Gość ragus Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 (edytowane) Jest już temat w dziale o WiiU, ale te gry są na tyle różne, że wersja na 3DS'a powinna mieć własny temat. Premiera już za 3 tygodnie. Nie ukrywam, że do stworzenia tematu skłonił mnie dzisiejszy temat na neogafie, który w bardzo dobry sposób opisuje, czym jest Smash na 3DS'a. Tak się podjarałem, że postanowiłem podzielić się tym dobrem z wami wszystkimi i z duchem twoim. Będę kradł trochę z neogafa, bo preferuję styl życia yolo. Developer: Sora Ltd. + Nintendo + Namco Bandai Kto trzyma to wszystko w ryzach: Masashiro Sakurai. Zdolna bestia, twórca Kirbiego, Smasha i najlepszej gry na 3DS'a, czyli Kid Icarusa W ile osób można grać: Do 4 graczy, zarówno przez internet jak i lokalnie Data premiery: 02.10.2014 Ile fpsów: 60 kurtyzano Wojownicy (oprócz niżej wymienionych, w grze jest też 16 bohaterów do odblokowania): Plansze, na których będziemy walczyć (oprócz niżej wymienionych, w grze jest jeszcze 12 plansz do odblokowania): (ucięte na dole to odpowiednio Pictochat, Green Hill Zone i Dr. Willy's Castle) 1. Tryby gry: Smash jest oczywiście głównie grą multiplayerową, ale że Sakurai to kozak jakich mało, to zadbał również o samotników, albo o osoby, którym padło WiFi w domu. Dlatego też, we wszystkie tryby możemy grać ze znajomymi, jak i z CPU. Wygląda to tak: a) Smash Run Każdy gracz ma 5 minut na zwiedzenie losowo generowanej mapy, na której znajdują się różne ulepszenia. Dostajemy je dzięki eksploracji, pokonywaniu określonych wrogów, czy też wykonywaniu określonych misji. Po 5 minutach, wszyscy gracze teleportowani są na tę samą mapę, na której toczą pojedynek, zachowując ulepszenia, które zdobyli w ciągu tych 5 minut. b)Classic Mode Seria 5 walk z losowo dobranymi przeciwnikami, która kończy się bossem. Dobrym bajerem jest system poziomów trudności, który to Sakurai wziął prosto z Kid Icarusa. W skrócie brzmi to tak: mamy suwak, który przesuwamy od 0.0 aż do 10.0. Im większa wartość, tym gra staje się trudniejsza oraz walczymy z silniejszymi bossami, ale i odblokowujemy lepsze dodatki (a znając poprzednie jego gry, będzie co zbierać). c)All-Star Mode Znany z innych bijatyk Survival. Wiadomo, gra bombarduje nas kolejnymi przeciwnikami, a my staramy się jak najdłużej przeżyć. d)Multi man Smash Wariacja All-Star Mode, tylko tym razem walczymi z Mii Ludkami i mamy jasno określony cel (pokonanie 100 przeciwników, pokonanie jak największej ilości przeciwników w 3 minuty itd.) e)Home Run Contest Prez określony czas musimy tłuc w worek treningowy, a po upływie czasu, uderzamy po raz ostatni aby posłać go jak najdalej. Im więcej uderzeń, tym worek dalej poleci. f)Target Blast Nowy tryb. Podobno coś na modłe Angry Birds xD 2. Multiplayer a)lokalny Jak mamy kolegów z 3DSami (ja nie mam hehe) to siadamy na kanapie, ustawiamy walki jak chcemy (handicapy, limity czasowe, jakie mapy, jaki tryb) i nakur,wiamy. b)przez internet z losowymi osobami Walczymy w jednym z dwóch trybów: -For Fun (4 graczy, losowa plansza, na planszy są przedmioty urozmaicające walkę, zapisywane są tylko wygrane) -For Glory (walka 1 na 1, losowa plansza, która od innych różni się tylko teksturami, bez przedmiotów, zapisywane są wygrane i przegrane) Ciekawa sprawa. Podział na niezobowiązująca, głupawą zabawę pełną chaosu i skillowe walki jak na turniejach). Z tymi planszami w Glory Mode chodzi o to, że wszystkie będą miały taką samą, prostą konstrukcję bez udziwnień, a będą różniły się motywem przewodnim. Czyli będziemy mieli prostą planszę w stylu Zeldy, czy prostą planszę w stylu Animal Crossing. Na turniejach, na których grano w wersje na GC, gracze zawsze wybierafi jedną mapę Final Destination. Wybierali ją do porzygu. Dlatego też Sakurai wymyślił, że urozmaici te smtutne jak piz,da życie turniejowców i zrobi Final Destitnation w kilkudziesięciu wariacjach. c)przez internet ze znajomymi Patrz punkt a. d)Spectate Można też