balon 5 343 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 2 godziny temu, Figaro napisał: Ku.rwa ta ilość znajdziek, wyzwań, minimisji, minigrobowców itd trochę zaczyna męczyć xd W jedynce chyba tak z tym nie przesadzali. Zrobilem wszystkie grobowce i krypty (czyli twoje minigriobowce) + fabuła reszty nie tknąłem. W taki układzie bawiłem się dobrze, szczególnie że nie nie jest wymagane do główne wątku. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Każda część ma masę niepotrzebnego syfu do zebrania. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 5 kwietnia 2019 Opublikowano 5 kwietnia 2019 (edytowane) Nie ukrywam, że gdyby był tryb w którym te wszystkie fabularne znajdźki co jakiś czas Lara automatycznie by podnosiła z ziemi o wiele lepiej bym się bawił. 1/3 gry nie musiałbym oglądać w czerni i bieli. Edytowane 5 kwietnia 2019 przez szczudel Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 6 kwietnia 2019 Opublikowano 6 kwietnia 2019 Ja wyłączam zawsze te instynkty przetrwania. O wiele fajniej się gra bez tego badziewia. 1 Cytuj
lysy0800 5 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 (edytowane) Czołem! Gram w gierę i mam problem- jestem na planszy Zaginione Miasto. Muszę wycelować trebuszem w bramę. Jednak w żaden sposób nie mogę ustawić kierunku wystrzału- podczas kręcenia analogiem, trebusz okręca mi się w bardzo niewielkim stopniu. Próbowałem strzelać do wszystkiego, co jest w moim zasięgu. Sprawdzałem na Youtube, tam ludzie bez problemu celują w bramę. Czy ktoś z Was może mi coś podpowiedzieć? Czytałem, że ten trebusz jest zaglitchowany i pojawiają się strzały "z nikąd", ale ja nie mogę zniszczyć bramy. Na przykład w tym linku: w czasie 16:02, Lara wycelowuje trebuszem w wieżę. Ja nie mam tej możliwości, tak, jakby coś "haczyło". Jednak sprawdzałem wszystko i nic nie trzyma. Proszę o pomoc. Edytowane 25 sierpnia 2020 przez lysy0800 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Miałem ten problem. Dokładnie sprawdź czy zabiłeś wszystkich przeciwników. Dopóki ktoś gania (nawet z dala od bohaterki) to będziesz dostawał strzała znikąd który przerywa animację. Cytuj
lysy0800 5 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Tak, wykosiłem wszystkich, ale nie mogę wycelować trebusza w stos lub w bramę. Nie mogę go tak obrócić, jak na filmiku. Tak, jakby coś haczyło. "Muszę wyważyć bramę." "Mogę użyć tego (kołowrotek) aby wymierzyć trebuszem." Teksty Larry. Wczytywałem już wcześniejszego save'a, ale nic to nie dało. Kręcę w lewo i dalej nie idzie. Może trzeba najpierw podpalić stosy? Ale jak? Mogę sterować zasięgiem strzały, ale kierunek mam mocno ograniczony. Fotka: https://freeimage.host/i/dUNdQe Edit: Kręciły się w okolicy dwa ziomki w heavy armor, ale rozwalenie ich absolutnie niczego nie zmieniło w kwestii celowania z trebusza. Cytuj
Farmer 3 274 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Z tego co pamiętam to jest parę tych trebuszy, a też jakieś były zamarznięte i trzeba było je "uwalniać". Ten na którym działasz nie jest przyblokowany czymś? Cytuj
Wredny 9 574 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Co to za śmietnik? Gra ma swój temat w dziale ogólnym: @Square, czy mógłbyś te posty tam przenieść? 1 Cytuj
