flaczki 66 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Opublikowano 17 sierpnia 2016 (edytowane) Screeny z Mishima Story: https://abload.de/img/gamescom_story01_1471uauh5.jpg https://abload.de/img/gamescom_story02_1471enurl.jpg https://abload.de/img/gamescom_story05_14713bu9p.jpg Nowa Arena: https://abload.de/img/t7_story_claudio_stag7quk0.jpg https://abload.de/img/t7_story_claudio_stag7suz5.jpg https://abload.de/img/t7_story_claudio_stag02u0e.jpg https://abload.de/img/t7_story_claudio_stag40ums.jpg Edytowane 17 sierpnia 2016 przez flaczki Cytuj
Masorz 13 215 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Opublikowano 17 sierpnia 2016 (edytowane) O lol, nawet nie wiedziałem o trybie Mishima Story. Fajne. A arena to bardziej w stylu Soul Calibura, jest okej. Niech ten marzec już nadejdzie Edytowane 17 sierpnia 2016 przez Masorz Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Ściany i tak są w 7 znerfowane a i to samo jest z boundem, po którym postać już się tak wysoko nie odbija od gleby i trzeba teraz do niej podlecieć żeby założyć cokolwiek. No i tak jak pisze Nobody- mierżą ściany to gramy bez nich. Gram na automatach i wszystko wydaje sie bardziej znerfione, aczkolwiek jungle dalej ciagna sie przez pol planszy. Najgorsze jest wyrywanie sie jednym przyciskiem z rzutow zagranie nie do starej szkoly ale do noobow. Kiedys z banki trzeba bylo sie wyrywac 1+2 a nie tylko 2 lub 3. Teraz maszowanie 1 i ataki na nooba tak podstawowo nakreslic mozna ale i tak wierze. Taki los dzisiejszych gier Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Ta arena tak trochę o Soul Calibur mi przypomina. Może to taki teaser. Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 18 sierpnia 2016 Autor Opublikowano 18 sierpnia 2016 Dlaczego on robi 2x bounda w jednym jugglu ? Cytuj
Masorz 13 215 Opublikowano 19 sierpnia 2016 Opublikowano 19 sierpnia 2016 W Tekken 7 nie ma boundów z akcji postaci, jest tylko ten po zrzuceniu piętro niżej. Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 19 sierpnia 2016 Autor Opublikowano 19 sierpnia 2016 Komuś możesz to wmawiać, ale nie mi. Przecież widzę, co sie dzieje na ekranie: 1:06, 1:08, a to jest ostatni juggiel. Ciekawe, czy w europie juz sa automaty? Trzeba sie przejechać co stolicy. Cytuj
flaczki 66 Opublikowano 19 sierpnia 2016 Opublikowano 19 sierpnia 2016 Widocznie ten jego "Rage Drive" ma takie właściwości. W Tekken 7 jest Screw Attack zamiast Bound'a Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 22 sierpnia 2016 Opublikowano 22 sierpnia 2016 (edytowane) Tutaj gameplay mojego autorstwa z trybu fabularnego Grał kolega, ja kręciłem Rozegrałem również dwie walki w normalnym trybie z kolegą. Później opisze wrażenia. Właściwie to pisze bloga, gdzie opisuje wrażenia z wszystkich pokazów zamkniętych i innych, więc tam będzie można przeczytać Edytowane 22 sierpnia 2016 przez Graczdari 2 Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Nowy gameplay w 4k na PC od Nvidii. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Grafika 4k a animacje nadal z 1997r. Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Mogliby przełożyć premierę o kolejny rok i dodać z kilka kolejnych postaci, które obsypują się płatkami róż po walce. Odnoszę też dziwne wrażenie, że jeszcze nie wszystkie postacie puszczają fajerbale z tyłka. Koniecznie do poprawy Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Gdyby była możliwość wyłączenia tego Bounda i Rage'a, to nie byłoby problemu, to były w sumie jedyne rzeczy jakie mi przeszkadzały w 6 (No i długie czasy ładowania, grałem na PS3 ) Cytuj
Masorz 13 215 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Grafika 4k a animacje nadal z 1997r. Bez przesady, ale te same animacje się ciągną mniej więcej od Tekken 5/6 z drobnymi usprawnieniami. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Kurde przecież chyba przeskoczyli na nowy silnik ? Ech, mogliby ciut je poprawić bo strasznie kują po oczach. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Nie wiem czemu ale wkurza mnie ten Rage Art bo w online ciężko będzie Perfecta wsadzić. Oby to było do wyłączenia. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Animacje w Tekkenie to totalne drewno wzgledem chocby takiego DoA5. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Animacje w Tekkenie to totalne drewno wzgledem chocby takiego DoA5.Nie przesadzaj.Przynajmniej w Tekkenie laski nie mają nogi z gumy. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Wolę te "gumowe nogi" cokolwiek ma to znaczyć niż postacie poruszające się choćby miały tylko połowę animacji, a te co są korzeniami pamiętają jeszcze erę psx/ps2.No ale po co się wysilać jak i tak się to sprzeda. Grunt by ładować jak najwięcej pokemonów i innych cudaków by więcej dzieciaków przyciągnąć do gierki. Cytuj
Masorz 13 215 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Takie czasy, na szczęście zawsze można tymi pokemonami nie grać, bo oprócz nich jest bardzo dużo 'normalnych' postaci. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Jakoś dla mnie DOA ma kompletnie inny feeling niż Tekken. W życiu nie potrafiłbym ich porównać, fundamentalnie inne systemy walki. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Przecież DOA5 Last Round na PS4 wygląda świetnie i do tego animacje prezentują się o wiele lepiej niż w nowym Tekkenie. System walki też wolę w grze Tecmo. 1 1 Cytuj
Di 849 Opublikowano 13 września 2016 Opublikowano 13 września 2016 W Tekkena 7 pogracie na Warsaw Games Week! http://www.psxextreme.info/topic/113903-t7-tekken-7-na-warsaw-games-week-13-16102016/ Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 14 września 2016 Opublikowano 14 września 2016 Takie czasy, na szczęście zawsze można tymi pokemonami nie grać, bo oprócz nich jest bardzo dużo 'normalnych' postaci. no nie bardzo bo ani nie da się ich zablokować w arcade/ story, ani zmusić kolegę by ich nie wybierał w 1v1, o turniejach nie wspominając Cytuj
Masorz 13 215 Opublikowano 14 września 2016 Opublikowano 14 września 2016 Na turniejach nie, ale 99% grania jest ze znajomymi, więc z kolegą nie ma problemu się umówić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.