Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Nom w T6 na Rageu tez 3 DF zalatwialy sprawe, zreszta 2 wybitki i nie byłoby co zbierać :)

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 213,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • xd

  • A mi jakby ktoś w 1998 roku powiedział, że 23 lata później Tekken nie będzie wyznaczał jakości grafy w bijatykach, dorzucą jakieś posrane rage arty, nawalą bezpłciowych pokemonów a muzyka będzie ssać

Opublikowano

Jak ktoś leci do przodu na jana to nic dziwnego, że DF wchodzi jak w masło i 3 szczały i do gleby.

Opublikowano

Powiem tak. Tekken 3 lub TTT1 w nowej oprawie to by było cos . Lekko mroczny klimat jeszcze był. T5 DR na ps3 tez ostro się ogrywalo. Obecny kierunek jest bardzo przeciętny moim zdaniem, ale widocznie siano się będzie zgadzało w innym koerunku.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jak ktoś leci do przodu na jana to nic dziwnego, że DF wchodzi jak w masło i 3 szczały i do gleby.

 

tego nie ma nawet jak bronić (mam na myśli drugi atak którey zbiera chorą ilość energii na próbującym wstać przeciwniku). za coś takiego w czasach TTT, czy Tk5 gra byłaby skończona . 

Opublikowano

nie pisałem w sensie dosłownym, ale ogółem n.t. idei wprowadzenia tego obesranego rage, który promuje ułatwienia dla słabszych graczy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ten Tekken to jeszcze w ogóle kogoś obchodzi? 

20 stronek już obsmarowujemy grę, która jeszcze nie wyszła także raczej tak.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W Korei już robią esport z T7

 

 

Tutaj będzie pewnie więcej video na dniach, kanał YT, te mecze lecą w koreańskiej tv

https://www.youtube.com/watch?v=0PqluA7O_co&list=PL-uRIJPCxHjdz0tnmq3IyRRNQtN8fizqy

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

Opublikowano

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

Opublikowano
  • Autor

 

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

 

no w 2D. a te areny nie sa nieskończone. to tak na marginesie. walki fajne. jack jest przegięty, ale to juz od 6 wiadomo chyba. wcześniej jego łapy nie miały takiego priorytetu, jak dzisiaj. 

Opublikowano

 

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

 

 

Co ty opowiadasz masorz, przeciez masz sciany w tekkenie, jakie nieskonczone areny ?

 

Juz pomijam fakt, ze nawet jakby scian nie bylo to postacie moga sidesteppowac lekko po elipsie tak, ze nigdy nie dojda do krawędzi mapy mimo biegu do przodu, do tylu i SS.

A tak to mamy rozmyta podloge gdzies w polowie ekranu, ktora rusza sie w lewo a tlo w prawo niezaleznie od tla WTF mamy 2015 rok heloł

Opublikowano

Że jak? Jack jaki jest? Ta postać jest jedną z najbardziej zbalansowanych postaci (czyt. low-mid tier) ostatnio w Tekkenie, a jego priorytet jest tak niski i mało bezpieczny, że chyba nawet Kuma ma więcej wcinek niż on. Serio, Jack nie ma:

- postaw/latających kapusteirowych ciosów, w których nie można kogoś jugglować

- szybkiego wybijającego hopckicka

- trackującej niewidzialnej podcinki (o boundzie po jakiejkolwiek podcince można również pomarzyć)

- ciosów z evadem by przerywać mashing jakiś lawów

- działającego szybkiego sidestepa

- jakiś fajnych buffów pod rzuty, bo sorry ale f+1,2 czy hcf+1 to bardziej żarty

- ledwie poprawne okizeme

- 50/50 to ciało obce dla Jacka, nie ma co marzyć o np. kapusteirowym b+1,4

 

Jedyne co Jack tam ma, to jakiś lepszy low poke, nieco większy damage, oraz rzuty - mocno sytuacyjne, ale nawet taki u/f+1+2 qcf+1 potrafi namieszać...

Opublikowano

 

 

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

 

 

Co ty opowiadasz masorz, przeciez masz sciany w tekkenie, jakie nieskonczone areny ?

 

Juz pomijam fakt, ze nawet jakby scian nie bylo to postacie moga sidesteppowac lekko po elipsie tak, ze nigdy nie dojda do krawędzi mapy mimo biegu do przodu, do tylu i SS.

A tak to mamy rozmyta podloge gdzies w polowie ekranu, ktora rusza sie w lewo a tlo w prawo niezaleznie od tla WTF mamy 2015 rok heloł

 

 

Zamknięta arena:

 

 

Czy podłoga jest rozmyta i 'pływa'? NIE.

 

Nieskończona arena:

 

 

Pływa? TAK.

 

Więc kurwa ładnie przeproś albo holenderski ster.

Opublikowano

Tyle czasu ci to zajelo i ty dalej nie kumasz ze mozna na zamknietej arenie zrobic nieskonczony zakres poruszania. Zreszta takie cos bylo w jakiejs bitce ale nie kojarze tytulu. Troche zalatuje kiszka takie plywanko w 2015 roku i pojsciem na latwizne.

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.