Opublikowano 2 lipca 20168 l Nie. To takie dodatkowe zakończenie. Żeby je zobaczyć trzeba znaleźć wszystkie znajdźki, wrócić do jednego z etapów gry i zrobić pewną dodatkową czynność.
Opublikowano 2 lipca 20168 l Gra jest wybitna. Klimat jest nieprawdopodobnie poryty, o wiele bardziej jak w przypadku Limbo. Jak ktos twierdzi, ze gra jest na trzy godziny to chyba sie z koniem na łby pozamieniał, poważnie. Ja mam już na liczniku blisko 5 i konca nie widac. Trzy godziny to i owszem...moze..., jak sie przechodzi po raz drugi i sie wie co i jak...Dosc powiedziec ze poki co mam tylko jedna znajdzke znaleziona, a przechodze gre "normalnie" ani razu nie spogladajac na jutube. Nad jedna zagadka to glowilem sie z 20 minut, takze tego...Polecam z calego serca. Nie sluchajcie swiatlo ćmiących banialuk kolesi, którzy ją przeszli na filmikach i se tak policzyli. Bzdura! Gra bez wad
Opublikowano 2 lipca 20168 l Nie wiem jak Ty grasz. Ja w 4.5h zrobiłem pierwsze przejście + dozbierałem połowę znajdziek z odpaloną apką TA po skończeniu gry Pierwsze przejście gry to tak 3.5h. Edytowane 2 lipca 20168 l przez DonSterydo
Opublikowano 2 lipca 20168 l Nie wiem jak Ty grasz. Ja w 4.5h zrobiłem pierwsze przejście + dozbierałem połowę znajdziek z odpaloną apką TA po skończeniu gry Pierwsze przejście gry to tak 3.5h. Nie mam pojecia o jakiej apce mowisz. Jak juz wspomnialem gram normalnie, na czuja. Specjalnie nie klucze, byle tylko przechodzic dalej i dalej. Aha...jeszcze jedno...Wymienialiscie tu rozne gry, do ktorej Inside jest w jakis sposob podobne. Half-Life? Tu bym sie spieral...no chyba ze macie na mysli zabawe fizyka. O wiele bardziej tworcy IMO czerpali inspiracje z ...Oddworld
Opublikowano 2 lipca 20168 l Co myślicie o zakończeniu? Ja zrozumiałem grę na dwa sposoby - jako historię poczęcia na tle analizy współczesnego społeczeństwa - jeżeli "blob" uznać za komórkę jajową, to nie muszę chyba tłumaczyć czym była postać chłopca albo (mniej abstrakcyjnie) jako dramatyczną ucieczkę jednostki przed zepsuciem społecznym, po czym sama staje się ostatecznie częścią problemu, jednak po wewnętrznej walce z samym sobą udaje się uciec, nawet jeśli ukojenie można znaleźć jedynie w śmierci.
Opublikowano 3 lipca 20168 l Pierwszy i jedyny calak jaki posiadam wpadl Nie bede sciemnial...posluzylem sie poradnikiem z jutuba, bo w normalnej rozgrywce znalazlem tylko dwie znajdzki. Niektore, a zwlaszcza jeden wziątek jest IMO niemozliwy do znalezienia bez solucji, a dodatkowe zakonczenie to juz w ogole. Reasumujac: nie zaluje ani jednej zlotoweczki nań wydanej. Bawilem sie doskonale, a banieczkę zryło mi dokumentnie
Opublikowano 3 lipca 20168 l Dzisiaj skończyłem bez szukania znajdziek specjalnie, teraz będzie jeszcze szybkie przejście żeby calaczek wjechał (to będzie pierwszy ). Co tu dużo mówić, świetna gierka. Krótka, fakt, ale warto tak czy siak.
Opublikowano 3 lipca 20168 l Dzisiaj skończyłem bez szukania znajdziek specjalnie, teraz będzie jeszcze szybkie przejście żeby calaczek wjechał (to będzie pierwszy ). Co tu dużo mówić, świetna gierka. Krótka, fakt, ale warto tak czy siak. Nie musisz przechodzic calej gry jeszcze raz. Wystarczy, ze wczytasz tylko tylko te levele, w których pominięte znajdźki się znajdują...
Opublikowano 4 lipca 20168 l Przeszedlem wczoraj około 30% gry i jest na prawdę mega. Art style i klimat jest 10/10. Nie podoba mi się patent z przechwytywaniem umysłów , który pamięta jeszcze czasy PSone. Takie wykonanie zasługuje na coś bardziej oryginalnego.
