Kalinho_PL 334 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Silent HillS Silent Hill5 turururu Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) ja podejrzewam, że widok fpp i tpp będą zamienne. fpp dla wyciągnięcia tego co najlepsze z horrorów formatu "found footege", tpp żeby yano był zadowolony. nie zdziwiłbym się też gdyby w grze były obecne momenty ze statycznymi ujęciami. hideo pokazał, że lubi irytować gracza anachronicznymi elementami gameplayu chociażby w metal gear solid: sons of liberty. Edytowane 13 sierpnia 2014 przez tk___tk 1 Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) Ja liczę na drobną powtórkę z The Room Ten domek będzie hubem, z którego będziemy przenosić się do różnych miejsc (i czasów) w Silent Hill, dodatkowo będą się odkrywały w nim nowe pomieszczenia, korytarze itp. Marzy mi się również spotkanie kilku postaci z poprzednich części (Maria <3) Edytowane 13 sierpnia 2014 przez teddy Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 FPP chyba nie jest zle? Mozna uzyskac efekt "ku.r.wa czy mam cos za plecami". 1 Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 ja liczę, że to jednak będzie kompletne zerwanie z wszystkimi dotychczasowymi odsłonami i reboot w prawdziwym tego słowa znaczeniu. oby ta gra miała z sh jedynie klimat i kilka kluczowych, niezbędnych dla osiągnięcia prawdziwego odświeżenia serii konceptów. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 przejrzałem po szybkiemu 6 stron od wczoraj, to będzie nowy Silent Hill potwierdzono tak? demko chodzi w 30fps, dziwnie sie gra po przesiadce świeżo z TLOU, też macie takie dziwne wrażenie? Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Ja nie obraziłbym jakby były jakieś "nawiązania" do poprzednich cześci tak jak to było w przypadku SH1 i SH3. Kojima potrafi i chciałbym jakiś opad szczeny i jakiekolwiek połączenie z SH2. No ale Kojima potrafi też przedobrzyć (MGS4). Co ma być to będzie, na chwilę obecną jestem zachwycony teaserem i jestem dobrej myśli. 1 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Nie bo 60 fps mam gleboko. W tej grze nie ma czasu na myślenie czy to 60 czy 30 klatek, w głowie myśli się tylko o tym, czy coś nie stoi za naszymi plecami. Osobiście liczę, ze gra będzie miała dwa widoki, FPP i TPP, demko pokazuje, że tak jest po prostu straszniej. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Na Q&A z Kojimą tyle razy padł tytuł SILENT HILLS, że już spokojnie można zmienić nazwę tematu. Koji powiedział, że na razie nie może zdradzić więcej. Trzeba będzie poczekać pewnie do wrześniowego TGS. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) Po tym co mówił kodżima na evencie, można być już pewnym tego, że ich gra ma przede wszystki STRASZYĆ. Teraz pytanie: jak to zrealizują? Atmosferą przede wszystki niepewności i bardzo angażującej wyobraźnię, jak SH2 i Amnesia? Bardzo ciekawe jak to przedstawią? Bo to, że będzie otwarty świat, jest na 80% pewne. Edytowane 13 sierpnia 2014 przez Marian446 Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 "Rozmawialiśmy z Del Toro jak ma wyglądać i czym ma być Silent Hill. Ustaliliśmy, że gra ma straszyć, sprawić, że zsikacie się w gacie. Po dłuższych rozmowach zmieniliśmy jednak zdanie, w gacie macie się zesrać". Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Hideo mowił o tym o czym pisałem, wiedzą o granicy za która graczowi nie cche sie już grac w horror z powodu zbytniego napiecia, ale jak powiedzial maja to gdzies i chca zrobic odsiew. Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Normalnie bym się zaśmiał i zapomniał o przechwałkach ale "demko" dokladnie obrazuje to o czym gada. Będzie dobrze. “The limited edition will probably include a pair of trousers,” Kojima joked. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Dzisiaj kolejne podejście, słuchawki na full i jazda Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) Na Q&A z Kojimą tyle razy padł tytuł SILENT HILLS, że już spokojnie można zmienić nazwę tematu. myślę, że spokojnie można zostawić ten temat i otworzyć nowy pt. silent hills w multiplarformach bo gra zapewne wyjdzie na od dwóch do czterech konsolach oraz na platformie STEM . Hideo mowił o tym o czym pisałem, wiedzą o granicy za która graczowi nie cche sie już grac w horror z powodu zbytniego napiecia, ale jak powiedzial maja to gdzies i chca zrobic odsiew. to zrobiło na mnie niesamowite wrażenie. prosto z mostu - "we don't care". Edytowane 13 sierpnia 2014 przez tk___tk Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 ja liczę, że to jednak będzie kompletne zerwanie z wszystkimi dotychczasowymi odsłonami i reboot w prawdziwym tego słowa znaczeniu. oby ta gra miała z sh jedynie klimat i kilka kluczowych, niezbędnych dla osiągnięcia prawdziwego odświeżenia serii konceptów. Też tak mi się wydaje i mocno na to liczę. Tej serii potrzebny jest konkretny powiew świeżości. Cytuj
Mantis 1 123 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Też nie wiem jak zaliczyć fragment gdy robi się czerwono i obrazy świrują. Podpowiedz która padła na forum jest dla mnie za mało konkretna. Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Sprawdź koło kibla otwór w scianie, który jest na tej samej wysokości co dziura w nim 1 Cytuj
Tholyir 1 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Ja zaciąłem się w momencie, gdy bije dzwon i zawsze skądś jakaś zjawa wyjdzie, ktoś wie co dalej? 1 Cytuj
Mantis 1 123 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Ok plus leci za podpowiedz. Sprawdzę. W tej lokacji traci się latarkę? Inaczej - już jej się nie ma. Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) Bardzo możliwe, że ostateczna gra nie będzie miała z tym demkiem nic wspólnego. Kojima mówił, że bardzo się starali by osiągnąć wygląd "gry indie" i celowo pogorszyli grafikę, a FOX Engine stać na wiele więcej. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile przechwałek ale P.T. wygląda bardzo dobrze Edytowane 14 sierpnia 2014 przez Czappi Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Taki właśnie napis pojawia się po skończeniu P.T. - że to nie gra, a jej zapowiedź. Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 sierpnia 2014 P.T - Playable Teaser - także chyba to wyjaśnia jasno sprawe Cytuj
MEVEK 3 548 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) tester mocny! ciary szły na każdym kroku, ze mała bania p.s dobrze ze jest nagrywanie filmików. dzieki temu przyjrzałem sie zjawie w wc i macie racje. nie wygląda ona na Fox engine, a zupełnie sztampowo, jak z czeskiego SH jutro dokończę, bo dzis nie mam juz nerwów, a do roboty trzeba wstać.. pytanie tylko czy zasnę kozak, jestem pełen podziwu. ciekawe, co na to Słupek? Edytowane 13 sierpnia 2014 przez MEVEK Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) Mocne to to, ale jestem gdzieś przy końcu i zaliczyłem zwiechę. Reszta w spoilerze, niech przeczyta kto skończył. Skończyłem tę akcję z czerwonymi korytarzami, potem znowu wracają kolory, znika światło i na zegarze wybija 00:00. Nawiedza mnie zjawa, obczajam wszystko co się da i dupa, nic więcej się nie dzieje... straciłem tak dużo czasu chodząc i przybliżając na wszystko, ale nic to nie daje. Co trzeba wtedy zrobić? Wiem, że powinien zadzwonić telefon. Edytowane 13 sierpnia 2014 przez mclusky Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.