Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Ale raczej nie wyjdzie na obie generacje, więc musiałbym się zdecydować mimo wszystko na zakup konsolki, no ale zobaczymy, wszystko jest możliwe, trochę liczę jednak na zapowiedź tej gierki na PS3.

  • Odpowiedzi 563
  • Wyświetleń 113,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • współczesne gry przyzwyczaiły nas do prowadzenia za rączke i jak sie trafiła gra w której sie można przyblokować na kilkanaście minut to odrazu oburzenie i irytacja, a kiedyś do bylo calkowicie normal

  • Taka tam kompilacja  

  • Świeżutki wywiad z Kojimą. Tłumaczenie mojej roboty.       Na temat P.T i Silent Hills     Mówi również, że anulowanie Silent Hills doprowadziło go do małej depresji, szczególnie widząc pozyty

Opublikowano

kurcze, jestem zszokowanym tak ze ta gra zbiera tak za(pipi)iste opinie. Nie dlatego ze nie powinna, tylko dlatego ze juz wiekszosc pogrzebala serie SH. Co prawda PT odbiega od pierwotnych elementow SH takich jak mieso, krew, brud, stal i rdza, ale takiego asian horroru dawno nie bylo. Mistrzowskie napiecie ktore czuc od przejscia przez pierwsze drzwi i tylko sie stale poteguje. Siedze sam w domu, ogladam to demko na yt o 2 w nocy i doslownie mam dylemat czy wyjsc przez ciemny korytarz sie odcedzic. Jesli cala gra bedzie stale przebijac poziom tego dema, to rzeczywiscie czeka nas dzielo nietypowe- zbyt straszne by ludzie w to grali. Kojima na konferencji powiedzial, ze i tak musieli to troszke ulagodzic, bo boja sie ze sie nie sprzeda. Wspomnial chyba jeszcze ze oprawa graficzna zostala zdowngradeowana zeby gracze nie pkapowali sie ze to gra robiona przez jakies wieksze studio. Takich pomyslow zabraklo na poprzedniej generacji. Mam nadzieje ze co lepsze patenty devi postanowili oszczedzic na lepsze sprzety i teraz czeka nas zalew wysmienitych, dopakowanych gier.

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Dzisiaj spędziłem z tym prawie godzinę. Jest potencjał. Gra straszy i to bardzo, do tego powoduje nieustanne uczucie frustracji. Nie wiem jak będzie się prezentował efekt końcowy ale Japonia naprawdę wraca w chwale. Ciekawi mnie czy gierka będzie na stałe wyposażona w widok FPP czy to tylko na potrzeby tego fragmentu tak zapodali.

Opublikowano

mimo że wcześniej mówiłem że wole TPP to podobają mi sie oba pomysły

zarówno ten że to gracz może wybrać jaki chce widok (byleby tylko TPP było dobrze zrobione a nie jak w fallout3 albo skyrim)

 

ale też podoba mi sie opcja gdzie kamera zależy od lokacji lub sytuacji i twórcy wybierają taką która jest najstraszniejsza w danym momencie

Opublikowano

To połączenie świetnie wyszło już przy okazji Silent Hill 4. Tutaj na pewno też się uda.

Opublikowano

Ojezuyano, w SH4 bylo pol na pol i bylo spoko.

 

Wiedzialem po mgs3, ze Kojimie nalezy sie oltarzyk. Niestety teasera przejde na yt ;/. Ciekawe ile policza za demo.

Opublikowano

mejm - oglądaj u RadBrada ;).

 

Edytowane przez tk___tk

Opublikowano

Faken niezła schiza z gra, zawiesiłam sie na samym końcu i musiałem ukończyć na YT bo ten (pipi)any telefon nie chciał zadzwonic:/

Opublikowano

Dawno żadna gra nie wywołała u mnie takiego uczucia niepokoju i zaszczucia jak ten teaser.Będzie moc.

Opublikowano

Rozwaliło konstrukcję wszystkiego z czym miałem do tej pory do czynienia na konsoli. W zasadzie to spokojnie można ująć tutaj platformę PC, której użytkownikiem byłem przez lata. Warto było ją sprzedać, kolejny dowód. Świetny pomysł na zwiastun i wykonanie na wysokim poziomie. Chciałoby się więcej tego typy rzeczy otrzymywać.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

klimat to jest jak widzisz tę paskudę na wielkim tv, ze słuchawkami na uszach i w kompletnej ciemności sam w pokoju. gacie do wymiany. 

Opublikowano

Klimat to jest jak starasz się uruchomić ostatnią sekwencję od godziny i ta gra tylko coraz bardziej cię w(pipi)ia zamiast straszyć

Opublikowano

a ja nie mogę uruchomić 3 płaczu dziecka i tel zarazem   :( szkoda..

wygląda na losowe zdarzenie.

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

mejm - oglądaj u RadBrada ;).

 

Nie ma koncowki ;/

Opublikowano

Fajna rozkmina, ciekawi mnie tylko jak to się ma do tego co mówił Kojima, że 7780 to powierzchnia dzielnicy Shizuoka. Koleś może być bardzo blisko i to imię jest podobne w wymowie. Chyba, że nie ma to znaczenia i trafił w sedno. Ciekawe czy Konami poda kiedyś oficjalne stanowisko w tej sprawie czy pozostawią to jako niedomówienie dla graczy

Opublikowano

możecie to streścić?

Niezbyt, koleś jest dosyć konkretny i dobrze argumentuje swoje przemyślenia. Streszczanie tego popsuje jego wywód.

Opublikowano

Jedyną rzeczą jaką facet nie odkrył drugiego znaczenia 7780s. Otóż ta liczba w zaokrągleniu to wielkość prefektury Shizuoka w Japonii (dokładna liczba to 7,779.63 km2 a w zaokrągleniu mamy 7.780km2). Dlaczego Shizuoka? Otóż sam Kojima potem wyjawił iż w Japonii fani serii mówią na grę Shizuoka (Shizu - cichy, spokojny | Oka - wzgórze).

 

Tak czy siak facet naprawde ciekawie podszedł do tematu a Kojima z Del Toro przeszli samych siebie i nie mogę się doczekać aż wyjdzie nowy SH :-]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.