messer88 6 485 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Pierwsze własne kojo to po prologu. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Zapisz i wyjdź działa chyba tylko wtedy, gdy masz sznapsa do wypicia. Swoją drogą, to mam problem. Po pokonaniu typa w walce (nawet bandyty/kumana), on robi przysiad. I teoretycznie powinienem mieć opcję, żeby go dobić/darować życie. I nichuchu mi nie wychodzi. Po chwili typ wstaje i zaczyna (pipi)ć xd raz nadusiłem A na padzie i wlączyła się rozmowa xd nawet był tam wybór - życie jak zapłaci Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Jak szybko nie podejdziesz właśnie do typka co się poddaje to zacznie uciekać, a ciężko to zrobić jak się bijesz z jego kolegami jeszcze. A jeśli mówisz o 1v1 to nie mam pojęcia ale zawsze możesz go walnąć w łeb bez zaczynania dialogu xD Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Raz widzialem niby pod ktoryms trigerem cos typu wykonczy czy cos. A pozniej juz niet. Za to jak typo przykleknal i mu wyplacilem z miecza to wstal i zaczal spieprzac i nie mialem szans go dogonic xd ale gierka miodzio, poki co bez powaznych bugow. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 27 minut temu, alienator napisał: Zapisz i wyjdź działa chyba tylko wtedy, gdy masz sznapsa do wypicia. No to tak chyba było od zawsze, a teraz miała być opcja z save kiedy chcemy przy wyjściu, bez używania sznapsa. No nic może jeszcze nie ma tego pacza na konsolach. Z drugiej strony jak w łóżku można robić save to nie ma przecie problemu. Czy w koju też są jakieś ograniczenia co do zapisu? Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 (edytowane) To jest inna opcja jak typ już leży to możesz go dobić ciosem miłosierdzia. Też nie zawsze bo czasami jak wypłacisz komuś kombo albo masterparry to nie ma co zbierać. @balon są łóżka które nie zapisują xd ale każde które będziesz miał na własność, wynajęte w karczmach czy przy obozowiskach sejwują. Edytowane 15 marca 2018 przez messer88 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 Każde "twoje" łózko czyli np u młynarza czy wynajęte. Oraz łóżka w obozach czy u węglarzy tzw wolne łóżka. Nie zapisze ci jak będziesz kimał w karczmie bez opłacenia nocy czy u kogoś w domu Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 15 marca 2018 Opublikowano 15 marca 2018 7 godzin temu, balon napisał: No to tak chyba było od zawsze, a teraz miała być opcja z save kiedy chcemy przy wyjściu, bez używania sznapsa. No nic może jeszcze nie ma tego pacza na konsolach. Z drugiej strony jak w łóżku można robić save to nie ma przecie problemu. Czy w koju też są jakieś ograniczenia co do zapisu? Save&exit będzie w patchu 1.3 na PC już jest na konsoli jest w trakcie certyfikacji . 1 Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 Serio jeszcze nie wydali łatki 1.3 na ps4? Coś długa ta certyfikacja. Cytuj
gandi77 23 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 Patch jest już do pobrania,15 giga Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 No właśnie mi się zassał. Bardzo cenię swój czas i niezależność więc mega jestem happy z opcji save and exit. No i technikalni ponoć dość mocno podciąga. Ciekawe. Cytuj
Amer 1 376 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 Dajecie znać jak z różnicami jeśli chodzi o stronę techniczną gry. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 16 marca 2018 Opublikowano 16 marca 2018 Sam jestem ciekaw jak to na ps4 chodzi na pc wydawało mi się że cacy, ładna grafa popup nie walił po oczach 40fps .... do czasu ... Momentami gierka miała spadki do 15/20 klatek (na pc jest opcja żeby wyświetlało fps) Na bidaps4 pewnie jest dramat, na yt patrząc to popup i podmianka tekstur jak w AC Unity Czekam na patch 1.4 ktory ma być niebawem i ma poprawic wydajnośc na PC . Gra bardzo mi się podoba poczekam Cytuj
