Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 Na obu konsolach, soul calibur też do najpiękniejszych nie należy. Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 Na ps4pro t7 chodzi w 1080p Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 Soulcalibur na bank ma wyższą rozdziałke niż Tekken. Na ps4pro Tekken podobno 1080p tylko w singlu. Cytuj
Bud 11 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 A jak to jest obecnie z tymi dodatkami? Kupilem wlasnie podstawke, ktora juz kiedys ogralem i chcialem sie sprawdzic Asuka online. Sa 4 season packi czy tam passy ze strojami, postaciami, balansem etc. - jak kupie tylko np "4" to bede mial tylko balans, i czesc ciosow? WTF, ktos wyjasni? No i oplaca sie brac konkretnie ktorys z nich najbardziej do popykania online, czy najlepiej taki zbiorczy bo pewne tez jest? Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 Zmiany w balansie są dla całości gry, nie są częścią season passa, jak by to miało działać? Passy zawierają postacie, areny i przedmioty do kustomizacji Cytuj
Bud 11 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 No wlasnie to brzmialo bez sensu heheh, to w takim razie brac calosc czy ktores konkretnie najlepiej? Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 Zależy czy chcesz grać którąś z postaci z season passów. Jeśli żadna cię nie interesuje to możesz wcale nie kupować i grać online normalnie. Cytuj
Bud 11 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 ale tez nie bedzie mnie parowalo z ludzmi grajacymi tymi postaciami i na tych arenach dodatkowych, cnie? Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 Postacie są w patchach, ty kupujesz tylko unlocka. Tak to działa w każdej bijatyce (czy tam grze online). Jakby mieli dzielić społeczność na 20 różnych wersji to nie miałoby sensu wspierać grę. 1 Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 33 minuty temu, BudryzPL napisał: ale tez nie bedzie mnie parowalo z ludzmi grajacymi tymi postaciami i na tych arenach dodatkowych, cnie? będzie z nimi Cię parować, bo czemu nie? Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 7 godzin temu, Square napisał: Postacie są w patchach, ty kupujesz tylko unlocka. Tak to działa w każdej bijatyce (czy tam grze online). Jakby mieli dzielić społeczność na 20 różnych wersji to nie miałoby sensu wspierać grę. jak wyżej dodam tylko dla przejrzystości, że nie posiadając danej postaci czy stejdza nie możesz ich wybrać sam (wżadnym trybie) ale pojawią się wszędzie tam, gdzie ktoś wybierze je online. Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 9 grudnia 2020 Opublikowano 9 grudnia 2020 Postacie w DLC to zło, bo nie można ich w practice mode wybierać jako AI do ćwiczenia odpowiedzi i frame daty. Powinny być tam przynajmniej dostępne. Cytuj
Sylvan Wielki 4 621 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 15 godzin temu, devilbot napisał: Soulcalibur na bank ma wyższą rozdziałke niż Tekken. Na ps4pro Tekken podobno 1080p tylko w singlu. Zależy od sprzętu. Soul oraz Tekkeniec hulają na UE4 i na PS4Pro obie gry działają w 1080p w 60 k/s. Jeżeli chodzi o podstawowe PS4, to Calibur VI oferuje ponownie fHD, ale już siódmy Tekken rzadko spotykane 864p. One(S) w obu grach wyświetla 720p. SC VI na One X to już 1440p. Niestety T7 podobnie, jak przy bazowym modelu .... 