wet_willy 2 166 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 No mnie tez tak najbardziej pasuje jak jestem to jestem jak mnie nie ma to znaczy ze albo pracuje albo mam cos lepszego do roboty niz granie w gierki z e-kolegami Cytuj
23kowal 55 Opublikowano 20 września 2014 Opublikowano 20 września 2014 pokazali nową postać, która wygląda jak siostra Christie. dziewucha ma walczyć Savate. Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 2 października 2014 Opublikowano 2 października 2014 TEKKEN 7 - October 4/5 Location Test Being Streamed on Niconico Oct 4 Namco Nipponbashi Tekken 7 Location Test ▶ http://live.nicovideo.jp/watch/lv195284776 Oct 5 Namco Sugamo Tekken 7 Location Test ▶ http://live.nicovideo.jp/watch/lv195284834 From HinoP. The Namco Nipponbashi stream is being commentated by Yuu, Jackller and HinoP while the Namco Sugamo stream is being commentated by Nobi, Jackller & HinoP. The Sugamo stream is teasing a 'special guest' appearance in the description. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 (edytowane) Widać że to bardzo wczesna wersja, bo cała oprawa praktycznie jest żywcem wzięta z T6 i TTT2. Ograniczono bounda, ale niestety dodano jakieś supery z SF rodem... Trzeba poczekać na wypowiedzi ogarniętych graczy, którzy biorą udział w testach. Lista zmian do tej pory: System Changes:- New mechanics--- Rage Art translated by NoodallsOnce your health falls below a certain value, you enter into rage mode and your attack power increases. During that time, you have access to special powerful moves known as rage arts.The command varies per character, so check the command list.- when the life bar indicates, you have access to rage arts- you can use them in combos- go for the comeback victory!! --- Power Crush again by NoodallsEven if you are hit during your attack, you will continue to attack until the end of the move. It is powerful as you can use it as often as you like, to absorb as many attacks as you like, but you will still take the damage from the opponent's move, so watch your life bar carefully. --- other features added?- Gameplay changes from previous game--- bound is still in, but some moves don't bind anymore--- the camera zooms out further. Characters look smaller compared to TTT2.--- since there are more hit sparks in T7, Counter Hits look more visible. Characters:AlisaAsukaBryanClaudioDragunovFengHeihachiHwoarangKatarinaKazuyaKingLarsLawLeoLiliPaulSteveXiaoyu Edytowane 3 października 2014 przez smoo Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Nie ma Leia, jest Claoudio. Dziekuje, do widzenia. 1 Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Duzo nie ma, trzeba sie bedzie grac nauczyc od nowa... Chyba, że DLC Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Ludzie,przecież to nie są wszystkie postacie.Obstawiam,że na chwilę obecnie dali tych co mieli gotowych.Gra nie ma daty premiery,więc te testy to takie pre-alpha mające na celu przetestowanie nowinek w systemie. Na szlifowanie oprawy,interfejsu i dodanie postaci przyjdzie czas. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Wiadomo, że lista postaci nie jest finalna chociażby stąd, że nie ma Jina - a T7 ma być zakończeniem sagi Mishimów. Poza tym krążą słuchy, że jutro i w niedzielę mają pojawić się dodatkowe postacie do testów, prawdopodobnie jedna z nich będzie zupełnie nowa. Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 moze tego araba wrzuca Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Chyba wyjeabli tego bounda albo mocno znerfili,bo gra bardziej przypomina 5 niż te cudaczne odbijanie z 6 i TTT2. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Te same animacje od kilku lat. Ja tu nie widzę sensu w dopisywaniu siódemki w tytule. 1 Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 (edytowane) Nie będę komentował grafiki po takiej wczesnej wersji, ale muszę przyznać, że fizyka ubrań (patrz: Kazuya) bardzo ładna i mnóstwo cząsteczek bez zająknięcia. Nie żeby to cokolwiek zmieniało, ale i tak miło. :-P I tak, te supery wyglądają z dupy w Tekkenie. Mam nadzieję, że wywalą. W sumie nie tylko w nim, Nie znoszę jak w bijatykach są ciosy, gdzie kamera się zmienia "bo tak jest bardziej efektownie". Nie podoba mi się też to zatrzymanie przy nokaucie. Może będzie się dało wyłączyć, jak bodajże ten blur w T6? Na pewno jestem ciekaw tych streamów w weekend (to jeszcze dzisiaj czasu polskiego czy dopiero jutro?). Edytowane 3 października 2014 przez Accoun Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 (edytowane) Ja wiem, że ma być efektownie, ale robi się trochę zbyt pstrokato. Rozbłyski, łuny, wybuchy, najazdy kamery. Za dużo. Mogli by to troszeczkę stonować, obniżyć kontrast i nasycenie kolorów, pozbyć się tego wybuchu na koniec rundy i byłoby fajnie. Grzecznie proszę również o port PC. Edytowane 3 października 2014 przez Shankor Cytuj
