MYSZa7 8 920 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Voytec jak się zabrać do tego pucharku bez użycia nadprzyrodzonych mocy? Gram pierwsze podejście Corvo i celuje w przejście bez zauważenia i zabójstw, ale chyba bez tych mocy to już będzie przesada? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Wydaje Ci się. Przejście bez mocy zostawiasz jako ostatnie bo to speedrun. Wtedy nie interesuje Cię nic innego jak przebiec lokacje realizując tylko konieczne cele. 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Dzięki wielkie. Tak zrobię. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 11 listopada 2017 Opublikowano 11 listopada 2017 (edytowane) - sztuczna inteligencja miejscami jest zaawansowana, innym razem skopana. Przykład psujący immersję: strażnik przytula się do babeczki, rozmawiają, po czym żegnają się i rozchodzą. Puszczam babce headshota z kuszy, facet zwabiony hałasem podbiega do niej. "A dead body? Show yourself!!". Po czym poszedł sobie po tym jak nie znalazł napastnika xd Brakowało tylko "must have been nothing" żeby kompletnie mnie przekonać, że to tylko "głupia" gra z botami zamiast ludzi. Wiem, że to dodatkowe programowanie by dorobić scenki typu reakcja na śmierć bliskiej osoby, ale dałoby to niesamowite wrażenie, chociażby poczucia winy (zresztą, namiastka tego jest osiągalna - vide interakcje Meagan/Sokolov na statku z początkiem misji 9). Może kiedyś w końcu jakaś gra będzie miała wpakowaną całą parę w AI, aby dało się wkręcić w wykreowany świat na maksa. Mnie to się zawsze marzyła w tego typu grach zaawansowana siatka AI, podkręcony poziom trudności i sejwy tylko między misjami. Tak, że musisz wykonać zadania za jednym podejściem i jak cie zauważą to nie ma quick load/mission failed, tylko improwizacja i radzenie sobie z konsekwencjami swoich błędów. Raz wszczęty alarm permanentnie alarmuje strażników, którzy zmieniają ścieżki patroli, są bardziej czujni, zamykają drzwi na klucz i tego typu rzeczy. Żeby bycie zauważonym nie było równoznaczne z zepsuciem przejścia i koniecznością załadowania sejwa, a ze znaczącą zmianą formy danego levelu i tego jak będziemy go dalej przechodzić. To by było coś. W ogóle gierki za bardzo idą w robienie z gracza predatora, a z przeciwników kukły na których możesz wypróbować swoje zabawki. Co z tego, że problem można rozwiązać na 3 sposoby, jak każdy z nich jest banalny do wykonania? Nie ma z tego żadnej satysfakcji. Ja w tej grze nawet nie czytam co mam zrobić, bo wszystko i tak robi się samo podczas casualowej eksploracji. Kiedy dostaje zadanie - znajdź sposób by dostać się do budynku X, to chciałbym, żeby dostanie się tam faktycznie było trudne. Wtedy człowiek faktycznie skupiłby się i szukał dobrej ścieżki, a tak to leci się na pałę, bo wiadomo, że z automatu coś się znajdzie. A quickloady tylko pogarszają sprawę. Ubolewam strasznie nad tym, jaka ta gra jest głupia(w sferze SI) i łatwa(w sferze desingu), bo jest cholernie dobra. Czekam aż ktoś w końcu zaprojektuje tego typu grę, ale z domieszką soulsowego hardkoru. Edytowane 11 listopada 2017 przez Dahaka Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Tez mnie w(pipi)ia to AI w tej grze. Jest kompletnie głupie. NPC-e w ogóle nie reagują na kradzieże, chodzenie z bronią wsród ludzi czy nawet używania mocy specjanych. Jak ukradniesz komuś sakiewkę, to jedynie wyskoczy z tekstem: "gdzie