720p. Harada coś tam kiedyś wspominał, że specyfikacja jest .... wystarczająca. Bądźmy jednak poważni. One X bez problemu pociągnąłby ostatni turniej o tytuł króla żelaznej pięści w 1440p. XS i PSV powinny wzorem MK11 dostać stosowną łatkę pod 4k. Nawet jeżeli dynamiczne, choć to byłaby potwarz, gdyby te sprzęty nie udźwignęłyby ich w natywnym 4k. Uwielbiam mordobicia. Gram w nie już ponad trzy dekady. Jedną z pierwszych gier, w które miałem przyjemność zagrać, to było kultowe International Karate na Atari. Seria Tekken także jest mi szalenie bliska. Trójka na PSX, to legendarny wręcz klasyk, w który grałem kilka lat. W kolejne odsłony również rozegrałem tysiące pojedynków. Trochę szkoda obie serie zaliczyły taki spadek jakości i formy. W Tekken 7 grało mi się całkiem dobrze. Zdobyłem nawet Niestety to cień tego co czułem grając w piątą część tej serii. Ostatnie Calibury, do Soul Blade/pierwszego SC nawet nie przyrównuje. No i dodatkowo to o czym Dr.Czekolada wspomniał - jak to wygląda obecnie Ja pamiętam jak obłędnie prezentował się Tag na drugie PS. Piątka oraz 4ka, też wyglądały wspaniale. DoA 6, Tekken 7, czy SC VI przy takim MK, to wyglądają wręcz jak gry ze starej generacji. Szkoda. Może wydadzą jakieś Tekken 7 Edycja Kompletna ze wszytkim co się ukazało do tej pory, plus obowiązkowe wsparcie pod aktualną generację. 3 Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Dokładnie MK11 bardzo szybko się wczytuje na PS5. Mam nadzieję że T7/SC6 również dostaną aktualizację. 4K, błyskawiczne wczytywanie. Niestety T7 to techniczna "bieda" w porównaniu do starych części. T5 na swoje czasy prezentował się rewelacyjnie pod względem graficznym i miał krótkie loadingi. T7 na PS5 wczytuje się szybciej niż na PS4, co nie jest zaskoczeniem, ale i tak wolniej niż na PC ("zwykłe" SSD). Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 No ja też nie wiem, co tak słabo? Tekken, Soul Calibur, Doa, kiedyś te gry wyznaczały standardy graficzne. Bo co w tym trudnego - masz 2 postacie i płaską arenkę. To powinno oczy wypalać. I wypala, ale przez gówno obesrane rozmazane. Chińczyki są albo mega leniwi, albo robią eksperyment społeczny, bo od Soul Calibura i T7 ładniejszy jest Tekken Tag Tournament z Ps2. 1 Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Godzinę temu, gekon napisał: od Soul Calibura i T7 ładniejszy jest Tekken Tag Tournament z Ps2. Chyba sentyment zbyt mocno wjechał, bo nie jest ładniejszy niestety. Co nie zmienia faktu, że masz rację w tym, że bijatyki powinny gałki oczne palić równo. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 No i palą takie jak Mortal 11 czy guilty gear. Obie robią wrażenie. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Soreczki, chodziło mi o Tejkena, bo te wymienione przez Ciebie to serio graficzne sztosiwska. Akurat ostatnio przy Mortalu 11 spędziłem dobre 50 godzin. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Bijatyki to niszowy gatunek więc budżet na nie jest sporo niższy niż na inne produkcje. Do tego doszła przesiadka na UE na tej generacji który przysporzył sporo problemów (Namco nie ogarnęli silnika jak należy na czas, przeniesiono żywcem assety i animacje z poprzedniej generacji, do tego półgodzinne loadingi, przestarzały netcode itd). Ale przypominam, że T7 to gra która wyszła w marcu 2015. a MK11 w 2020. T8 zapewne zerwie kapcie, biorąc pod uwagę że Tekken mocno się rozwinął w ostatnich latach (TWT itp) i jest na niego spory boom (pandemia mocno tutaj zahamowała temat). MK ma ładnie zrobione postacie, ale animacje to śmiech na sali. No i sam gameplay to jednak do Tekkena nie ma podjazdu. Casualowo MK11 to oczywiście bardzo dobra gra. 1 Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 Czy możemy już przestać pisać głupoty, że bijatyki to niszowy gatunek? Tekken 7 - 6 mln sprzedanych egzemplarzy, MK11 - 8 mln egzemplarzy, do tego gigantyczna kasa z e-sportu i DLC. Tylko, że akurat w MK11 się udało i gra to sztosik, tak samo gameplay, jak i grafika. No, ale chińczyki ewidentnie mają z tym problem. Nie mówią już o Soul Calubirze, bo grę namco zabiło już dawno i w nowej odsłonie nie mieli nawet ochoty robić intra. Tak @Masorzta gra miejscami wygląda gorzej niż TTT na ps2. