Skocz do zawartości

Dishonored 2


Gość Soul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma NG+ ani wyboru misji po skonczeniu gry. Zapytany o to podczas AMA na reddicie, Harvey Smith odpowiedzial 'nothing announced yet'. Byc moze w przyszlosci dostaniemy ng+ razem z jakims dlc. Na razie niestety dupa.

 

Tez juz gram. Na plus design miejscowek, ich wielkosc i ogrom mozliwosci dostania sie do celu. Na minus rozwoj postaci. Zadna z mocy Emily nie wydaje mi sie interesujaca. Tzn wszystkie sa fajne i stwarzaja wiele mozliwosci, ale... nie wiem jak to przekazac. Nieznana mi ilosc dostepnych run, brak ng+, mozliwosc osiagniecia tego samego celu roznymi metodami - to wszystko razem powoduje, ze zadna z mocy nie wydaje mi sie konieczna, wiec po prostu chomikuje te runy jak debil.

Opublikowano

no lubię skradanki. Wszystkie thiefy, hitmany, splinter cell czy deus ex po cichu. po prostu w pierwszej po upgadzie zdolności gra nie była wyzwaniem. Stała się łatwa i nudna a grałem po cichu. czy tu też w pewnym momencie jest za łatwo?

Opublikowano

Jest tyle sciezek dostepu do kazdej miejscowki, ze mozesz calkowicie wyminac przeciwnikow. Dodaj do tego moce, quick save/load i gra nie powinna byc trudna. Natomiast, jezeli chcialbys sobie utrudnic gre i miec prawdziwa skradanke to zawsze mozesz grac bez mocy. Jedna osoba na forumku chyba pisala wczensiej, ze gra wlasnie w ten sposob. Mysle, ze takie cos mogloby cie zainteresowac.

  • Plusik 1
Opublikowano

Rozegrałem dopiero 3 misje i jako fan jedynki jestem zachwycony. Co prawda uważam, ze Blink jest zdecysowanie lepszy od Far Reach od Emily ale i tak jest dobrze jeżeli chodzi l jej moce. Dwójka to klasyczny przykład bigger better and more badass.

 

Jeżeli komuś jedynka nie podeszła to nie ma czego tutaj szukać.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co się stało ale w 5 misji przy co praktycznie każdej próbie wczytania sejwa gra zalicza crasha  (PS4)  :/

Też tak macie?

 

[EDIT] W tym momencie to praktycznie każda próba wczytania kończy się crashem. No nic usuwam wszystko i instaluję grę od nowa (9GB patcha niech to szlag...)... Gra genialna ale ten jeden błąd zepsuł mi całą przyjemność z grania....

Edytowane przez oddball66
Opublikowano

Kurde bele, +3 godziny robię misję czwartą(i wcale nie skończyłem!), wmawiam sobie, że to przejście na fun i ma iść gładko i szybciutko, calak jako Corvo itd itp, no ale nie da się inaczej, trza wąchać, lizać, macać każdy kąt, czytać podpisy pod wypchanymi zwierzętami, odręcznie pisane kartki przyczepione do drzwi laboratorium, jak ten świat jest dopracowany i upstrzony detalami :obama: Nawet nie szukam wszystkich amuletów, run, obrazy pewnie jakieś pominąłem, może i schematy też, ale... Niesamowity srol, oryginalny design, seria już na stałe w serduszku.

Gdy se pomyślę co się będzie działo na podejściu z mocami to ojenysiu :fsg: chociaż wtedy już nie będę mógł robić wolnej amerykanki z wrogami, teraz to raz mam fazę na ogłuszanie i po cichu, a raz mam to już gdzieś i wchodzimy z pukawką i mieczykiem.

 

Kurde, jak ta giera mi się designem z Bioshockami kojarzy, uwielbiam taki styl.

Opublikowano (edytowane)

Pograłem trochę i generalnie mi do zchwytów daleko. Design oczywiście bardzo ciekawy ale tak na moje oko bardziej optymistyczny - więcej kolorów. Być może tylko na początku, zobaczymy.

Niestety gra na Xone jest jakoś dziwnie rozmazana i klatkuje czasami, poza tym pozbawianie życia *(w  walce bezpośredniej) pozbawione jest jakiejkolwiek radości. Postacie fruwają, skaczą i zachowują się jakby były zbudowane z papieru. Moc broni niewyczuwalna. Inteligencja przeciwników jak w jedynce czyli taka se. Liczę, że się to jakoś rozkręci.

