Skocz do zawartości

TEKKEN 7


MEVEK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak to jest obecnie z tymi dodatkami? Kupilem wlasnie podstawke, ktora juz kiedys ogralem i chcialem sie sprawdzic Asuka online. Sa 4 season packi czy tam passy ze strojami, postaciami, balansem etc. - jak kupie tylko np "4" to bede mial tylko balans, i czesc ciosow? WTF, ktos wyjasni? No i oplaca sie brac konkretnie ktorys z nich najbardziej do popykania online, czy najlepiej taki zbiorczy bo pewne tez jest?

Opublikowano

Zmiany w balansie są dla całości gry, nie są częścią season passa, jak by to miało działać? 

Passy zawierają postacie, areny i przedmioty do kustomizacji

Opublikowano

Zależy czy chcesz grać którąś z postaci z season passów. Jeśli żadna cię nie interesuje to możesz wcale nie kupować i grać online normalnie.

Opublikowano

Postacie są w patchach, ty kupujesz tylko unlocka.

Tak to działa w każdej bijatyce (czy tam grze online). Jakby mieli dzielić społeczność na 20 różnych wersji to nie miałoby sensu wspierać grę.

  • Plusik 1
Opublikowano
33 minuty temu, BudryzPL napisał:

ale tez nie bedzie mnie parowalo z ludzmi grajacymi tymi postaciami i na tych arenach dodatkowych, cnie?

 

 

będzie z nimi Cię parować, bo czemu nie?

Opublikowano
7 godzin temu, Square napisał:

Postacie są w patchach, ty kupujesz tylko unlocka.

Tak to działa w każdej bijatyce (czy tam grze online). Jakby mieli dzielić społeczność na 20 różnych wersji to nie miałoby sensu wspierać grę.

 

jak wyżej

dodam tylko dla przejrzystości, że nie posiadając danej postaci czy stejdza nie możesz ich wybrać sam (wżadnym trybie) ale pojawią się wszędzie tam, gdzie ktoś wybierze je online.  

Opublikowano

Postacie w DLC to zło, bo nie można ich w practice mode wybierać jako AI do ćwiczenia odpowiedzi i frame daty. Powinny być tam przynajmniej dostępne.

Opublikowano
15 godzin temu, devilbot napisał:

Soulcalibur na bank ma wyższą rozdziałke niż Tekken. 

Na ps4pro Tekken podobno 1080p tylko w singlu.


Zależy od sprzętu. Soul oraz Tekkeniec hulają na UE4 i na PS4Pro obie gry działają w 1080p w 60 k/s. Jeżeli chodzi o podstawowe PS4, to Calibur VI oferuje ponownie fHD, ale już siódmy Tekken rzadko spotykane 864p. One(S) w obu grach wyświetla 720p. SC VI na One X to już 1440p. Niestety T7 podobnie, jak przy bazowym modelu .... 720p.

Harada coś tam kiedyś wspominał, że specyfikacja jest .... wystarczająca. Bądźmy jednak poważni. One X bez problemu pociągnąłby ostatni turniej o tytuł króla żelaznej pięści w 1440p. XS i PSV powinny wzorem MK11 dostać stosowną łatkę pod 4k. Nawet jeżeli dynamiczne, choć to byłaby potwarz, gdyby te sprzęty nie udźwignęłyby ich w natywnym 4k.

Uwielbiam mordobicia. Gram w nie już ponad trzy dekady. Jedną z pierwszych gier, w które miałem przyjemność zagrać, to było kultowe International Karate na Atari. :wub:

Seria Tekken także jest mi szalenie bliska. Trójka na PSX, to legendarny wręcz klasyk, w który grałem kilka lat. W kolejne odsłony również rozegrałem tysiące pojedynków.

