Opublikowano 21 marca 201510 l Mimo, że Hideo słabo mówi po angielsku wpadł na posiedzenie zarządu walnął kilka faków, bitchy i innych blowjobs to się zdenerwowali i powiedzieli: Stop Hideo! Praca z "gwazdami" jest czasem ciężka, tak więc obarczanie jednej strony może być nie do końca słuszne. Ken Levine też niby geniusz a prawie utopił wydawcę.
Opublikowano 21 marca 201510 l Może Kojima razem z Jeremy Clarksonem się zgadali i odeszli razem z przytupem.
Opublikowano 22 marca 201510 l Może Kojima razem z Jeremy Clarksonem się zgadali i odeszli razem z przytupem. Metal Top Gear już wkrótce na PSN.
Opublikowano 22 marca 201510 l No powiem, że jestem pod wielkim wrażeniem dema. No na prawdę będzie super granie :-)
Opublikowano 24 marca 201510 l Może Kojima zabierze swoja wizję horroru i stworzy coś co wyrwie nas z butów niekoniecznie pod szyldem SH...
Opublikowano 27 marca 201510 l Może Kojima zabierze swoja wizję horroru i stworzy coś co wyrwie nas z butów niekoniecznie pod szyldem SH... Byle tylko nie wpadł na pomysł zbierania kasy na jakimś Kickstarterze. Z jego szybkością pracy jest tak słabo, że nie uzbiera wystarczającej ilości gotówki na to co jego głowa wymyśli.
Opublikowano 1 kwietnia 201510 l z oficjalnej strony gry zniknęły wszelkie ślady po Kojima Productions, jak również nazwisko twórcy. http://www.ppe.pl/news-34835-dramatu_z_kojima_ciag_dalszy__nazwisko_tworcy_zniknelo_z_oficjalnej_strony_silent_hills.html Rozumiem, jakby wszystko zaczęło sie dzisiaj, ale teraz, po wydarzeniach w Konami jestem w stanie uwierzyć we wszystko Kolejna gra umiera, bo zabierają Kojime
Opublikowano 1 kwietnia 201510 l Ciekawe co z MGR2. Jeśli Platynowi nie pracują już nad druga częścią to nie zdziwiłbym się jakby Konami postanowiło zrobić samemu kontynuacje = "DMC2".
Opublikowano 1 kwietnia 201510 l Nie powiem MGS #nikogo ale demko nowego SH było świetne [*]. Oby jednak ta gra powstała
Opublikowano 3 kwietnia 201510 l Może jednak się dogadają, czas leczy rany. I tak Konami wyda Silent Hills nawet bez Kojimy, ale no właśnie o jakość chodzi. A bez niego może to być różnie, chciałbym wiedzieć ile w P.T było roboty Kojimy, a ile to tylko marketing. I tak w/w gry nie spodziewam się wcześniej niż późny 2016, połowa 2017. Niestety...
Opublikowano 3 kwietnia 201510 l Nawet jakby Kojima wystepowal w roli "znanego nazwiska", ktore by mialo narobic wokol gry szumu to i tak bylby to profit dla Konami. Ale widac moze kogos bolala du.pa, ze Hideo jest menadzerem bardziej niz jakis inny typ, ktory 6x zbieral sie do samobojstwa z powodu przepracowania ale jednak nie zrobil ostatniego kroku. Co te japonce to ja nawet nie.
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Wczoraj pyknąłem w te demko. OMFG, nie miałem tak pełno w gaciach od SH2. Ta schiza, ten klimat. To moze byc coś cudownego, jak ja tej gry sie nie moge juz doczekac
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l A ja tak dobrze P.T. nie odebrałem, zwłaszcza że jest to/miała być próbka klimatu, jaki czeka w Silent Hills. To demko straszy jump-scenkami i piłowaniem zza ściany. Skutecznie, przyznaję, ale od godnego następcy SH 2 oczekiwać trzeba w tej materii duuuużo więcej. Tam Japończycy straszyli głównie wyobraźnią gracza, a nie tą całą powierzchownością. Edytowane 24 kwietnia 20159 l przez Kasias
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Ale że co po Homecoming i Downpour spodziewałes sie teraz jakiegoś nagłego olśnienia i następcy sh2?
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Tak, bo tym razem grę robią* fachowcy z Kojima Productions, budżet jest konkretny + maczają w tym palce duże nazwiska. Od takiego projektu oczekuje straszenia bardziej na poziomie niż tylko jump-scenki i piłowanie w oddali. * my tu sobie gadu-gadu, a być może ten projekt jest już martwy przez odejście Kojimy z Konami. Ale że nawet to odejście na tę chwilę nie jest do końca jasne, to można mieć jeszcze nadzieję na szczęśliwy finał.
