Skocz do zawartości

P.T


Krzysztof Tomczak

Rekomendowane odpowiedzi

Mocne to to, ale jestem gdzieś przy końcu i zaliczyłem zwiechę. Reszta w spoilerze, niech przeczyta kto skończył.

 

Skończyłem tę akcję z czerwonymi korytarzami, potem znowu wracają kolory, znika światło i na zegarze wybija 00:00. Nawiedza mnie zjawa, obczajam wszystko co się da i dupa, nic więcej się nie dzieje... straciłem tak dużo czasu chodząc i przybliżając na wszystko, ale nic to nie daje. Co trzeba wtedy zrobić? Wiem, że powinien zadzwonić telefon.

 

 

Musisz usłyszeć dwa razy śmiech dziecka, jak ci się to uda to idziesz i patrzysz na telefon aż pad nie zacznie ci wibrować. Pierwszy śmiech łatwo "odpalić", ale drugi jest dla mnie całkowitą zagadką. Ważne jest też to by nie dać się opętać, bo sekwencja która kończy demko nie odpali się

 

Odnośnik do komentarza

Swego czasu gdy kupiłem Silent Hill na PSX w day one, to zaliczyłem grę tylko do momentu w którym bohater budzi się w knajpie. Czyli jakieś 3 minuty grania. Grę dostawiłem na rok bo pamiętałem o posranych gaciach. 

 

A teraz? żaden tytuł nie robi na mnie wrażenia bo to tylko gra i doznania A/V, nic więcej. Nikomu krzywda się nie dzieje podczas grania. Słabe banie macie ;)

Odnośnik do komentarza

wczoraj na streamie nie dałem rady odpalić końcowego triggera ale przed chwilą zrobiłem końcówkę w minutę, najśmieszniejsze że wystarczy gadać do radia mając podpięty mic , "hello" "help" triggerują płacze dziecka i zaraz potem jest

trzęsawka pada i dzwoni telefon

 

 

http://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/statuses/499526474089897984

 

nie miałem nawet ułożonego obrazka całego co jest dziwne

 

mega zaje.bysty im ten viral wyszedł, nie dość że wymusił coop na forach żeby to w ogóle rozkminić to nikt jeszcze nie wypuścił reveala gierki do unlockniecią samemu (jakaś random dziewuszka z UK pierwsza to przeszła i stąd wiedzieliśmy o Silent Hills), Hideo to ma głowę  :yes:

 

do tego ja tu widzę tony smaczków dla geeków do rozkminiania dalej, ta gadająca głowa mówiła jakieś rzeczy od tyłu (GAF już trochę rozmontował tego), hinty z fotek w różnych językach, dodatkowe mesedże tylko w czerwonym pokoju który nie wiadomo jak striggerować heh trochę mi to Lost przypomina z rozkminą, jara mnie takie coś 

Edytowane przez nero2082
Odnośnik do komentarza

Slaby jestem bo nie skonczylem tego dema. Doszedlem do momentu jak mnie przy drzwiach wyjsciowych zalapala jakas postac. Nawet nie chodzi o to, ze takie zlapanie za wszarz jest czyms oryginalnym, ale sprawdza sie w momencie, jak przed nim stworzony jest taki suspens.

 

Niech Silent Hills bedzie taki jak PT. Fani beda zachwyceni, bo jak cos jest horrorem to ma straszyc. Fajnie jakby gra byla FPP, a twarz Reduusa byla widoczna w odbiciu luster czy szyb. Spotegowaloby to moim zdaniem immersje.

Odnośnik do komentarza

Bardziej irytuje niż straszy. Są super momenty, ale rozmywane są przez fragmenty gdzie coś ci załapie, albo nie bo gra ma psikus. Jeden przejdzie dany fragment po minucie, a inny musi się męczyć z dwie godziny. Niemniej i tak czuję, że gra będzie genialna.

Bo to demo na siłę przedłużone.
Odnośnik do komentarza

współczesne gry przyzwyczaiły nas do prowadzenia za rączke i jak sie trafiła gra w której sie można przyblokować na kilkanaście minut to odrazu oburzenie i irytacja, a kiedyś do bylo calkowicie normalne

Wchodzenie do menu i robienie kombinacji klawiszy by gra ruszyła nie jest czystą zagrywka, podobnie jak puzzle na końcu gry bez żadnych wcześniejszych wskazówek które mogą pomóc w ukończeniu etapu.

Wiec proszę Cię, to nie jest problem współczesnego gejmingu tylko sztuczne przedłużanie dema.

Czerpalbym dużo większą radość z tego dema bez irytujacych zawieszek, bo samo demo ma klimat taki ze outlast to wesołe miasteczko przy niej.

Odnośnik do komentarza

Demo, teaser, co za różnica, tak naprawdę można to ukończyć w 10 minut, ( tyle zajęło mi drugie przejście ) najgorzej jest właśnie na końcu. Ale, że gra nie prowadzi nas za rączkę i jest randomowa, to niektórzy po 3 godziny grają. W sumie dobry patent, jeszcze 4 takie lokacje i cała gra na ponad 10 godzin gotowa :D

Edytowane przez Moldar
Odnośnik do komentarza

 

Wchodzenie do menu i robienie kombinacji klawiszy by gra ruszyła nie jest czystą zagrywka,

 

przypominam że w MGS1 na psx numer codeca do jednej ważnej postaci był napisany na pudełku z grą, to dopiero była zagrywka

w dodatku był podany jako jeden z przykładowych screenow z tyłu okładki a nie jako "uwaga ten numer przyda sie w grze"

http://i567.photobucket.com/albums/ss119/humanspider4455/psp/ps1_metalgearsolid_back_eu.jpg

 

wtedy nikt na to nie marudził

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...