Skocz do zawartości

Legend of Zelda: Majora's Mask 3DS


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

 

Prace nad The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D rozpoczęliśmy bezpośrednio po skończeniu Okaryny Czasu, która pojawiła się w czerwcu 2011 roku. Więc pracujemy nad tym tytułem już jakiś czas. Nie chcieliśmy ujawniać gry, dopóki nie osiągnęliśmy punktu, w którym z dumą mogliśmy ogłosić, iż nie jest to kolejny zwykły remake i jeszcze raz będzie warto przeznaczyć swój czas na ten tytuł.[...]

Poświęciliśmy sporo czasu, aby gameplay był bardziej płynny niż w oryginale, nie odchodząc zbytnio od tego unikalnego świata. Mam nadzieję, że osoby, które nie miały przyjemność zagrać w oryginał oraz Ci, którzy go nie ukończyli, skorzystają z tej okazji i dadzą szansę nowej Majorze.

O! I powinienem jeszcze wspomnieć, że nic nie ruszaliśmy ze specyficznego klimatu gry. [...]

Wraz ze zbliżaniem się daty premiery, będę Was informował na tej społeczności [Miiverse] o zmianach i o nowych funkcjach, jakie się pojawią w 3DSowej wersji gry. Bądźcie z nami!

http://www.my3ds.pl/maska-majory-robi-sie-2011/

 

Trochę im zeszło.

Odnośnik do komentarza

In the original Majora’s Mask, the difficulty balance assumed that players had experienced Ocarina of Time before. But for the remake, new players are also being considered. Aonuma explained to Famitsu, “Specifically speaking, parts that were conventions and weren’t explained at all are changed, and challenges which you realize by repeating many times are made easier to understand.”

 

Rather than making the experience simpler, the changes in Majora’s Mask 3D are intended to help stumped players with hints. The three-day cycle remains the same, and the system for following other people’s actions aren’t changed. There is, however, a boss battle that is seeing changes. As a new element, players will be able to fish at two places.

 

 

 

Ocarina of Time 3D introduced some gyro controls. These are returning in the Majora’s Mask remake. The development team is also using the know-how from A Link Between Worlds to make more pleasant touch controls.

 

Before Majora’s Mask 3D was announced, some speculated that the game could end up as a New 3DS exclusive. We now know for sure following last week’s announcement that this isn’t so. Aonuma does comment on the new handheld and notes that the visuals are the same when played on the original 3DS or New 3DS. He leaves the following mysterious tease though: “Please wait for the opportunity to discuss how playing on the New 3DS differs at a later date.”

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...