oglądać walki innych graczy, a także stawiać monety będące walutą w grze. Bukmacherka na Nintendo xD. Jeszcze co do online - gracze wychodzący z gry będą karani. Co tam jeszcze, a no tak: a)będzie można modyfikować umiejętności bohaterów. Na każdy z 4 skill, przypadają po 3 warianty określonego skilla. b)Mii Fighters - jeżeli chcesz walczyć stworzonym przez siebie mii, śmiało. c)Vault, o, to jest ciekawe. W skarbcu będziemy mogli oglądać replaye, słuchać muzyki z gry (a będzie czego słuchać, dużo klasyków Nintendo w nowych aranżacjach), a także przeglądać zdobyte przez nas statuetki, oraz kupować nowe za monety, które zarobimy podczas grania (statuetki odblokowujemy również podczas grania, no ale jak zarobi się fortunę na bukmacherce w trybie Spectate, to można zaszaleć). Vault powinno zaspokoić każdego z manią zbieractwa w grach. d)Challenges - odpowiednik gamerscore'a/trofeów z konsol, na które na razie nie ma gier. Zagraj w tryb X po raz pierwszy, pokonaj Y za pomocą Z, graj przez 10 godzin i tak dalej i tak dalej. Po co to? No jak to po co, żeby zbierać zbierać zbierać. Twórca gry ma w zwyczaju pakować do swoich gier mnóstwo rzeczy, zwłaszcza pierdół do odblokowania. Cudownie. Media: Gameplay z japońskiej wersji demonstracyjnej: Zwiastuny: Wyje,bany main theme: Direct poświęcony w całości Smashowi (polecam serdecznie, świetnie się to ogląda) Oficjalna strona (multum obrazków i dodatkowych informacji): http://www.smashbros.com/us/3ds/index.html Preorder zamówiony, już się nie mogę doczekać, mam nadzieję, że nie czekam sam. Wiem, że gra u nas jest delikatnie mówiąc niszowa, no ale od czegoś trzeba zacząć. Cały świat czeka z ręką w majtkach, więc czemu nie my. Zapowiada się przednia zabawa zarówno w singlu jak i multi. A czytając posty ludzi na całym świecie i patrząc na sprzedaż poprzeników, będzie z kim grać, oj będzie. Edytowane 11 września 2014 przez ragus Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 Jest/bedzie demo? Bo nadal nie moge sie przekonac do bijatyko z dwoma atakami na krzyz a poprzednie czesci jakos ominalem. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 (edytowane) Jutro Smash będzie streamowany przez 8 godzin podczas Nintendo Treehouse i bardzo możliwe, że ogłoszą demo, bo w Japonii już jest. Ja bym na te 2 guziki na krzyż patrzył trochę inaczej. Smash to nie Tekken, tutaj celem nie jest wyprowadzanie uber kombosów w celu zredukowania paska życia do zera. Tutaj masz zepchnąć przeciwnika z areny, co jest łatwiejsze dzięki wyprowadzeniu większej ilości ciosów, bo im bardziej ktoś dostanie, tym jest dalej wyrzucany z mapy i co raz ciężej mu wrócić przez to na arenę. Dodaj do tego wielopoziomowe plansze, dynamicznie zmieniające się plansze, 3 innych graczy na arenie, itemy zmieniające przebieg walki, ciągłe przemieszczanie się w 8 kierunkach połączone z doible jumpem i wychodzi z tego całkiem złożona gra. Obejrzałem cały turniej, który był zorganizowany podczas e3 i dobre mecze oglądało się nie gorzej niż analogiczne w SFa czy MvC. Gdyby w to grało się jak w Tekkena, to owszem 2 guziki = lipa. Ale to jest zupełnie inna gra o innych zasadach. No i gra się w nią na Evo, gdzie jakoś na te 2 guziki nie narzekają. Edytowane 11 września 2014 przez ragus Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 No spoko, dlatego chce demko, nawet prosta mechanika potrafi dac sporo frajdy. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 GOTY gra, preorder zamówiony, czekam <3 Mogłeś chociaż podrzucić PEŁNĄ listę grywalnych postaci, wyciekła jakiś czas temu Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 Wyciekła już po moim poście. Potem zaedytuję. Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 \m/ ale kurde mogli by dać więcej z f-zero... zoda chociażby czy coś. które z tych postaci są ekskluzywne dla 3ds'a? Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 Z tego co wiem, to nie ma ekskluzywnych postaci, tylko areny są inne. Cytuj