Opublikowano 4 lipca 20168 l Taka mała rada. Pod koniec gry dobrze zwracać uwagę na małe smaczki tego co się dzieje dookoła nas niż tylko na to co my w danej chwili robimy
Opublikowano 5 lipca 20168 l Skończyłem. Gra krótka, ale bez dwóch zdań warta każdej złotówki. Atmosfera, muzyka, art style to mistrzostwo. Zdecydowanie lepsza od Limbo. Playdead dziękuję.
Opublikowano 9 lipca 20168 l Ukończyłem Plusy: - grafika(w szczególności oświetlenie) - animacja postaci, nawet jeśli weżmiemy pod uwagę, że to gra "2D" - klimat i cała atmosfera z nią związana( jednak skojarzenia niektórych z serią HL, traktuje w kwestii żartu) - poryta końcówka Minusy: - mimo wszystko rozgrywka w grze cierpi najbardziej. Zagadki przechodzą się z marszu. Znajdźki jedynie mogą sprawić problem. Gra jest inna niż Limbo. Mniej brutalna, z mniejszą ilością zagadek, no i prostsza. Czy czyni ją gorszą? Nie. Na pewno jest bardziej pokręcona i tajemnicza. Stawia bardziej na opowiadanie historii przez środowisko i poziomy. A tu jest to zrobione bardzo dobrze. Jednak w moim prywatnym rankingu: Limbo>Inside.
Opublikowano 10 lipca 20168 l Większość znajdziek jest jak najbardziej do odkrycia, bez poradników. Widzisz żółty kabel i wiesz, że jesteś blisko. Zagadki w inside to faktycznie łatwizna, przydało by się coś bardziej oryginalnego w tej grze.
Opublikowano 10 lipca 20168 l Właśnie dlatego uważam, ze całościowo Limbo to lepsza gra. Raz, że zagadki były bardziej wymagające i opierały się na fajnych zasadach fizyki. Dwa, jest tak samo pokręcone, jak Inside. Ale widać gołym okiem, że gry robiła jedna ekipa.
Opublikowano 13 lipca 20168 l dzisiaj i ja skończyłem. co mogę napisać? matunio święta jaka ta gra jest fenomenalna. tak się powinno robić gry. prostota, klimat, bez udziwnień i fajerwerków na siłę. klimat budowany jedynie poprzez design i odgłosy to dość trudne wyzwanie ale dla mnie osiągnęli mistrzostwo. do sterowania ledwo 3 guziki. pokręcona na maxa ale to właśnie lubię. końcówka to chyba największe wtf jakie przeżyłem z padem w ręku. czekam na dalsze ich produkcje bo mają świetny styl i potencjał.
Opublikowano 1 sierpnia 20168 l Jest już lista osiągnięć na PS4: https://www.exophase.com/game/inside-ps4/trophies/
Opublikowano 1 sierpnia 20168 l Czymś się różni od tych z X1? e: A rozumiem, chodzi o to, że przecież nie ma zapowiedzianej wersji na PS4. Limbo można ograć chyba nawet na lodówce i pralce, więc chyba dużej niespodzianki tu nie ma ? Edytowane 1 sierpnia 20168 l przez raven_raven
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l Ja poczekam raczej na przecene, bo pewnie sony słono weźmie za taki masterpiece.
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l Skoro na XO kosztuje 7 dyszek, to obstawiam 67, 79 albo 84 zł na PSS jak ABZU. Edytowane 5 sierpnia 20168 l przez Voytec
Opublikowano 13 sierpnia 20168 l Inside zmiażdzył mi głowę. Skończyłem po raz drugi. Sekretne zakończenie ujrzałem. Grając w grę Duńczyków, czułem się identycznie jak podczas ogrywania Somy. Te dwie gry klimatem to niemal bliźniaki. To je.bane uczucie beznadziei, przygnebienia, depresji, bezsilności, strachu... Zostałem psychicznie zdewastowany. Soma w sumie pełne 3D i ma trochę mniej niedopowiedzeń w fabule. Inside za to bez przerwy gnębi tą tajemniczością i torturuje fobiami. Muzyka w obu produkcjach podobna - nie daje spać po nocach...Wam też roz(pipi)ało basy?
Opublikowano 13 sierpnia 20168 l Zgadza sie, ambient drylowal i wywracal mi platy mozgowe na druga stronę.
Opublikowano 15 sierpnia 20168 l Za mało macie problemów w życiu codziennym żeby jeszcze podczas gierki się psychicznie dewastować? A poważnie, warto? Zaliczyć wcześniej Limbo? A może to działa w drugą stronę, tzn. wiedząc że siedzimy w ciepłym domku na wygodnej kanapie, bierzemy w tym udział i doskonale wiemy, że nas to nie spotka, czujemy się jeszcze bezpieczniej?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.