yab 572 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Gra od dzisiaj dostępna w Game Pass Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 326 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Właśnie się pobiera, mam spore nadzieje co do tej pozycji Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Jaki rozmiar? Może uda mi się pobrać zdalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 326 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Niecałe 16GB. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 (edytowane) O, to dopiero w domu. Moje 500GB szybciutko zapełniło się dobrociami od Króla Spencera. Edytowane 17 Grudnia 2018 przez Paolo de Vesir Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 326 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Dysk zewnętrzny to naprawdę spoko inwestycja Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 048 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 No pierwsze piętnaście minut jaraneczko. Łał jaki klimat i wgl jak na słuchaweczkach fajnie itd. i już rozkminy jak się będzie fajnie grać wieczorami, ale później zaczyna już nudzić to chodzenie. Jednego bossa ubiłem i na razie starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Dziś ukończyłem. Bardzo wciągający tytuł. Klimat po prostu zwala z nóg zwłaszcza jak się gra w słuchawkach. Setting, story, głosy, to poczucie osamotnienia i bezradności, monumentalizm, grafika, mimika postaci, wszystko cudownie. Gra jednak kuleje z powodów gameplayowych bo system walki jest dość ubogi ale jest to też wyjaśnione fabularnie a i nie gramy też bogiem wojny ... Zagadki / puzzle z początku ciekawe w końcu trochę nużą. Niemniej developerzy starają się doręczać mocnych wrażeń dosłownie co chwilę. Tytuł zdecydowanie jest wart sprawdzenia tym bardziej że jest w game passie. Tak jak @kanabis pisał momentami klimat jest gęsty jak w SH2 i nie słuchajcie daunów jak @Yakubu Edytowane 12 Stycznia 2019 przez tukan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 048 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Ale to nie do mnie tak, do mnie nie. I teraz masz w dziób tukan Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 419 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 2 godziny temu, tukan napisał: Tak jak @kanabis pisał momentami klimat jest gęsty jak w SH2 i nie słuchajcie daunów jak @Yakubu Ta przeprawa przez rzeke umarlych [spoiler\] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
tukan 1 917 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 @kanabis albo ten level w ciemności gdzie po omacku podążasz za głosem i te creepy stwory ten ze (pipi)niem przen płonącym gościem był stresogenny Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 419 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Ano byl Ciekawe czy bedzie kontynuacja bo naprawde nie bylo kope czasu tak klimatycznej gry. Naprawde az najlepsze sh sie przypomnialy Edytowane 12 Stycznia 2019 przez kanabis Cytuj Odnośnik do komentarza
MierzejX 883 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 12.01.2019 o 19:17, tukan napisał: @kanabis Ukryj zawartość albo ten level w ciemności gdzie po omacku podążasz za głosem i te creepy stwory ten ze (pipi)niem przen płonącym gościem był stresogenny Spoiler Dobry pomysł ale mnie trochę zawiódł tym, że nie pociągnęli tego bardziej zwłaszcza jeśli zdecydowali się na użycie binauralnego dźwięku. Pamiętam jak na telefon pobrałem kiedyś grę, która korzystała z żyroskopu i symulowała bycie niewidomym. Zakładałeś słuchawki i musiałeś się poruszać w stronę wyjącej syreny. Trzymałeś telefon przed sobą i obracając się razem z nim obracałeś się w świecie gry. Poruszałeś się naprzód przyciskając ekran. Dźgałeś potwory nożem machając telefonem. Szkoda, że nie wyciemnili całego obrazu tak, żebyś musiał się opierać tylko na słuchu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
bobi_88 31 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Witam serdecznie, mam pytanie, jeśli pominąłem jeden lorestone to w nowej grze trzeba zebrać wszystkie kamienie do trofeum czy wystarczy zebrać ten pominięty i trofeum wpadnie?Fortunately, your progress does carry over into the next playthrough ok już wiem Edytowane 7 Lutego 2019 przez bobi_88 Cytuj Odnośnik do komentarza
number_nine 1 319 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Wczoraj kupiłem w MM przy okazji zakupu nowego żelazka i uuuu co za giereczka Mniej więcej wiedziałem, czego się spodziewać, ale i tak gra zaskoczyła mnie częstymi zmianami scenerii i okrutnie dobrym designem wrogów. Model postaci głównej to dla mnie next lvl, ta mimika! <3 Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Czyli są i gry do prasowania Cytuj Odnośnik do komentarza