Edytowane przez da$io
Opublikowano

Moim zdaniem jest w 900p( a mówili o full hd) gra klatkuje to fakt w sumie tylko podczas drugiego rozdziału w momencie podpłynięcia i trochę dalej jak wchodzimy na dość wielką lokację, reszta przygody trzyma framerate. Jest też kilka bugów, jak biegający strażnicy w miejscu ( ten w mnie wpienia najbardziej) czy chociaż by wykończenia na clockwork soldier gdzie zabijamy powietrze. Sztuczna inteligencja jest lepsza niż w jedynce i to od razu widać (gram na hardzie) gra jest bardziej kolorowa ale i ma swoje mroczne momenty cierpliwości :)

Pozbawianie życia jest pozbawione jakiejkolwiek radości ? nigga pleas, tu już się czepiane na siłę, jeżeli tu Cię nie bawi to w jedynce też Cię nie bawiło prosty wniosek, bo tu jest lepiej i mocnej a animacje to czysta poezja dla oczu. Co do przeciwników spokojnie ogarniesz ich zachowania i będzie miodzio, choć fakt momentami mają dziwne animacje zwłaszcza jak widzisz je po raz pierwszy i jak dajesz im za dużo swobody u mnie tej swobody nie mają i giną raz, dwa, trzy ;)

Bronie na początku mają ten sam feeling co w jedynce, może poczekaj aż je ulepszysz ? jest sporo tych ulepszeń, nawet legendarne schematy dodali :)

Opublikowano
Bethesda's stylish stealth game sold 38 per cent fewer copies last week than the original Dishonored shifted back in 2012.

 

Some of this difference will be soaked up by the larger proportion of digital sales today (UK numbers company Chart-Track only counts physical copies). But only a small portion of it.

 

Opublikowano

gram od weekendu. Ja pierdyczę ale ta gra jest fajna. Dopiero 2 misje zrobiłem ale full stealth bez mocy i prawie 6 h zajęły mi DWIE misje. Tak fajnie nie bawiłem się w skradance od SC Chaos Theory czy Thief 3.  Gra dla ludzi lubiących skradanki to mokry sen. Dla mnie o wiele lepsza niż D1. Fakt że mocy nie wyłączałem ale na razi ani razu nie użyłem. Trzymam je jakby w którymś zadaniu było za trudno.  Sama obserwacja przeciwników, wybieranie ścieżek (ich mnogość czasem zadziwia) i ciche eliminowanie bez zabijania to jest to. 

 

Gram na Xbox one i rozmazania nie zauważyłem ale klatkowało (i to na s'ce) na początku 2 misji jak wpływaliśmy łódka wiadomo gdzie. 

 

 

Fajnie że mamy misje poboczne z dodatkowym wyzwaniem w misji głównej.  

W drugiej misji kradzież ciała . Ucieczka z nim bez mocy to był dopiero wyczyn 2 h sie głowiłem

 

 

Może mi nie klatkuje bo ja eliminuje pojedynczo po cichu. Może to tylko klatkuje w walce bezpośredniej  ? 

Opublikowano

Pierwsze miejsce już wymieniłeś, drugie które klatkuje najbardziej to ta sama misja, gdzie dostajesz się do dość sporej lokacji

tam gdzie masz kanał na środku, gdzie jest egzekucja gości a z prawej stroni w dali ma miejsce jakiś przemówienie

Reszta tak jak wspomniałem trzyma framerate.

Opublikowano

Przez długi weekend natrzaskałem chyba z 20h a dopiero zaczynam 6 misję :) Też gram na hardzie i imo ai jest lepsze niż w jedynce, czasami zdarza mi się napatoczyć na patrol wracając trasą która powinna być czysta. Im dalej tym lokacje robią większe wrażenie,

szpital

już był goty a dalej jest lepiej, niektóre wydają się spore i często planuje kolejne ruchy wspomagając się mapką. A same możliwości dojść do celu i ich eliminacji bajka. Technicznie gierka chodzi gładziutko, jedyne dropy tak jak wyżej piszecie podczas płynięcia łódką na początku 2giej misji. Co mi się nie podoba to że czytam wszystkie te znajdźki w postaci książek, no i niektóre dość często się powtarzają - nie pamiętam czy w 1 też tak było. 

Opublikowano (edytowane)

Dobra Panowie gra skończona dwa razy, przy obu przejściach towarzyszył mi Corvo Attano, dwa zupełnie inne podejścia do tematu, każdego bossa ubił inaczej, co mogę powiedzieć ? jest dobrze nawet bardzo dobrze! 

 

Po ukończeniu gry podtrzymuję moją końcową ocenę a jeszcze nie mam ogranej Emily, gra świetna ale nie bez wad, mam nadzieje, że wyjdzie niebawem jakiś patch i wyeliminuje bugi które trochę psują rozgrywkę, opisałem je wyżej więc nie będą się powtarzał tak czy siak 9+ ode mnie ma.

