Opublikowano 6 czerwca 20159 l Nom w T6 na Rageu tez 3 DF zalatwialy sprawe, zreszta 2 wybitki i nie byłoby co zbierać
Opublikowano 8 czerwca 20159 l Jak ktoś leci do przodu na jana to nic dziwnego, że DF wchodzi jak w masło i 3 szczały i do gleby.
Opublikowano 8 czerwca 20159 l Powiem tak. Tekken 3 lub TTT1 w nowej oprawie to by było cos . Lekko mroczny klimat jeszcze był. T5 DR na ps3 tez ostro się ogrywalo. Obecny kierunek jest bardzo przeciętny moim zdaniem, ale widocznie siano się będzie zgadzało w innym koerunku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano 8 czerwca 20159 l Jak ktoś leci do przodu na jana to nic dziwnego, że DF wchodzi jak w masło i 3 szczały i do gleby. tego nie ma nawet jak bronić (mam na myśli drugi atak którey zbiera chorą ilość energii na próbującym wstać przeciwniku). za coś takiego w czasach TTT, czy Tk5 gra byłaby skończona .
Opublikowano 10 czerwca 20159 l nie pisałem w sensie dosłownym, ale ogółem n.t. idei wprowadzenia tego obesranego rage, który promuje ułatwienia dla słabszych graczy.
Opublikowano 22 czerwca 20159 l Ten Tekken to jeszcze w ogóle kogoś obchodzi? 20 stronek już obsmarowujemy grę, która jeszcze nie wyszła także raczej tak.
Opublikowano 5 lipca 20159 l W Korei już robią esport z T7 Tutaj będzie pewnie więcej video na dniach, kanał YT, te mecze lecą w koreańskiej tv https://www.youtube.com/watch?v=0PqluA7O_co&list=PL-uRIJPCxHjdz0tnmq3IyRRNQtN8fizqy Edytowane 5 lipca 20159 l przez Fanek
Opublikowano 5 lipca 20159 l Prawie siedmiogodzinny zapis z tekken crasha http://www.twitch.tv/tekkencrash_en/v/6941036
Opublikowano 5 lipca 20159 l Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....
Opublikowano 6 lipca 20159 l Odgrzewany kotlet z lepszą grafą i animacjami starymi! Virtua Fighter lepsza!
Opublikowano 6 lipca 20159 l Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d.... No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.
Opublikowano 7 lipca 20159 l Autor Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d.... No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła. no w 2D. a te areny nie sa nieskończone. to tak na marginesie. walki fajne. jack jest przegięty, ale to juz od 6 wiadomo chyba. wcześniej jego łapy nie miały takiego priorytetu, jak dzisiaj.
Opublikowano 7 lipca 20159 l Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d.... No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła. Co ty opowiadasz masorz, przeciez masz sciany w tekkenie, jakie nieskonczone areny ? Juz pomijam fakt, ze nawet jakby scian nie bylo to postacie moga sidesteppowac lekko po elipsie tak, ze nigdy nie dojda do krawędzi mapy mimo biegu do przodu, do tylu i SS. A tak to mamy rozmyta podloge gdzies w polowie ekranu, ktora rusza sie w lewo a tlo w prawo niezaleznie od tla WTF mamy 2015 rok heloł
Opublikowano 7 lipca 20159 l Że jak? Jack jaki jest? Ta postać jest jedną z najbardziej zbalansowanych postaci (czyt. low-mid tier) ostatnio w Tekkenie, a jego priorytet jest tak niski i mało bezpieczny, że chyba nawet Kuma ma więcej wcinek niż on. Serio, Jack nie ma: - postaw/latających kapusteirowych ciosów, w których nie można kogoś jugglować - szybkiego wybijającego hopckicka - trackującej niewidzialnej podcinki (o boundzie po jakiejkolwiek podcince można również pomarzyć) - ciosów z evadem by przerywać mashing jakiś lawów - działającego szybkiego sidestepa - jakiś fajnych buffów pod rzuty, bo sorry ale f+1,2 czy hcf+1 to bardziej żarty - ledwie poprawne okizeme - 50/50 to ciało obce dla Jacka, nie ma co marzyć o np. kapusteirowym b+1,4 Jedyne co Jack tam ma, to jakiś lepszy low poke, nieco większy damage, oraz rzuty - mocno sytuacyjne, ale nawet taki u/f+1+2 qcf+1 potrafi namieszać...
Opublikowano 13 lipca 20159 l Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d.... No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła. Co ty opowiadasz masorz, przeciez masz sciany w tekkenie, jakie nieskonczone areny ? Juz pomijam fakt, ze nawet jakby scian nie bylo to postacie moga sidesteppowac lekko po elipsie tak, ze nigdy nie dojda do krawędzi mapy mimo biegu do przodu, do tylu i SS. A tak to mamy rozmyta podloge gdzies w polowie ekranu, ktora rusza sie w lewo a tlo w prawo niezaleznie od tla WTF mamy 2015 rok heloł Zamknięta arena: Czy podłoga jest rozmyta i 'pływa'? NIE. Nieskończona arena: Pływa? TAK. Więc kurwa ładnie przeproś albo holenderski ster.
Opublikowano 13 lipca 20159 l Tyle czasu ci to zajelo i ty dalej nie kumasz ze mozna na zamknietej arenie zrobic nieskonczony zakres poruszania. Zreszta takie cos bylo w jakiejs bitce ale nie kojarze tytulu. Troche zalatuje kiszka takie plywanko w 2015 roku i pojsciem na latwizne.
Opublikowano 18 lipca 20159 l Evo live!t tak ogladalem przez chwile i stare dobre czasy Tekkena 3 sie przypominaja http://www.twitch.tv/srkevo5
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.