Skocz do zawartości

Rainbow Six: Siege


SG1-ZIELU

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serwery słabe, ale gierka zacna. Wrażenie, że więcej ustawiania się niż samej gry :) ale adrenalina wbija, jak słychać odpalane ładunki z wszystkich stron, a po chwili szturm. Wszyscy skampieni po kątach siedzą, tylko " kaszanka" zygluje lufą w lewo i prawo. Takie rzeczy tylko w rainbow six. Oj, gra się z ekipą. Dobrze chłopaki wymiatają...

  • Plusik 2
Opublikowano

Nowa mapa już dostępna dla wszystkich, nowi operatorzy dostępni dla ludzi z season passem, dla reszty za tydzień. Wyszedł też spory patch.

Opublikowano

 

 

BALANS

 

Okrzyki operatorów drużyny przeciwnej są teraz wyciszone

Od tej chwili wroga drużyna nie będzie już słyszeć automatycznych okrzyków operatorów z twojego zespołu. Dzięki temu możliwe będzie przeprowadzenie cichego podejścia z zachowaniem komunikacji pozawerbalnej wewnątrz każdej z drużyn.

 

Rotacja celu obrońców (w grach rankingowych i użytkownika)

Obecnie w grach rankingowych i użytkownika obrońcy mogą głosować na umiejscowienie celu, którego mają bronić. Zauważyliśmy, że na niektórych mapach konkretne lokalizacje celu uważane są za łatwiejsze do obrony i że to te właśnie miejsca wybierane są najczęściej. Wierzymy, że wymuszenie urozmaicenia na obrońcach zapewni ciekawsze i bardziej konkurencyjne doświadczenie. Od teraz, jeśli drużyna obrońców wygra obronę danej lokalizacji celu, nie będzie mogła jej wybrać aż do zwycięstwa w pozostałych lokacjach. Jeśli mecz przechodzi w fazę dogrywki, wszystkie lokalizacje stają się znów dostępne.

 

Zmniejszona widoczność smug po kulach, zwłaszcza w wypadku broni z tłumikami

Zmniejszono widoczność smug po kulach dla wszystkich broni i wprowadzono dodatkowe jej obniżenie dla broni z tłumikami, co umożliwia przeprowadzanie bardziej dyskretnych operacji. Uważamy, że ta poprawka zwiększy użyteczność broni z tłumikami, a ich słaba strona – zmniejszenie obrażeń – będzie teraz odpowiednio zrównoważona ich użytecznością inną niż samo wyciszenie odgłosów wystrzałów.

 

Zwiększony zasięg granatów ogłuszających

Zwiększamy zasięg granatów ogłuszających mniej więcej dwukrotnie, dzięki czemu będą bardziej użyteczne.

 

Zmniejszone poziomy hałasu rozmaitych gadżetów obronnych

  • Zmniejszono głośność dźwięków wydawanych przez zakłócacze Mute’a. Hałas będzie teraz znacznie cichszy dla obrońców, zmniejszyliśmy też jego rozchodzenie się w pionie (nie będzie go słychać z dwóch pięter wyżej lub niżej).
  • Zmniejszono głośność wyładowań elektrycznych gadżetów podłączonych do prądu.
  • Zmniejszono poziom głośności pułapki Kapkana.

Wzmocnione ściany i barykady Castle’a blokują teraz kule podczas rozkładania

Dotychczas możliwe było otrzymanie postrzału podczas wzmacniania ścian oraz ustawiania barykad Castle’a, nawet jeśli mogło się wydawać, że chronią graczy. Od teraz włączamy kolizje dla tych powierzchni nawet podczas ich rozstawiania, dzięki czemu kule odbiją się od nich.

 

Thatcher może teraz wybrać strzelbę

Dodaliśmy angielską strzelbę M590A1 do opcji wyposażenia Thatchera.

 

Usunięto obrażenia od elektryczności, zadawane zakładnikowi przez unikatowy gadżet Bandita (CED-1)

Usunięto obrażenia od elektryczności zadawane zakładnikowi. W ten sposób unikniemy rzadkich sytuacji, w których nie było jasne, kto odpowiadał za śmierć zakładnika.

 

 

WYGODA GRACZA

 

Dodano wyświetlanie nazwy mapy i trybu na ekranach ładowania i podczas fazy planowania

 

Zmniejszono intensywność efektu kurzu

W chwili pęknięcia powierzchni lub wybuchu, pobliscy gracze widzą efekt kurzu na brzegach swoich ekranów. Zmniejszyliśmy intensywność tego efektu, aby aż tak mocno nie zakłócał pola widzenia.