Trochę szkoda obie serie zaliczyły taki spadek jakości i formy. W Tekken 7 grało mi się całkiem dobrze. Zdobyłem nawet :platinum: Niestety to cień tego co czułem grając w piątą część tej serii. Ostatnie Calibury, do Soul Blade/pierwszego SC nawet nie przyrównuje. :/

No i dodatkowo to o czym Dr.Czekolada wspomniał - jak to wygląda obecnie :unknown:

Ja pamiętam jak obłędnie prezentował się Tag na drugie PS. :shok: Piątka oraz 4ka, też wyglądały wspaniale. DoA 6, Tekken 7, czy SC VI przy takim MK, to wyglądają wręcz jak gry ze starej generacji. Szkoda.

Może wydadzą jakieś Tekken 7 Edycja Kompletna ze wszytkim co się ukazało do tej pory, plus obowiązkowe wsparcie pod aktualną generację.

  • Plusik 3
Opublikowano

Dokładnie :) MK11 bardzo szybko się wczytuje na PS5. Mam nadzieję że T7/SC6 również dostaną aktualizację. 4K, błyskawiczne wczytywanie. Niestety T7 to techniczna "bieda" w porównaniu do starych części. T5 na swoje czasy prezentował się rewelacyjnie pod względem graficznym i miał krótkie loadingi. T7 na PS5 wczytuje się szybciej niż na PS4, co nie jest zaskoczeniem, ale i tak wolniej niż na PC ("zwykłe" SSD).

Opublikowano

No ja też nie wiem, co tak słabo?

 

Tekken, Soul Calibur, Doa, kiedyś te gry wyznaczały standardy graficzne. Bo co w tym trudnego - masz 2 postacie i płaską arenkę. To powinno oczy wypalać. I wypala, ale przez gówno obesrane rozmazane. Chińczyki są albo mega leniwi, albo robią eksperyment społeczny, bo od Soul Calibura i T7 ładniejszy jest Tekken Tag Tournament z Ps2.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, gekon napisał:

od Soul Calibura i T7 ładniejszy jest Tekken Tag Tournament z Ps2.

 

 

 

Chyba sentyment zbyt mocno wjechał, bo nie jest ładniejszy niestety.

Co nie zmienia faktu, że masz rację w tym, że bijatyki powinny gałki oczne palić równo.

Opublikowano

Bijatyki to niszowy gatunek więc budżet na nie jest sporo niższy niż na inne produkcje. Do tego doszła przesiadka na UE na tej generacji który przysporzył sporo problemów (Namco nie ogarnęli silnika jak należy na czas, przeniesiono żywcem assety i animacje z poprzedniej generacji, do tego półgodzinne loadingi, przestarzały netcode itd). Ale przypominam, że T7 to gra która wyszła w marcu 2015. a MK11 w 2020. T8 zapewne zerwie kapcie, biorąc pod uwagę że Tekken mocno się rozwinął w ostatnich latach (TWT itp) i jest na niego spory boom (pandemia mocno tutaj zahamowała temat).

 

MK ma ładnie zrobione postacie, ale animacje to śmiech na sali. No i sam gameplay to jednak do Tekkena nie ma podjazdu. Casualowo MK11 to oczywiście bardzo dobra gra.

  • Plusik 1
Opublikowano

Czy możemy już przestać pisać głupoty, że bijatyki to niszowy gatunek? Tekken 7 - 6 mln sprzedanych egzemplarzy, MK11 - 8 mln egzemplarzy, do tego gigantyczna kasa z e-sportu i DLC. Tylko, że akurat w MK11 się udało i gra to sztosik, tak samo gameplay, jak i grafika. No, ale chińczyki ewidentnie mają z tym problem. 

 

Nie mówią już o Soul Calubirze, bo grę namco zabiło już dawno i w nowej odsłonie nie mieli nawet ochoty robić intra. Tak @Masorzta gra miejscami wygląda gorzej niż TTT na ps2. 

Opublikowano

T7 sprzedał się bardzo dobrze ale to było zaskoczenie dla wszystkich, włączając Namco - po ciulowym TTT2 który poszedł w mniej niż 2mln egzemplarzy. Gra miała niski budżet startowy. Do tego przejście na nowy goovniany engine, którego obecnie nie opłaca się przerabiać pod T7 tylko dłubać od razu koleną część. Wystarczy spojrzeć jaka jest różnica w wykonaniu postaci z vanilii i sezonów 3 i 4, inna jakość ale pewnych ograniczeń nie przeskoczą w grze z 2015 roku.

