu bardziej nastawione na to drugie? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...