lysy0800 5 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 @farmer Dzięki, będę sprawdzał z tym wideo. @wredny Tak, ale jest to jeden, konkretny problem, być może zglitchowany. Chciałem, żeby ewentualni następni poszukujący hasła "trebusz" trafili właśnie na ten temat. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 To im wyszuka po postach. Tutaj nie zakłada się osobnych tematów z pojedynczymi problemami, całe dyskusje o danej grze prowadzi się w temacie z dana gra. 1 Cytuj
lysy0800 5 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Udało się. Rozwiązanie: należy pójść do "niby" opcjonalnego grobowca (w okolicach trebusza), gdzie można zdobyć ogień olimpijski (niebieski). Następnie do trebusza, gdzie już bez problemu wycelowałem i rozwaliłem bramę. Tak, jakby ten ogień/niebieskie strzały był wymagany, ale nie ma nigdzie o tym informacji. Dzięki wszystkim. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 19 lutego Opublikowano 19 lutego Gra leżała u mnie w backlogu od lat, ostatnio mnie naszło żeby w końcu obadać (wersja z PS+). Ależ ta gra jest niedopracowana. To co najbardziej bije po oczach, to animacje. Aż musiałem sprawdzić, w którym roku to wyszło. Animacje Lary to jakaś masakra. Rwane, niedokładne, albo nie ma ich wcale. Co chwilę coś się glitchuje. Pływanie to dramat. Uncharted 2 wyszło kilka lat wcześniej, a jest między nimi kolosalna przepaść. No i ta walka. Szkoda gadać. I dlaczego do ciasnej Anielki od początku gry mam odblokowaną kupę broni, strojów i innego dziadostwa? Gram na hardzie, a zaałdowany jestem towarem po korek. No nie wiem, co tak słabo. Niby lokacja i temat ciekawy, widoczki ładne. Patch na 60fps to miły dodatek, ale ludzie... Mam wrażenie, że gram we wczesną betę, albo jakiś niskobudżetowy klon Uncharted. Gra się przyjemnie, ale nie sposób się wczuć gdy co chwilę z imersji wybiją te z drewna ciosane animacje i walka rodem z 2001 roku. Grobowce poboczne są spoko, ale to tylko korytarzyki. Oczywiście zmysł batmana/wiedźmina z podświetlaniem wszystkiego zabija jakąkolwiek radość eksploracji czy rozwiązywania "zagadek". Shadow wygląda tak samo? Cytuj
Square 8 608 Opublikowano 19 lutego Opublikowano 19 lutego Ja zacząłem ostatnio TR2013 DE i jest mocne drewno, ale gra się spoko. Liczyłem, że dwójka/trójka będą lepsze pod tym względem. Cytuj
PiotrekP 1 791 Opublikowano 19 lutego Opublikowano 19 lutego Ja pod koniec tamtego roku wróciłem i zrobiłem mapę na 100% i dobrze się bawiłem. Zajęło mi to jakieś 36h. A Shadow skutecznie mnie odrzucił pod tym względem Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 19 lutego Opublikowano 19 lutego Jak skończę singla to będę szukał kogoś do wbicia trofików za co-op DLC Ale to dopiero jak skończę Fajnala i dojdę do siebie, pewnie gdzieś za 3-4 tygodnie najwcześniej. Cytuj
Square 8 608 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca W dniu 19.02.2024 o 08:25, smoo napisał: I dlaczego do ciasnej Anielki od początku gry mam odblokowaną kupę broni, strojów i innego dziadostwa? Zacząłem wczoraj i też mnie to wkurzyło. Na start dostępne 16 strojów z różnymi bonusami, i kilka pistoletów. Jak kliknąłem jakieś zestawy kart w opcjach to jeszcze trzy nowe łuki mi się pojawiły jako dostępne, a zestawów kart chyba jeszcze tam mam 15. To chyba dzięki tej wersji na 20 lecie. Dodatki też dostępne od razu co trochę wybija, ale ten z Babą Jagą bardzo fajny. Gameplayowo usprawnili w porównaniu do TR2013, już nie ma takiego drewna. Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca Powiedz, że serio podobało Ci się zbieranie i craftowanie jakiegoś gówna żeby zabić misia. Albo podświetlanie 20 drzewek, bo z jakiegoś powodu jedno jest interaktywne, a te obok już nie Cytuj