ja to podziałem" i dalej wróci do swojego stania w miejscu, pomimo tego, że byłem za nim i perfidnie wchodzę mu pod nos. To samo się tyczy wchodzenia na posiadłości prywatne i przeszukiwania ich( głownie sklepy). Wszyscy śmiali sie z gier Bethesdy i serii Elders Scrolls ale tam na widoku kraść nie można było. Mocno to wytrąca z równowagi i psuje ogólny odbiór gry. W ogóle mam wrażenie, ze druga czeci jeszcze bardziej została skrojona pod efektowną eliminację wrogów aniżeli ciche przechodzenie przez lokacje i co za tym idzie - zaawansowane AI. Naprawdę chciałbym kiedyś zagrać w skradankę, w której AI jest mega dopieszczone i bardzo wiarygodne Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Mnie się w tej grze podoba jej design tj. miejscówki i postacie. Te wredne kwadratowe ryje, pokręcone historie i ogólna zgnilizna tego świata. Szkoda że już chyba do niego nie wrócimy. 1 Cytuj
Wredny 9 574 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 4 godziny temu, bloody_gipsy napisał: Te wredne kwadratowe ryje Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 29 grudnia 2017 Opublikowano 29 grudnia 2017 pewnie chodzi specyficzny design postaci. Taki styl. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 grudnia 2017 Opublikowano 30 grudnia 2017 A ja myśle, że użył słowa wredne. Ale mogę sie mylić 1 Cytuj
Wredny 9 574 Opublikowano 30 grudnia 2017 Opublikowano 30 grudnia 2017 Dokładnie tak - taki żarcik. Tylko na Wojtka można liczyć A jeśli chodzi o ten styl to bardzo mi się podoba - pamiętam jak pierwsza odsłona mnie tym urzekła - buduje to niesamowity klimat. W PREY już jest on nieco bardziej stonowany, ale nadal nadaje tego charakterystycznego sznytu całości. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 grudnia 2018 Opublikowano 14 grudnia 2018 Jak stworzycie konto Bethesda.net z poziomu gry, to dostaniecie tryb Misja+ (przejście dowolnej misji z wszystkimi odblokowanymi umiejętnościami), czarno-biały filtr z czerwoną krwią i zestaw przedmiotów, który dodawali do preorderów. Takie coś. I tak już nikt w to nie zagra pewnie. A ja sobie wróciłem do gry i chcę przejść Emily z Wysokim Chaosem i jest piękna sieczka. Death of the Outsider jeszcze nie ograłem. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 grudnia 2018 Opublikowano 14 grudnia 2018 (edytowane) @Rozi Grałem pół roku temu i tego mi brakowało. Postęp był czytany z auto save'ów per poziom, a fajnie byłoby się po przejściu gry pobawić wymaksowaną postacią. I fajnie, że to jest już możliwe, ale wielki c*** w d*** za takie praktyki (jakaś rejestracja, jakieś konto, jakieś gówno które przestanie działać za n czasu...). Edytowane 14 grudnia 2018 przez Berion Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 14 grudnia 2018 Opublikowano 14 grudnia 2018 w swojej biedronce widziałem podstawkę na PS4, to może ktoś się jeszcze skusi, tak czy siak świetny tytuł 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 17 grudnia 2018 Opublikowano 17 grudnia 2018 NG+ juz wprowadzili dawno temu, wiec mozesz grac bez konta Bethesdy. Roznica jest taka, ze bedziesz mogl zdobywac trofiki ale zejdzie ci troche dluzej (pewnie trzeba zrobic ze 3 albo 4 przejscia, zeby wszystko odblokowac). W Mission+ mozesz sobie ustawic jakie chcesz ulepszenia, na jakim poziomie chaosu itd. A wszystkie bronie/moce masz juz odblokowane. Wydaje mi sie, ze ten tryb jest bardziej pod youtuberow zrobiony, zeby kozak filmiki nagrywac (jakby na PC sie nie dalo cheatowac). Cytuj