 

MK jest napompowane kasą przez WB, wydaje już kolejną część na obecną generację a gra i tak szybko umiera esportowo i społecznściowo.

 

Z tych 6mln kopii pewnie z połowa jest z wyprzedaży i okazji, gdzie T7 można kupić za frytki, więc zysk z tego też nie jest kosmiczny.

Opublikowano (edytowane)

Sam Harada w wywiadze mowil ze TTT2 prawie zabil serie i moglo nie byc juz Tekkena 7. Udało się wybłagać góre, wiec gra pewnie byla zrobiona "najprostszymi" metodami i tak powstał Tekken 5,5. Przeciez nawet T6 mial lepszy system oswietlenia i ogolnie wygladał lepiej na tamte standardy niz obecna teczka. Mam nadzieje ze T8 zrobią juz na UE5 albo ulepszą go na obecne standardy w UE4 i zas Tekken bedzie wyznaczał standardy wizualne :3

Edytowane przez Redmitsu
Opublikowano
4 godziny temu, Redmitsu napisał:

Sam Harada w wywiadze mowil ze TTT2 prawie zabil serie i moglo nie byc juz Tekkena 7. Udało się wybłagać góre, wiec gra pewnie byla zrobiona "najprostszymi" metodami i tak powstał Tekken 5,5. Przeciez nawet T6 mial lepszy system oswietlenia i ogolnie wygladał lepiej na tamte standardy niz obecna teczka. Mam nadzieje ze T8 zrobią juz na UE5 albo ulepszą go na obecne standardy w UE4 i zas Tekken bedzie wyznaczał standardy wizualne :3

Ale to nie jest wina silnika, że gra wygląda jak sraczka - MK11 wyznacza standardy, a siedzi na UE 3,5.

  • Plusik 1
Opublikowano

MK jest gierką 2d z koślawymi animacjami i prostym gameplayem, bo cała para poszła w graficzkę. Tekken7 jak na swój budżet wygląda przyzwoicie, a na pc nawet bardzo.

Z resztą za sukcesem sprzedażowym t7 stoi kilka czynników:

- pierwszy tekken, który wylądował na pc, co daje większą potencjalną bazę nabywców, a że na tej platformie infrastruktura sieciowa jest lepsza, a sterowanie bardziej responsywne (UE4), to mnóstwo ludzi przesiadło się z konsol na pc bądź grają i tu i tu, co oznacza, że zakupili tekkena ponownie,

- rozwinięta scena esportowa w dobie platform streamingowych (obecnie już tylko online, bo pandemia), tutoriale, combo guide'y i breakdowny postaci na youtube na wyciągnięcie ręki, to wszystko albo generuje hype albo utrzymuje nowicjuszy przy grze, kiedy już poświęcili trochę czasu na naukę,

- brak znaczącej konkurencji wśród bitek 3d - gdzie jest nowe VF? SC i DoA? lulz, nie śmiejmy się już ;]

- uproszczony gameplay: znerfiony movement w stosunku do poprzednich iteracji, dodane opcje na łatwiejsze wstawanie po knockdownie, inwazja nowych postaci z dobrymi narzędziami i prostą egzekucją (Kazumi, Shaheen, Katarina, Claudio etc.),

- lepszy tryb sieciowy niż w poprzednikach, a przez pandemię jeszcze bardziej ostatecznie dopracowano netcode i na kompie gra hula, a na ps4 nawet da się pograć bez wiązanki bluzgów za każdym jebanym razem.

- może postacie gościnne też dołożyły swoją cegiełkę, ale wolałbym, żeby to był ostatni tekken z tym ficzerem.

 

Dostaną większy budżet na kolejną wersję tekkena 5, czyli tekkena (5.)8, to dadzą lepszą graficzkę.

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...