Skocz do zawartości

Hellblade


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak będzie w promocji to wezmę. Liczyłem na coś bardziej ambitnego a nie slasherek pokroju Ryse chociaż gra mi się podobała mimo wszystko.

 

Design Hellblade kozacki i chyba jest sporo nawiązań do nordyckiej mitologii a niektóre ciosy mocno inspirowane nowym Kratosem. Na Pro w 4k pewnie przykozaczy.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co do tej pory pokazali to nie nastawiałbym się na żaden slaszer, mi to wygląda raczej na symulator chodzenia ze sporadyczną walką z pewnie dość biednym systemem plus jakieś zagadki. Ale klimatem gra mi pasuje mocno, coś tam czekam na jakieś pierwsze oceny ale grę pewnie jutro wezmę. 

Edytowane przez messer88
Opublikowano (edytowane)

oglądałem trochę tego

 

i mam  dreszcze jak bardzo cały ten trud hipsterów,  całe to krecenie making of,  poszło na marne, wygląda to bardzo źle, mechanika to jak powrót do  psxa,  jeżeli ktoś śmial  narzekac na system god of wara, to tutaj chyba sie zabije ze smiechu, przypomina mi  to shadow mana ze sterowaniem z killer 7, plus zęby  Przybyszowej  w każdej scenie, nachalne efekty czasteczkowei  inne sztuczki, które swietnie beda wygladac na okładce psx extreme. 

W sumie czekam  na recki, bo może byc beka.

Edytowane przez milan
Opublikowano (edytowane)

Też wczoraj oglądałem pierwsze 30 minut i jak przeskakiwałem to oprócz niezbyt zachęcającego gameplayu szczególnie rzuciła mi się w oczy masa gadania.

 

Bohaterka mówi, narrator mówi, jakieś głosy z głowy bohaterki też dorzucają swoje 3 grosze itp. O maj gad. Dużo strasznie tego. :/

 

Najgorsze, że jak się patrzy na tę grę to aż bije po oczach, że ten piękny świat jest tylko fasadą. Minimalna interakcja sprawia, że mega sztucznie to wygląda. 

Edytowane przez Cedric
Opublikowano

Wy to jesteście jacyś dziwni, w czerwcu wam pisałem co szef tego studia mówił o grze a teraz nagle zaskoczeni, że gra nie jest tym czym nie miała być

 

 

Szef studia mówił o tym, ze gra nie będzie typową grą akcji. Walki będą ale będzie też sporo lazenia i zapoznawania sie psychiką chorej umysłowo bohaterki. Będzie sporo surrealistycznych motywów.

No tak średnio to sie zapowiada.

Opublikowano

ponoc gierka wymazuje save jesli za czesto giniemy i zmusza nas bysmy zagrali od nowa xddd

 

ma to zwiazek z czarnymi sladami na ciele bohaterki, co smierc jest ich wiecej i jak dojda do glowy to zaraza obejmie jej umysl 

Opublikowano

Ano właśnie, słuchałem recki Jima i byłby skłonny spokojnie dać ósemeczkę, ale gra została spierdzielona w tym co Ficek pisze powyżej + nieprzetestowane sekwencje, których nie da się przejść.

 

No i Jim chwali walkę - może jednak gra  się w to lepiej niż wygląda?

Opublikowano (edytowane)

Słabo wygląda ten gameplay, co prawda wydaje się dużo lepszy niż w synu rzymianina, ale mocno zalatuje zmarnowanym potencjałem :/

Swoją drogą obawiam się, że GoW wcale dużo lepszy nie będzie pod tym względem.

Edytowane przez Yakubu
Opublikowano

A no rzeczywiście, jeszcze tego nie było:

 

Hellblade: Senua’s Sacrifice Will Erase Your Save If You Die Too Much

This moment is not simply treated with a “Game Over” screen that only briefly interrupts your game before you retry your failed section of gameplay. That is, if you continue to die repeatedly. Upon reaching this point, your failure will receive a harsh punishment that will make you rethink how you approach every encounter in Hellblade: Senua’s Sacrifice.
 

The punishment is the complete destruction of your current save. That’s right. Any and all progress made after too many deaths results in your save being erased. From there, it’s back to the very beginning to try it all again.

 

http://www.geekculturepodcast.com/2017/08/07/hellblade-senuas-sacrifice-will-erase-save-die-much/

 

Ciekawy fitcher xD

Opublikowano (edytowane)

Eternal Darkness miał coś takiego,

tylko ze kasowanie sejwa bylo elementem wjezdzania na psychike gracza, a nie sposobem, żeby go wk.urwic.

 

Edytowane przez SlimShady
Opublikowano

 

Wlasnie to byl swietny, oryginalny patent, ktory kozacko łamal 4 sciane tak jak wiadomo co w Arkham Asylum. Roznica jest taka, ze tam byl to zabieg, ktory mial zadzialac na gracza w danym momencie, tak naprawde nie traciles sejwow, a w AA konsola nie umierala na twoich oczach.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...