 

Zmiana zegara wskazującego czas matchmakingu

Zegar teraz pokazuje szacunkowy czas.

 

Poprawiono wyświetlane w menu wartości obrażeń zadawanych przez broń

Zmieniliśmy wyświetlane wartości obrażeń w menu, dostosowując je do wartości lekkiego opancerzenia.

 

 

ZMIANY W PLAYLISTACH

 

Indywidualne wybieranie miejsca odrodzenia atakujących (w grach rankingowych i ustawieniach gier użytkownika)

W trybie rankingowym (oraz w odpowiednio ustawionych grach użytkownika) każdy atakujący może teraz wybrać własny punkt odrodzenia, co stanowi odejście od systemu grupowego głosowania na miejsce odrodzenia. Dzięki temu gracze mają większą swobodę taktyczną podczas podchodzenia do budynków, jak również znacząco zmniejszy to liczbę wypadków, w których atakujący zostają zabici przez obrońców w chwili rozpoczęcia fazy akcji (drużynowy spawn killing).

 

Poprawka rozkładu populacji w trybie rankingowym

Nasze narzędzia do śledzenia danych wskazują, że na wyższych rangach (złotej, platynowej i diamentowej) znajduje się mniej graczy, niż się spodziewaliśmy. W związku z tym przepracowaliśmy system dystrybucji graczy po poszczególnych rangach. To oznacza, że po uaktualnieniu z dnia 2 lutego 2016 roku gracze natychmiast zobaczą zmianę swojej rangi.

 

Oto jak wyglądał podział rang przed tym uaktualnieniem:

    1,17 % Miedziana (1-4)

    34,6% Brązowa (1-4)

    58,8% Srebrna (1-4)

    5,27% Złota (1-4)

    0,1% Platynowa (1-3)

    Mniej niż 0,001% Diamentowa

 

*Uwaga: Gracze z rangi platynowej często byli łączeni z graczami z rangi srebrnej, niemal zawsze z graczami z rangi złotej i niemal nigdy z graczami z rangi platynowej, co mogło sprawiać wrażenie, że matchmaking jest źle zbalansowany.

 

Wraz z tym uaktualnieniem chcemy osiągnąć następujący stan:

    15% Miedziana (1-4)

    25% Brązowa (1-4)

    35% Srebrna (1-4)

    20% Złota (1-4)

    5% Platynowa (1-3)

    0,2% Diamentowa

 

Będziemy intensywnie monitorować rozkład graczy pomiędzy poszczególnymi rangami i wprowadzać dodatkowe poprawki, jeśli będą konieczne. 

 

Poprawka parametrów fluktuacji w trybie rankingowym

Od teraz gracze z rangą Srebrna 3 lub niższa będą mieli wyższy stopień fluktuacji w porównaniu do wyższych rang. Na przykład ranga Brązowa 3 może zawierać graczy o współczynniku umiejętności od 15 do 16,5, podczas gdy Złota 3 obejmie większy zakres, od 32,5 do 35. Zamierzeniem tej poprawki jest umożliwienie graczom szybszego wydostania się z niższych rang. Dzięki temu nowsi lub mniej doświadczeni gracze będą lepiej się bawić, zaś regularnie grający, utalentowani gracze będą mogli zachować swoją rangę.

 

 

POPRAWKI W ROZGRYWCE

  • Martwe pole prawego drążka resetuje się do wartości domyślnej po wyjściu z gry – NAPRAWIONO
  • Thermite nie może podkładać ładunków termicznych na uszkodzonych lub wzmocnionych ścianach – NAPRAWIONO
  • Atakujący wygrywają w chwili, gdy jeden z członków drużyny zabije Fuze’a w momencie, gdy ten odpala swój ładunek kasetowy, zabijając zakładnika – NAPRAWIONO
  • Przełamanie bloku nie działa, jeśli operator z tarczą przemieszcza się w chwili otrzymania uderzenia wręcz – NAPRAWIONO
  • Podczas zjeżdżania po linie operator nie wchodzi w kolizje z konkretnymi obiektami i przenika przez tekstury podczas ruchu w górę – NAPRAWIONO
  • Kamera końca rundy przenika przez operatora – NAPRAWIONO
  • PVE: W rzadkich przypadkach jeden z SI nie odradza się na początku meczu – NAPRAWIONO
  • PVE: saperzy SI wpadają w pętlę pomiędzy animacją uniku i bezczynności każdorazowo w chwili otrzymywania obrażeń od gazu trującego – NAPRAWIONO

