Fanek 668 Opublikowano 26 sierpnia Opublikowano 26 sierpnia W maju (widzę wpis na górze strony) pytałem o opony z gąbką wygłuszającą w środku, wziąłem je wtedy Continental SportContact 6 w rozmiarze 255/40 R20 i po paru tysiącach km muszę przyznać, że ta gąbka robi różnicę. Szczególnie czuć to na jakichś dziurach, przejazdach kolejowych, spoinach na wiaduktach espresówki itp, czuć taki głuchy dzwięk jakby w poduszkach puchowych porównując to do tradycyjnych (świeżo po zmianie opon przejechałem ten sam odcinek stestować). Na ekspresówce przy większych prędkościach już może ta gąbka tak nie robi, no ale w rozmiarze 20" letnie trudno znaleźć coś cichszego, w każdym razie od siebie polecam Gdyby ktoś się zastanawiał o jaką gąbkę chodzi to Cytuj
iluck85 2 886 Opublikowano 26 sierpnia Opublikowano 26 sierpnia 11 godzin temu, WisnieR napisał(a): To wychodzi ponad 3000zł z wysyłką i montażem za koła do 13 letniego Forda xD Tu stanę w obronie. Ale tylko w jednym przypadku- jak wiesz że za rok puszczasz auto, to nie ma sensu tyle ładować, bo tego Ci nikt nie odda. Jak wiesz że kupisz nowszy model i możesz przełożyć, to tak. Jak masz w planie 3/4 lata tym jeździć, to jak koledzy napisali- wiek nie ma znaczenia. Ja miałem do UK uciekać, to kupiłem używki- na rok. Potem im dobiło do ponad 10 lat, były już takie "pęknięcia" i wymieniłem na nowe. Cytuj
WisnieR 2 711 Opublikowano 27 sierpnia Opublikowano 27 sierpnia Nie chodzi o to czy mi szkoda czy nie tylko, że przez ten jebany rozmiar płacę za sztukę jak za jakieś 20 calowe opony. W tej cenie w 225/45 czyli najpopularniejszym 17-calowym rozmiarze mam Continentale a nawet i Micheliny jak dobrze poszukam xD Cytuj
Mustang 1 739 Opublikowano 27 sierpnia Opublikowano 27 sierpnia Zawsze mogłeś kupić stalowe felgi 16, założyć allseasony pod homologowany dla Mondeo rozmiar i sprzedać alusy. Cytuj
Czoperrr 5 096 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Kurde, trochę zwlekałem z wymianą opon w tym roku bo czekam na voucher od Cupry na 500zł w ramach rekompensaty więc zawsze to jakaś oszczędność i teraz mam termin na 28 listopada... chyba sobie w listopadzie autem nie pojeżdzę za bardzo. 1 Cytuj
Shago 3 554 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada To ile tych warsztatów z oponami masz w okolicy? Ja we wtorek zamówione nowe opony i wymiana dzisiaj o 16. Cytuj
Czoperrr 5 096 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada 33 minutes ago, Shago said: To ile tych warsztatów z oponami masz w okolicy? Ja we wtorek zamówione nowe opony i wymiana dzisiaj o 16. A nie wiem jakoś nie ufam pierwszemu lepszemu serwisowi. Cytuj
Shago 3 554 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Ja to od 6 lat zawszę robię w www.polauto.pl, nie jakiś pierwszy z brzegu pan Czesiek, co w stodole wymienia i bez problemu termin się znalazł. Tylko na opony musiałem czekać kilka dni, bo z hurtowni musieli ściągnąć. W dniu 26.08.2024 o 18:40, Fanek napisał(a): W maju (widzę wpis na górze strony) pytałem o opony z gąbką wygłuszającą w środku, wziąłem je wtedy Continental SportContact 6 w rozmiarze 255/40 R20 i po paru tysiącach km muszę przyznać, że ta gąbka robi różnicę. Szczególnie czuć to na jakichś dziurach, przejazdach kolejowych, spoinach na wiaduktach espresówki itp, czuć taki głuchy dzwięk jakby w poduszkach puchowych porównując to do tradycyjnych (świeżo po zmianie opon przejechałem ten sam odcinek stestować). Na ekspresówce przy większych prędkościach już może ta gąbka tak nie robi, no ale w rozmiarze 20" letnie trudno znaleźć coś cichszego, w każdym razie od siebie polecam Gdyby ktoś się zastanawiał o jaką gąbkę chodzi to Też szukałem podobnych opon z wygłuszeniem, finalnie zamówiłem: Hankook Winter i*cept ION IW01 235/45 R18 98 V XL, T0, Sound Absorber » Oponeo 1 Cytuj
Sedrak 768 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada W ogóle dzięki Panowie za przypomnienie. Chciałem już pisać, że przecież ciepło jest i po co wymieniać opony, a najbliższy tydzień +4 w dzień i -1 w nocy, więc bym się zgarbił termin na środę zaklepany tylko nie wiem czy nie będę musiał dwóch opon dokupić, ale u mnie 17, więc koszt relatywnie nieduży Cytuj
Czoperrr 5 096 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Podjadę jutro do jakiegoś mirka za 150zł 18stki. ASO juz bierze 260 zł chciałem wymienić + czyszczenie klimy i zapłacić Voucherem ale nie będę czekał 3 tygodnie... Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Ten tydzień jeszcze nie był zły, bo było sucho to temperatura aż tak nie boli letnich, ale dzisiaj już pada jakieś gówienko, to robi się śliskawo, wieczorem sobie chyba też koła przełożę już A letnie do mycia pójdą porządnego i zabezpieczenia woskiem. Cytuj