Meanthord 335 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Robiąc grę na automaty mają praktycznie nieograniczone możliwości sprzętowe, a gra wygląda jak TTT2. Fuck logic . 1 Cytuj
Tiny 60 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Fajnie zebrane info na temat tego co do tej pory wiadomo: Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 3 października 2014 Opublikowano 3 października 2014 Supery mi się podobają,ale już do tego charge'a z armorem podchodzę sceptycznie,bo wydaje się takim parry dla upośledzonych.Dobrze,że skrócili juggle,bo tej parodii z taga 2 i 6 bym nie zniósł.Jutro powinny być streamy to będzie można pooglądać w lepszej jakości(mam nadzieje,że nie będzie to offscreen). Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 4 października 2014 Opublikowano 4 października 2014 Ktos tu dobrze napisal - animacje nie zmienily sie od T3. Fajnie ze kazui powiewa plaszcz tylko co z tego jak ta sama poza od 15 lat. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 4 października 2014 Opublikowano 4 października 2014 Montaż co ciekawszych akcji by LUYG: https://www.youtube.com/watch?v=6csZcnzeuZU#t=99 Claudio go home Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 4 października 2014 Opublikowano 4 października 2014 Trza przyznać, że wymyślanie nowych postaci idzie im z roku na rok coraz gorzej. Ogólnie się jaram, ale tak umiarkowanie. Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 4 października 2014 Opublikowano 4 października 2014 Ja się nie jaram. Gdybym swoją historię z Tekkenem rozpoczynał od "szóstki", albo Tekkena Online, to bym sobie myślał "Boże, co za bekowa gra, ja pierdziele". Ale, że Tekken to dla mnie długoletnia historia i granie w Tekkena2/3 do rana, patrzę na "siódemkę", jakby to miał być jakiś rewolucyjny Tekken. A niestety taki nie będzie. 1 Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 4 października 2014 Opublikowano 4 października 2014 Robiąc grę na automaty mają praktycznie nieograniczone możliwości sprzętowe Niby czemu? Wprawdzie automaty z tych loctestów mają w środku PCty, ale mimo wszystko nie mogą wpakować tam Titanów w SLI bo które salony gier to kupią? No chyba, że to tylko prototypy i PCty mają udawać np. boardy oparte na PS4 (wcześniej Namco miało zarówno automaty oparte o PC z Windowsem/Linuxem, jak i te oparte na PS3). Jeśli mnie pamięć nie myli, to jeszcze nie wiadomo na czym ma chodzić. gra wygląda jak TTT2. "grafika jest skończona może w 50%". Na dodatki do systemu walki można narzekać, na grafikę IMO trochę za wcześnie. Może z wyjątkiem tych wszystkich iskier. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 4 października 2014 Opublikowano 4 października 2014 TTT2 było równie wolne jak szóstka? Ostatnio grałem w szóstkę chwilę i wydawało się cholernie ociężałe w porównaniu do piątki albo trójki. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 4 października 2014 Opublikowano 4 października 2014 (edytowane) T6 i TTT2 "wolne"" na pewno nie są bo framedata na tyle się nie zmieniła, jedynie jabby wywalili 8 klatkowe (w t6 i ttt2 normą są 10-klatkowce). jeżeli gra wydawała się wolna to może być przez movement, w t5 był on głębszy (backdash pokrywał większy dystans), kamera też była bardziej oddalona co mogło w jakiś sposób wpływać na uczucie większej dynamiki. No i do tego juggle, trwały krócej zabierając podobną ilość energii. W sumie to chyba tyle. Jak sprawdzałem, input lag (a dokładniej input respond) w każdym tekkenie od 3 do T6 był również ten sam. Więc szóstka mogła się wydawać bardziej ociężała bo grana była na lcd z input lagiem, a t5 wiadomo, crt bez dodatkowego input laga. No ale to już wina tivików a nie samej gry. Edytowane 4 października 2014 przez CheeseOfTheDay Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.