PiotrekP 1 791 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca (edytowane) @Square dokładnie. Cały ten stuff na start był dzięki edycji na 20 lecie. Lepsze bronie i tak wypadają ze znajdziek i ulepszeń. A trochę trzeba się za tym nabiegać. Edytowane 10 marca przez PiotrekP Cytuj
Square 8 608 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca @Homelander nie bardzo wiem do czego pijesz. Do zdania o usprawnieniu gameplayu? Ja o drewnianym poruszaniu się pisałem, a nie o mechanice craftingu, do której nic nie mam swoją drogą. No szuka się raz trucizny, wielkie mi halo. Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 10 marca Opublikowano 10 marca Szczerze to nie zauważyłem żadnego drewna w Tomb Raiderz 2013. A tym bardziej tego, żeby Rise robił to jakoś inaczej Cytuj
izon 995 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca (edytowane) Przeszedłem i....dawno mnie końcówka jakiejś gry tak nie wymęczyła, a zarazem nie spowodowała, że grę oceniam chyba z 3 oczka niżej niż po początkowym zachwycie. Jezus jakie te killroomy były słabe. W ogóle mam wrażenie jakby ambicją twórców było stworzyć Uncharted na sterydach pod kątem akcji, strzelania i zupełnie nierealistycznych wstawek. W Uncharted skakałeś na 50 metrów to tutaj spierdalasz się ze szczytu góry bez szwanku. Drake uwijał się jak małpa po krawędziach, to tutaj dali combo czekan plus linka. W dziele NG miałeś raz na godzinkę jakiś moment ucieczki nad zapadającą się ziemią czy QTE, to tutaj takie atrakcje są co 5-10 minut. Wszystko zrobione bez wyczucia i zdominowane przez bardzo ale to bardzo słaby gunplay. A pomyśleć, ze początek z tą postsowiecką bazą zapowiadał się tak klimatycznie. Na domiar złego główna protagonistka jest zupełnie nijaka. Tak dobrze zapowiadająca się eksploracja zabita została lootem. W tej grze praktycznie potykamy się o skarby, mapy, czy inne pierdoły co pozbawiło mnie jakiejkolwiek satysfakcji z odkrywania tego świata. Mapa obsiana została milionem znajdziek niczym najgorszy ubirak. Niektóre miejscówki były naprawdę piękne, szkoda tylko, że twórcy tak nieudolnie stonowali tempo akcji i de facto nie ma tutaj momentu, żeby się tymi widoczkami faktycznie zachwycać. Graficzka jest ładna ale leciwe Uncharted 2 bije te grę na głowę pod kątem animacji. Tutaj miałem wrażenie jakby Lara była lekko...sparaliżowana. Podsumowując Tombik to typowy średniak z gamepassa na 6/10. Edytowane 22 marca przez izon 4 1 Cytuj
Square 8 608 Opublikowano 22 marca Opublikowano 22 marca Mi do przejścia jeszcze sporo brakuje (chyba), i zgadzam się w zasadzie z każdym słowem, ale i tak gra się bardzo przyjemnie. Odnośnie końcówki to jednak mam obawy, bo już w 2013 się nagle zrobiła pełnoprawna strzelanina. Cytuj
Wredny 9 574 Opublikowano 23 marca Opublikowano 23 marca Oj z tym potykaniem się o skarby to też mnie wkurwiało, a już najbardziej rozwalały mnie te scrolle-audiobooki, gdzie wyglądało to komicznie, jakby każdy zwyrol nagle wpadł na pomysł nagrania swoich "złotych myśli" dla potomności - strasznie wybijało to z immersji, jak co chwilę człowiek stawał, żeby przesłuchać. Wszelkiego rodzaju znajdźki to powinna być nagroda za eksplorację - gdzieś ukryte, a nie jako przeszkoda na trasie. 2 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.