POPRAWKI W BUDOWIE POZIOMÓW

  • Obrońcy mogą przechodzić przez czerwone ściany blokujące podczas fazy przygotowań – NAPRAWIONO
  • Gracze w trybie wsparcia czasami nie otrzymują wiernego odtworzenia widoku z oczu obserwowanego gracza. Na przykład gracz niszczy ścianę i widzi, co za nią jest, a gracz oglądający go w trybie wsparcia wciąż widzi niezniszczoną ścianę – NAPRAWIONO
  • Na mapie Baza Hereford gracze mogą wydostać się z budynku przez czerwoną ścianę blokującą, jeśli podczas fazy przygotowań przeskakują przez worki z piaskiem – NAPRAWIONO
  • Na mapie Oregon gracze widzą przez sufit w chwili przeskakiwania przez piętrowe łóżko – NAPRAWIONO
  • Na mapie Kafe Dostojewski postać może zablokować się podczas przeskakiwania nad koszem na śmieci w zewnętrznej części alei od strony parku – NAPRAWIONO
  • Na mapie Konsulat postać może zablokować się pomiędzy krzesłami w biurze wizowym – NAPRAWIONO
  • Na mapie Kanał gracze mogą wyjrzeć poza świat przez sufit, jeśli umieszczą swojego drona nad odpowietrznikami w korytarzu – NAPRAWIONO
  • Występują niewielkie problemy z oświetleniem na naszych mapach – NAPRAWIONO

POPRAWKI SIECIOWE

  • Gra czasami łączy się z centrum danych CENTRAL-US zamiast WEST-EUROPE – NAPRAWIONO
  • Niektórzy gracze nie otrzymują punktów Rozgłosu po meczu – NAPRAWIONO
  • Błąd 0-0x00000602 pojawia się niekiedy w chwili powrotu na ekran poszukiwania graczy z gry rozegranej dzięki systemowi matchmakingu– NAPRAWIONO
  • Błąd 2-0x00000067 pojawia się niekiedy w chwili próby dołączenia do oddziału, który uprzednio został rozłączony – NAPRAWIONO
  • Błąd 2-0x00000068 pojawia się niekiedy w chwili przyjmowania zaproszenia do grupy – NAPRAWIONO
  • Niektórzy gracze z oddziału pozostają w menu głównym w chwili poszukiwania meczu, jeśli nie wykonano konkretnych kroków – NAPRAWIONO
  • Na ekranie lobby nie ma zegara – NAPRAWIONO
  • Gracz nie może wyjść z ekranu ładowania lobby w chwili dołączania do toczącej się gry, jeśli gracz z tej samej gry został przedtem zabity i wyszedł z lobby – NAPRAWIONO
  • Niektórzy użytkownicy otrzymują błąd “Połączenie nieudane” za każdym razem, gdy toczą rozgrywkę w czasie, gdy resetują się wyzwania – NAPRAWIONO
  • PVE: W niektórych wypadkach gracze nie otrzymują PD i punktów Rozgłosu po zakończeniu sesji Terrohunt – NAPRAWIONO
  • Tryb rankingowy: Gracze opuszczający grę z dowolnego powodu innego niż rozłączenie sieci nie otrzymują żadnego ostrzeżenia i dostają automatycznego bana na 2 minuty – NAPRAWIONO
  • Tryb rankingowy, PC: Gracze opuszczający mecz za pomocą klawisza F10 nie dostają wiadomości o ponownym dołączeniu – NAPRAWIONO
  • Tryb rankingowy, PC: Gracze opuszczający mecz za pomocą klawiszy Alt+F4 nie dostają wiadomości o ponownym dołączeniu – NAPRAWIONO

POPRAWKI INTERFEJSU

  • Po opuszczeniu gry rankingowej na powiadomieniu o opuszczeniu meczu pojawia się zawartość tymczasowa – NAPRAWIONO
  • Na mapie Dom w pralni brakuje wskaźnika lokacji - NAPRAWIONO
Opublikowano

mapa chyba jeszcze nie jest dla wszytskich dostepna - przynajmniej mi sie nie zdarzylo jeszcze na niej zagrac, choc mozna w meczu prywatnym ja wybrac.

Oderwac sie ostatnio nie moge od tej gry - najwieksze zaskoczenie zeszlego roku od Ubi xD

Opublikowano

Jak zwykle Ubi dostarcza więcej bugów niż latek.

 

Te nowe postacie sa zabudowane i czasem jak leży postać to ja ją wodze że stoi i strzelam w głowę która nieistnieje.

 

Brawo ubi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...