Yano 3 697 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Przypadkowość - NIE. ja uważam że przypadkowość to może być najlepsza cecha gry horrorowej, to by oznaczało że każdy będzie miał troche inne doznania, a nie będzie tak "dobra na forum czytałem że za tym rogiem jest potwór, nie zaskoczy mnie" , dodatkowo przy zagadkach można by pomyśleć samemu a nie czytać instrukcje w necie (swoją drogą w kilku starszych gierkach były losowe zagadki i puzzle które miały wiele kombinacji tak że nie dało sie tak prostu zrobić solucji) Cytuj Odnośnik do komentarza
selene 3 367 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgadzam się z Yano, taka drobna drobna randomowość zwiększa nieprzewidywalność i każe bardziej wczuć się w grę i samemu kminić zamiast iść według wskazówek z neta czy tego co się widziało na YouTube. Wydaje mi się jednak, że to tylko cecha P.T., żeby ludziom dotarcie do końcowego filmiku zajęło wiecej czasu (Kojima przyznał, że zakładał, że potrwa to co najmniej tydzień), w końcowym Silent Hills pewnie nie będzie takich patentów, albo będą występować bardzo sporadycznie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mantis 1 111 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgadzam się, że przypadkowość w straszeniu byłaby strzałem w dziesiątkę, bo nawet kolejne podejścia do gry by dawały frajdę i straszyły. Samo "demo" mi się cholernie spodobało i napalam się jak głupi, bo kocham gry Hideo Kojimy, a na wspomnienie o starych Silentach do dziś robię w gacie. Nie spodobało mi się tylko to, że trzeba czekać na losowe zdarzenie które posunie fabułę do przodu i u jednych następuje to bardzo szybko, a inni muszą czekać aż już im całkiem strach przechodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalinho_PL 334 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Dziś sobie sprawdzę o co tyle szumu, bo już nie wiem czy to jest demko, czy 'grywalny' teaser. nie da się w to grać na słuchawkach i siedząc samemu przed ekranem. nie wytrzymałem i grałem bez dźwięku. niezły powrót króla się szykuje. utknąłem w czerwonym pokoju. biegam jak poyebany na anfie i nic się nie dzieje. Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez Kalinho_PL Cytuj Odnośnik do komentarza
decoyed 707 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) współczesne gry przyzwyczaiły nas do prowadzenia za rączke i jak sie trafiła gra w której sie można przyblokować na kilkanaście minut to odrazu oburzenie i irytacja, a kiedyś do bylo calkowicie normalne Zgadzam sie. Jak sobie przypomne zagadki z pierwszej czesci SH to do tej pory robia na mnie wrazenie. Pamietam jak w szkole kombinowalem jaka ma byc poprawna melodia zagrana na pianinie. Siedzialem nad rozwiazaniem minimum tydzien kombinujac na wszystkie mozliwe sposoby. Kiedy juz znalazlem rozwiazanie malo nie eksplodowalem ze szczescia. W Demon's Souls/Dark Souls mozna czerpac ogromna satysfakcje z pokonania przeciwnika, ktory nam niezle daje w(pipi) a w takim Silent Hill satysfakcje daja mi wlasnie zagadki. Jezeli w nowej odslonie nie beda one na poziomie Shattered Memories to juz jest dobrze jak na dzisiejsze standardy (chociaz nie ukrywam, ze oczekuje czegos bardziej skomplikowanego). Co do przypadkowosci tez jestem za wprowadzeniem takiego rozwiazania w rozsadny sposob. Nawet czesc point'n'clickow ma losowe zagadki to dlaczego SH nie moze czegos takiego wprowadzic. Rozwiazanie sprawdziloby sie genialnie w starciach/ucieczkach przed wrogami. Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez decoyed Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Pierwsze trzy silenty miały wybór poziomu trudności zagadek, to był naprawdę swietny motyw. Np. na hard napisane na scianie krwią cyfry były bardziej pomazane, niewyraźne i sugerujace inne liczby, skrytka miała 2 razy wiecej zamków itp. @Yeti Nie ma szans na poziom scenariusza SH2. To jak oczekiwać że Kojima dostarczy w MGSV scenariusza na miarę jedynki. Bedzie dobrze jeśli osiągnięty zostanie choć poziom Shattered Memories. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 A ja mam nadzieje ze nowy sh nie bedzie w zadnym stopniu przypominal tych nowszych części robionych przez amerykanow. Niech czepie z sh1 i sh2 jesli chodzi o poziom shizy i budowania stresujacego klimatu. A reszte pozostawiam wyobrazni kojimy Cytuj Odnośnik do komentarza
