Skocz do zawartości

Resident Evil: Revelations 2


Gość Kasias

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

PS4, PS3, XO, X360 i PC.

 

"Na konferencji Sony zorganizowanej przed zbliżającymi się targami Tokyo Game Show, Capcom poinformował, że Resident Evil: Revelations 2 ukaże się na początku 2015 roku. Wcielimy się w nowych bohaterów - informuje Siliconera. Potwierdzono, że Jill Valentine i Chris Redfield nie wystąpią w Revelations 2. Capcom zaznaczył także, że mamy mieć do czynienia z „zupełnie nowym miejscem akcji”.

Podkreślono również, że w roli przeciwników powrócą charakterystyczne dla cyklu Resident Evil zombie. Zastąpią morskie potwory z pierwszej odsłony Revelations (...)"
  - za Eurogamer.pl

 

Edytowane przez Kasias
Opublikowano (edytowane)

info o zombiakach i wyspa budzą iskierkę nadziei, że gra może przynajmniej dorównać takiemu biohazard: code veronica.

 

the-x-files-i-want-to-believe-print.jpg

Edytowane przez tk___tk
  • Plusik 1
Opublikowano

claire.jpg

 

  • Claire Redfield will return as the playable lead and it is said that “In the time since we last saw her(Claire), she’s grown to be a seasoned veteran.”
  • Claire will be joined throughout the campaign with Moira Burton, daughter of the legendary Barry Burton.
  • The campaign will be playable in co-op or singleplayer.
  • When playing as Claire, her style will be more combat focused. Whereas Moira will be supplying Claire with health herbs, provided the flashlight and general support.
  • Claire will be the only player death that will result in a Game Over, one of Moira’s key roles will be to help keep Claire alive (though Claire can obviously heal herself).
  • The story will take place on an abandoned island detention facility.
  • The campaign will begin with Claire and Moira awakening after being abducted.
  • The events will take place between the events of Resident Evil 5 and Resident Evil 6.
  • Gameplay will be much more Survival Horror orientated (much like the first Resident Evil: Revelations), bringing the series back to its roots with less over the top action, unlike Resident Evil 5and 6.
  • Fan feedback has played a part in the development of Resident Evil: Revelations 2. Producer Okabe said that “The project has been finding the line between listening to fan feedback and also doing something different to confound expectations.”
  • Okabe also said that “I want this to be both a game that doesn’t lose what made its predecessor great, while also bringing something new and exciting to the Resident Evil series.” He also added that “Achieving that lofty goal by bringing together past and future will make this an itchy-tasty prospect indeed.”
  • Resident Evil: Revelations 2 will feature a new “Afflicted” enemy type, which “may look like zombies, but are in fact something quite different.”
  • The Afflicted enemy will be both fast and able to deal heavy damage to the player. It is also said that they will force the player to decide whether to take them head-on, sneak up using stealth and applying a take-down or the player can run for the hills and “preserve ammo”.
  • Resident Evil: Revelations 2 will run at 1080p and 60fps (for the PC and new gen versions at least).

http://www.relyonhorror.com/latest-news/resident-evil-news/rumor-leaked-image-confirms-claire-and-barrys-daughter-for-resident-evil-revelations-2/

 

<ok>

Opublikowano (edytowane)

<_<

 

Dobra, dam po polsku:

 

Claire od naszego ostatniego spotkania w grze (Code Veronica X) stała się zaprawioną w bojach z truposzami weteranką, co będzie miało przełożenie na styl jej gry. A ten ma być bardzo ofensywny z zachowaniem oczywiście umiaru. Moira za to będzie skupiała się na wspieraniu nas, leczeniu i rozwiązywaniu z nami zagadek. (..)

Jak zdradził producent gry - Michiteru Okabe - Revelations 2 jest odpowiedzią na głosy fanów, chęcią powrotu do korzeni jednocześnie wprowadzając coś nowego by nie było czuć stagnacji. Dlatego zostanie dodany nowy gatunek przeciwnika, nazwany roboczo jako "naznaczony chorobą". Będą to niesamowicie szybkie i wytrzymałe jednostki, których ataki będą dla nas śmiercionośne. Będziemy mogli albo stanąć z nimi w szranki, zakraść się za nimi i wykończyć podstępem lub po prostu uciec.

http://www.pssite.com/news-36121-mamy_pierwsze__konkretne_informacje_na_temat_resident_evil__revelations_2_.html

Dwójka bohaterów, z których jedno to nastoletnia dziewczyna o słabszych możliwościach, szybcy i niebezpieczni przeciwnicy, motywy skradania i opcjonalnych ucieczek, większe nastawienie na survival i zaszczucie niż action. Hmm, coś mi to przypomina...

