Skocz do zawartości

Overwatch


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Orzeszek
Opublikowano

już wiadomo w co ewoluował projekt titan, średnio ta gra mnie jara na tą chwile, ale jak będzie f2p to sie pyknie parę meczy. Ciekawą politykę obrał blizzard. najpierw karcianka potem moba na dużą skalę, a teraz team fortress by wygryźć coś z tortu shooterków. jestem ciekaw co zrobią z takimi kontynuacjami molochów jak WoW i warcraft 4.

Opublikowano

Nie widzę sensu robienia kontynuacji wow-a niech wydają coraz to nowsze dodatki i usprawniają silnik gry co robią do tej pory.Warcrafta do tej pory nie wiem czemu nie chcą zrobić , sam chętnie ograłbym jakiś prequel jeszcze z samego początku uniwersum warcrafta. Co do overwatch nie wierzę że blizzard wydałby gniota więc albo gra będzie mega miodna albo zostanie anulowana w co wątpię ze względu na jak widać zaawansowane stadium produkcji.

Gość Orzeszek
Opublikowano

skończą klepać ostatni dodatek do starcrafta i diablo to pewnie wezmą się za warcrafta 4, w HoTS wrzucili jako postacie do gry Lost Vikings, może coś z ty ip zrobią (pewnie coś na tablety bo taka moda) narazie nie ma u mnie tytułu blizzarda w który bym się nie zagrywał. a Jakaś kontynuacja WoW-a imo pewna tylko ciekawe w jakiej formie.

Opublikowano

WoW'owi stuka w tym miesiącu 10 lat i oni mają zamiar pociągnąć drugie tyle.Nowego mmo nie bedzie dopóki WoW będzie nadal miał te kilka milionów subskrybentów.

Co do tego overwatch to wygląda fajnie,a chaos da się wyeliminować graniem z ekipą.

Opublikowano

Warcrafta do tej pory nie wiem czemu nie chcą zrobić.

Pewnie temu, że mega ciężko było by zrobić WC4 od strony story gdy musiał byś zrobić go tak żeby miał sens sam w sobie, a jego dodatki miały sens bez konieczności grania i znania fabuły w WoW. Obie gry sobie nawzajem przeszkadzają.

Opublikowano

O ile mnie pamięć nie myli to wszystkie WarCrafty były umiejscowione chronologicznie. Temu tez bym się spodziewał że WC4 będzie jednak kontynuacją story świata WarCrafta. Nawet jak by zrobili "spinoff" opowiadający o Bolvarze etc.

Choć nie wyobrażam sobie WC bez udziału choćby jednej z postaci jak Wrynn, Thrall, Jaina, Sylvanas etc. A ich pojawienie się by już jakoś zakłóciło przebieg wydarzeń.

 

Potem mamy co: Warlords of Draenor, WC4 story, dodatek do WoW'a kolejny... i potem expansion do WC4? Bo chyba można założyć ze wzorem SC2 i D3 tak i WC4 by miał kilka dodatków. Masa ludzi była by zła, że mają lukę w lore z powodu "jakiegoś tam MMO".

 

 

 

 

Private Offtopic:

Szarku, weź no wyczyść pocztę na forum... albo odpal Steam boś offline od 3 dni a mam sprawę ;p

  • 2 lata później...
Opublikowano

A pograłem sobie trochę w ten darmowy weekend i bardzo przyjemna to gierka. Nawet taki n00b jak ja cośtam sobie postrzelał i byłem w stanie ubić kogoś raz po raz. Nie było częstego w moim przypadku łojenia du,py przez pierwsze godziny przez totalną nieznajomość gry i słabą koordynację ruchową. Chyba Blizz celował w taki design gry, o czym uświadcza mnie np. brak statystyk jak liczba killi/zgonów (albo o czymś nie wiem).

W każdym razie, to nadal jest online shooter w którego trzeba grać regularnie, żeby nie być cieniasem. No i chyba nie mam czasu na taką zabawę, a jak już mam to wolę poprzechodzić trochę inne gry. Zastrzyk adrenaliny podczas gry jest bardzo przyjemny, ale za dużo zaangażowania to wymaga, przynajmniej w mojej głowie.

Opublikowano

Nooba od pro-gracza w Overwatchu różni podejście. Noob nadal myśli jak w innych online fps-ach, aby zabić najwięcej i najlepej mieć POTG na koniec. Pro myśli drużynowo i taktycznie. Nie leci na pałę zabijać by się zaraz zrespić i tak w kółko. Starannie dobiera cele, np. dla tych wobec których jest counter-pickiem, w kluczowym momencie poluje na medyka (bo np. wie że za chwile walnie ulta i będzie po ptokach), odciąga wrogiego tanka by opóźnić jego powrót do obrony, etc. Nie używa ulta gdy tylko się naładuje. Ma w d*pie to ile zginie, jeśli jego śmierć sprawi że drużyna osiągnie cel, to lepiej niech ma i te k/d ratio -20, ale liczy się zwycięstwo drużyny. To chciał m. in. osiągnąć Blizzard nie pokazując statystyk typowych dla arenowych fps-ów ;)

Opublikowano

To róźni właśnie Overwatch od reszty gier fps po sieci , tutaj jest (było) dużo bardziej zgranie mimo grania z randomami. Świeżo po premierze gra miała świetne community (widać było naleciałości z SC gdzie przed każdą grą również pisano GLHF i raczej chwalono akcje innych) teraz przez promocje zebrała się cała sól gier sieciowych i jest trochę dupa zbita. Ludzie wybierają to czym lepiej się strzela nie zważając na reszte drużyny a czat tak słony że aż oczy szczypią.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...