Jeez_PS 833 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Klimat teaser ma niesamowity, szczególnie na słuchawkach jest naprawdę creepy. Miałem dwa podejścia, jeszcze nie przeszedłem - zacięcie. Co trzeba zrobić kiedy korytarz świeci się na czerwono, a Deryl biega ze spidem x4? Sam nie wiem czy kupiłbym fulla z jednej strony zapowiada się świetna produkcja, z drugiej nie wiem czy bym w ogóle to skończył. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalinho_PL 334 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Klimat teaser ma niesamowity, szczególnie na słuchawkach jest naprawdę creepy. Miałem dwa podejścia, jeszcze nie przeszedłem - zacięcie. Co trzeba zrobić kiedy korytarz świeci się na czerwono, a Deryl biega ze spidem x4? Sam nie wiem czy kupiłbym fulla z jednej strony zapowiada się świetna produkcja, z drugiej nie wiem czy bym w ogóle to skończył. chyba trzeba gadać do mikrofonu 'hello' i patrzeć na dziurkę nad wanną. mi pomogło. nie wiem co potem, bo znów budzę się w pokoju. Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez Kalinho_PL Cytuj Odnośnik do komentarza
chrno-x 901 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Moim zdaniem i SH2 i nawet Shattered Memories pokazywały że seria ta niepotrzebuje potyczek z przeciwnikami albo w minimalnym stopniu co pozwala zachować idealną spójnośc z calą resztą gry. Osobiście mało nie zrobiłem w gacie grając wczoraj w nocy i cholernie jestem ciekaw jak przedstawią fabułę i przede wszystkim oby nie jechali na utartych schematach (vide: fail z Homecoming i piramidogłowym - z jednej strony można załapać dlaczego ale z drugiej to jest zwykły tani fan service kojarzący się z pierwszym filmem).. Fajnie jakby powrócił Yamaoka bo bez jego twórczości klimat trochę ucieka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 ja przeszedłem wszystkie stare SH od 1 do 4. nowcze części jedynie napocząłem, w mniejszym lub większym stopniu, ale to nie było to samo pamiętam że SH1 przeszedłem na PSX (nadal mam oryginał) mimo że mocno srałem w gacie to SH2 na ps2 był grą która mnie zgwałciła do nieprzytomności, i była to jedyna gra w którą przestałem grać ponieważ tak bardzo się bałem!! bałem się ruszyć do przodu i otworzyć nowy pokój ale też bałem się cofnąć! to było naprawde mocne doznanie. SH2 przeszedłem dopiero kilka lat później gdy grałem w dzień w dziewczyną oglądającą rozgrywkę (tak też przeszedłem SH3 i SH4), granie z kimś kto ogląda z boku było znacznie łatwiejsze i mniej przerażające) ja nawyżej stawiam SH1 i SH2 (mimo że w przypadku SH2 nie do końca wkręciłem się w cały rdzeń fabularny, bo za bardzo się bałem) Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 @Yano Obskocz Shattered Memories, ja ci dobrze radzem. Ending robi jak za SH2. Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 442 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) p.t przedstawia dwa swiaty, czy zrezygnowali z tego(a przynajmniej w p.t)? Gram z zonka, zmiana co chapter kombinujemy z obrazkiem. SM jest wysmienite, a koncowka moja ulubiona. Swietna czesc. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez MEVEK Cytuj Odnośnik do komentarza
PyletFylet 8 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Jako, że PS4 nie posiadam, ale bardzo się nakręciłem na te gierkę, to looknąłem gameplay na YT i w sumie tylko oglądając waliłem kilometrowe klocki pod siebie. Zegarek pokazujący cały czas 23:59 a potem ostatecznie 00:00 wsiadł mi na banie. Gra jest nie tylko straszna, ale i kure.wsko niepokojąca i wzbudza cholernie dziwne odczucia. Z jednej strony mam nadzieję, że wyjdzie na obie generacje, z drugiej strony grafika robi swoje, panuje dzięki niej genialny klimat i na PS3 mogłoby nie być aż takich odczuć. Nie mniej jednak czekam. A skoro to dopiero teaser, to mam nadzieję, że pełna wersja będzie mną rzucała po pokoju jak szmatą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Masahiro Ito: Byłoby zbyt pięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza
