PyletFylet 8 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Ale raczej nie wyjdzie na obie generacje, więc musiałbym się zdecydować mimo wszystko na zakup konsolki, no ale zobaczymy, wszystko jest możliwe, trochę liczę jednak na zapowiedź tej gierki na PS3. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 (edytowane) kurcze, jestem zszokowanym tak ze ta gra zbiera tak za(pipi)iste opinie. Nie dlatego ze nie powinna, tylko dlatego ze juz wiekszosc pogrzebala serie SH. Co prawda PT odbiega od pierwotnych elementow SH takich jak mieso, krew, brud, stal i rdza, ale takiego asian horroru dawno nie bylo. Mistrzowskie napiecie ktore czuc od przejscia przez pierwsze drzwi i tylko sie stale poteguje. Siedze sam w domu, ogladam to demko na yt o 2 w nocy i doslownie mam dylemat czy wyjsc przez ciemny korytarz sie odcedzic. Jesli cala gra bedzie stale przebijac poziom tego dema, to rzeczywiscie czeka nas dzielo nietypowe- zbyt straszne by ludzie w to grali. Kojima na konferencji powiedzial, ze i tak musieli to troszke ulagodzic, bo boja sie ze sie nie sprzeda. Wspomnial chyba jeszcze ze oprawa graficzna zostala zdowngradeowana zeby gracze nie pkapowali sie ze to gra robiona przez jakies wieksze studio. Takich pomyslow zabraklo na poprzedniej generacji. Mam nadzieje ze co lepsze patenty devi postanowili oszczedzic na lepsze sprzety i teraz czeka nas zalew wysmienitych, dopakowanych gier. Edytowane 19 sierpnia 2014 przez Najtmer Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Dzisiaj spędziłem z tym prawie godzinę. Jest potencjał. Gra straszy i to bardzo, do tego powoduje nieustanne uczucie frustracji. Nie wiem jak będzie się prezentował efekt końcowy ale Japonia naprawdę wraca w chwale. Ciekawi mnie czy gierka będzie na stałe wyposażona w widok FPP czy to tylko na potrzeby tego fragmentu tak zapodali. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 mimo że wcześniej mówiłem że wole TPP to podobają mi sie oba pomysły zarówno ten że to gracz może wybrać jaki chce widok (byleby tylko TPP było dobrze zrobione a nie jak w fallout3 albo skyrim) ale też podoba mi sie opcja gdzie kamera zależy od lokacji lub sytuacji i twórcy wybierają taką która jest najstraszniejsza w danym momencie Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 To połączenie świetnie wyszło już przy okazji Silent Hill 4. Tutaj na pewno też się uda. Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Ojezuyano, w SH4 bylo pol na pol i bylo spoko. Wiedzialem po mgs3, ze Kojimie nalezy sie oltarzyk. Niestety teasera przejde na yt ;/. Ciekawe ile policza za demo. Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 (edytowane) mejm - oglądaj u RadBrada . Edytowane 17 sierpnia 2014 przez tk___tk 1 Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Faken niezła schiza z gra, zawiesiłam sie na samym końcu i musiałem ukończyć na YT bo ten (pipi)any telefon nie chciał zadzwonic:/ Cytuj
Soban 4 054 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Dawno żadna gra nie wywołała u mnie takiego uczucia niepokoju i zaszczucia jak ten teaser.Będzie moc. Cytuj
Gość Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 (edytowane) Rozwaliło konstrukcję wszystkiego z czym miałem do tej pory do czynienia na konsoli. W zasadzie to spokojnie można ująć tutaj platformę PC, której użytkownikiem byłem przez lata. Warto było ją sprzedać, kolejny dowód. Świetny pomysł na zwiastun i wykonanie na wysokim poziomie. Chciałoby się więcej tego typy rzeczy otrzymywać. Edytowane 17 sierpnia 2014 przez Gość Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Znalezione na gafie robi klimat Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 klimat to jest jak widzisz tę paskudę na wielkim tv, ze słuchawkami na uszach i w kompletnej ciemności sam w pokoju. gacie do wymiany. Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Klimat to jest jak starasz się uruchomić ostatnią sekwencję od godziny i ta gra tylko coraz bardziej cię w(pipi)ia zamiast straszyć Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 No właśnie mi ten tel nie chciał dzwonic:/ Cytuj
MEVEK 3 508 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 (edytowane) a ja nie mogę uruchomić 3 płaczu dziecka i tel zarazem szkoda.. wygląda na losowe zdarzenie. Edytowane 18 sierpnia 2014 przez MEVEK Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 mejm - oglądaj u RadBrada . Nie ma koncowki ;/ Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Ma 3 czesci, w ostatniej jest koncowka. 2 Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Opublikowano 22 sierpnia 2014 No nie wiem co o tym myśleć, trzeba sprawdzić. Cytuj
teddy 6 881 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Fajna rozkmina, ciekawi mnie tylko jak to się ma do tego co mówił Kojima, że 7780 to powierzchnia dzielnicy Shizuoka. Koleś może być bardzo blisko i to imię jest podobne w wymowie. Chyba, że nie ma to znaczenia i trafił w sedno. Ciekawe czy Konami poda kiedyś oficjalne stanowisko w tej sprawie czy pozostawią to jako niedomówienie dla graczy Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Nieźle http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/64609-mozg-roz(pipi)any.gif Bez kitu. Jak Kojima z del Toro stworzyli demo z tak dobrymi zagadkami to az strach pomyslec czego mozna sie spodziewac po Silent Hills. Ale tego dowiemy sie pewnie dopiero w okolicach 2018 roku Cytuj
teddy 6 881 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Opublikowano 22 sierpnia 2014 możecie to streścić? Niezbyt, koleś jest dosyć konkretny i dobrze argumentuje swoje przemyślenia. Streszczanie tego popsuje jego wywód. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 23 sierpnia 2014 Opublikowano 23 sierpnia 2014 Jedyną rzeczą jaką facet nie odkrył drugiego znaczenia 7780s. Otóż ta liczba w zaokrągleniu to wielkość prefektury Shizuoka w Japonii (dokładna liczba to 7,779.63 km2 a w zaokrągleniu mamy 7.780km2). Dlaczego Shizuoka? Otóż sam Kojima potem wyjawił iż w Japonii fani serii mówią na grę Shizuoka (Shizu - cichy, spokojny | Oka - wzgórze). Tak czy siak facet naprawde ciekawie podszedł do tematu a Kojima z Del Toro przeszli samych siebie i nie mogę się doczekać aż wyjdzie nowy SH :-] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.