Berion 207 Opublikowano 22 grudnia 2018 Opublikowano 22 grudnia 2018 (edytowane) Ale NG+ taki, że przechodziły chyba tylko traity i ilość kości. Edytowane 22 grudnia 2018 przez Berion Cytuj
estel 806 Opublikowano 22 grudnia 2018 Opublikowano 22 grudnia 2018 Ale z kosci mozesz sobie pod koniec zrobic runy. Szczegolnie jak jeszcze przerobisz wszystkie charmy na kosci. Spokojnie uzbierasz tyle run zeby na poczatku NG+ kupic z 30% umiejetnosci albo wiecej. Cytuj
King Arthur 8 Opublikowano 23 grudnia 2018 Opublikowano 23 grudnia 2018 Dwójka bardzo dobra gra, ale jednak jedynka robiła bardziej. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 grudnia 2018 Opublikowano 23 grudnia 2018 (edytowane) @estel To logiczne i oczywiste tylko co z tego? To jest gówno-game+. Powinno przechodzić WSZYSTKO. Schematy (włączając w to wykupione), traity, kości, pieniądze i odblokowane misje (obecnie są odblokowane tylko jeśli masz save z każdej z nich co obnaża buraczany projekt save'a). Po co to tak dozować? Bardzo chętnie przeszedłbym grę jeszcze kilka razy na przestrzeni najbliższych iluś tam lat, ale od nowa to nie mam ochoty zaczynać (i na dodatek za każdym razem kilka jeszcze razy loadować bo się bonecharm zrobił z wadliwą cechą...). Edytowane 23 grudnia 2018 przez Berion Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 9 marca 2019 Opublikowano 9 marca 2019 Wlasnie skonczylem gre Corvo attano na high chaos. Ale gra...nie jest moim zdaniem lepszy od jedynki i wobec niej malo jakie zmiany wprowadza ale obydwie staly pod wzgledem gameplayu na super poziomie wiec co tu zmieniac? Bardzo mi sie podobal klimat karnaki, postacie, fabula i misje. Misje 7 to zapamietam do konca zycia. Co za pomysl. Gra sie w ta gre fenomenalnie. Stalem sie i juz zostane fanem na cale zycie. Jedyne co mi sie nie podobalo to koncowka. Zdecydowanie za prosta, bez pazura, zakonczenie tez bylo z dupy. Zadnego dialogu? Zadnej reakcji na moje czyny oprocz opowiadania? No ale i tak na pewno jeszcze ogram. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 marca 2019 Opublikowano 9 marca 2019 Ukończyłem ostatnio. Dwa razy z rzędu, na low i high chaos, w skórze Emily. Gra nie bez wad, ale nadal GOTY 2016. Cytuj
Rudiok 3 369 Opublikowano 5 maja 2020 Opublikowano 5 maja 2020 Odkopuję z kupki wstydu. Przy jedynce bawiłem się przednio, zobaczymy jak tutaj. Póki co lokacje, menu(!), muzyka i voice acting super. Jednak zacząłem Emily i czy mi się wydaje czy AI jest trochę skopane? Raz można biegać w lewo i prawo a strażnicy nawet nie mrugną, a raz wystarczy się wychylić zza osłony i już cię widzą i biegną z alarmem. Bardzo psuje to odbiór całości... Graliście jako Emily czy Corvo? Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 ja Corvo z sentymentu:-) az zazdroszcze ze masz przed soba pierwszy raz 7 misje... 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 Corvo, Corvo. Wyjątkowa gra, zazdroszczę, że grasz 1. raz 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 6 maja 2020 Opublikowano 6 maja 2020 Corvo. Emily tylko do drugiego przejścia na chaosie. 1 Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 7 maja 2020 Opublikowano 7 maja 2020 (edytowane) Delete Edytowane 7 maja 2020 przez creatinfreak Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.