PyletFylet 8 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Ale przecież na PPE był bodajże niedawno wpis, gdzie było napisane, że w tle przygrywa utwór Yamaoki. To nie żart - Hideo Kojima i Guillermo del Toro tworzą nową odsłonę Silent Hill!1409Vgamescom '14 PS4 PSN Bartosz Dawidowski @ 13.08.2014 08:20 Encyklopedia: Silent Hills - P.T. (Nazwa robocza) Tagi: gamescom 2014 hideo kojima p.t. silent hill Hideo Kojima stworzy nową odsłonę Silent Hill SCE udostępniło poprzez PS Store „interaktywny zwiastun” P.T. Okazuje się, że na końcu rzeczonego mini-dema można zobaczyć nazwiska Hideo Kojimy oraz Guillermo del Toro(autor filmów "Hellboy" i "Pacific Rim"). Widzimy też twarz mężczyzny, który przypomina Normana Reedusa, z The Walking Dead. Takim obrazom towarzyszy utwór Akiry Yamaoki.Okazuje się, że cały projekt "P.T." jest nazwą roboczą dla nowej odsłony Silent Hill. Przypomnijmy, że Kojima kusił nas wizją nowego tajemniczego projektu już od kwietnia. Deweloper często podkreślał, jak bardzo uwielbia serię horrorów Konami.Nie wiemy jeszcze czy nowa odsłona Silent Hill będzie exclusivem na PS4. Sony póki co nie wypowiada się na ten temat.W "teaser dema" Silent Hill możecie zagrać na swojej PS4. Wystarczy pobrać z PS Store demo P.T. od 7780s STUDIO. Plik zajmuje 1,3 GB. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Kyo Poprawka wyświetlania Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Przygrywa, bo utwór jest własnością Konami i jest kojarzony z pierwszą częścią SH, to nie znaczy, że Yamaoki napisze muzykę do SS. Cytuj Odnośnik do komentarza
PyletFylet 8 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Niewiedza to jednak błogosławieństwo. Teraz troszkę smutłem :C Cytuj Odnośnik do komentarza
tk___tk 4 795 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Przygrywa, bo utwór jest własnością Konami i jest kojarzony z pierwszą częścią SH, to nie znaczy, że Yamaoki napisze muzykę do SS. jak wszedł motyw przewodni na koniec tego demka to odpłynąłem... nawet sonie nie wyobrażam co czuła ta laska z wysp kiedy to wjechało. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez tk___tk 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mammoth_Rage 16 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 @Yano Obskocz Shattered Memories, ja ci dobrze radzem. Ending robi jak za SH2. SM odpali się na Vicie? Bo na sklepiku jest widoczne, że kompatybilne tylko z PSP. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Do Ficusia z tym pytaniem. O tej konsoli wie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 442 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 No i dupa. Obrazek zlozony, a nic sie nie dzieje. Chodzi tylko za mna ta zjawa. Nie mam pomyslow, co dalej.. moze reset pleya? Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Obrazka nie trzeba złożyć by przejść ten teaser. Do ukończenia potrzebne jest to by: doprowadzić do 2 (w sumie 3)krotnego śmiechu dziecka, po którym zadzwoni telefon. Wielu ludzi nie mogło odpalić tej sekwencji dopóki nie podłączyli headseta do pada, tak wiec sugeruje byś to zrobił. After watching a ton of videos and streams the order of triggers for the final part is:1. Do something or just stare at the clock until 0:00 hits and the 12 chimes go off.2. Walk exactly ten steps in a single direction, listen for laugh #1.3. Walk around until you find the ghost in an area where you can walk towards her and she flings at you.4. Stand at the position you originally found her in until the music fades away.5. Walk to a stare at the picture of her with the hole in it near the radio, listen for laugh #2.6. Your controller will vibrate for a good few seconds, STAND STILL, listen for laugh #3.7. The phone will ring, walk over to it and hold R3 on it until you have been chosen.8. Walk through the looping door one last time to "win".*If you "fail" triggering any of the laughs after 5 minutes just walk through the looping door to reset the room.I don't have a PS4 so I can't personally test this, but if you guys can confirm this works let me know! Ogólnie polecam przejrzeć odpowiedni temat na Gafie, sporo sposobów tam podali. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=873158&page=107 Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Ins Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 442 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Przecie dualshock4 ma mica w sobie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza
nero2082 721 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 "204863"is Kojimas birthdate:) Hideo troll level = master Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.