number_nine 1 319 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 8 minut temu, milan napisał: Czyli są i gry do prasowania Musiałem się pocieszyć gierką po stracie żelazka, do którego byłem przywiązany emocjonalnie Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 593 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 każdy kiedyś to przeżywał Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 419 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 3 godziny temu, number_nine napisał: Wczoraj kupiłem w MM przy okazji zakupu nowego żelazka i uuuu co za giereczka Mniej więcej wiedziałem, czego się spodziewać, ale i tak gra zaskoczyła mnie częstymi zmianami scenerii i okrutnie dobrym designem wrogów. Model postaci głównej to dla mnie next lvl, ta mimika! <3 Szkoda ze tych wrogow jest 3 rodzaje przez cala gre Cytuj Odnośnik do komentarza
number_nine 1 319 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 9 minut temu, kanabis napisał: Szkoda ze tych wrogow jest 3 rodzaje przez cala gre Coś mi się wydaje, że taki właśnie był zamysł twórców. Dla mnie każdy z wrogów wygląda jak boss, a bossy to już w ogóle są świetnie zrobieni. Mega podoba mi się mała ilość walk, przez to każda potyczka robi wrażenie, szczególnie jeśli chodzi o animacje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 348 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Gdyby God of War i Agony w trakcie całej nocy ostrego seksu poczęli potomka, to 9 miesięcy później urodziłoby im się Hellblade. I byłoby to bardzo poszkodowane dziecko, może i nie najbrzydsze pod słońcem, ale niestety z zespołem downa oraz masą innych ułomności. Nie ma co ukrywać, gra ewidentnie mi nie siadła. W sumie od początku się tego spodziewałem wiedząc z czym mam do czynienia, no ale skoro trafiła się ładna promocja to z ciekawości chapnąłem, a teraz sobie myślę że przez te 6 godzin (bo więcej ten samograjek nie zajmuje) mogłem zrobić wiele ciekawszych rzeczy, np. poobgryzać paznokcie albo wyprowadzić na spacer psa, którego nie mam. Można by pomyśleć, że po sukcesie DmC Ninja Theory pokusi się o kolejnego kozackiego slashera (widać, że mają talent to takich gier), niestety zamiast tego postanowili zrobić liniową przygodówkę z mocnym naciskiem na fabułę. I ta jest naprawdę dobra, zwłaszcza ending ostro ryje banię. Do tego dochodzi fenomenalny design lokacji czy przeciwników, masa za(pipi)istych efektów oraz zabiegów artystycznych (zarówno wizualnych, jak i dźwiękowych), czuć na każdym kroku ostrą schizofrenię głównej bohaterki, do samego końca nie wiadomo czy to co widzimy dzieje się naprawdę czy to tylko majaki i to jest mocno spoko. Tylko... z co z tego, skoro wszystko co najlepsze odbywa się kosztem najważniejszej rzeczy - gameplayu. Ten jest tragiczny. Przez większość gry poruszamy się jak mucha w smole, uczestniczymy w szeregu oskryptowanych akcji, rozwiązujemy zagadki, z którymi poradziłby sobie szympans (na dodatek szybko zaczynają męczyć, bo są w kółko powtarzane) i oglądamy cut-scenki. MASĘ cut-scenek. Przez większość czasu zastanawiałem się po co ja w ogóle trzymam pada w łapie Przez jakiś czas fajna jest walka, ale Senua szybko zyskuje nowe dopałki, przez co w pewnym momencie starcia przestają sprawiać jakąkolwiek frajdę, ponieważ robi się zbyt łatwo (nawet na hardzie). W ciągu tych 6 godzin zginąłem może z 10 razy? Z czego 8 na sekwencjach nie mających nic wspólnego z machaniem mieczem? SŁABO. Ja naprawdę lubię emocjonalne gry z dobrą fabułą , ale jeżeli przez filmowe aspiracje twórców obrywa rozgrywka, to nie mamy o czym rozmawiać. Ewidentnym tego przykładem jest kłamstwo, którym raczy nas developer już na samym początku przygody, czyli straszenie permadeathem. W teorii działa to tak, że w przypadku zbyt wielu zgonów narośl na ręce Senuy zacznie piąć się coraz wyżej, aż dojdzie do jej mózgu i ją zabije. Na amen. Save skasowany, zaczynamy zabawę od nowa. Jak się okazuje jest to jedna wielka ściema, żeby przestraszyć gracza i wprowadzić go poniekąd w stan psychozy, który przez cały czas odczuwa główna bohaterka. I gdyby faktycznie coś takiego tu istniało to nie byłoby problemu, ba! przyjąłbym to z otwartymi ramionami i nawet pochwalił ten patent, ale niestety twórcy najwyraźniej nie mieli jaj, żeby wprowadzić prawdziwy permadeath. Bardzo nie lubię, kiedy dev obiecuje naprawdę ciekawą mechanikę, po czym okazuje się że nic takiego w grze nie ma. Nieładnie tak oszukiwać graczy, dlatego też ocena leci o jedno oczko w dół. Generalnie jak ktoś lubi "artystyczne produkcje" (czuję opór, żeby dalej pisać o Hellblade jak o "grze') i tyle samo głębokie jak ckliwe historie to pewnie będzie się bawił świetnie, ale mnie to nie jara. Dobry gameplay przede wszystkim, a tego tu zabrakło. Łatwo, krótko, bez polotu. Ninja Theory cofa się w rozwoju. 