Opublikowano 30 października 201410 l Ta gra jest niesamowita!!! Nie mam co prawda porownania z poprzednimi odslonami Cywilizacji, ale ta czesc wciagnela mnie jak bagno. Dawno nie siedzialem przy jednej grze tyle godzin na raz ( no moze przy monster hunter ) Wczesniejszych czesci nie badalem, bo nie przepadam za "historycznymi dziejami" w grach. S-F do mnie przemawia i tutaj byl strzal w dziesiatke. Syndrom "jeszcze jednej tury" i poteznie uzalezniajaca. Przyjemna muzyka w tle, fajny rozwoj jednostek, uczucie powiekszajacego sie mocarstwa, rozne zadania i mozliwosci ukonczenia rozgrywki. Brakuje mi tylko jednostek latajacych, ktore nie bronilyby tylko baz. Polecam niezdecydowanym.
Opublikowano 30 października 201410 l No ale sa jednostki latajace ktore nie tylko bronia miast. Mozna je tez na lotniskowce pakowac i wyslac z misja itd.
Opublikowano 30 października 201410 l No zgadza sie, ale mi chodzi o taka kontrole nad jednostka jak np. nad piechurem lub czolgiem. A samoloty sa "uwiazane" albo do bazy, albo jednostki plywajacej, przez co ich rola sprowadza sie do przechwytywania wroga blisko bazy, lub blisko wody. Niby ma to swoje uzasadnienie,( przeciez musz miec jakies lotnisko, a nie ciagle "wisiec" w powietrzu), ale przydalby sie taki powietrzny lotniskowiec. Kto wie moze w jakims dodatku bedzie...
Opublikowano 30 października 201410 l tury u mnie wczytuje szybko. Troszke musze poczekac na wczytanie sejwow i ogolnie poczatkowego loadingu...ale komp ma tez swoje lata ( amd phenom II 3ghz, gf 9800GT, 4gb RAM. ) Na mid, wszystko plynnie chodzi i nie ma chrupania.
Opublikowano 19 stycznia 201510 l Na Steamie był darmowy weekend z Civ: BE i nikt nic nie powiedział...? http://pclab.pl/news61471.html Może dobrze, bo jeszcze miałbym ochotę kupić.
Opublikowano 10 października 20159 l Wczoraj miała miejsce premiera dodatku do Beyond Earth pod nazwą Rising Tide i o ile podstawka mnie niespecjalnie zachwyciła (moje wrażenia kilka postów wyżej), tak dałem szansę rozszerzeniu i... znowu nie mogę się oderwać jak za starych dobrych czasów Civ 5. 2 nowe frakcje, nowe rodzaje planet (zimowa i wulkaniczna), wprowadzenie możliwości odkrywania artefaktów, które zapewniają dodatkowe bonusy, a nawet odblokowują wyjątkowe budynki i cuda, możliwość zakładania miast na wodzie (i powiązane z tym budynki i możliwości strategiczne), dodatkowe ścieżki rozwoju naszej frakcji (można łączyć 2 doktryny, np. Czystość/Supremacja, aby uzyskać dostęp do hybrydowych jednostek posiadających cechy obu doktryn), nowe jednostki frakcji oraz obcych i przede wszystkim usprawniona dyplomacja, której należy się osobny akapit. Dyplomacja teraz wreszcie zaczyna przypominać rzeczywiste wymiany własności intelektualnych pomiędzy frakcjami. Mamy dodatkowy wskaźnik punktowy (punkty dyplomacji), za który możemy zawierać umowy, dające wyraźne korzyści (np. koloniści budują się 250% wolniej, ale miasta powstają od razu, zamiast czekać na rozwój placówki) lub możemy rozwijać cechy indywidualne przywódcy odblokowujące kolejne, małe drzewka umiejętności i dające nam nowe możliwości podpisywania umów. Zostały też wprowadzone liczniki poziomu szacunku oraz strachu w stosunku do naszej frakcji, które dynamicznie zmieniają się w trakcie trwania rozgrywki (np. frakcja afrykańska będzie zachwycona tym, że Twoja populacja rośnie w szybkim tempie i otrzymasz +1 do szacunku, ale z kolei mała armia spowoduje stopniowy spadek poziomu strachu wobec Ciebie). Dzięki umiejętnej dyplomacji możemy podpisywać korzystniejsze dla nas umowy, a długotrwała współpraca opłaca się jeszcze bardziej. Nowości jest sporo, a nowy model dyplomacji wprowadza interesującą dynamikę między frakcjami, więc jakby ktoś miał ochotę powrócić do Beyond Earth, to teraz jest dobry moment
Opublikowano 16 lipca 20168 l Darmowy weekend w Humble Bundle Store https://www.humblebundle.com/store/sid-meiers-civilization-beyond-earth
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.