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Spokojnie, angielski znam lepiej niż zapewne większość tutejszych użytkowników, a chodziło mi konkretnie o ten fragment:

 

Claire will be joined throughout the campaign with Moira Burton, daughter of the legendary Barry Burton.

Claire will be the only player death that will result in a Game Over, one of Moira’s key roles will be to help keep Claire alive (though Claire can obviously heal herself).

 

W sumie cięzko cokolwiek na tą chwilę powiedzieć, może pokażą coś na TGS i będzie jakiś punkt odniesienia.

Opublikowano (edytowane)

No ok, tzn. ja też wiem że pewnie będzie jak zwykle (czyli chvjowo), tym niemniej Te fragmenty robią na razie dobrze:

  • When playing as Claire, her style will be more combat focused. Whereas Moira will be supplying Claire with health herbs, provided the flashlight and general support.
  • Gameplay will be much more Survival Horror orientated (much like the first Resident Evil: Revelations), bringing the series back to its roots with less over the top action, unlike Resident Evil 5 and 6.
  • The Afflicted enemy will be both fast and able to deal heavy damage to the player. It is also said that they will force the player to decide whether to take them head-on, sneak up using stealth and applying a take-down or the player can run for the hills and “preserve ammo”.

Dodam że jakiś czas temu Capcom chwalił ostatnie IP Naughty Dog, więc wygląda to na zgrabną zrzynkę. Oby tym razem z bardziej wyważonym "action". 

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Fajny byłby motyw z kamerą skaczącą za ramię, plus wolne poruszanie się podczas celowania (nie strzelania) jak w demie RE4, w nawiedzonej rezydencji.

Opublikowano

Po co? Lepiej niech dodadzą tryby w stylu Hunk czy Tofu z RE2. Claire jest chyba jedyną gwiazdą w serii, z której Capcom nie zrobił egzekutora B.O.W. jak z Chrisa, Ady czy Leona. Niech wracają właśnie takie świetne tryby, które za czasów świetności pochłaniały bez reszty. Kto ogrywał nawet Hunka ten wie co kaman. 

 

A pamiętacie fajny schemat Merców z RE3? Ratowanie cywili, ucieczka na czas, zbieranie amunicji i kombinowanie z rozwalaniem zombie aby uzyskać dodatkowe sekundy. Piękne czasy. Niech wracają.

Opublikowano (edytowane)
A pamiętacie fajny schemat Merców z RE3? Ratowanie cywili, ucieczka na czas, zbieranie amunicji i kombinowanie z rozwalaniem zombie aby uzyskać dodatkowe sekundy. Piękne czasy. Niech wracają.

 

goty tryb. każdym inaczej się grało. screeny bardzo spoko.

Edytowane przez tk___tk
Opublikowano

 

 

Po co?... .

Bo mam masę znajomych, którzy kupią tą grę tylko dla merców. A fabułę będzie się robić tylko po to, żeby odblokować mapki. heh

Opublikowano

 

Po co?... .

Bo mam masę znajomych, którzy kupią tą grę tylko dla merców. A fabułę będzie się robić tylko po to, żeby odblokować mapki. heh

 

 

Właśnie przez takich jak Ty i Twoi znajomi w Capcomie zaczęli eksperymentować i tak narodziło się kontrowersyjne RE6.

Opublikowano

Jakie eksperymentować? Merce narodziły się w takim stylu od re4, poprzednio extreme battle oraz merce z re3. Przyjeły się świetnie jako dodatkowy tryb (powstała również oddzielna gra na 3ds'a) i są popularne. Skoro to dodatek np w re6 to w czym problem? Nie wiem w czym zaczeli eksperymentować w re6 to tryb był wcześniej znany a sama fabuła w re6 jest jedną z najdłuższych w serii :) więc czepianie się akurat ostatniej części jest nie trafione.

Opublikowano

Używka w pudełku w sezonie ogórkowym 2015 będzie chyba najlepszą inwestycją.

 

no chyba cię suty pieką 

a później capcom robi wyliczenie które residenty jak się sprzedają i w (pipi)e ma model "powrotu do korzeni". Jeszcze nie wiem jak z cenami i ich zawartością, ale w najgorszym wypadku wezmę w 2015 na premierę w retailu.

Opublikowano (edytowane)

Czyli napisałeś to samo, co ja w swoim poście, który zresztą zacytowałeś.

 

Ta seria to żywy trup - ale zaraz - o tym w końcu te gry są. Albo raczej były...

Edytowane przez Kasias

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...