_Red_ 12 117 Opublikowano 17 lutego Opublikowano 17 lutego Lockpickingu nie ułatwiają juz nieco driftujace gałki od dualsense, kiedy wszystko drży jak poyebane xd Ale później przy wysokim skillu postaci w dalszej części gry oraz z trybem ułatwionym (L1 + jedynie prawa gałka) nie złamałem zadnego wytrychu. Za jakis czas w przerwie od KCD2 będę musial jeszcze łyknąć DLC z Johanka w jedynce, bo to chyba jedyny dodatek, który mi został. Cytuj
siudym 45 Opublikowano wtorek o 11:10 Opublikowano wtorek o 11:10 (edytowane) Przechodzę obecnie ponownie bo już trzeci raz KCD1 - tym razem na Hardcore. Moja opinia o tym trybie jest taka, że jest on źle zrobiony. Czuje się sztuczne utrudnienie sprawy w sytuacjach gdzie trudność wzrasta zwyczajnie jako UPIERDLIWOŚĆ a nie TRUDNOŚĆ Ogólnie idzie mi identycznie jak na Normal'u i totalnie nie czuję zmian np. w walce. Jedyne co jest jednocześnie super zmianą jak i w/w upierdliwością to brak znacznika na mapie. Gra się bez niego rewelacyjnie, gdy musimy znać mapę na pamięć ale znowu jak tylko gdzieś wejdziemy do lasu to jest dramat... Brakuje znacznika kierunków świata na radarze i to powinno być zrobione tak, że skoro ich nie ma, to można sugerować się znakami w przyrodzie np. mech na drzewach czy coś. Miałem nie zaczynać ponownie, bo liczę na jakiegoś remasterka lub wersje na nowe konsole, ale chyba nie będzie z tego co gadają. Mam nadzieję w KCD2 Hardcore będzie bardziej sensowny. Nagrałem filmik z hardkorowego sabotażu w Przybysławicach - wejście na pełnej aby ich powybijać. Była zabawa Filmik 30min bo nagrywki z konsoli 3x10min bo taki max był dla 720p I najlepsze zapomniałem o sztylecie, więc były podduszanki. Edytowane wtorek o 11:12 przez siudym Cytuj
Rozi 883 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu W dniu 17.02.2025 o 02:07, kotlet_schabowy napisał(a): Ta pierwsza zabawa wytrychem to jest swoją drogą przykład kiepskiego game designu: nie da się tego nauczyć bez praktycznej próby, bo instrukcja jest sama w sobie nic nie warta, ale zanim się nauczysz, to połamiesz wytrych, który jak na początek gry kosztuje sporo kasy i siłą rzeczy nie jesteś w stanie bawić się w powtórki. No to albo load game (jeśli zrobiło się save w odpowiednim momencie), albo nara frajerze xD No i co z tego? To nauczysz się kiedy indziej, jak zdobędziesz wytrychy, albo je kupisz. W tej grze wszystko przychodzi naturalnie i nie trzeba save scummować, ani na siłę podbijać levele jakimiś tanimi sztuczkami. To znaczy można tak grać, ale po co? To jest RPG i czasami coś nie wyjdzie, jak w życiu. I co jest niejasnego w instrukcji włamywania? Żółta kulka ma być jak największa i wtedy zamek "rusza" płynnie do obrotu. Rozwój postaci w tej grze jest czymś pięknym i widzimy to, oraz czujemy w walce mieczem, czy strzelaniu z łuku. Cytuj
kotlet_schabowy 2 815 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu No spoko, ale ja rozróżniam temat, do którego trzeba nabrać wprawy i muszę go ogarnąć z czasem, od takiego, który jest marnie zaimplementowany, i wytrychy w KD:C należą do tej drugiej kategorii. I w tej opinii, jak widać po odbiorze wśród graczy, nie jestem odosobniony (a twórcy poniekąd sami się do tego przyznali, poprawiając to w którymś tam patchu). Ciężko bawić się w ćwiczenia, kiedy zmarnowanie kilku wytrychów na jakiejś skrzynce wiąże się z tym, że muszę się fatygować (przy niezwykle przyjaznej graczowi szybkiej podróży) do kupca, a żeby było fajniej, ten item w asortymencie ma niewielu z nich. Więc bardzo chętnie bym się bawił w nabijanie expa poprzez metodę prób i błędów, jak chociażby w temacie walki czy strzelania z łuku (które jakimś dziwnym trafem nie sprawiają mi trudności, a dużo płaczu na temat systemu walki się naczytałem), no ale tutaj jest to zdecydowanie utrudnione ponad normę. Zresztą to nie jest kwestia podejścia do RPGowego rozwoju postaci, tylko czysto manualnej zabawy, gdzie nawet na padzie wygląda to inaczej, niż na myszy. Mogę tylko pogratulować, jeśli suchy i dosyć zdawkowy tekst ci wystarczył do bezbłędnego poradzenia sobie za pierwszym razem z zamkiem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.