Skocz do zawartości

Yakuza: Zero


Gość Kasias

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

30 h na liczniku z czego dobre 10 spędzone przy real estate i subquestach xD

Kusi mnie progress,bo historia ciekawa,zarówno u Majimy jak i u Kiryu,ale (pipi)a,mam 8 bilionów,z czego większość  po oklepywaniu Mr.Shakedown z perkami ze świątyni :D Póki co dalej bawię się tymi minigierkami i substories :)

Opublikowano

wstyd no ale zapytam

 

misja fabularna w ktorej uciekam dojimasom i co chwile otacza mnie grupa ktore musze obic zanim zleca sie posilki i potem kolejni i kolejni

 

troche mnie zasypuja szczegolnie jak nie zdaze obic w 30sek trojki i pojawiaja sie posilki

robie uniki i dashe ale jak sie robi zbyt gesto to juz nie ma szans na uniki

 

korzystam z stylu szybkiego jakos najbardziej mi odpowiada

 

jakies rady?

Opublikowano

Jak idziecie na misje to upewnijcie sie ze zawsze macie co najmniej z 5 potionow, z reguly gra nie jest trudna, ale moze sie pojawic sciana i wypada miec wtedy przy sobie troche zapasowego zycia. :d

Opublikowano

Panowie jak wykonac Majima atak Thug Cunning: Harsh Lesson. Probowalem kilka razy i Majima zawsze poddusza przeciwnika. Nie wiem co robie zle.

 

Nie kumam,potrzebujesz tego by trening zaliczyć?Jeśli tak to tu jest guide(choć nazwy się różnią,bo tłumaczone z JP) :

http://www.khhsubs.com/rggzero/majimatraining.html

Nie jestem w stanie teraz pomóc inaczej,bo gram akurat Kiryu i maxuję jego skille,nie mam podglądu na Goro.

Opublikowano

Swoją drogą to wymaxowany brawler u Kiryu plus alko i broń to połączenie zabójcze. Mr.Shakedown pada na parę klapsów i za dużo zrobić nie może bo stunlocka ma non stop :)

Opublikowano

Czy ja wiem, najłatwiej napełnić kabzę na Mr. Shakedownach w moim przypadku w Kamarucho noszą po ok. 1-2 bilionów yenów a w Sotenbori w chapterach Majimy ponad 8 bilionów. Nie wiem od czego to zależy.

Opublikowano

Czy ja wiem, najłatwiej napełnić kabzę na Mr. Shakedownach w moim przypadku w Kamarucho noszą po ok. 1-2 bilionów yenów a w Sotenbori w chapterach Majimy ponad 8 bilionów. Nie wiem od czego to zależy.

Może czegoś nie wiem,ale u mnie Goro póki co odstaje od Kiryu jeśli chodzi o szybkość wykańczania Mr.Shakedown'a.U Kiryu naciskam tylko trójkąt z bronią w ręku i jego HP topnieje po heat action aż miło.U goro nie wiem czy jest podobny "trik".Chodzi mi o samą szybkość ubijania tego dryblasa.

Opublikowano

Skończyłem  :obama: 17 chapter co tam się dzieje to głowa mała.

W dobie półproduktów gdzie brakuje albo dobrej historii albo ciekawego gameplayu który jest czymś więcej niż odhaczaniem kolejnych zadań na które często nie mamy ochoty i robimy je tylko dlatego że gra nic poza nimi nie oferuje Yakuza 0 to gra KOMPLETNA. Tutaj nie musisz robić tony misji pobocznych żeby pchnąć fabułę do przodu. Sęk w tym że wszystkie aktywności poboczne sprawiają masę frajdy i chcesz się nimi bawić bo są tak dobre a minigierki to często pełnoprawne produkcje przy których można spędzić masę godzin.

 

Najlepsze story, najlepszy system walki, substories, klimat, grafika (glorious 1080p/60fps), minigierki = najlepsza Yakuza.

 

Jeszcze tylko Kiwami, Person 5 i możemy zamykać ten rok z trzema goty gierkami.

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...