Shago 3 569 Opublikowano 13 września 2018 Opublikowano 13 września 2018 Gram w Resident Evil 0 i utknąłem . Tzn doszedłem do momentu, gdy trzeba zapalać w piwnicach takie posągi w kształtach zwierzątk i nie mam pojęcia w jakiej kolejności to trzeba zrobić. Przeszukałem wszystkie lokacje i nie znalazłem żadnej notatki, która by sugerowała kolejność zapalania.. Wkurza mnie to. Nie chcę podpowiedzi! Chcę w końcu przejść jakiegoś Residenta od samego początku bez jakiejkolwiek podpowiedzi :P. Po prostu musiałem się wyżalić.. Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 13 września 2018 Opublikowano 13 września 2018 Po prostu łańcuchem idź Cytuj
Josh 4 556 Opublikowano 15 września 2018 Opublikowano 15 września 2018 Łańcuch pokarmowy, żeby było klarowniej. Nie martw się, niedługo wyjdzie RE2, to będziesz miał okazję się wykazać grając bez podpowiedzi Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 16 września 2018 Opublikowano 16 września 2018 I koniecznie podążaj parami. To w sumie chyba jedyna zagadka, przy której posiedziałem chwilę dłużej. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 18 września 2018 Opublikowano 18 września 2018 Niepotrzebnie tutaj zaglądałem, bo teraz będę miał wyrzuty sumienia, że w necie przeczytałem rozwiązanie zagadki xD Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 10 października 2018 Opublikowano 10 października 2018 Powoli chyba zbliżam się ku końcowi RE0 (jestem po drugiej walce z Tyrantem, tuż po włożeniu komputera w panel sterujący gondolą) i tak się zastanawiam, czy od razu zabierać się za RE1.. I tak z ciekawości: która część jest trudniejsza i dłuższa? Jest pomiędzy nimi jakaś większa różnica? Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 10 października 2018 Opublikowano 10 października 2018 Różnic większych nie ma, no może te skrzynie klasyczne są w REmaku, więc jest łatwiej przechowywać fanty. RE0 wydaje mi się odrobię dłuższy i trudniejszy. Na pewno platyna jest trudniejsza. Ogólnie RE1 jest lepszy :) 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 października 2018 Opublikowano 14 października 2018 REmake na pewno ma wieksze replayability dzięki kilku trybom i większej ilości bonusowych rzeczy do odblokowania. W Zero jest kilka strojów ale jako płatne dlc. Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 12 lutego 2019 Opublikowano 12 lutego 2019 Zacząłem RE0 na PS3 no i nie będę oryginalny mówiąc, że system ekwipunku, już przecież mocno upierdliwy w klasycznych częściach, teraz stał się zwyczajnie nieznośny. Ale ogólnie gra się, jak to w Residenty, fajnie. A z "ciekawszych" sytuacji: przy akcji w pociągu z zaciąganiem hamulca przebiegłem Billym na koniec, po drodze trochę obrywając (w rezultacie status danger, zero roślinek), zatrzymujemy pociąg, po cutscence mam kontrolę nad Rebbecą, mija dosłownie kilka sekund i kilka zombiaków podchodzi i wykańcza mi Billa xd. I fru powtarzamy cała sekwencję. Ehh ten oldschool. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 lutego 2019 Opublikowano 12 lutego 2019 Cholernie brak miejsca w ekwipunku. Z czasem obie postacie powinny dostać po 2 sloty więcej. Zresztą na to samo cierpiał Chris w REmake. Odświeżając tą ostatnią, chyba poprzestanę na Jill. Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 Łudziłem się właśnie, że standardowo jakoś w połowie gry dostaniemy "upgrade" ilości slotów xd. Wyszło na to, że twórcy uraczyli nas kilkoma utrudniającymi życie zmianami na raz: duże bronie zajmują po dwa sloty, mamy ich tylko 6, nie mamy skrzyń, no i musimy dbać o broń, amunicję i zdrowie dwóch postaci (ergo, wypadałoby ich wyposażyć w jakąś lekką i ciężką broń i już żegnamy się z 4 miejscami u każdej postaci). Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 W dniu 10.10.2018 o 13:00, aux napisał: Różnic większych nie ma, no może te skrzynie klasyczne są w REmaku, więc jest łatwiej przechowywać fanty. RE0 wydaje mi się odrobię dłuższy i trudniejszy. Na pewno platyna jest trudniejsza. Ogólnie RE1 jest lepszy Na pewno? Mnie RE0 wydawało się krótkie, ale może pamięć mnie zawodzi. Cytuj