5/10 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 373 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) Oszukiwanie gracza to nie tyle jest problem, co nie niepotrzebnie zaczęli tłumaczyć przed tfu graczami, że jest inaczej. Efekt byłby osiągnięty tak czy siak. W grze Eternal Darknes wśród wielu zayebistych motywów było m. in Spoiler kasowanie przez grę save'a, co zrobiło mega robotę( i też było fejkowe) i naprawdę nie trzeba nikogo zmuszać, żeby zapierdalał od nowa. Jak na to natrafiłem to autentycznie byłem osrany jak w jednej słynnej scenie z Arkham Spoiler Asylum. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez SlimShady Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 348 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Oglądałem kilka lets playów z Eternal Darkness i widziałem, że gra jest obładowana takimi patentami. Hideo Kojima z tym swoim Psycho Mantisem to ledwie przedsmak tego co serwuje graczowi ED. Kiedyś będę musiał zapolować na jakiegoś używanego GCN'a i sobie pyknąć ten tytuł Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 452 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Na Odyna, cóż to była za męczarnia! Nie wiem, skąd się ludziom wzięły podniety tym tytułem, ale ten zaledwie 6-8 godzinny szpil wymęczył mnie bardziej, niż jakiś UBIszajsbox.@Josh, Twój cytat idealnie streszcza moje odczucia Cytat "Gdyby God of War i Agony w trakcie całej nocy ostrego seksu poczęli potomka, to 9 miesięcy później urodziłoby im się Hellblade. I byłoby to bardzo poszkodowane dziecko, może i nie najbrzydsze pod słońcem, ale niestety z zespołem downa oraz masą innych ułomności." Gra niesamowicie krótka, a i tak musiałem rozłożyć ją na 3 dni, bo w dłuższych posiedzeniach nie do wytrzymania. Doświadczanie tego tytułu bolało mnie niemalże fizycznie - nie wiem, może taki był zamysł twórców, żeby gracz przeżywał cierpienie wraz z główną bohaterką, jeśli tak - brawa dla Ninja Theory. Co mi się podobało? Oprawa - graficznie to naprawdę super pozycja, do tego spora różnorodność miejscówek (przynajmniej na początku). Dźwięk też super, zwłaszcza głosy, które nam towarzyszą - fajnie się przekomarzają i robią klimat. Ciekawe były też niektóre łamigłówki, zwłaszcza te z iluzją - zmienianie fragmentów lokacji robiło wrażenie. Walka miała swój urok, jej animacje były niezłe, ale to tyle... Nie podobała mi się cała reszta - to nawet ciężko nazwać "grą", gdyż jest to jakieś gierkopodobne doświadczenie, mające pewnie jakiś szlachetny przekaz (walka z wewnętrznymi demonami, kochajmy osoby psychicznie chore), ale w ogólnym rozrachunku dla mnie zupełnie nieinteresujące. Symulator chodzenia w żółwim tempie, przerywany okazjonalnymi, denerwującymi walkami i przeładowany tymi samymi łamigówkami w co dwa pokoje. Do tego tego od zayebania zupełnie nieinteresujących cut-scenek, przeważnie ukazujących zbliżenia na niezbyt urodziwą twarz pracownicy studia, która wcieliła się w Senuę (serio, te wyłupiaste oczy i wiecznie wyszczerzone zęby - raczej mało sympatyczna fizjonomia). Story też nie trzymało w napięciu - przegadane, nudne i przekombinowane - miałem je gdzieś mniej więcej od połowy gry. Całość ma potencjał, więc gdyby w przyszłości do tej przygody ktoś dorzucił sensowny gameplay to mogłoby być nawet fajnie, ale na chwilę obecną to bardziej przejażdżka wagonikiem w tunelu strachu jakiegoś wesołego miasteczka - zamiast być w centrum wydarzeń, czułem się jedynie biernym obserwatorem, a końcówka już tak mnie nudziła, że podczas zakończenia (które miało być takie super i szokujące) ziewałem i zerkałem na forum, na facebooka, wszędzie, byle nie patrzeć już na Senuę i jej szczękę... Jeśli Microsoft chce przekonać mnie do swojej nowej konsoli to niech wybierze innego exa, bo kontynuacją tego tylko mnie zniechęca 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 323 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Brrrrrrr przypomniałeś mi walkę w tej grze. Dla mnie gorsza być nie mogła, no i te końcowe killroomy... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.