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Ja odczuwałem mocny klimat od samego poczatku więc to jest twoje subiektywne odczucie, ciasny korytarz, godzina minute przed północą, Jestes w obcym domu, a te nagłe wrzuty scenkowe to był już klocek w gaciach, faza z płaczem dziecka i łazienką tez konkret mocno silent hillowa więc moim zdaniem po prostu sie czepiasz bo po tym co było w ostatnich czesciach teraz jest mocna szansa na to zeby SH miał znowu swój obrzydliwy i chory klimat. Gra wyjdzie czy z Kojimą czy bez to zbyt duza produkcja zeby gra nagle nie wyszła bo kojima strzelił focha
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l najlepsza w tym demku była sygnalizowana odpowiednimi trikami świadomość zbliżającej się maszkary i ograniczone pole ruchu, jump scenki były tylko ukoronowaniem tych momentów. tak w ogóle najbardziej poschizowaną odsłoną była jedynka. dwójka nadrabiała chorym art designem, mrokiem i scenariuszem, ale aż tak już nie straszyła.
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Jeżeli ktoś uważa, że podojście do horroru i klimatu w PT jest świeże i konkretne, widocznie nie gra na PC, bo takich gier jest tam całe masy(scena niezależna). No i tak, jak wyżej, cały fenomen tej próbki, opera się na jump-scenkach i straszenia za winkla.
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Jeżeli ktoś uważa, że podojście do horroru i klimatu w PT jest świeże i konkretne, widocznie nie gra na PC, bo takich gier jest tam całe masy(scena niezależna). No i tak, jak wyżej, cały fenomen tej próbki, opera się na jump-scenkach i straszenia za winkla. Jestem ciekaw co na tym PC jest. Slendery,amnezje i jakies pikselozy ?
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l najlepsza w tym demku była sygnalizowana odpowiednimi trikami świadomość zbliżającej się maszkary i ograniczone pole ruchu, jump scenki były tylko ukoronowaniem tych momentów. tak w ogóle najbardziej poschizowaną odsłoną była jedynka. dwójka nadrabiała chorym art designem, mrokiem i scenariuszem, ale aż tak już nie straszyła. Tak jak piszesz, jedynka najstraszniejsza. Za to dwójke jednak stawiam wyżej własnie za genialny scenariusz. Jeżeli ktoś uważa, że podojście do horroru i klimatu w PT jest świeże i konkretne, widocznie nie gra na PC, bo takich gier jest tam całe masy(scena niezależna). No i tak, jak wyżej, cały fenomen tej próbki, opera się na jump-scenkach i straszenia za winkla. Jestem ciekaw co na tym PC jest. Slendery,amnezje i jakies pikselozy ? No pewnie jest cos innego bo te które wymieniłes mogą straszyc conajwyzej grafiką i archaizmami i napewno chodziło o inne.
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Jeżeli ktoś uważa, że podojście do horroru i klimatu w PT jest świeże i konkretne, widocznie nie gra na PC, bo takich gier jest tam całe masy(scena niezależna). No i tak, jak wyżej, cały fenomen tej próbki, opera się na jump-scenkach i straszenia za winkla. Jestem ciekaw co na tym PC jest. Slendery,amnezje i jakies pikselozy ?Co z tego, skoro straszenie odbywa się w ten sam sposób, co w PT? To jest to samo, tylko w lepszej grafice.Mi chodzi o samą koncepcje straszenia. A ta w PT jest na znana od lat. Edytowane 24 kwietnia 20159 l przez Majin Buu
Opublikowano 24 kwietnia 20159 l Wiesz, gra ma straszyć. Straszyć mozna na wiele sposobów, można też wrzucić cut scenke z dymającymi sie karłami , niektórych bardziej to przestraszy niż jakaś zjawa na cały ekran. Nierozumiem, według mnie demo pt pokaząło straszenie własnie jump-scenką co jest nowością jesli chodzi o sh. Ciasnymi korytarzami z którym nie ma ucieczki przed potencjalnym zagrozeniem, schizą a także obrzydlistwem i kontrowersją. Bardzo chciałbym poznać co jeszcze wypadałoby zrobic zeby gra straszyła? Mysle ze orgia karłów byłaby najbardziej oryginalna
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.