hudiny 14 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 1 godzinę temu, zdrowywariat napisał: Na pewno? Mnie RE0 wydawało się krótkie, ale może pamięć mnie zawodzi. 11h pierwsze przejście. Jestem świeżo po. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 2 godziny temu, hudiny napisał: 11h pierwsze przejście. Jestem świeżo po. W takim razie dla mnie były te części najdłuższe, w których się najdłużej motałem z zagadkami, bo widzę, że każdą część kończy się w podobnym czasie xD. Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 No mocno ciągnie się ta część, chyba najdłuższy Resident z tych klasycznych. Jestem na początku fabryki i strzelam, że jeszcze ze 2-3 h spokojnie. No ale jak się sztucznie wydłuża czas gry lataniem przez całą planszę po itemy albo zmienianiem bohaterów i robieniem nimi dwa razy tej samej trasy (bo jak poruszamy się w parze, to zawsze tej drugiej ofierze coś się przytrafi), to nie dziwne. Ja już mam dość. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Czy ja wiem czy najdluzszy? Zrobilem na raz w jedna noc. 8 czy 9 h plus filmiki. Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Code Veronica jest najdluższym klasycznym Residentem. 3 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 (edytowane) Btw, ostatnio oglądałem walkthrough Veronici, i jednak odpuszczam odgrzewanie kotleta, straszna kicha. I ten chris. Zostawiam sobie miłe wspomnienia z grania. Edytowane 19 lutego 2019 przez milan Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 6 godzin temu, milan napisał: Czy ja wiem czy najdluzszy? Zrobilem na raz w jedna noc. 8 czy 9 h plus filmiki. Zobaczę podsumowanie na końcowym save, ale obstawiam, że z 10-12 h mi na pewno zejdzie. Przy 5-6 h potrzebnych na stare części to jest mocny przeskok, choć w jedynce i dwójce mamy kilka scenariuszy, więc może to trochę bez sensu porównywać w ten sposób. W CV nie grałem, czeka na swoją kolej, ale mogę się odbić, odpaliłem na PS2 dosłownie na moment i technicznie strasznie się postarzała. Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 No największy błąd Capcom to rezygnacja ze statycznego tła na rzecz grafiki 3d. Dlatego tak to straszy. Ostani raz w Code Veronica gralem na PS2 gdzies tak moze w 2006. Sporo juz zapomnialem, wiec moze fajnie by bylo wrocic, ale gra ma dziwny klimat miejscami. Niby to klasyczny Resident, ale swoja sciezka drepta. Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Ja niedawno odpaliłem tago porta CV z PS2 na PS4 - jak już człowiek przywyknie do tej rozmazanej oprawy i archaicznego sterowania to spoko jest. Dla tej gierki Dreamcasta swego czasu kupiłem 1 Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 23 lutego 2019 Opublikowano 23 lutego 2019 Cv to naprawde spoko częśc. Niby nie w kanonie ale fundament rozgrywki na miejscu. Grafika mnie nie męcze - graficznie Residentom sporo wybaczam. A naprawde dobrze CV wygląda jak się odpali na PS Vita w Remote Play. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 lutego 2019 Opublikowano 23 lutego 2019 W dniu 20.02.2019 o 19:45, Wredny napisał: Ja niedawno odpaliłem tago porta CV z PS2 na PS4 - jak już człowiek przywyknie do tej rozmazanej oprawy i archaicznego sterowania to spoko jest. Dla tej gierki Dreamcasta swego czasu kupiłem To nie jest port tylko emulator + gra na PS2. A rozmazana jest dlatego, że nie skaluje obrazu algorytmem nearest neighbour. ;p Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 23 lutego 2019 Opublikowano 23 lutego 2019 3 godziny temu, ListuniO napisał: Cv to naprawde spoko częśc. Niby nie w kanonie ale fundament rozgrywki na miejscu. CV to oficjalnie czesc canonu. Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 23 lutego 2019 Opublikowano 23 lutego 2019 3 godziny temu, smoo napisał: CV to oficjalnie czesc canonu. Ok, wiem że wydarzenia są w osi czasu całej serii. Napisałem tak bo nie była numerowana. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.