Skocz do zawartości

TEKKEN 7


MEVEK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiem tak. Tekken 3 lub TTT1 w nowej oprawie to by było cos . Lekko mroczny klimat jeszcze był. T5 DR na ps3 tez ostro się ogrywalo. Obecny kierunek jest bardzo przeciętny moim zdaniem, ale widocznie siano się będzie zgadzało w innym koerunku.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jak ktoś leci do przodu na jana to nic dziwnego, że DF wchodzi jak w masło i 3 szczały i do gleby.

 

tego nie ma nawet jak bronić (mam na myśli drugi atak którey zbiera chorą ilość energii na próbującym wstać przeciwniku). za coś takiego w czasach TTT, czy Tk5 gra byłaby skończona . 

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

W Korei już robią esport z T7

 

 

Tutaj będzie pewnie więcej video na dniach, kanał YT, te mecze lecą w koreańskiej tv

https://www.youtube.com/watch?v=0PqluA7O_co&list=PL-uRIJPCxHjdz0tnmq3IyRRNQtN8fizqy
Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

Opublikowano

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

Opublikowano

 

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

 

no w 2D. a te areny nie sa nieskończone. to tak na marginesie. walki fajne. jack jest przegięty, ale to juz od 6 wiadomo chyba. wcześniej jego łapy nie miały takiego priorytetu, jak dzisiaj. 

Opublikowano

 

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

 

 

Co ty opowiadasz masorz, przeciez masz sciany w tekkenie, jakie nieskonczone areny ?

 

Juz pomijam fakt, ze nawet jakby scian nie bylo to postacie moga sidesteppowac lekko po elipsie tak, ze nigdy nie dojda do krawędzi mapy mimo biegu do przodu, do tylu i SS.

A tak to mamy rozmyta podloge gdzies w polowie ekranu, ktora rusza sie w lewo a tlo w prawo niezaleznie od tla WTF mamy 2015 rok heloł

Opublikowano

Że jak? Jack jaki jest? Ta postać jest jedną z najbardziej zbalansowanych postaci (czyt. low-mid tier) ostatnio w Tekkenie, a jego priorytet jest tak niski i mało bezpieczny, że chyba nawet Kuma ma więcej wcinek niż on. Serio, Jack nie ma:

- postaw/latających kapusteirowych ciosów, w których nie można kogoś jugglować

- szybkiego wybijającego hopckicka

- trackującej niewidzialnej podcinki (o boundzie po jakiejkolwiek podcince można również pomarzyć)

- ciosów z evadem by przerywać mashing jakiś lawów

- działającego szybkiego sidestepa

- jakiś fajnych buffów pod rzuty, bo sorry ale f+1,2 czy hcf+1 to bardziej żarty

- ledwie poprawne okizeme

- 50/50 to ciało obce dla Jacka, nie ma co marzyć o np. kapusteirowym b+1,4

 

Jedyne co Jack tam ma, to jakiś lepszy low poke, nieco większy damage, oraz rzuty - mocno sytuacyjne, ale nawet taki u/f+1+2 qcf+1 potrafi namieszać...

Opublikowano

 

 

Wlasnie dojarzalem na tym filmiku ze areny sa podzielone na "2 czesci" jak w T3 na PSX - tlo porusza sie osobno w stosunku do "podlogi". Ja pier dziele czasy ps4 a oni sie sa w stanie ogarnac nawet prawidlowo 3d....

 

No jak masz nieskończoną arenę, to czekam na propozycję jak Ty byś zrobił tła.

 

 

Co ty opowiadasz masorz, przeciez masz sciany w tekkenie, jakie nieskonczone areny ?

 

Juz pomijam fakt, ze nawet jakby scian nie bylo to postacie moga sidesteppowac lekko po elipsie tak, ze nigdy nie dojda do krawędzi mapy mimo biegu do przodu, do tylu i SS.

A tak to mamy rozmyta podloge gdzies w polowie ekranu, ktora rusza sie w lewo a tlo w prawo niezaleznie od tla WTF mamy 2015 rok heloł

 

 

Zamknięta arena:

 

 

Czy podłoga jest rozmyta i 'pływa'? NIE.

 

Nieskończona arena:

 

 

Pływa? TAK.

 

Więc kurwa ładnie przeproś albo holenderski ster.

Opublikowano

Tyle czasu ci to zajelo i ty dalej nie kumasz ze mozna na zamknietej arenie zrobic nieskonczony zakres poruszania. Zreszta takie cos bylo w jakiejs bitce ale nie kojarze tytulu. Troche zalatuje kiszka takie plywanko w 2015 roku i pojsciem na latwizne.

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...