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 T7 sprzedał się bardzo dobrze ale to było zaskoczenie dla wszystkich, włączając Namco - po ciulowym TTT2 który poszedł w mniej niż 2mln egzemplarzy. Gra miała niski budżet startowy. Do tego przejście na nowy goovniany engine, którego obecnie nie opłaca się przerabiać pod T7 tylko dłubać od razu koleną część. Wystarczy spojrzeć jaka jest różnica w wykonaniu postaci z vanilii i sezonów 3 i 4, inna jakość ale pewnych ograniczeń nie przeskoczą w grze z 2015 roku. MK jest napompowane kasą przez WB, wydaje już kolejną część na obecną generację a gra i tak szybko umiera esportowo i społecznściowo. Z tych 6mln kopii pewnie z połowa jest z wyprzedaży i okazji, gdzie T7 można kupić za frytki, więc zysk z tego też nie jest kosmiczny. Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 (edytowane) Sam Harada w wywiadze mowil ze TTT2 prawie zabil serie i moglo nie byc juz Tekkena 7. Udało się wybłagać góre, wiec gra pewnie byla zrobiona "najprostszymi" metodami i tak powstał Tekken 5,5. Przeciez nawet T6 mial lepszy system oswietlenia i ogolnie wygladał lepiej na tamte standardy niz obecna teczka. Mam nadzieje ze T8 zrobią juz na UE5 albo ulepszą go na obecne standardy w UE4 i zas Tekken bedzie wyznaczał standardy wizualne :3 Edytowane 11 grudnia 2020 przez Redmitsu Cytuj
Mike 97 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 4 godziny temu, Redmitsu napisał: Sam Harada w wywiadze mowil ze TTT2 prawie zabil serie i moglo nie byc juz Tekkena 7. Udało się wybłagać góre, wiec gra pewnie byla zrobiona "najprostszymi" metodami i tak powstał Tekken 5,5. Przeciez nawet T6 mial lepszy system oswietlenia i ogolnie wygladał lepiej na tamte standardy niz obecna teczka. Mam nadzieje ze T8 zrobią juz na UE5 albo ulepszą go na obecne standardy w UE4 i zas Tekken bedzie wyznaczał standardy wizualne :3 Ale to nie jest wina silnika, że gra wygląda jak sraczka - MK11 wyznacza standardy, a siedzi na UE 3,5. 1 Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 @Mike przeciez nie napisalem ze to wina silnika a devów bo pewnie dostali malo budzetu zeby zrobic T7 Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 11 grudnia 2020 Opublikowano 11 grudnia 2020 MK jest gierką 2d z koślawymi animacjami i prostym gameplayem, bo cała para poszła w graficzkę. Tekken7 jak na swój budżet wygląda przyzwoicie, a na pc nawet bardzo. Z resztą za sukcesem sprzedażowym t7 stoi kilka czynników: - pierwszy tekken, który wylądował na pc, co daje większą potencjalną bazę nabywców, a że na tej platformie infrastruktura sieciowa jest lepsza, a sterowanie bardziej responsywne (UE4), to mnóstwo ludzi przesiadło się z konsol na pc bądź grają i tu i tu, co oznacza, że zakupili tekkena ponownie, - rozwinięta scena esportowa w dobie platform streamingowych (obecnie już tylko online, bo pandemia), tutoriale, combo guide'y i breakdowny postaci na youtube na wyciągnięcie ręki, to wszystko albo generuje hype albo utrzymuje nowicjuszy przy grze, kiedy już poświęcili trochę czasu na naukę, - brak znaczącej konkurencji wśród bitek 3d - gdzie jest nowe VF? SC i DoA? lulz, nie śmiejmy się już ;] - uproszczony gameplay: znerfiony movement w stosunku do poprzednich iteracji, dodane opcje na łatwiejsze wstawanie po knockdownie, inwazja nowych postaci z dobrymi narzędziami i prostą egzekucją (Kazumi, Shaheen, Katarina, Claudio etc.), - lepszy tryb sieciowy niż w poprzednikach, a przez pandemię jeszcze bardziej ostatecznie dopracowano netcode i na kompie gra hula, a na ps4 nawet da się pograć bez wiązanki bluzgów za każdym jebanym razem. - może postacie gościnne też dołożyły swoją cegiełkę, ale wolałbym, żeby to był ostatni tekken z tym ficzerem. Dostaną większy budżet na kolejną wersję tekkena 5, czyli tekkena (5.)8, to dadzą lepszą graficzkę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.