Bjały 2 964 Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 Karny ku.tas dla nintendo za brak obsługi CCP podczas gdy w new3ds bez problemu będzie można korzystać z dodatkowego dzyndzla. Ciekawe co z dodatkowymi triggerami, czy będzie działać w SSB. info o kompatybilności C-stick'a: http://www.nintendo.co.jp/3ds/hardware/accessories/list_slidepad/index.html Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 \m/ ale kurde mogli by dać więcej z f-zero... zoda chociażby czy coś. które z tych postaci są ekskluzywne dla 3ds'a? Na otarcie łez, plansza z f-zero Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 (edytowane) Kolejny wojownicy: Pies z Duck Hunt Mr Game&Watch: Wario Dr. Mario Ganondorf: A tutaj gościu streamuje pełną wersję. 20 tysięcy oglądających: http://www.twitch.tv/gema_yue Edytowane 11 września 2014 przez ragus Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 11 września 2014 Opublikowano 11 września 2014 (edytowane) największy troll w historii gierek wideo. Edytowane 11 września 2014 przez tk___tk Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Mario vs Zelda w 60 fpsach. Jak to się rusza *_*. http://www.hitbox.tv/video/255419 Cytuj
Di 849 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 (edytowane) Odblokowywanie postaci przez rozegranie określonej liczby walk będzie jeszcze łatwiejsze niż w Brawlu. Dla przypomnienia: SSBM – 1000 SSBB – 450 Tymczasem w nowej odsłonie wystarczy 120 walk. Co prawda nie napisano o rodzaju walk (online/offline), ale i tak jest dobrze. Mi to bardzo odpowiada, biorąc pod uwagę to, że w ostatnich latach większość bijatyk oddaje nam do dyspozycji wszystkie postacie na starcie (jednym z wyjątków jest seria SC). Poniżej lista postaci do odblokowania: 10 matches - Ness 20 matches - Falco30 matches - Wario40 matches - Lucina50 matches - Dark Pit60 matches - Dr. Mario70 matches - R.O.B.80 matches - Ganondorf90 matches - Mr. Game & Watch100 matches - Bowser Jr.110 matches - Duck Hunt Dog120 matches - Jigglypuff W tej chwili nowy Smash to jedyna bijatyka, która mnie interesuje, więc trzymam kciuki za ten tytuł – niech będzie dobry i niech gra w nią dużo osób . Edytowane 12 września 2014 przez Di Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 o której ten treehouse i gdzie? oficjalne yt nintento america? Cytuj
agst 138 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Niby wygląda fajnie, ale bez dema, to raczej nie zaryzykuje. Tym bardziej, że w jedyną podobną do tego bijatykę w jaką grałem, to demo PS all stars i mi się nie podobała. Tak wiem, że SSB pewnie jest lepsze, ale o ile? Cytuj
Bjały 2 964 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 (edytowane) Fanowski trailer: i footage z japońskiego dema: Edytowane 12 września 2014 przez Bjały Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 (edytowane) Za tydzień demo, ale Nintendo wysłało na maila losowym osobom, posiadającym konto Club Nintendo, 4 kody na demo już teraz. <odświeża pocztę> Edytowane 12 września 2014 przez ragus Cytuj
Di 849 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 (edytowane) Losowym? Ja znalazłem taką informację: If you're a Club Nintendo Platinum member, however, the company has a very special treat for you. Codes for the demo will be sent out to select Platinum members later today via email. Edytowane 12 września 2014 przez Di Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Platinum members są chyba tylko w USA. U nas takiego podziału nie ma. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 u mnie też jak ktoś dostanie, czy mogę poprosić o jeden? :potter: Cytuj
Di 849 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 To niedobrze, bo jutro na rano do pracy... Cytuj
MichAelis 5 625 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Proszę moi przyjaciele. Ja dostalem kody: A05VT2JF32M1AG66A05VRMMA0NC5D45YA05VYTS02FUB1WG3A05VQ9P52TM96FUQ 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.