gandi77 23 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Ztego co na razie zauważyłem,to poprawiono doczytywanie tekstur budynków w oddali,padający deszcz wygląda już normalnie,chyba minimalnie zwiększył się draw distance.Graficznie trochę wyładniało(ps4pro).Działają niektóre zbugowane questy,w menu pojawiła się opcja save&exit,ekran otwierania zamków wygląda inaczej(nie wiem czy działa łatwiej,za daleko jestem w grze) Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) No na Ps4Pro jest płynnie w sensie że solid 30 k/s. Ogólnie ta gra ma sobie jakąś taką magię grową. Mimo tej delikatnej drętwości przyciąga do konsoli i człowiek myśli o niej żeby sobie znowu pograć (czyli u mnie najlepsza możliwa rekomendacja dla gierki - mam tak może średnio z 1-3 tytułami w rok), takie uczucie jak za gnoja, wiecie zapewne ocb. Ma na to wpływ nieprzewidywalność tej gierki, questów, znaczna dowolność w ich wykonywaniu oraz w ogóle przechodzeniu gry . Naprawdę perełka mimo kilku wad. Edytowane 17 marca 2018 przez balon 3 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Na zwykłej 4 najbardziej się rzucało w oczy doczytywanie tekstur. Czasami jak galopowałem przez świat to się zastanawiałem czy mi tutaj nagle mostek zlikwidowali a nie to tylko trzeba poczekać i się pojawia xD 2 Cytuj
Boomcio 4 071 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Albo wieśniakowi na drodze nie wyrośnie w dłoni miecz. Zbroja. Kompan. Też z czasem uzbrojony. 1 Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 17 marca 2018 Opublikowano 17 marca 2018 Łeeee to widzę, że nie ma co narzekać na obecny stan po paczach na Pro. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 19 marca 2018 Opublikowano 19 marca 2018 Dopiero wczoraj zacząłem grać, a bardziej zobaczyć coś na szybko i wyłączyłem z braku czasu. Ale mam pytanie, czy gra nie ma czasem laga w sterowaniu? Dzisiaj sprawdzę, ale od razu miałem wrażenie, że jest coś nie tak. Gram na pro. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 19 marca 2018 Opublikowano 19 marca 2018 Nie miałem takiego wrażenia. Fakt gra jest ciut toporna ale akurat tutaj nie miałem żadnego dyskomfortu. Ja mam pytanie odnośnie walki bo nie mogę wrócić do samouczka. R1 to lekki pancz, R2 mocny to wiem. Natomiast L1 to blok, a L2 to kopiniak? Bo tak mi się coś przypomina ale oststnio miałem solo z jakimś wiechem i jak pancze szły tak akcje z L1/L2 pkrakycznie żadne. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 marca 2018 Opublikowano 19 marca 2018 @balon w każdej chwili możesz pogadać z Bernardem przed wschodnią bramą ratajów że chciałbyś poćwiczyć walkę wybranym rodzajem broni lub techniki defensywne, polecam plus w trakcie tych szkoleń tak samo lecą punkty umiejętności jak przy normalnej walce z przeciwnikami. 1 Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 20 marca 2018 Opublikowano 20 marca 2018 Ponoć w najnowszym patchu na konsole doszła opcja save&exit. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 20 marca 2018 Opublikowano 20 marca 2018 Yyy nawet na tej stronie masz 4-5 postów z tą informacją. 1 Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 (edytowane) Boszeeee jaka ta gra jest wyborna. Ten realizm, te ciekawe, życiowe questy! Szkoda że mam tak mało czasu na granie bo bym siedział do opru. Co ja bym dał aby wyszła taka gierka ale dziejąca się na ziemiach polskich. Przecie nie licząc kozak gameplayu to ta gierka jest kopalnią wiedzy o czeskim średniowieczu. Ja już więcej wiem o XV wiecznych Czechach niż Polsce xD Dobra jeszcze dwa pytania: 1) jakieś tipy na chłopski rozum co do wkradania się? 2) jak robicie uniki tak jak uczyli czy jest jakiś inny patent? Może z czasem jak podpakujemy postać lepiej wchodzą? Edytowane 24 marca 2018 przez balon Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 38 minut temu, balon napisał: Ten realizmu te coekawe (...) 1) jakieś tipy na chłopski rozum co do wkładania się Weź wyłącz T9 czy tam inną autokorektę, bo za chooya nie wiem, o co Ci chodzi Poprzez "wkładanie się" masz na myśli "rukanie"? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.