Shago 3 554 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada A czy ktoś się w ogóle decyduje na wielosezonowe? No ja za nic nie mogę się przekonać i się odważyć, bo zwyczajnie nie wierzę, że jedna opona może być dobra na +35, jak i -20 + śnieg. Cytuj
Mustang 1 739 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Z tego co patrzyłem, to one na śniegu nie odstają istotnie od zimowych, tracą bardziej w warunkach letnich, ale to z kolei i tak najlepsze warunki. Poza tym są idealne na okresy przejściowe, kiedy w nocy temperatura spada poniżej 7 stopni, a za dnia jest kilkanaście. Jeśli za tydzień będzie 15 stopni, to ktoś na wielosezonowych będzie miał lepiej dopasowane opony do warunków niż każdy na zimówkach. Cytuj
gtfan 3 201 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada 21 minut temu, Shago napisał(a): A czy ktoś się w ogóle decyduje na wielosezonowe? No ja za nic nie mogę się przekonać i się odważyć, bo zwyczajnie nie wierzę, że jedna opona może być dobra na +35, jak i -20 + śnieg. chłopie testujesz tu dla nas elektryka to nie mogłeś od razu opon wielosezonowych dorzucić? chętnie byśmy poznali opinię Cytuj
Czoperrr 5 096 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada 25 minutes ago, Shago said: A czy ktoś się w ogóle decyduje na wielosezonowe? No ja za nic nie mogę się przekonać i się odważyć, bo zwyczajnie nie wierzę, że jedna opona może być dobra na +35, jak i -20 + śnieg. u mnie wszyscy znajomi mają wielosezon bo im szkoda hajsu na wymianę i dwa komplety opon Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Jak nie mieszkasz w górach to wielosezon spokojnie da radę w 99% sytuacji. Ja mam dwa komplety głównie dlatego, że szkoda mi większych felg na zimę, a i profil 40 na łódzkie drogi zimą średnio działa Cytuj
DarkStar 81 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Jeżdżę na całorocznych od ponad roku (czyli jedna zima i jedno lato za mną) i jestem zadowolony. Przed zakupem sobie obejrzałem testy na YT. Mam Michelin CrossClimate 2, które są lepsze niż tanie zimówki, oczywiście gorsze od zimowych opon premium, ale też u nas klimat jest inny niż 20 lat temu. Do miasta i na krótkie wyjazdy myślę, że są w zupełności wystarczające. W góry bym na nich się nie wybrał. Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Jedyny problem CrossClimate to cena, praktycznie można mieć komplet letnich i zimowych w cenie jednej całorocznej. Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Byłem wymienić opony plus zostawiłem w depozycie. 280 złotych. niezły ten depozyt, kiedyś 60 zł brali za te pół roku. Teraz chyba 120… nie wiem, paragonu nie dostałem. Januszostwo jak chuj - terminal baba wyjela spod lady, jak klientka nie miała kasy. A tak płatność gotówką i bez paragonu. Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Normalne, nie kojarze, żebym kiedykolwiek w wulkanizacji a) zapłącił kartą b) dostał paragon. Gwarancja do bramy i się nie znamy. Cytuj
seb.maz 722 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada 5 godzin temu, Shago napisał(a): A czy ktoś się w ogóle decyduje na wielosezonowe? No ja za nic nie mogę się przekonać i się odważyć, bo zwyczajnie nie wierzę, że jedna opona może być dobra na +35, jak i -20 + śnieg. ja mam trzeci sezon, michelin crossclimate 2, okolice Warszawy. kupiłem nowe, robię ok. 2500 miesięcznie. nigdy w tym czasie nie byłem u wulkanizatora. W każdej sytuacji i o każdej porze roku sprawują się idealnie Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada co do opon całorocznych, kiedyś znajomek - wulkanizator, mówił że całoroczne, bardziej się zużywają, ale to logiczne bo np. w ciągu 5 lat jeździsz 5 lat na całorocznych, a tak przez 5 lat: 2,5 na zimowych i 2,5 na letnich. Ja osobiście chyba również wolałbym jakieś opony całoroczne, najlepiej runflaty Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada 3 godziny temu, grzybiarz napisał(a): Byłem wymienić opony plus zostawiłem w depozycie. 280 złotych. niezły ten depozyt, kiedyś 60 zł brali za te pół roku. Teraz chyba 120… nie wiem, paragonu nie dostałem. Januszostwo jak chuj - terminal baba wyjela spod lady, jak klientka nie miała kasy. A tak płatność gotówką i bez paragonu. no to już są pojebane ceny. wolałbym juz zmieniac pod blokiem jak janusz i trzymac w piwnicy Cytuj
gtfan 3 201 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada 14 minut temu, bartiz napisał(a): no to już są pojebane ceny. wolałbym juz zmieniac pod blokiem jak janusz i trzymac w piwnicy właśnie po to kupiłem komórkę w piwnicy żeby nie płacić już złodziejom 200zł za przechowanie. komórka 18k, wieszak za 200zł, i łiskacz dla kolegi za wywiercenie dziur w ścianie. deal życia, ale i tak nie żałuję Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 8 listopada Opublikowano 8 listopada Garaż to już w ogóle błogosławieństwo w tych czasach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.