CoATI 1 051 Opublikowano 15 sierpnia 2014 Opublikowano 15 sierpnia 2014 ale zbyt proste i krotkie niestety ale intensywne i mega przyjemne Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Opublikowano 16 sierpnia 2014 50 procent contentu ma być nowe, tak słyszałem. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Opublikowano 16 sierpnia 2014 50 procent contentu ma być nowe, tak słyszałem. Oby tylko też tyle nie zniknęło ale powtórzę po raz n-ty, bardzo czekam na tego rodzynka. Idealnie byłaby premiea na święta, marzenia Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 (edytowane) Obszerny tekst o zmianach, nowych patentach i innych ciekawych rzeczach - http://uk.ign.com/articles/2014/08/17/gamescom-2014-how-tearaway-unfolded-can-be-the-definitive-version Edytowane 17 sierpnia 2014 przez Kasias Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 29 września 2014 Opublikowano 29 września 2014 Maple Field is 50% larger than it was on PS Vita, there’s a lot of extra detail and more scenery. Customization of the world that gradually builds up is something Media Molecule is pushing on PS4. The game is 1080p, 60 FPS but it’s not just the power of the console that creates the experience, but also the DualShock 4. You can throw items out of the screen and into your DualShock 4. If you shake the controller you’ll hear the noise, and the color of the lightbar will change. A lot has been done with physics, with items being thrown around and have a more dramatic effects. The developers are considering other things like playing with the volume or switching the channel, to give the sense of a game being played inside a TV. The touch pad controls the drum pads, pushing and releasing to activate them. You can also open trap doors. There are many more objects on the screen. swiping on the touch pad can send gusts of wind into the world, pushing enemies off balance. There are new side areas of content basically everywhere through the adventure. The story is close to the Vita version, but the way you interact with the environment is very different. You can shine the light of the DualShock 4 into the world to light up dark areas. Animations have been added for creatures to react to it in different ways. The camera is not required, but Media Molecule hopes gamers will use it to add pictures. The Barn level is much longer, and the final part is dark and spooky.You can light candles with the light bar of the DualShock 4. Media Molecule is playing with the idea of letting you customize the voice of the pumpkin character with the microphone, but they’re playing with the idea of a “casting” system with which you can influence the voices without a mic. The power of the PS4 has been used to make the ocean feel really powerful with wind and wave effects. The draw distance is greater, with a depth of field effect. The paper plane can be steered with the sticks, but also be controlled with the wind through swipes on the touch pad. The Harbor is twice as big as the Vita version, and there are a lot more back alleys to explore and side challenges to do. The controller can hold only one item because Media Molecule wanted to make it immediate instead of having a menu to select them. Media Molecule is experimenting with ways to transfer your content from PS Vita to PS4 in some way, but they aren’t ready to share how it’ll work. They want to add some extra bonuses to reward those that played the game on the PS Vita. The developers are experiment with some co-operative elements, letting a second player join in and for instance control the wind, but this isn’t finalized. Development on Tearaway Unfolded shouldn’t take much longer. Tearaway 2 on PS Vita: “Maybe.” A lot of effort has been made on the Paper Engine, so Media Molecule would like to use it more, but for now they’re focusing on Tearaway Unfolded. http://www.dualshockers.com/2014/09/29/watch-how-the-power-of-the-ps4-improved-tearway-unfolded-in-20-minutes-of-charming-gameplay-video/ Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 29 września 2014 Opublikowano 29 września 2014 wszystko fajnie, ale przydałby się news o wyższym poziomie trudności. wiadomo już w jakim terminie wychodzi? Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 29 września 2014 Opublikowano 29 września 2014 Wcisną pewnie między Bloodborne/The Order a reboot Ratchet & Clank. Stawiam na marzec lub kwiecień. Day One. Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 29 września 2014 Opublikowano 29 września 2014 A na jesień zostanie tylko Uncharted? No nie sądzę. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 29 września 2014 Opublikowano 29 września 2014 Uncharted 4, Until Dawn, cyfrowe Rime, nowy projekt Guerrilla Games - tak będzie. Tearaway Unfolded dostaniemy na wiosnę, zobaczycie. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 A na jesień zostanie tylko Uncharted? No nie sądzę. No i persona 5. Ale to chyba tylko Japonia. Zresztą bloodborne w lutym pewnie też tylko w KKW. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 (edytowane) A na jesień zostanie tylko Uncharted? No nie sądzę. No i persona 5. Ale to chyba tylko Japonia. Zresztą bloodborne w lutym pewnie też tylko w KKW. I czemu takie głupoty wypisujesz? Tak ciężko wbić w Google "Bloodborne" i zobaczyć, że wychodzi 6.02 we wszystkich regionach. Hę? Niby dyskutują tu ludzie, którzy interesują się tematem, a co rusz komentarze rodem z PS3Site. A Tearaway Unfolded to Day One i niszczyciel światów. Gra konsolowa w swojej najczystszej formie, z nieziemskim sterowaniem. Uncharted 4, Until Dawn, cyfrowe Rime, nowy projekt Guerrilla Games - tak będzie. Tearaway Unfolded dostaniemy na wiosnę, zobaczycie. Dla przypomnienia. Edytowane 1 października 2014 przez Kasias Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 jezu... przepraszam. :< Cytuj
Zdunek 1 121 Opublikowano 2 października 2014 Opublikowano 2 października 2014 A żeby to było ostatni raz! Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 października 2014 Opublikowano 2 października 2014 A na jesień zostanie tylko Uncharted? No nie sądzę.No i persona 5. Ale to chyba tylko Japonia. Zresztą bloodborne w lutym pewnie też tylko w KKW. I czemu takie głupoty wypisujesz? Tak ciężko wbić w Google "Bloodborne" i zobaczyć, że wychodzi 6.02 we wszystkich regionach. Hę? Niby dyskutują tu ludzie, którzy interesują się tematem, a co rusz komentarze rodem z PS3Site. A Tearaway Unfolded to Day One i niszczyciel światów. Gra konsolowa w swojej najczystszej formie, z nieziemskim sterowaniem. Uncharted 4, Until Dawn, cyfrowe Rime, nowy projekt Guerrilla Games - tak będzie. Tearaway Unfolded dostaniemy na wiosnę, zobaczycie. Dla przypomnienia. Kasias a tutaj ci nie przeszkadza dziecinna otoczka jak w grach nintendo? Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 6 stycznia 2015 Opublikowano 6 stycznia 2015 Media Molecule is experimenting with ways to transfer your content from PS Vita to PS4 in some way, but they aren’t ready to share how it’ll work. They want to add some extra bonuses to reward those that played the game on the PS Vita. Było by milo, zwłaszcza, ze port z PSV mam juz ograny na 100%. Powoli zacieram raczki... P.S przydało by sie nowe info i data premiery Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 stycznia 2015 Opublikowano 6 stycznia 2015 Oj tak. Po platynie w podstawce szykuje sie platyna w Unfolded Cytuj
Malibu 940 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 Ładna okładka Pewnie kupię tym bardziej, że cena na start to 40$ Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 12 czerwca 2015 Opublikowano 12 czerwca 2015 ta gra powinna 50zl kosztowac jesli jakos drastycznie jej zawartosci w stosunku do wersji z vity nie zmienia Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 (edytowane) A czemu? Na Vicie kosztowała pełną kwotę i nie słyszałem z tego powodu narzekań. Trzeba było nie ogrywać na Vicie to byś teraz nie marudził Sprzedałem Vitkę przed premierą więc ja np czekam mocno na Tearaway i biorę na day one. Edytowane 14 czerwca 2015 przez balon Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 Przecież ta gra nie ma sensu na platformie innej niż psv, główną oś zabawy stanowiło wykorzystanie każdej funkcji vity a na ps4 co?Touchpad? 1 Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 14 czerwca 2015 Opublikowano 14 czerwca 2015 Przecież ta gra nie ma sensu na platformie innej niż psv, główną oś zabawy stanowiło wykorzystanie każdej funkcji vity a na ps4 co?Touchpad? dokladnie, poza tym na vicie tez nie kosztowala pelnej puli bo kosztowala 99zl, a duze tytuly schodzil po 129-149zl Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.