 

Piękny i urzekający świat zaprojektowany w genialny sposób, każde miejsce na mega klimacie od razu wbija się w głowę i o ile na początku myślałem, że gra ma dość rozległe lokacje do zaprezentowania tak w sumie stwierdzam, że poziom jest zbliżony do jedynki z tym, że tu mamy więcej pomieszczeń-mieszkań do zwiedzenia i na pewno więcej zakamarków do zbadania. 

Fabuła daje radę dużo nawiązań do jedynki i dodatków w które mieliśmy przyjemność zagrać, historia jest spójna i ciekawie

poprowadzona, dzięki temu, że Corvo zaczął gadać człowiek fajniej się wkręca w całą tą opowieść plus komiksy przed każdym chapterem fajnie nakręcają na misję którą zaraz będzie nam dane wykonać. Misje konkretne i z pomysłem, szczerze obawiałem się, że nie wszystkie uda się fajnie zgrać ze sobą, że będą takie które będą mnie w jakiś sposób męczyć, na szczęście wszystko trzyma przyzwoity poziom.

Choć IMO uważam, że  jedynka miała lepszego single playera, więcej głównych celów do wyeliminowania, ciekawsi przeciwnicy i konkretna końcówka z piękną wisienką na torcie tu mi tej wisienki zabrakło, nie zrozumcie mnie źle końcówka jest taka jak być powinna, może ja po prostu liczyłem na więcej na coś jeszcze, jakieś zakończenie po zakończeniu tak jak w D1 miało to miejsce :D

Gdy zajrzymy do dziennika który prowadzi Corvo widnieje pusty slot, pewnie jakieś DLC wyjdzie, ja tam narzekać nie będą ;)

 

 

Teraz parę słów o samym gameplayu który twórcy pięknie rozbudowali na tym polu D2 nie zawodzi jest lepiej mocniej more bad ass.

Corvo jest szybki i zwinny przechodzi płynnie pomiędzy każdą animacją swojego ruchu, dostał masę nowych wykończeń, które ociekają za(pipi)istością, miło też widzieć ręce i nogi podczas wspinaczki czy przeskoku nad przeszkodą.  

Kopnięcie po blinku to świetny patent tak samo jak pchnięcie i wprowadzenie stun'a, każdy taki stun = śmierć no chyba, że gracie bez zabijania, jeżeli ktoś gra właśnie w takim stylu twórcy od siebie dorzucili animacje ogłuszające, z powietrza za ściany czy podczas wślizgu.

Corvo może pochwalić się starymi dobrymi mocami do których dostał parę nowych wariantów plus nowe pasywy dopasowane pod nową mechanikę, jest w czym wybierać, grę skończyłem dwa razy i jak dla mnie to za mało aby przetestować Corvo na maksa jak nic będzie jeszcze kilka tych przejść! A Jak się sprawy mają u Emily ? tego jeszcze nie wiem na dniach sprawdzę co i jak.

 

Sklepy to dobry pomysł, wpasowały się idealnie w świat gry, fajnie, że każdy z nich można okraść każdy inaczej oczywiście, jeden nawet na dwa sposoby. Dużo nowych schematów zwykłych plus legendarnych, które dają dwa ope skille do wyboru i aby je w ogóle zamontować należy wcześniej dobrze poprowadzić drzewko rozwoju. 

Kolejną nową rzeczą jest możliwość łączenia kościanych amuletów ze sobą, możemy rozbijać posiadane amulety z takiego rozbitego amuletu dostajemy bon (statystykę którą posiadał) i kości jako materiał do wyrobu nowych amuletów a nawet i run, materiał ten można też znaleźć w samym świecie gry. Możemy wykonać amulet który będzie posiadał nawet i cztery takie bony jako, że max na sobie możemy mieć 10 taki amuletów, takie połączenie może z nas zrobić niezłego kozaka :)

 

Potwierdzam, że w 95% dostał to na co czekałem i z czystym sumieniem mogę polecić tą grę, jedynie co boli to bugi i mimo wszystko liczyłem na lepszą końcówkę taką z (pipi)nięciem 

 

Grafika 8+

Dźwięk 9

Miód 10-

 

Całość 9+ 

 

pozdrawiam. 

Edytowane przez Soul
  • Plusik 5
Opublikowano

Gra zbiera niemal same 10, co mnie w sumie nie dziwi bo ponoć ulepszyli ją od czasu 1 w każdym aspekcie a 1 była palce lizać !

Z tym że już niestety gdzieś czytałem że start sprzedażowy ma słaby.

No tak, nie ma reklamy to każuale nie kupują szkoda ...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...